Spaarne Gasthuis

Spaarne Gasthuis Reviews

Fijne plek om als duaal student te werken. Er was een veilig leerklimaat gecreëerd en grote banenkans na de opleiding.
Afwisselende baan, veel geleerd. Leuk team. Werk-privé balans laat te wensen over.
afwisselende functie, op diverse afdelingen en met diverse collega's
geen dag hetzelfde, geen dienst hetzelfde
Er zit geen rode lijn in het bedrijf, en door deze verdeeldheid heerst er veel haat en nijd op de vloer en wordt er niks gegund aan elkaar.
Pluspunten
Minpunten
druk
Krijg de ruimte om me verder te ontwikkelen middels interne en externe scholing. Geweldig team om mee te werken en ook de communicatie met andere teams is prima. Leuke en uitdagende werkplek.
Altijd druk, in welke locatie je ook werkt. Veel praten met gasten/patiënten, aan de balie of telefonisch.
Veel geleerd om geduldig en vooral vriendelijk te blijven ondanks dat andersom vaak niet het geval is. Bedrijfscultuur is erg verandert doordat 2 ziekenhuizen samen gegaan zijn, is soms geen verbetering.

Moeilijk, vriendelijk blijven ondanks de soms onbeleefde mensen aan de balie of aan de telefoon.

Fijn als ik iemand heb kunnen helpen, met een woord of bakje koffie.
Als voedings assistent hier de leukste baan ooit gehad. Als ik dit weer zou kunnen doen zou ik zeker terug komen!
Pluspunten
Geen dag is het zelfde
Ik heb een erg leuke tijd gehad als doktersassistente in het Spaarne Gasthuis. Elke dag had ik afwisselende werkzaamheden en dat maakte mijn werk erg leuk. Lieve collega's die altijd bereid waren om te helpen.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
De collega's die ik had waren aardig en als ik iets niet wist werd ik geholpen. Ik heb geleerd om duidelijker te praten.
Het werk in de voeding is erg zwaar, je komt met mensen in aanraking die of iets heel moois of iets heel naars hebben mee gemaakt. Het team in Spaarne Ziekenhuis hoofddorp was erg gezellig en ik heb een leuke zomer gehad.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Veel staan
Mijn werkzaamheden varieren van stagaires begeleiden tot kleine verrichtingen doen tot zelfstandig doktersassistente spreekuur draaien
Pluspunten
Diversiteit aan patienten en werkzaamheden
Minpunten
zorgzwaarte
zeer leuke leerzame stage waar ik veel heb geleerd.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
de gezellig heit op de afdeling en de pauze met de verpleging en de samen werking met de verpleging was altijd een goed.

leiding van de hospitality zijn geheel naar de ik wil cultuur aan het veranderen.

bedrijfscultuur is het geheel de grootte baas is goed.
Pluspunten
gezelig heid op de afdeling 1-6
Minpunten
de verandering naar een ik wil cultuur isonder de leiding opmars
Het werk wat ik deed was een project waarbij we elektronische patiëntendossiers van een oud systeem naar een nieuw systeem moesten overzetten. En een andere werkzaamheid was dat we dubbele patiënten uit het systeem moesten halen. Het werk was interessant, want ik zat elke dag op een andere polikliniek en ik had te maken met verschillende artsen. Daarnaast was het ook best wel intensief, want je had uiterste concentratie nodig om alles goed uit te voeren.
Ik heb een leerzame tijd gehad. Echte backoffice ervaring.
Gasthuis is een goede en leuke werkomgeving. Ik heb veel geleerd. Leuke collega's.
Pluspunten
Groot
Ik heb hier van 2005 tot 2016 hier gewerkt.
Vooral in de begin jaren het gevoel dat je een steentje bij kon dragen aan het wel zijn van de patiënten, ondanks dat onze afdeling (ict) er nooit direct mee te maken gehad heeft.

Niemand gaat voor zijn lol naar een ziekenhuis, maar als je een dag af kon sluiten met het gevoel dat ook jij de patiënt geholpen had, wist je waar je het voor deed.
De dag begon met het eten klaarmaken. Klanten helpen en tussendoor etenswaren en dingetjes aanvullen. Met afloop van de dag schoonmaken en spullen klaarzetten voor de volgende dag.
Ik heb geleerd om meer mensgericht te werken en hoe je problemen kunt voorkomen en op te lossen. Mijn collega's waren erg behulpzaam en vriendelijk. Eigenlijk waren er geen moeilijke dingen aan deze baan en wat ik niet snapte kon ik vragen. het leukste van de baan was om ervoor te zorgen dat mensen met een blij gezicht vetrokken en dat ik veel meer ervaring heb opgedaan.
Pluspunten
Meer ervaring
Minpunten
een typische dag op het werk: Er is een storing aan een beademingsmachine op de OK. na het aantrekken van de steriele kleding bekeken wat de storing betreft, het blijkt dat de beademingsslang lek is, deze door gebruikers laten vervangen.
Daarna onderhoud gedaan aan de bewakingsmonitoren op de IC.

Veel geleerd om te communiceren met 'klanten' en patienten.

De directie zien wij weinig maar zijn er wel als ze nodig zijn.

Mijn collega's zijn zeer sociaal en willen altijd meteen helpen.

Het moeilijkste van mijn baan is als er kinderen naar de OK gaan, ook de radiologie is wat betreft techniek moeilijk.

Het leukste van mijn baan is dat het elk uur anders is, geen dag is hetzelfde, ook omgaan met anderen is prettig.
Als all around financieel medewerker ben je elke dag met wat nieuw bezig en elke dag ga je een stukje dieper op stukken in. Het betreft variatie in werkzaamheden. Dit maakt je werk heel uitdagend en heel leerzaam.
leuke gezellige collega's, fijne werksfeer, goede samenwerking (moet ook wel want er is altijd wat te doen en de werkdruk kan soms wat te hoog liggen, taken moet goed verdeeld worden)
Fijne teamleader.

Omgang met collega's over het algemeen het spaane zelf was net een familieband. iedereen is behulpzaam. Moeilijkste van de baan is stressbestendig blijven. want de werkdruk kan soms wat te hoog zijn. Het leukste van de baan vond ik dat we 1 keer in de zoveel tijd een workshop gingen volgen met de hele poli.

over het algemeen geef ik het spaarne ziekenhuis een 8 als cijfer.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Spaarne Gasthuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Spaarne Gasthuis gesorteerd op locatie