Social Deal Reviews

43 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 45 reviews
Informele werksfeer waarin work hard, play hard centraal staat
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Den Bosch10 april 2019
Dagelijks loop ik met een lach het kantoor binnen, blij om mijn fijne collega's weer te zien! Er hangt een informele werksfeer, waarin niemand bang is de handen vies te maken. Als er vragen zijn, staat er altijd iemand voor je klaar. Ik werk nu langer dan een jaar bij Social Deal en de klantenservice is echt top geregeld. Het bedrijf is in het afgelopen jaar ontzettend gegroeid en dit zorgt voor een continue herstructurering binnen alle afdelingen. De klantenservice blijft desalniettemin naar mijn mening stabiel en het zorgt ook voor meer doorgroeimogelijkheden.
Work hard, play hard is zeer van toepassing bij Social Deal; al het harde werken wordt beloond met geweldige borrels, lekkere lunches en andere gestes. Je leert collega's van andere afdelingen niet kennen onder werktijd, maar ook tijdens een avond karaoke of een biercantus.
Ondanks dat het bedrijf steeds groter wordt zorgen de bazen ervoor dat je je nog steeds persoonlijk betrokken voelt, door je bijvoorbeeld een kaartje te sturen bij een jubileum.
Pluspunten
Toppers van collega's; leuke borrels; lekker eten
Minpunten
Collega's van andere afdelingen zitten in een ander gebouw
Positieve sfeer en werkomgeving
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch10 april 2019
Gezellige sfeer. Fijne werkgever omdat je veel gecoacht word, en er veel persoonlijk contact is tussen alle takken van het bedrijf. Leuke borrels waar je iedereen echt leert kennen, en waar een informele sfeer hangt!
Pluspunten
Leuke borrels, persoonlijk contact, goede sfeer
Super gezellig bedrijf!
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Den Bosch10 april 2019
Social Deal is een ontzettend leuk bedrijf om te werken, er heerst een informele bedrijfscultuur en je wordt gestimuleerd het beste uit jezelf te halen. Ons harde werken wordt ook zeker beloond met gezellige borrels en een dagelijks verzorgde lunch.
Pluspunten
Leuke borrels, gezellig team en verzorgde lunches
Gezelligheid staat voorop!
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Den Bosch9 april 2019
Ik voelde me meteen thuis in de Social Deal Family. Social Deal is een bedrijf waar hard gewerkt wordt, maar dit wordt ook zeker beloond. Zo proosten we wanneer we samen met het team doelen behaald hebben. Ook worden er vaak borrels georganiseerd waardoor je ook in contact komt met mensen van andere afdelingen. Bij het 7,5 jaar bestaan werd er zelfs een festival georganiseerd voor alle medewerkers. Dit zijn toch wel de kleine dingen die mijn baan erg leuk maken!
Pluspunten
Werksfeer
Fijne werkplek, leuke collega's, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Tekstschrijver (huidige medewerker) –  Den Bosch8 april 2019
Bijna 1,5 jaar in dienst en ga nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk. Het is een jong en dynamisch bedrijf met mooie werkplekken, leuke collega's en veel gezellige borrels.
Pluspunten
Centraal gelegen, informele sfeer, mooie werkplekken, leuke collega's
Beste werkomgeving en gezellige collega’s
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch8 april 2019
Sinds een aantal maanden ben ik werkzaam bij Social Deal op de afdeling Klantenservice. Dit is de prettigste werkgever die ik tot nu toe heb gehad. De informele baan waarbij alles mogelijk wordt gemaakt om de werknemers het naar hun zin te krijgen.

Door de vele extra’s die het bedrijf biedt is het een aantrekkelijke baan. Iedereen is gelijk en doordat iedereen elkaar helpt bij vragen/problemen is dat zeer prettig. Borrels, vers fruit en eens in de week een verzorgde lunch, wat wil je nog meer?
Pluspunten
Flexibele werktijden, borrels, vers fruit, lunch, goed salaris en prettige sfeer
Jong en gezellig bedrijf
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Den Bosch8 april 2019
Na 2,5 jaar ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Met name de personeelsvoordelen ben ik heel tevreden over. Met een o.a. gratis fruit, koffie & soep en een goed verzorgde lunch en gevulde sapjes bar waarbij het management ons tegemoet komt qua kosten, komt ons niks te kort hier!
Pluspunten
Veel extraatjes voor personeel, borrels
Gezellig lunchen met collega's
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Den Bosch8 april 2019
Er hangt altijd een goede sfeer en werk elke dag samen met leuke collega's.
Pluspunten
Flexibele werktijden / verantwoordelijkheid
Minpunten
Er zou meer ruimte mogen zijn voor creativiteit en vernieuwing
Leukste bedrijf van Nederland
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Den Bosch4 april 2019
Ik werk nu bijna een jaar op de klantenservice en ga nog steeds met plezier naar mijn werk. Elke dag is anders en ook erg divers waardoor het werk ook leuk blijft. Je hebt goede doorgroei mogelijkheden en het hele team stimuleert je om het beste uit jezelf te halen. De sfeer is goed en altijd gezellig!
Pluspunten
Gratis lunch, leuke sfeer, goed salaris.
Fijne, informele gezellig werksfeer
Medewerker Partner support (huidige medewerker) –  Den Bosch2 april 2019
Je opent de dag met je team, even een kort overleg om te kijken hoe het met iedereen gaat of dat er nog bijzonderheden zijn. Social Deal is een bedrijf dat dat niet alleen geïnteresseerd is in je kennis en kunnen maar ook in de persoon daarachter. Er zijn momenten dat de druk hoog ligt maar naar mijn mening verhoogt dit je wil om nog beter je best te doen.
Pluspunten
Informele bedrijfscultuur
Familie gevoel!
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Den Bosch2 april 2019
Inmiddels ben ik al weer bijna 3 jaar werkzaam bij Social Deal. Ik ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk en voel me ook helemaal op mijn plek. Door alle leuke dingen die er georganiseerd worden maakt iedereen makkelijk contact met elkaar, welke functie je dan ook hebt.
Pluspunten
Gezellige sfeer, Regelmatig borrels, Jong en sociaal bedrijf!
Leuk jong bedrijf
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch2 april 2019
Social Deal staat in mijn ogen voor een jong flexibel bedrijf met veel leuke collega's, borrels en extra's. Iedereen is altijd in voor een praatje en een drankje!

Voor mij het beste bedrijf waar ik ooit heb gewerkt
Pluspunten
Borrels
Top team bij de beste werkgever van Nederland!
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Den Bosch1 april 2019
Een zeer intensief inwerktraject maakt het dat je direct goed wordt voorbereid om zelfstandig te werken. Binnen het team van de klantenservice is er ruimte om jezelf te ontwikkelen middels de feedback die je wekelijks ontvangt. Geen vraag is te gek! De goede coaching van je teamleider en open werk- omgeving met de leukste collega’s maakt het echt een top bedrijf.
Pluspunten
Inwerktraject, team, flexibiliteit
Altijd met plezier naar werk
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Den Bosch1 april 2019
Bij Social Deal hangt een hele prettige sfeer op de werkvloer, ik ga daardoor altijd met veel plezier met werk. Daarnaast is het werk leuk en hebben we leuke bedrijfsuitjes!
Een leuk jong bedrijf met een prettige werksfeer!
Stagiair (voormalige medewerker) –  Den Bosch1 april 2019
Ik zit in mijn laatste weken stage bij SocialDeal en ik kan terugkijken op een supertoffe stageperiode! Hele vriendelijke collega's, de sfeer is gewoon fijn om in te werken.

Iedere dag lunchen we gezamenlijk, naast dat het gezellig is kun je ook even bijkletsen met andere afdelingen.

De borrels op vrijdag en andere speciale gelegenheden zijn super gezellig, veel mensen blijven nog even hangen om lekker een biertje of een wijntje te doen om het weekend in te luiden.

Kortom, en zeer prettig bedrijf en zeker een aanrader!
Pluspunten
Gezellige lunch
Minpunten
Top bedrijf vol mooie ontwikkelingen
Back Office Manager (huidige medewerker) –  Den Bosch1 april 2019
Geen enkele dag bij Social Deal is hetzelfde dat maakt het ook zo leuk. Iedereen wil gaan voor een goed resultaat. Veranderingen gaan zeer snel. Je leert ontzettend veel.
Pluspunten
Sfeer, zelfstandig werken, super leuke collega's, ruimte om te ontwikkelen en groeien
Minpunten
thuis werken niet mogelijk
Prettige bedrijfscultuur
Regiomanager Noord-Brabant (huidige medewerker) –  Eindhoven1 april 2019
Social Deal is een jong groeiend bedrijf met een fijne bedrijfscultuur. Je wordt hier snel opgenomen in het team. Je krijgt de mogelijkheden om je talenten te laten zien en om te groeien.
Snelgroeiende organisatie met korte lijnen!
Recruiter/HR (huidige medewerker) –  Den Bosch21 maart 2019
Social Deal is een organisatie die snel groeit. Dit betekent veel en snel schakelen en ruimte om mee te denken in bedrijfsprocessen.
De bedrijfscultuur is erg informeel en dat werkt erg prettig.
De term Social Deal Family wordt vaak gebruikt en in het begin vond ik dat een beetje klef maar het voelt wel echt zo. Iedereen wil elkaar helpen en je wordt met open armen ontvangen.
Het is een organisatie waar de verschillende afdelingen echt met elkaar samenwerken en elkaars kunde en vaardigheden worden ingezet waar nodig. Gezamenlijk naar een bepaald doel streven is wat er echt gebeurd!
Genoeg ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en er zijn veel leuke dingen (denk aan borrels/etentjes) die georganiseerd worden voor het personeel. Dit is natuurlijk altijd goed voor de sfeer. Al met al een hele fijne plek om te werken :)
Pluspunten
Goede werksfeer, fijne werkplek en veel eigen inbreng mogelijk
Minpunten
Structuur, vanwege het snelle groeien ontbreekt dit nog op sommige punten
Jong bedrijf, leuke informele bedrijfscultuur, wordt geluisterd naar eventuele feedback, veel vrijheid maar wel targets die gehaald moeten worden.
Accountmanager (huidige medewerker) –  Den Bosch9 april 2018
Elke dag is anders bij Social Deal in de functie van accountmanager. Van adhoc dingen tussendoor tot aan een volle dag met afspraken of het bellen van koude acquisitie. Veel leuke en hechte banden opbouwen met ondernemers. Een jong team met ook leuke borrels en bedrijfsuitjes. Verder korte lijnen en ook vrijheid in de baan, maar wel targets die gehaald moeten worden.
Pluspunten
jong team, vrijheid, eigen omgeving, leuk contact met collega's en ondernemers.
Minpunten
kan soms wat veel zijn en dan is het belangrijk alles goed te plannen.
leukste bedrijf van Nederland!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Tilburg5 april 2018
Ik ben inmiddels 3,5 jaar werkzaam bij Social Deal. Ik ben gestart als accountmanager en inmiddels ook doorgegroeid tot part-time salestrainer. Work hard, play hard is een veel gehoord gezegde binnen het bedrijf maar ik ervaar dit ook echt zo. Hard werken wordt niet alleen beloond in salaris, maar ook zeker qua ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Ik heb in deze relatief korte tijd diverse trainingen gehad van de best aangeschreven bedrijven binnen Nederland en ben doorgegroeid tot het salesmanagement en voorzitter van de Ondernemingsraad. De informele werksfeer spreekt me erg aan en er zijn korte lijnen tussen alle lagen van het bedrijf. Als accountmanager kom ik dagelijks bij heel veel bedrijven over de vloer maar ik ben nog steeds van mening dat ik bij het aller leukste bedrijf van Nederland mag werken!
Pluspunten
borrels, informele sfeer, snel groeiend

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Social Deal. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Social Deal gesorteerd op locatie