Vragen en antwoorden over Social Deal

Dit is wat mensen hebben gevraagd en geantwoord over het werken en solliciteren bij Social Deal.

Stel een vraag

Je vraag zal door iedereen kunnen worden gelezen. Plaats geen persoonlijke informatie. Richtlijnen
De vragen zijn rechtstreeks van toepassing op Social Deal.
  • Hoe is de omgeving en de sfeer?
  • Hoe zijn de werktijden georganiseerd?
  • Zijn er nuttige tips om het goed te doen tijdens het sollicitatiegesprek?

7 vragen

Iedere dag is anders, het hangt soms van de bui van de eigenaren af wat er gaat gebeuren.

Beantwoord

Wanneer je solliciteert bij Social Deal wordt er eerst contact opgenomen door onze recruiter. Afhankelijk van het type functie zijn er verschillende vervolgstappen, zoals een kennismakingsgesprek, meekijken, een casus en/of een gesprek met de manager of eigenaren van Social Deal. Wil je specifiek weten wat de procedure is bij de vacature waar jij interesse in hebt? Neem dan contact op met onze recruiter via 088 - 2050508 of mail naar jobs@ socialdeal.nl

Beantwoord door Social Deal

Indien iemand binnen de organisatie ziek wordt dan houden wij ons bij Social Deal uiteraard aan wet- en regelgeving omtrent ziekteverzuim. Als goed werkgever doen wij er uiteraard alles aan om een zo spoedig mogelijk herstel te bevorderen.

Beantwoord door Social Deal

Ook in het weekend

Beantwoord

We hebben een zeer aantrekkelijke regeling waarmee je op elke gesloten overeenkomst van jouw partners bonus kunt genereren. Je deelt op deze manier dus direct mee op winstgevende samenwerkingen.

Daarnaast ben je als accountmanager natuurlijk dagelijks bezig met het behalen van je salestargets, waardoor je tevens elke zes maanden kunt groeien in je vaste salaris.

Beantwoord door Social Deal

Profiel geclaimd