Social Deal
Dynamisch bedrijf met ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen je functie. Ook is er ruimte voor eigen inbreng/ ideeën.
Pluspunten
In de tijd dat ik bij Social Deal werkzaam ben heb ik heel veel mogen leren. De werkzaamheden zijn heel breed en ik krijg veel vrijheid om ze op mijn eigen manier in te delen/te verbeteren. Er zijn veel adhoc zaken waardoor elke dag een verrassing is.
De bedrijfscultuur is erg gemoedelijk en gezellig. Echt een Social Deal Family!

Het nieuwe hippe kantoor met een mooie kantine, ruime werkplekken en de fitness maakt het plaatje helemaal compleet!
Pluspunten
Eigen keuken per afdeling, Fitness, Ligging naast het station, de borrels, Social Deal Family
Minpunten
Wachtdagen
Ik kijk terug naar een fijne stageperiode bij Social Deal. Door de Coronacrisis heb ik iets wat andere werkzaamheden uitgevoerd dan gepland maar dit verliep goed en ik kon mijn stage afmaken. Het team stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Er waren genoeg feedbackmomenten en de feedback was altijd opbouwend. Ik kreeg ik genoeg tijd om aan mijn stageopdracht te werken en de begeleiding was ook goed. Verder was de werksfeer is ook erg goed.
Ik kijk terug naar een fijne stageperiode bij Social Deal. Het liep door de coronacrisis net wat anders dan gepland (veel thuiswerken) maar dit verliep gelukkig goed en ik kon mijn stage gewoon netjes lopen.
Als ik ergens tegenaan liep was er altijd wel een collega bereikbaar om me meteen te helpen, dit vond ik echt heel fijn. Je kreeg ook goede feedback.

Je hebt natuurlijk vaste werkzaamheden op een stagedag, maar ze geven je wel de mogelijkheid om aan te geven wat je nog zou willen leren en schenken hier ook aandacht aan.

De sfeer is goed, de mensen zijn open en altijd wel in voor een praatje.

Kortom: een leuk en jong bedrijf!
Na twee jaar bij Social Deal gewerkt te hebben kreeg ik een telefoontje dat ik wegens de corona-crisis niet meer ingepland ging worden en mijn contract (dat nog een maand zou lopen) niet meer verlengd zou worden. Van de ene op de andere dag had ik geen baan meer. Via HR heb ik geprobeerd nog iets te regelen, helaas kwam er vanuit hun in eerste instantie geen enkele medewerking. Ze hebben feiten verdraaid en hanteren niet volgens de rechten van de medewerker, in het voordeel van hunzelf. Na 4 weken (de week voordat mijn contract zou verlopen) kwamen ze met het bericht dat ik nog 2x 8 uur mocht komen werken. Dit terwijl ik al afscheid had genomen. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat dit natuurlijk enorm gek is en een vertekend beeld geeft bij de collega's. Na zo'n abrupt afscheid, heb ik uiteraard gekozen voor mijn trots en dit aanbod afgeslagen. In de tussentijd bleek dat overige medewerkers gewoon weer werden ingepland. De conclusie tot het niet verlengen van mijn contract is dus te snel genomen. Ik had nog 3 weken kunnen werken als het besluit minder abrupt en in een andere vorm was genomen. Voor de afdeling waar ik voor gewerkt heb, de klantenservice, heb ik alleen maar lof. Zij zijn erg ondergewaardeerd, onderbetaald en enorm harde werkers. Ze hebben te verduren met veel werkdruk en werken op tijden buiten kantoor uren, ik vind dat een compensatie daarvoor zeker gepast is. Het is een enorm leuke en gezellige groep mensen. Dit heeft de baan tot mijn ontslag altijd enorm leuk gemaakt! Toppers. De baan als klantenservice medewerker is (in goede tijden) erg flexibel en makkelijk - meer...
19 mei 2020
Jammer dat je dit zo hebt ervaren en dat je dit hier nogmaals aankaart. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en die worden hier niet belicht.
Je weet dat wij er altijd voor openstaan om hier nog eens over in gesprek te gaan.

hr@socialdeal.nl
Gedurende mijn stage- en oproepperiode heb ik veel geleerd binnen Social Deal. De informele werksfeer zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt binnen de organisatie. De korte lijnen binnen de organisatie zorgen ervoor dat je snel kunt schakelen. Met een glimlach kijk ik terug op mijn tijd bij Social Deal!
Onderlinge sfeer is goed. Nadruk op feestjes en zuipen, kies zelf of dat positief of negatief is. Bijzonder management, moet maar net klikken. Vriendjespolitiek en spelletjes wordengespeeld. Geen doorgroeimogelijkheden. Veel geroddel en gekronkel. Weinig structuur.
23 maart 2020
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat dit het gevoel is wat jij hebt overgehouden aan je periode bij Social Deal.
Graag komen wij nog met je in contact om dit verder te bespreken.

hr@socialdeal.nl
Fijne en relaxte werksfeer.
Enorm leerzaam en continue bezig.
Je werkt in gezellige omgeving met veel jonge mensen.
Het is een leerzaam bedrijf, waar je goede begeleiding krijgt tijdens je stage.
Tijdens mijn stage bij Social Deal heb ik veel mogen leren en werd ik goed begeleid.
Het inwerkproces werd geduldig gedaan en je wordt goed begeleid tot je het helemaal zelf kunt. Daarna kun je alsnog bij iedereen terecht met al je vragen.

Het is een gezellig team met veel leuke borrels!
Tijdens mijn tijd bij Social Deal heb ik het met enkelen naar mijn zin gehad. Je merkt heel goed dat er vriendjespolitiek wordt gespeeld. Ben je niet 1 met je teamleider, verwacht dan dat het snel exit is!

Ieder zit in een groep met 1 teamleider. Mocht er iets zijn, dan kun je altijd terug vallen bij je teamleider. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik dit kon. Ik heb het geluk gehad dat ik het super goed kon vinden met 1 van de coaches die toen werkzaam was bij Social Deal.

Voordat mijn contract niet verlengd werd, kreeg ik de kans om mijn spelling te verbeteren. Dit was de reden dat zij mij dan zouden ontslaan. Ik heb er alles aan gedaan om dit te verbeteren, en heb dit ook bewezen in mijn laatste twee weken dat ik het daadwerkelijk kon, maar helaas werd het toch niet verlengd. Persoonlijk vond ik dat erg apart omdat er velen waren die grotere fouten maakten dan ik, en toch mochten zij wél blijven. Dit gaf ik ook aan tijdens het eind gesprek, echter konden zij niks voor mij betekenen.

Denk je nu bij jezelf; Beste werkgever van Nederland! Dan raad ik je Social Deal af. Ik heb gewerkt bij een ander bedrijf waar de “beste werkgever van Nederland” wel waar wordt gemaakt.
Pluspunten
Makkelijk geld verdienen
Minpunten
Het contact op de werkvloer, de sfeer en niet iedereen op 1 lijn zetten.
13 februari 2020
Vervelend dat dit jouw gevoel is over je werkperiode bij Social Deal.
Dat de samenwerking niet is gegaan zoals gehoopt is rot voor beide partijen. Wanneer je die behoefte hebt komen we graag met je in contact om hier nog eens over in gesprek te gaan.

hr@socialdeal.nl
Van september 2019 tot februari 2020 heb ik stage mogen lopen bij Social Deal op de Development afdeling. Wat een geweldige tijd heb ik hier gehad!

Ik heb mezelf mogen ontwikkelen op het gebied van front-end development, waar echt de ruimte voor was. Daarnaast waren de collega's altijd bereid om je te helpen waar nodig en was het altijd gezellig op kantoor. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en dat is als stagiair zijnde heel erg fijn.

Iedere dag ben ik met heel veel plezier naar stage gegaan, dankzij de gezellige collega's, de gezamenlijke lunch iedere middag waardoor je ook met collega's andere afdelingen kon bijpraten en de informele sfeer tussen zowel collega's als leidinggevenden.

Social Deal doet de titel 'Beste Werkgever van het jaar 2018 & 2019' echt eer aan!
Pluspunten
Gezellige sfeer tussen alle collega's, leuke borrels en gezamenlijke lunch
Na een kennismakingsgesprek, een taaltest die ik foutloos had afgerond en een kennismaking op de afdeling, werd ik aangenomen.

Social Deal staat bekend als beste werkgever van Nederland. Echter is niets wat het lijkt.

Tijdens het inwerken liet ik mijn motivatie zien, maakte ik belangrijke aantekeningen en stelde ik veel vragen (waarop degenen die mij inwerkten vaak het antwoord niet wisten).

Tijdens het inwerken werd mij verteld dat ik beter geen aantekeningen moest maken en het gewoon uit mijn hoofd moest doen. Ook zeiden ze dat ik niet zoveel vragen moest stellen, maar gewoon alles moest aannemen/niet nadenken. Iedereen zei dat ik het goed deed. Echter werd ik al na 6 werkdagen midden op de dag per direct ontslagen omdat ik opeens niet goed genoeg zou zijn. Ik heb er maar 6 dagen gewerkt en heb totaal geen kans gekregen om te laten zien wat ik kon. Mij naar buiten zetten, hebben zij in eigen woorden 'tactisch' gedaan, zodat niemand zou zien dat ik was ontslagen en meteen kon vertrekken. Ik moest door specifieke gangen wandelen waardoor niemand dus zou zien dat ik weg was.

Ook is er tijdens het sollicitatiegesprek iets heel anders beloofd dan wat er in de praktijk gebeurde (vaste werkdagen krijg je pas na 7 maanden, niet meteen).

Social Deal is typisch een geval van 'als het aan de buitenkant maar goed lijkt', maar van binnen is het gewoon een rotte appel en is de mentaliteit 'als je het zelf maar goed hebt' en geven ze nieuwkomers totaal geen kans.
7 januari 2020
We vinden het erg jammer om dit te lezen. Het is altijd spijtig als de samenwerking niet uitpakt zoals gehoopt.
Mocht je hier behoefte aan hebben dan komen we hier graag nog met je over in contact.

Het is niet de bedoeling dat je dit gevoel hebt overgehouden aan je werkperiode bij ons.

hr@socialdeal.nl
Social Deal is een bedrijf waar veel jonge mensen werken. De borrels zijn er meer dan top, en de gezamenlijke lunch is erg gezellig.

Minder is de afdelingen die langs elkaar werken, het gebrek aan langetermijnplanning en de secundaire arbeidsvoorwaarden, die zijn bijzonder mager.
Pluspunten
Borrels, Lunch
Minpunten
Nooit thuiswerken, secundaire arbeidsvoorwaarden.
De Beste Werkgever van Nederland is niets aan gelogen. Een fijne werksfeer, leuke collega's, het mooiste kantoor, veelzijdige functie, leerzame momenten, goede begeleiding, vele gezellige feestjes én top directie! :)
Dagelijks loop ik met een lach het kantoor binnen, blij om mijn fijne collega's weer te zien! Er hangt een informele werksfeer, waarin niemand bang is de handen vies te maken. Als er vragen zijn, staat er altijd iemand voor je klaar. Ik werk nu langer dan een jaar bij Social Deal en de klantenservice is echt top geregeld. Het bedrijf is in het afgelopen jaar ontzettend gegroeid en dit zorgt voor een continue herstructurering binnen alle afdelingen. De klantenservice blijft desalniettemin naar mijn mening stabiel en het zorgt ook voor meer doorgroeimogelijkheden.
Work hard, play hard is zeer van toepassing bij Social Deal; al het harde werken wordt beloond met geweldige borrels, lekkere lunches en andere gestes. Je leert collega's van andere afdelingen niet kennen onder werktijd, maar ook tijdens een avond karaoke of een biercantus.

Ondanks dat het bedrijf steeds groter wordt zorgen de bazen ervoor dat je je nog steeds persoonlijk betrokken voelt, door je bijvoorbeeld een kaartje te sturen bij een jubileum.
Pluspunten
Toppers van collega's; leuke borrels; lekker eten
Minpunten
Collega's van andere afdelingen zitten in een ander gebouw
Gezellige sfeer. Fijne werkgever omdat je veel gecoacht word, en er veel persoonlijk contact is tussen alle takken van het bedrijf. Leuke borrels waar je iedereen echt leert kennen, en waar een informele sfeer hangt!
Pluspunten
Leuke borrels, persoonlijk contact, goede sfeer
Social Deal is een ontzettend leuk bedrijf om te werken, er heerst een informele bedrijfscultuur en je wordt gestimuleerd het beste uit jezelf te halen. Ons harde werken wordt ook zeker beloond met gezellige borrels en een dagelijks verzorgde lunch.
Pluspunten
Leuke borrels, gezellig team en verzorgde lunches
Ik voelde me meteen thuis in de Social Deal Family. Social Deal is een bedrijf waar hard gewerkt wordt, maar dit wordt ook zeker beloond. Zo proosten we wanneer we samen met het team doelen behaald hebben. Ook worden er vaak borrels georganiseerd waardoor je ook in contact komt met mensen van andere afdelingen. Bij het 7,5 jaar bestaan werd er zelfs een festival georganiseerd voor alle medewerkers. Dit zijn toch wel de kleine dingen die mijn baan erg leuk maken!
Pluspunten
Werksfeer
Bijna 1,5 jaar in dienst en ga nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk. Het is een jong en dynamisch bedrijf met mooie werkplekken, leuke collega's en veel gezellige borrels.
Pluspunten
Centraal gelegen, informele sfeer, mooie werkplekken, leuke collega's
Sinds een aantal maanden ben ik werkzaam bij Social Deal op de afdeling Klantenservice. Dit is de prettigste werkgever die ik tot nu toe heb gehad. De informele baan waarbij alles mogelijk wordt gemaakt om de werknemers het naar hun zin te krijgen.

Door de vele extra’s die het bedrijf biedt is het een aantrekkelijke baan. Iedereen is gelijk en doordat iedereen elkaar helpt bij vragen/problemen is dat zeer prettig. Borrels, vers fruit en eens in de week een verzorgde lunch, wat wil je nog meer?
Pluspunten
Flexibele werktijden, borrels, vers fruit, lunch, goed salaris en prettige sfeer