Sociale Dienst Drechtsteden

Sociale Dienst Drechtsteden Reviews

Anders dan verwacht
Klantmanager Fase 2 schuldregelaar (voormalige medewerker) –  Dordrecht26 september 2019
Na mijn eerdere review op Indeed werd ik hierop aangesproken en heb ik deze ook verwijderd. Na een fijn gesprek met de leidinggevende, kan ik aangeven dat je de mogelijkheid hebt om over je belemmering te praten. Dit wordt wel afgeraden door anderen maar luister naar je instinct en bespreek het met je leidinggevende. Een oplossing is aanwezig en een ook luisterend oor. Ik heb fijne collega's gehad. Doorgroeien is belangrijk en dat is ook 1 van de redenen waarom ik elders ben gaan werken. Er is geen werkdruk en geen sprake van een zeer hoge caseload, althans ik heb het niet zo ervaren. SDD schulddienstverlening kan ik zeker aanbevelen.
heb veel mogelijkheden gehad tot doorgroei. Was grote organisatie
uitvoerend consulent/ coach (voormalige medewerker) –  Dordrecht8 februari 2018
Kijk met een positief gevoel terug op de gewerkte periode. Veel geleerd en groeimogelijkheden gehad.
Pluspunten
kantine
Minpunten
hoge werkdruk
Goede en prettige werkgever
Frontoffice medewerker/ planner (huidige medewerker) –  Dordrecht23 februari 2017
De Gemeenschappelijke regeling Drechtsteden is een moderne werkgever, die je veel te bieden heeft waaronder aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede vervoersregeling, ouderschapsverlofregeling, flexibele werktijden, verlofregeling en goede studiefaciliteiten.
Pluspunten
Vrijheid om je te ontwikkelen
Minpunten
Toenemende agressie met klanten
Omdat het een project betreft was de werksistuatie zeer hectisch
Projectondersteuner/Klantcontactmedewerker (voormalige medewerker) –  Dordrecht18 januari 2013
Veel kansen gehad om diverse verschillen onderdelen van het project in te vullen. Gesprekken met cliënten, leidinggeven,
Pluspunten
zeer breed inzetbaar geweest
Minpunten
chaotisch

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sociale Dienst Drechtsteden. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Sociale Dienst Drechtsteden gesorteerd op locatie