SnowWorld
erg fijne plek, je wordt alles geleerd en goed begeleid
Bij Snowworld is elke dag iets anders qua en bepaalde procedures. Je word niet voldoende informeert waardoor je fouten maakt en waar door je veel gezeik krijgt met de leidinggevende. Je moet geluk hebben bij het inwerken. De een word beter ingewerkt dan de andere, er word raar naar je op gekeken als je bepaalde opdrachten/werkzaamheden niet kunt uitvoeren door dat ze dat je nooit hebben aangeleerd.

Van de 3 supervisor is er geen die normaal leiding kan geven. De een laat zich door ander supervisor om praten en heeft geen eigen mening. De ander is net een clown omdat die een leidinggevende functie heeft probeert die andere medewerkers te intimideren en te kleineren. De andere supervisor heeft alleen opmerkingen en nooit complimenten. Als een haartje verkeerd zit of het kraagje is niet recht krijg je meteen al een opmerking dat we volgende keer beter ons best moeten doen qua uiterlijk.

Er worden alleen aangegeven wat je fout doet, maar uitleg hoe je het beter kan doen krijg je niet. Complimenten zijn ver te zoeken van de Supervisors!
top werk. ik heb er veel van geleerd en kon goed met de stres omgaan
Management is heel eerlijk tegenover zijn werknemers. Hoewel de werklast zwaar is en het tempo in een zeer snel tempo, is het ook een leuke plek om te werken met veel ruimte voor vooruitgang binnen het bedrijf.
Pluspunten
gratis fitnessen en skiien
Minpunten
Lange werkdagen
Binnen Snowworld heb je de keuze om binnen verschillende teams te werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan werken binnen de horeca-afdeling, rental-afdeling en de skischool.

Als rentalmedewerker/verhuurmedewerker kun je dagelijks verschillende diensten draaien. Deze zijn verdeeld in ochtenddiensten, middag of tussendiensten en avonddiensten. Binnen elke soort dienst zijn meerdere werktijden mogelijk, welke je zelf kan doorgeven als voorkeur via de digitale portaal. Flexibel zijn in je beschikbaarheid is dan ook een vereiste.

Binnen de rental-afdeling word je tijdens elke shift ondersteund door een supervisor. Zodoende weet je wat je taak of taken zijn en wat er van je wordt verwacht. Hieraan toevoegend, kan gesteld worden dat er een soort familiesfeer heerst waarbij er ruimte is voor een portie humor/ontspanning, maar wordt er daarnaast natuurlijk ook hard gewerkt.

De werkzaamheden zijn divers. Zo zorg je voor de uitgave van skispullen van Snowworld (jassen, broeken, schoenen, ski's en of snowboard), bedien en bewaak je de stoeltjeslift en zijn er nog diverse taken op de piste zelf. Er is dus genoeg afwisseling, wat het werk leuk houdt.
Pluspunten
Bij de middag- en avonddiensten: gratis avondeten!
Minpunten
Mogelijk dagelijks wisselende werktijden wat je slaapritme niet ten goede kan komen.
meeting, uitleg, indeling, uitvoering, controleren, herstellen
Pluspunten
Leerzaam
Minpunten
gesloten sfeer
Leuke collega's, gezelligheid in het werk en je kan altijd lachen.
Bij SnowWorld was het meestal duidelijk wat er van je werd verwacht, maar het management was niet helemaal top. De planning kreeg je per week en kon nog de dag van te voren veranderen.
Hoewel er niet veel begeleiding was van de supervisors, heb ik toch de basics van de horeca geleerd. Al met al was het werken bij SnowWorld vooral een leerzame ervaring.

De managers en supervisors lieten veel toe, waardoor er een relaxte sfeer ontstond. Niemand maakte misbruik van de vrije situatie en iedereen was erg collegiaal.

Het moeilijkste vond ik dat het vooral 's avonds werken was (zoals in veel banen in de horeca). Dit had ik erg onderschat, en ik kwam er pas later achter hoe vervelend dit eigenlijk is, omdat je zo bijna niks meer met vrienden en familie kunt doen.

Het leukste aan de baan waren mijn collega's. Ze waren allemaal erg aardig, begripvol en behulpzaam. De werksfeer was over het algemeen heel relaxt en soms voelde het niet eens als of ik aan het werk was.
Pluspunten
Aardige collega's, gratis avondeten, altijd afterwork drankje
Minpunten
Lunch niet gratis, slechte planning, laag loon en slecht management
Snowworld is zeer zwaar om te werken, vooral in de winter. Soms krijg je na 8 uur hard werken niet eens pauze of heel kort. Werk wordt aardig beloont, alleen is de management prut. Bij de horeca heb je bijvoorbeeld 7 teamleiders met elk een verschillende mening wat heel moeilijk kan zijn
Mensen komen om les te krijgen in skiën of snowboarden, dat kunnen beginners zijn of gevorderden. Je volgt de dingen die je geleerd hebt tijdens de opleiding maar bent ook vrij om je eigen creativiteit erin te verwerken.
Ik heb geleerd om niet bang te zijn dat mijn eigen ideën niet goed zijn.

De collega's zijn erg vriendelijk en helpen je altijd als je een vraag hebt of als je een les hebt die overgenomen moet worden. Het is altijd erg gezellig en ik voel me er thuis.

Het moeilijkste is, om niet uit te lopen als ik een paar lessen achter elkaar heb en dan op tijd mijn schoenen moet wisselen van ski naar snowboard of andersom.

Het leukste zijn de collega's en dat ik voel dat ik mijn passie kwijt kan. Mijn hobby is mijn werk geworden en dat voelt goed!
Gezellige werksfeer, veel wisseling in werkzaamheden, fijne collega's en secundaire arbeidsvoorwaarden.
druk en stres die gemaakt werd door de baas die niet is
hoe je niet met mensen om moet gaan zo als ze daar doen

directie wissel te veel mensen en dan kun je niet goed iets op bouwen

collegas daar werk je graag mee en voor

alles aant draaien hoeden zonder veel materiaal was het moeilijkst van mijn baan

als je in de ski hal was had je rust en kon je gewoon je werk doen . want daar kwamen ze niet alleen als het moest voor iets
Pluspunten
de collegas en als je het weer aant draaien had gekregen
Minpunten
te veel overuur en .te veel nachten achter elkaar werken waarren soms 20 nachten wat je maakt
Met het bouwen van het klimpark heb ik mij het meeste geamusteerd. Erna werk het werk meer stil staan en opletten + instructies geven wat ook leuk was.
Pluspunten
Fijne werkzaamheden
Minpunten
In de winter klimpark gesloten
Ik heb met plezier bij snowworld gewerkt omdat het zo groots is.
Ik heb ook een leuke cursus gehad.

Leuke en bekende collega's

het moeilijkste was dat je vaak uren lang hetzelfde zat te doen.
Pluspunten
veel voordelen zoals gratis fitnissen en ik vond het leuk om met snowboards, etc. te werken
Minpunten
maar een keer een half uur pauze op een shift van 8 uur werken.
sfeer was leuk met de collega's ,ook wat er te doen was , was leuk .
Jammer dat het niet voor lang was ,werk zit erop daar en hadden niks anders meer .
Stel een vraag over solliciteren of werken bij SnowWorld. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over SnowWorld gesorteerd op locatie