Smartphonehoesjes.nl Reviews

Kinderachtig zooitje
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Leusden1 mei 2019
Bij de klantenservice heb je verschillende leidinggevenden die allemaal gewoon maar zijn aangewezen maar helemaal niet capabel zijn. Communicatie is zeer slecht, ze willen dat alles gebeurt via de groepschat, op de vloer ook, hebben ze liever niet dat je wat vraagt. De sfeer is bijzonder gesloten, er zit een vast kliekje waar je niet tussenkomt. Ze houden niet van kritiek, en er worden je allerlei doorgroeifuncties beloofd wat helemaal niet blijkt te kunnen.

Veel te jong bedrijf, totaal niet professioneel
Minpunten
Geen normale communicatie, eigen mening waarderen ze niet, de supervisor etc komen heel machtsbelust over en luisteren niet. Daarbij veel te jong bedrijf, geen ervaring aanwezig.
Mijn Gemiddelde dag in het magazijn.
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Leusden4 april 2019
De gemiddelde dag begon voor mij met minimaal 10minuten van te voren op het werk zijn. Bakje koffie pakken en zo nodig nog even naar buiten (hangplek voor de werknemers).

5minuten voor je begint is er altijd een speech, dit over de best pakker/inpakker, het aantal orders en belangrijke punten of punten van aandacht.

Je kan via de medewerkerswebsite kijken waar je staat en wat je te wachten staat om te doen die dag, dit kan altijd veranderen als je het aangeeft of vraagt of je wat anders mag gaan doen (hierbij minimaal 2uur 1 taak doen voordat je wat anders mag doen met uitzondering als er vanuit de leidinggevende word gevraagd wat je het liefst wil doen).

Collega's zijn leuk, gezellig, dolletje met elkaar en soms elkaar in de haren zitten. maar alles met zijn tijd. je mag praten en dergelijken als je maar door werkt, dit is exclusief op je mobiel zitten.

voor vragen kon ik bij de voormannen terecht of leidinggevende mocht een andere collega het niet of niet zeker weten.

Het personeel word er erg gewaardeerd en er zijn ook regelmatig borrels of wat leuks te doen wat het bedrijf organiseert.

accuraat werken, op normen werken, op drukke dagen extra inzet tonen en stressbestendig zijn, werkplek netjes achterlaten, een aantal dingen die ik daar goed opgepikt heb.

Het moeilijkste van de baan is het "erin" komen voor mij.
Dit houd in dat je in het begin een heleboel hetzelfde doet, waar ik zelf uiteindelijk me over- en doorheen moest zetten omdat er op dat moment niks anders te doen is of omdat je bijvoorbeeld maar een paar uurtjes moet werken.

bedrijfscultuur
  meer... is jong en oud, gemiddelde leeftijd is jong-volwassen (18-23 in mijn ogen) omdat er veel mensen van rond die leeftijd rondlopen. er zijn een aantal jongere mensen maar ook mensen die ouder zijn.

Mijn Conclusie:
Heb er geleerd accuraat te werken en volgens normen/tijd, goed te blijven kijken of bijvoorbeeld barcodes en producten wel écht bij elkaar horen ( denk hierbij aan een barcode van een apple hoesje die bijvoorbeeld op een samsung hoesje staat, wat niet hoort),

Collegiaal is het prima, zoals je overal merkt hier en daar wat stroef in het begin maar iedereen doet zijn best zo collegiaal mogelijk te zijn en te blijven.

Ze helpen je waar het nodig is, met in dien nodig meerdere soorten uitleg of het meerdere malen rustig met je doornemen, ze worden niet boos als je bijvoorbeeld een kar laat omvallen, ze vinden het wel vervelend en dus moet je zelf wel opruimen / inpakken (ligt aan de drukte die er is).

Dagelijkse praatjes met hoe het gaat, kleine complimenten naar elkaar uitdelen en lekker je gang gaan met waarop je ingepland staat die dag, mocht je het niet meer willen doen na een paar uur kan je het gewoon vragen bij de leidinggevende en over het algemeen krijg je dan wel wat anders te doen.

Ze waarderen je voor je werk en voor wat je heb gedaan indien je daar weg gaat en bedanken je ervoor met zo nodig een klein afscheidscadeautje. Waar ik zelf heel dankbaar voor ben omdat je op zo'n manier ook merkt dat ze je echt gewaardeerd hebben voor wat je heb gedaan.
Pluspunten
ochtend / avond diensten, vrijdag borrel, goede sfeer, begripvol, collegiaaliteit, complimentjes geven en ontvangen.
Minpunten
onaangekondigt toch moeten overwerken, bij kleine ziektes elke dag bellen voor werktijd.
Gezellig, informeel & groeiend bedrijf!
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Leusden25 september 2018
Bij Smartphonehoesjes is het gezellig en hangt er een informele sfeer! Er is veel ruimte voor ontwikkeling en groei en daarbij is er veel mogelijk! Heb je een idee, dan kun je dit aankaarten en wordt er echt wat mee gedaan. Ik ga met plezier naar mijn werk: hard werken, gezelligheid, leuke feestjes & vooral leuke collega's.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Gaaf bedrijf, jong team, snel groeiend en veel kansen
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Leusden19 september 2018
Wat een gaaf bedrijf om voor te werken. Het team (totaal telt Smartphonehoesjes.nl 150 medewerkers) is super enthousiast, zeer gemotiveerd en ambitieus, laag drempelig en vooral gezellig! Maar, er wordt hard gewerkt. Er moet natuurlijk gepresteerd worden, pas dan wordt het echt gezellig!
Elke vrijdagmiddag een borrel, 6x per jaar personeelsfestiviteiten met een actieve feestcommissie en veel ruimte voor ontwikkeling en groei. Er wordt gekeken naar jouw kwaliteiten en wensen en samen met jou bepaald welke kant je op gaat.
Nieuwbouw op de planning, begin 2020 zitten we op ons nieuwe gave werkplek in ons nieuwe bedrijfspand ook in Leusden.

Ik kan alleen maar lovend zijn.
Pluspunten
Jong team, sterkgroeiend bedrijf, enorm aan het funderen qua management
Minpunten
Geen catering maar je eigen lunch meenemen
mooie jaren
Fotograaf (voormalige medewerker) –  Leusden6 juli 2017
twee geweldige jaren, gehad met eengeweldig team !!
gezellig en een baan met duidelijke doelen op een werkdag
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Leusden6 april 2017
Het is een prima bedrijf. Prettige leidinggevende die goed uitleggen wat je moet doen. De collega's zijn vriendelijk en behulpzaam. je leert snel en productief te werken.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
toch net iets te informeel voor mij
Productieve en ontspannen werksfeer
Communicatie medewerker (voormalige medewerker) –  Leusden, UT20 januari 2016
Ik heb geleerd om sterke verkoopteksten te schrijven en ik ben beter geworden in het werken in teamverband.
Pluspunten
Ontspannen werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Smartphonehoesjes.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Smartphonehoesjes.nl gesorteerd op locatie