Social Deal Reviews

Jong bedrijf, leuke informele bedrijfscultuur, wordt geluisterd naar eventuele feedback, veel vrijheid maar wel targets die gehaald moeten worden.
Accountmanager (huidige medewerker) –  Den Bosch9 april 2018
Elke dag is anders bij Social Deal in de functie van accountmanager. Van adhoc dingen tussendoor tot aan een volle dag met afspraken of het bellen van koude acquisitie. Veel leuke en hechte banden opbouwen met ondernemers. Een jong team met ook leuke borrels en bedrijfsuitjes. Verder korte lijnen en ook vrijheid in de baan, maar wel targets die gehaald moeten worden.
Pluspunten
jong team, vrijheid, eigen omgeving, leuk contact met collega's en ondernemers.
Minpunten
kan soms wat veel zijn en dan is het belangrijk alles goed te plannen.
leukste bedrijf van Nederland!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Tilburg5 april 2018
Ik ben inmiddels 3,5 jaar werkzaam bij Social Deal. Ik ben gestart als accountmanager en inmiddels ook doorgegroeid tot part-time salestrainer. Work hard, play hard is een veel gehoord gezegde binnen het bedrijf maar ik ervaar dit ook echt zo. Hard werken wordt niet alleen beloond in salaris, maar ook zeker qua ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Ik heb in deze relatief korte tijd diverse trainingen gehad van de best aangeschreven bedrijven binnen Nederland en ben doorgegroeid tot het salesmanagement en voorzitter van de Ondernemingsraad. De informele werksfeer spreekt me erg aan en er zijn korte lijnen tussen alle lagen van het bedrijf. Als accountmanager kom ik dagelijks bij heel veel bedrijven over de vloer maar ik ben nog steeds van mening dat ik bij het aller leukste bedrijf van Nederland mag werken!
Pluspunten
borrels, informele sfeer, snel groeiend
Informeel, jong team, ambitieus
Web edit (huidige medewerker) –  Den Bosch14 december 2017
Social Deal is een snelgroeiend bedrijf waar veranderingen en nieuwe ideeën snel doorgevoerd worden. Er is een goede sfeer en er wordt door iedereen hard gewerkt om het gezamenlijke doel te bereiken. Je werkt vaak ad hoc, doelgericht en als je een goed idee hebt, mag je daarmee vaak aan de slag. Het leukste aan Social Deal is het jonge ambitieuze team en dat er weinig bureaucratie is.
Pluspunten
Gezellige borrels, luxe werkplek en een goede sfeer
Een snelgroeiend bedrijf waar je je snel thuis voelt.
HR-stagiaire (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch14 december 2017
Ik loop momenteel een half jaar stage bij Social Deal op de HR-afdeling en het bevalt reuze goed. Het is als een warm bad, de informele en prettige sfeer die aanwezig is op kantoor zorgt ervoor dat mensen met plezier naar hun werk gaan. Als stagiaire hoor je vaak dat je de ''vervelende klusjes'' mag opknappen, maar hier draai je echt als volwaardig lid mee in de organisatie.
Het bedrijf is voortdurend aan het groeien en ontwikkelen. Dat je hier dan onderdeel van mag zijn is ontzettend leerzaam en leuk.
Pluspunten
Lekkere uitgebreide lunch, borrels, masseur
Jong, dynamisch, modern & ambitieus
Accountmanager buitendienst (huidige medewerker) –  Alkmaar/Hoorn11 december 2017
Je draagt elke dag je steentje bij aan het leukste belevenisplatform van Nederland en daarbuiten.
1 grote familie
Hoofd Development (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch6 december 2017
Inmiddels al weer dik 3 jaar in dienst bij Social Deal, en tot nu toe nog steeds geen spijt gehad van deze beslissing.
Ondankt dat ik een uur moet reizen met het OV om op kantoor te komen.

Tijdens mijn eerste sollicitatiegesprek viel de term "Work hard, play hard bedrijf". Deze term wordt in overmate mis/gebruikt in onze sector, maar ik moet zeggen dat Social Deal dat dik en dubbel waar maakt. Het is inderdaad hard werken hier, maar daar staan ook allerlei leuke extra's tegenover!

Het zwaarste aan mijn baan is het vaak Ad-Hoc moeten oplossen, en het voorblijven van de concurrentie. Dit is tevens ook het leukste aan mijn baan omdat het mij de vrijheid geeft om verschillende oplossingen te proberen, en daar direct resultaat op te zien.
Pluspunten
Borrels en geweldige collega's
Minpunten
Reistijd
Hard groeiende organisatie met veel mogelijkheden
Financieel Manager (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch6 december 2017
Sinds anderhalf jaar werk ik bij Social Deal, in deze tijd heb ik het bedrijf leren kennen als een hard werkende organisatie waar ruimte is voor veel eigen inbreng.

De “work hard, play hard” mentaliteit is echt van toepassing bij Social Deal. De informele bedrijf sfeer, de maandelijkse borrels, de uitgebreide lunches typeren het bedrijf. Daarnaast de ruimte om te leren, eigen inbreng wordt gewaardeerd en de doorgroei mogelijkheden geven je echt het gevoel onderdeel uit te maken van het geheel.
Pluspunten
informele sfeer, doorgroei mogelijkheden
Gezellige informele sfeer met veel ruimte om te leren
Marketing Manager (huidige medewerker) –  Den Bosch5 december 2017
Work hard, play hard is een gezegd die zeker van toepassing is bij Social Deal. De bedrijfscultuur is informeel. Er heerst een gezellige sfeer waar vaak wordt geproost met elkaar tijdens de maandelijkse borrels.

De work hard, play hard cultuur zorgt er voor dat er volop ruimte is om te leren én doorgroeikansen zijn. Dit wordt dan ook sterk aangemoedigd vanuit de organisatie.
Pluspunten
Volop kansen om te leren en te groeien, gezellige lunches & legendarische borrels
Fijne bedrijfscultuur en veel doorgroeimogelijkheden
Commercieel eindverantwoordelijke (huidige medewerker) –  Den Bosch4 december 2017
Ik werk nu 2 jaar met heel veel plezier bij Social Deal. In deze tijd heeft Social Deal een grote groei meegemaakt. Dankzij deze grote groei heb ik een mooie kans gekregen om al redelijk snel door te groeien naar de functie teamleider. Verder vind ik de bedrijfscultuur erg belangrijk. Social Deal voldoet op dit gebied zeker aan mijn wensen. Er heerst een informele en gezellige sfeer en regelmatig worden er gezellige borrels georganiseerd. Daarnaast krijg je veel ruimte om mee te denken.
Pluspunten
Informele sfeer, doorgroeimogelijkheden
Leuk bedrijf met gezellige collega's
Facility Manager (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch28 november 2017
Ik werk nu al bijna 3,5 jaar bij Social Deal en ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk. Het leuke van mijn baan is dat je wordt uitgedaagd het maximale uit jezelf te halen en iedere dag is anders.

Op de afdeling facility doen we de volgende vaste werkzaamheden:

Wanneer een nieuwe collega start maken we daar alles voor in orden zoals het zorgen voor de werkplek, instellen van de computer met bij behoorden accounts.

We houden ons ook bezig met nieuwe software en de implementatie daar van. We willen namelijk dat iedereen zo goed mogelijk zijn of haar werk kan doen.

Wij verzorgen ook alle bestellingen. Zoals zorgen dat er genoeg bier en wijn is op borrels.

Ook verzorgen we het onderhoud aan het pand.

Verder is is bij Social Deal een informele bedrijfscultuur
Pluspunten
Leuke collega's, Veel borrels, veel vrijheid en uidaging
Gezellig en leergierig
HR medewerker (huidige medewerker) –  Den Bosch24 november 2017
Social Deal is erg vlot bedrijf waar ik me snel thuis voelde. Ik ga dan ook met plezier naar mijn werk en hoop hier nog lang te blijven. Toen ik begon had ik nog niet zoveel kennis over mijn vakgebied en ik heb hier op een heel breed vlak mee mogen kijken naar hoe het gaat in de praktijk en heb ook snel eigen verantwoordelijkheden gekregen.
Pluspunten
Gezellig borrels met collega's
Productieve en dynamische werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Sales Trainer & Accountmanager (huidige medewerker) –  Breda en Den Bosch23 november 2017
Al bijna 5 jaar ben ik werkzaam binnen de afdeling Sales bij Social Deal. Ik heb deel uit mogen maken van de enorme groei van Social Deal en kan met recht zeggen dat ik daar enorm trots op ben! Social Deal heeft mij veel mooie kansen gegeven de afgelopen jaren. Zo ben ik gestart met het opzetten van één van de Brabantse steden en heb vervolgens stappen kunnen zetten naar een functie als Sales Trainer binnen het Managementteam. Nog steeds sta ik elke dag met heel veel plezier op voor mijn werk. Naast goede arbeidsvoorwaarden werkt Social Deal ook aan een fijne bedrijfscultuur waarin je als medewerker de ruimte krijgt om mee te denken. Verder wordt er gewerkt aan training en verbetering van het team en vinden er ook regelmatig leuke teamuitjes en borrels plaats voor een goede team spirit. Na bijna 5 jaar zit ik nog steeds erg goed op mijn plek bij Social Deal!
Pluspunten
Goede arbeidsomstandigheden, jong en dynamisch team, ruimte voor eigen inbreng, doorgroeimogelijkheden.
Productieve en gezellige werkomgeving; work hard, play hard
Technische helpdesk medewerker (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch22 november 2017
Social Deal is een jong, modern bedrijf en straalt dit ook uit. Het kantoor is modern ingericht en je bent van alle gemakken voorzien. Een prima werkplek met 3 schermen, zodat je zo productief mogelijk kunt zijn. Social Deal beloont hard werk door middel van promoties of externe scholing. Je krijgt bij Social Deal de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en naar een hoger niveau te tillen.
Pluspunten
Veel borrels (bar in kantine), een mooi en modern kantoor, locatie vlakbij station Den Bosch, luxe lunch op kantoor
Gezellig, jong & dynamisch team
PR / Klantenservice (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch21 november 2017
De sfeer op de werkvloer is heel prettig. Het is een rustige groep, het werk is heel duidelijk. Super leuke collega's en uitjes!
Pluspunten
Toegankelijk (naast station 's-Hertogenbosch)
Sterk groeiend en jong bedrijf
Accountmanager buitendienst (huidige medewerker) –  Den Haag20 november 2017
Sterk groeiend en jong bedrijf. Met een enthousiast team wordt er gewerkt om Social Deal nog groter te maken.
Pluspunten
Gezellige borrel
Minpunten
Beperkte parkeermogelijkheden op kantoor
Jong, informeel en groeiend
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Den Bosch20 november 2017
Social Deal is een jong, informeel bedrijf dat nog dagelijks hard groeit.
Werken in een jong, gemotiveerd en positief team
Accountmanager (huidige medewerker) –  -20 november 2017
Social Deal bestaat uit een dynamisch team dat openstaat voor jouw persoonlijke input! Je krijgt veel vrijheid van zodra je toont dat je hiermee om kan. De sfeer zit erg goed, je voelt je heel snel thuis en krijgt een goede opleiding zodat je klaargestoomd wordt voor jouw functie. En ook de feestjes zijn legendary!
Pluspunten
Jong en openminded team
Jong - inovatief bedrijf vol ambitie
Sales Coach (huidige medewerker) –  Den Bosch20 november 2017
Social Deal is een jong en enorm groeiend bedrijf. Wat betekent dat je géén poppetje in een grote organisatie bent, maar een grote verantwoordelijkheid draagt over je takenpakket, maar ook vrijheid hebt om actief bij de dragen aan de groei van de organisatie. Hierdoor kun je enorm veel leren en snel doorgroeien.
Professioneel met een informele sfeer!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Nijmegen20 november 2017
Hele leuke organisatie waar je geen nummertje bent, maar echt meetelt! Je word beloond voor hard werken en ze zorgen er tegelijkertijd voor dat je er een onwijs leuk bedrijf voor terug krijgt!!
Pluspunten
Ook borrels zijn belangrijk!
Prettige werksfeer, management staat open voor vernieuwing
Film & Grafisch (huidige medewerker) –  Variabel20 november 2017
Social Deal is een bedrijf met een super prettige werksfeer. Het bedrijf staat open voor vernieuwing en denkt graag met je mee. Alles is aanwezig waardoor ik mijn baan dagelijks goed kan uitvoeren. De collega's zijn super! Een fijn team waarmee je goed kunt samen werken maar ook zeker kunt lachen!
Pluspunten
Prettige werksfeer, fijne collega's, management staat open voor vernieuwing

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Social Deal. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over Social Deal gesorteerd op locatie