Smartphonehoesjes.nl

Smartphonehoesjes.nl Reviews

productieve gezellige werkomgeving
modern jong dynamisch bedrijf, laagdrempelig, gezellig feestjes en uitstapjes,
Jong, innovatief en ambitieus bedrijf!
Smartphonehoesjes.nl is een jong, innovatief maar voor ambitieus familiebedrijf. Doordat ze nog relatief klein zijn kun je impact maken en echt van toegevoegde waarde zijn. De aankomende jaren gaan ze hun naam internationaal versterken waardoor er genoeg groeikansen zijn.
Management zit bedrijf in de weg
Smartphonehoesjes is een familiebedrijf waarin emotie en irrationele beslissingen de boventoon voeren. Management is onberekenbaar en helaas soms ronduit onbetrouwbaar.

Er heerst op de werkvloer veel frustratie over de manier van leidinggeven maar het personeel loopt zelf ook geregeld de kantjes van af. Dit komt voort uit een constant wantrouwen onderling, veroorzaakt door onduidelijkheid over de te varen koers.

Het verloop is enorm en dat spreek natuurlijk boekdelen. Ik zou niemand aanraden bij dit bedrijf een job in het middenkader te accepteren, ondanks de prima vergoedingen.
Pluspunten
Salaris
Review Smartphonehoesjes.nl
Superblij met Smartphonehoesjes.nl, binnengekomen als Inside Sales Executive en binnen een jaar de stap mogen maken naar Accountmanager. Het bedrijf groeit en ontwikkelt, als persoon kun je hier heerlijk in meegaan.
Kinderachtig zooitje
Bij de klantenservice heb je verschillende leidinggevenden die allemaal gewoon maar zijn aangewezen maar helemaal niet capabel zijn. Communicatie is zeer slecht, ze willen dat alles gebeurt via de groepschat, op de vloer ook, hebben ze liever niet dat je wat vraagt. De sfeer is bijzonder gesloten, er zit een vast kliekje waar je niet tussenkomt. Ze houden niet van kritiek, en er worden je allerlei doorgroeifuncties beloofd wat helemaal niet blijkt te kunnen.

Veel te jong bedrijf, totaal niet professioneel
Minpunten
Geen normale communicatie, eigen mening waarderen ze niet, de supervisor etc komen heel machtsbelust over en luisteren niet. Daarbij veel te jong bedrijf, geen ervaring aanwezig.
Mijn Gemiddelde dag in het magazijn.
De gemiddelde dag begon voor mij met minimaal 10minuten van te voren op het werk zijn. Bakje koffie pakken en zo nodig nog even naar buiten (hangplek voor de werknemers).

5minuten voor je begint is er altijd een speech, dit over de best pakker/inpakker, het aantal orders en belangrijke punten of punten van aandacht.

Je kan via de medewerkerswebsite kijken waar je staat en wat je te wachten staat om te doen die dag, dit kan altijd veranderen als je het aangeeft of vraagt of je wat anders mag gaan doen (hierbij minimaal 2uur 1 taak doen voordat je wat anders mag doen met uitzondering als er vanuit de leidinggevende word gevraagd wat je het liefst wil doen).

Collega's zijn leuk, gezellig, dolletje met elkaar en soms elkaar in de haren zitten. maar alles met zijn tijd. je mag praten en dergelijken als je maar door werkt, dit is exclusief op je mobiel zitten.

voor vragen kon ik bij de voormannen terecht of leidinggevende mocht een andere collega het niet of niet zeker weten.

Het personeel word er erg gewaardeerd en er zijn ook regelmatig borrels of wat leuks te doen wat het bedrijf organiseert.

accuraat werken, op normen werken, op drukke dagen extra inzet tonen en stressbestendig zijn, werkplek netjes achterlaten, een aantal dingen die ik daar goed opgepikt heb.

Het moeilijkste van de baan is het "erin" komen voor mij.

Dit houd in dat je in het begin een heleboel hetzelfde doet, waar ik zelf uiteindelijk me over- en doorheen moest zetten omdat er op dat moment niks anders te doen is of omdat je bijvoorbeeld maar een paar uurtjes moet werken.

bedrijfscultuur
 - meer...
Pluspunten
ochtend / avond diensten, vrijdag borrel, goede sfeer, begripvol, collegiaaliteit, complimentjes geven en ontvangen.
Minpunten
onaangekondigt toch moeten overwerken, bij kleine ziektes elke dag bellen voor werktijd.
Gezellig, informeel & groeiend bedrijf!
Bij Smartphonehoesjes is het gezellig en hangt er een informele sfeer! Er is veel ruimte voor ontwikkeling en groei en daarbij is er veel mogelijk! Heb je een idee, dan kun je dit aankaarten en wordt er echt wat mee gedaan. Ik ga met plezier naar mijn werk: hard werken, gezelligheid, leuke feestjes & vooral leuke collega's.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Gaaf bedrijf, jong team, snel groeiend en veel kansen
Wat een gaaf bedrijf om voor te werken. Het team (totaal telt Smartphonehoesjes.nl 150 medewerkers) is super enthousiast, zeer gemotiveerd en ambitieus, laag drempelig en vooral gezellig! Maar, er wordt hard gewerkt. Er moet natuurlijk gepresteerd worden, pas dan wordt het echt gezellig!
Elke vrijdagmiddag een borrel, 6x per jaar personeelsfestiviteiten met een actieve feestcommissie en veel ruimte voor ontwikkeling en groei. Er wordt gekeken naar jouw kwaliteiten en wensen en samen met jou bepaald welke kant je op gaat.

Nieuwbouw op de planning, begin 2020 zitten we op ons nieuwe gave werkplek in ons nieuwe bedrijfspand ook in Leusden.

Ik kan alleen maar lovend zijn.
Pluspunten
Jong team, sterkgroeiend bedrijf, enorm aan het funderen qua management
Minpunten
Geen catering maar je eigen lunch meenemen
mooie jaren
twee geweldige jaren, gehad met eengeweldig team !!
gezellig en een baan met duidelijke doelen op een werkdag
Het is een prima bedrijf. Prettige leidinggevende die goed uitleggen wat je moet doen. De collega's zijn vriendelijk en behulpzaam. je leert snel en productief te werken.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
toch net iets te informeel voor mij
Productieve en ontspannen werksfeer
Ik heb geleerd om sterke verkoopteksten te schrijven en ik ben beter geworden in het werken in teamverband.
Pluspunten
Ontspannen werksfeer
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Smartphonehoesjes.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Smartphonehoesjes.nl gesorteerd op locatie