St Jansdal Ziekenhuis

St Jansdal Ziekenhuis Reviews

Ik ben bij het st jansdal begonnen als stagiair fysiotherapie. inmiddels ben ik er 3 maanden werkzaam als fysiotherapeut. De samenwerking met alle disciplines verlopen zowel gezellig als functioneel.
Elke dag leer ik wat nieuws en de tijd vliegt voorbij.
Pluspunten
Gezellige collega's die ook veel te bieden hebben.
Minpunten
Ik woon 400 meter te dichtbij waardoor ik €2.50 moet betalen als ik met de auto zou komen.
Wat mij het meeste opviel in mijn begin periode binnen St Jansdal is de persoonlijke sfeer. Iedereen kent elkaar en de lijnen zijn kort. Dit zorgt voor een fijne samenwerking; je kunt makkelijk bij iedereen naar binnen lopen voor vragen en iedereen is bereid je te helpen.
De vele veranderingen van de afgelopen jaren zorgen er wel voor dat je veel aanpassingsvermogen nodig hebt, maar daardoor is het nooit saai en werk je in een dynamische omgeving! St Jansdal gaat mee met de tijd en blijft ontwikkelen, dat is mooi om te ervaren.
Pluspunten
Persoonlijke sfeer, korte lijnen
Minpunten
Vele veranderingen waardoor soms hoge werkdruk
Ik heb in 2012/2013 stage gelopen bij St Jansdal op de afdeling Communicatie. Dat was echt een onwijs mooie ervaring. Je leert echt super veel en je krijgt veel vrijheid om zelfstandig te dingen te ontdekken en te leren. De collega's zijn heel leuk en de sfeer is enorm goed. Als je echt iets op het gebied van communicatie wilt leren in combinatie met de zorg is dit echt een goede plek!
Pluspunten
Je leert veel, goede sfeer
Minpunten
Het is een stage dus na die tijd is het klaar
In de negen jaar dat ik voor het st Jansdal werk ben in van doktersassistente doorgegroeid naar Hoofd Poliklinieken.
Ik ben ontzettend dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen.

Het management is in de afgelopen jaren gewijzigd waardoor de koers is verandert.

Het is verandert in een steeds meer commercieel bedrijf.
Pluspunten
Vooruitstrevend
Minpunten
Momenteel financiële malaise, dus veel onrust
Ziekenhuis St Jansdal is volop in beweging! Dat maakt het leuk om voor het ziekenhuis te werken. Er zijn veel kansen en mogelijkheden. Ze liggen voor het oprapen, je hoeft alleen maar je vinger op te steken. Er zijn diverse (verbeter) projecten waar je een rol in kunt nemen. Niet alleen goed voor de organisatie en haar dienstverlenging maar ook voor je eigen ontwikkeling.
Pluspunten
Veel doorgroeimogelijkheden, fijne hard werkende collega's, prettige werksfeer
Minpunten
Helaas is het niet mogelijk om 36 uur over 4 dagen te werken
Ik geniet van elke werkdag en collega’s zijn zeer betrokken in goede maar ook slechte tijden!
Alles is goed geregeld!
Pluspunten
Dat ik tot op heden geen minpunten kan bedenken.
Minpunten
Werken op de administratie van het ziekenhuis is erg plezierig. We werken sinds kort met Epic, een computerprogramma voor ziekenhuizen, vergt veel uitleg, cursussen, tijd om te leren ermee om te gaan, maar het gaat steeds beter, De sfeer op mijn afdeling is prima, hard werken, ook veel lol. Het management doet zijn best, valt niet mee te concurreren met de grotere ziekenhuizen, maar het lukt.
Pluspunten
gratis koffie
Een typische dag op het werk bestaat uit veel dossiers voorbereiden voor het scannen. Onder het werk door is er wel gelegenheid voor praten en een grap. Het moeilijkste van het werk is om geconcentreerd te blijven werken. Het leukste zijn de contacten met de verschillende collega's.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Er staat een contact nr onder maar als je ze belt , zijn ze onbeschoft
Pluspunten
Geen meteen afgehaakt
Minpunten
Niet menselijk en geen fatsoen
Afstudeeropdracht: het analytisch en klinisch valideren van actief vitamine B12 op de Architect i1000SR. Daarnaast heb ik meegelopen bij citoprikken om te ervaren hoe dat is en heb ik een extra opdracht gekregen.
Ik heb stage gelopen in het ziekenhuis St. Jansdal. Daar heb ik onder andere leren bloed prikken. Dat vind ik heel leuk om te doen, gewoon vanwege het patientcontact.

Ik vind dat alle dingen die ik geleerd heb tijdens mij stage, goed geleerd heb. Iedereen nam de tijd voor mij en hielpen mij waar nodig.

De drukte op een dag is heel erg verschillend. De ene dag is het drukker dan de andere dag. Het team is hecht.
Pluspunten
Lief en Leed (elkaar laten weten dat we er voor elkaar zijn)
Minpunten
Heel veel bijscholing (heeeeel veeeel).
Ik droeg zorg over het schoonhouden van een afdeling van het ziekenhuis.
Ik heb prettig gewerkt op de OK met mijn collega's in alle functies.

De moeilijkheid kan liggen in de flexibiliteit, hier had ik geen last van.

Ik kon genieten van een nieuw leven
Pluspunten
Eigen tijdsindeling
Minpunten
Een typische dag op het werk is vooral typewerk. Medische brieven uitwerken met behulp van bandjes en spraakcomputer. Ik heb er geleerd om brieven op de juiste manier uit te werken en te corrigeren. Het zijn leuke collega's en altijd bereid om je te helpen m et iets of alleen maar te luisteren als dat nodig is. Het moeilijkste van deze baan is nauwkeurig blijven en het leukste aan de baan is de omgang met je collega's.
Pluspunten
zeer toegankelijk. Een echt streekziekenhuis.
Minpunten
Ik vond het erg saai werk.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij St Jansdal Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over St Jansdal Ziekenhuis gesorteerd op locatie