Social Deal
Enthousiaste & leuke werksfeer
Gedurende mijn stage- en oproepperiode heb ik veel geleerd binnen Social Deal. De informele werksfeer zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt binnen de organisatie. De korte lijnen binnen de organisatie zorgen ervoor dat je snel kunt schakelen. Met een glimlach kijk ik terug op mijn tijd bij Social Deal!
Teamsfeer is goed
Onderlinge sfeer is goed. Nadruk op feestjes en zuipen, kies zelf of dat positief of negatief is. Bijzonder management, moet maar net klikken. Vriendjespolitiek en spelletjes wordengespeeld. Geen doorgroeimogelijkheden. Veel geroddel en gekronkel. Weinig structuur.
23 maart 2020
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat dit het gevoel is wat jij hebt overgehouden aan je periode bij Social Deal.
Graag komen wij nog met je in contact om dit verder te bespreken.

Productieve en gezellige werksfeer
Fijne en relaxte werksfeer.
Enorm leerzaam en continue bezig.
Je werkt in gezellige omgeving met veel jonge mensen.
Het is een leerzaam bedrijf, waar je goede begeleiding krijgt tijdens je stage.
Gezellig en hardwerkend bedrijf
Tijdens mijn stage bij Social Deal heb ik veel mogen leren en werd ik goed begeleid.
Het inwerkproces werd geduldig gedaan en je wordt goed begeleid tot je het helemaal zelf kunt. Daarna kun je alsnog bij iedereen terecht met al je vragen.

Het is een gezellig team met veel leuke borrels!
Duidelijk vriendjespolitiek
Tijdens mijn tijd bij Social Deal heb ik het met enkelen naar mijn zin gehad. Je merkt heel goed dat er vriendjespolitiek wordt gespeeld. Ben je niet 1 met je teamleider, verwacht dan dat het snel exit is!

Ieder zit in een groep met 1 teamleider. Mocht er iets zijn, dan kun je altijd terug vallen bij je teamleider. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik dit kon. Ik heb het geluk gehad dat ik het super goed kon vinden met 1 van de coaches die toen werkzaam was bij Social Deal.

Voordat mijn contract niet verlengd werd, kreeg ik de kans om mijn spelling te verbeteren. Dit was de reden dat zij mij dan zouden ontslaan. Ik heb er alles aan gedaan om dit te verbeteren, en heb dit ook bewezen in mijn laatste twee weken dat ik het daadwerkelijk kon, maar helaas werd het toch niet verlengd. Persoonlijk vond ik dat erg apart omdat er velen waren die grotere fouten maakten dan ik, en toch mochten zij wél blijven. Dit gaf ik ook aan tijdens het eind gesprek, echter konden zij niks voor mij betekenen.

Denk je nu bij jezelf; Beste werkgever van Nederland! Dan raad ik je Social Deal af. Ik heb gewerkt bij een ander bedrijf waar de “beste werkgever van Nederland” wel waar wordt gemaakt.
Pluspunten
Makkelijk geld verdienen
Minpunten
Het contact op de werkvloer, de sfeer en niet iedereen op 1 lijn zetten.
13 februari 2020
Vervelend dat dit jouw gevoel is over je werkperiode bij Social Deal.
Dat de samenwerking niet is gegaan zoals gehoopt is rot voor beide partijen. Wanneer je die behoefte hebt komen we graag met je in contact om hier nog eens over in gesprek te gaan.

hr@socialdeal.nl
Super stageplek waar je iedere dag met heel veel plezier naar toe gaat
Van september 2019 tot februari 2020 heb ik stage mogen lopen bij Social Deal op de Development afdeling. Wat een geweldige tijd heb ik hier gehad!

Ik heb mezelf mogen ontwikkelen op het gebied van front-end development, waar echt de ruimte voor was. Daarnaast waren de collega's altijd bereid om je te helpen waar nodig en was het altijd gezellig op kantoor. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en dat is als stagiair zijnde heel erg fijn.

Iedere dag ben ik met heel veel plezier naar stage gegaan, dankzij de gezellige collega's, de gezamenlijke lunch iedere middag waardoor je ook met collega's andere afdelingen kon bijpraten en de informele sfeer tussen zowel collega's als leidinggevenden.

Social Deal doet de titel 'Beste Werkgever van het jaar 2018 & 2019' echt eer aan!
Pluspunten
Gezellige sfeer tussen alle collega's, leuke borrels en gezamenlijke lunch
Het is niet wat het lijkt.
Na een kennismakingsgesprek, een taaltest die ik foutloos had afgerond en een kennismaking op de afdeling, werd ik aangenomen.

Social Deal staat bekend als beste werkgever van Nederland. Echter is niets wat het lijkt.

Tijdens het inwerken liet ik mijn motivatie zien, maakte ik belangrijke aantekeningen en stelde ik veel vragen (waarop degenen die mij inwerkten vaak het antwoord niet wisten).

Tijdens het inwerken werd mij verteld dat ik beter geen aantekeningen moest maken en het gewoon uit mijn hoofd moest doen. Ook zeiden ze dat ik niet zoveel vragen moest stellen, maar gewoon alles moest aannemen/niet nadenken. Iedereen zei dat ik het goed deed. Echter werd ik al na 6 werkdagen midden op de dag per direct ontslagen omdat ik opeens niet goed genoeg zou zijn. Ik heb er maar 6 dagen gewerkt en heb totaal geen kans gekregen om te laten zien wat ik kon. Mij naar buiten zetten, hebben zij in eigen woorden 'tactisch' gedaan, zodat niemand zou zien dat ik was ontslagen en meteen kon vertrekken. Ik moest door specifieke gangen wandelen waardoor niemand dus zou zien dat ik weg was.

Ook is er tijdens het sollicitatiegesprek iets heel anders beloofd dan wat er in de praktijk gebeurde (vaste werkdagen krijg je pas na 7 maanden, niet meteen).

Social Deal is typisch een geval van 'als het aan de buitenkant maar goed lijkt', maar van binnen is het gewoon een rotte appel en is de mentaliteit 'als je het zelf maar goed hebt' en geven ze nieuwkomers totaal geen kans.
7 januari 2020
We vinden het erg jammer om dit te lezen. Het is altijd spijtig als de samenwerking niet uitpakt zoals gehoopt.
Mocht je hier behoefte aan hebben dan komen we hier graag nog met je over in contact.

Het is niet de bedoeling dat je dit gevoel hebt overgehouden aan je werkperiode bij ons.

Uitstekende borrels, hard werken
Social Deal is een bedrijf waar veel jonge mensen werken. De borrels zijn er meer dan top, en de gezamenlijke lunch is erg gezellig.

Minder is de afdelingen die langs elkaar werken, het gebrek aan langetermijnplanning en de secundaire arbeidsvoorwaarden, die zijn bijzonder mager.
Pluspunten
Borrels, Lunch
Minpunten
Nooit thuiswerken, secundaire arbeidsvoorwaarden.
TOP bedrijf!
De Beste Werkgever van Nederland is niets aan gelogen. Een fijne werksfeer, leuke collega's, het mooiste kantoor, veelzijdige functie, leerzame momenten, goede begeleiding, vele gezellige feestjes én top directie! :)
Informele werksfeer waarin work hard, play hard centraal staat
Dagelijks loop ik met een lach het kantoor binnen, blij om mijn fijne collega's weer te zien! Er hangt een informele werksfeer, waarin niemand bang is de handen vies te maken. Als er vragen zijn, staat er altijd iemand voor je klaar. Ik werk nu langer dan een jaar bij Social Deal en de klantenservice is echt top geregeld. Het bedrijf is in het afgelopen jaar ontzettend gegroeid en dit zorgt voor een continue herstructurering binnen alle afdelingen. De klantenservice blijft desalniettemin naar mijn mening stabiel en het zorgt ook voor meer doorgroeimogelijkheden.
Work hard, play hard is zeer van toepassing bij Social Deal; al het harde werken wordt beloond met geweldige borrels, lekkere lunches en andere gestes. Je leert collega's van andere afdelingen niet kennen onder werktijd, maar ook tijdens een avond karaoke of een biercantus.

Ondanks dat het bedrijf steeds groter wordt zorgen de bazen ervoor dat je je nog steeds persoonlijk betrokken voelt, door je bijvoorbeeld een kaartje te sturen bij een jubileum.
Pluspunten
Toppers van collega's; leuke borrels; lekker eten
Minpunten
Collega's van andere afdelingen zitten in een ander gebouw
Positieve sfeer en werkomgeving
Gezellige sfeer. Fijne werkgever omdat je veel gecoacht word, en er veel persoonlijk contact is tussen alle takken van het bedrijf. Leuke borrels waar je iedereen echt leert kennen, en waar een informele sfeer hangt!
Pluspunten
Leuke borrels, persoonlijk contact, goede sfeer
Super gezellig bedrijf!
Social Deal is een ontzettend leuk bedrijf om te werken, er heerst een informele bedrijfscultuur en je wordt gestimuleerd het beste uit jezelf te halen. Ons harde werken wordt ook zeker beloond met gezellige borrels en een dagelijks verzorgde lunch.
Pluspunten
Leuke borrels, gezellig team en verzorgde lunches
Gezelligheid staat voorop!
Ik voelde me meteen thuis in de Social Deal Family. Social Deal is een bedrijf waar hard gewerkt wordt, maar dit wordt ook zeker beloond. Zo proosten we wanneer we samen met het team doelen behaald hebben. Ook worden er vaak borrels georganiseerd waardoor je ook in contact komt met mensen van andere afdelingen. Bij het 7,5 jaar bestaan werd er zelfs een festival georganiseerd voor alle medewerkers. Dit zijn toch wel de kleine dingen die mijn baan erg leuk maken!
Pluspunten
Werksfeer
Fijne werkplek, leuke collega's, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Bijna 1,5 jaar in dienst en ga nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk. Het is een jong en dynamisch bedrijf met mooie werkplekken, leuke collega's en veel gezellige borrels.
Pluspunten
Centraal gelegen, informele sfeer, mooie werkplekken, leuke collega's
Beste werkomgeving en gezellige collega’s
Sinds een aantal maanden ben ik werkzaam bij Social Deal op de afdeling Klantenservice. Dit is de prettigste werkgever die ik tot nu toe heb gehad. De informele baan waarbij alles mogelijk wordt gemaakt om de werknemers het naar hun zin te krijgen.

Door de vele extra’s die het bedrijf biedt is het een aantrekkelijke baan. Iedereen is gelijk en doordat iedereen elkaar helpt bij vragen/problemen is dat zeer prettig. Borrels, vers fruit en eens in de week een verzorgde lunch, wat wil je nog meer?
Pluspunten
Flexibele werktijden, borrels, vers fruit, lunch, goed salaris en prettige sfeer
Jong en gezellig bedrijf
Na 2,5 jaar ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Met name de personeelsvoordelen ben ik heel tevreden over. Met een o.a. gratis fruit, koffie & soep en een goed verzorgde lunch en gevulde sapjes bar waarbij het management ons tegemoet komt qua kosten, komt ons niks te kort hier!
Pluspunten
Veel extraatjes voor personeel, borrels
Gezellig lunchen met collega's
Er hangt altijd een goede sfeer en werk elke dag samen met leuke collega's.
Pluspunten
Flexibele werktijden / verantwoordelijkheid
Minpunten
Er zou meer ruimte mogen zijn voor creativiteit en vernieuwing
Leukste bedrijf van Nederland
Ik werk nu bijna een jaar op de klantenservice en ga nog steeds met plezier naar mijn werk. Elke dag is anders en ook erg divers waardoor het werk ook leuk blijft. Je hebt goede doorgroei mogelijkheden en het hele team stimuleert je om het beste uit jezelf te halen. De sfeer is goed en altijd gezellig!
Pluspunten
Gratis lunch, leuke sfeer, goed salaris.
Fijne, informele gezellig werksfeer
Je opent de dag met je team, even een kort overleg om te kijken hoe het met iedereen gaat of dat er nog bijzonderheden zijn. Social Deal is een bedrijf dat dat niet alleen geïnteresseerd is in je kennis en kunnen maar ook in de persoon daarachter. Er zijn momenten dat de druk hoog ligt maar naar mijn mening verhoogt dit je wil om nog beter je best te doen.
Pluspunten
Informele bedrijfscultuur
Familie gevoel!
Inmiddels ben ik al weer bijna 3 jaar werkzaam bij Social Deal. Ik ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk en voel me ook helemaal op mijn plek. Door alle leuke dingen die er georganiseerd worden maakt iedereen makkelijk contact met elkaar, welke functie je dan ook hebt.
Pluspunten
Gezellige sfeer, Regelmatig borrels, Jong en sociaal bedrijf!
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Social Deal. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,6