Review over SPIE van een medewerker

Bekijk alle reviews over SPIE

Verschillende uitdagingen in de machinebouw
Monteur WTB mechanisch (huidige medewerker) –  Amsterdam Westpoort4 maart 2018
Ik wordt uitgeleend aan diverse machinebouwers en heb daardoor geen vaste werkplek .
Pluspunten
Veel afwisseling en uitdagingen
Minpunten
Reisafstanden

Andere reviews over SPIE van medewerkers

Passion for technology, freedom and a sense of responsibility.
Technical Consultant Datacenters (huidige medewerker) –  Amsterdam20 september 2019
Varied work from sales to projects and from maintenance to retrofits. A company where taking personal responsibility and modern smart working is applied. As any larger organisation administrative procedures take some time.
Angstcultuur, vriendjespolitiek
Monteur buitendienst (voormalige medewerker) –  Nederland25 maart 2019
Ik werkte bij een onderdeel waar je als monteur volledig werd uitgekleed. De uitvoering is er voor de staf en niet voor de klant, dat is het credo. Staf en (werk)voorbereiding zijn er ook niet om de uitvoering te ondersteunen, uitvoering bestaat bij gratie van staf. Er heerst daardoor een angstcultuur van verdeel en heers bij management en staf. Hierdoor worden vooral de vriendjes van.... bevoordeeld. De rest heeft het nakijken. Het enige pluspunt wat ik kan bedenken is de directe collega's maar dat komt dan ook doordat ze meestal aan hetzelfde korte eind als jou trekken. Duurzaamheid is slechts een slogan bedacht voor de klanten om modern over te komen. Het uitvoerend en ouder personeel beland, veelal met langdurend ziekte-uitval in de WIA of er wordt getracht collectief te ontslaan. Het bedrijf is een onsamenhangend bij elkaar raapsel van aangekochte BV’s.
Pluspunten
nauwelijks
Minpunten
bijna alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SPIE. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over SPIE gesorteerd op locatie