Smallsteps Reviews

Werk-Privé Balans
Gezellige, leuke en afwisselende baan met veel verantwoordelijkheden
Pedagogisch medewerkster (huidige medewerker) –  Markelo20 februari 2017
Elke dag is weer anders, kinderen zijn geen enkele dag hetzelfde. Goede samenwerking met zowel de kinderen als de leidinggevenden.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 13Rapporteren
Niet personeel vriendelijk
Pedagogisch medewerker BSO (voormalige medewerker) –  Hoorn26 augustus 2016
Het bedrijf en het aanzicht is vaak belangrijker dan de werknemers. Je moet een millioen poot zijn om alles gedaan te krijgen wat men van je verwacht. Hierdoor gaat de werknemer zich verplicht voelen veel in eigen tijd te doen omdat een pedagogisch werknemer graag onder werktijd met de kinderen bezig is.

De betaling is conform cao.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Veel druk van bovenaf
Was deze review nuttig?Ja 73Nee 15Rapporteren
laagdrempelige werksfeer
Medewerker (huidige medewerker) –  Hengelo OV26 april 2016
fijne collega
door ontwikkelingsmogelijkheden
hiarchie
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 18Rapporteren
Werk-Privé Balans
fijne warme sfeer waarin collega's elkaar steunen en accepteren en er ruimte is voor het kind.
Pedagogisch medewerkster (huidige medewerker) –  Spanbroek, NH27 januari 2016
Fijne werkplek waarin je warm ontvangen wordt. Enige nadeel is het nieuwe werken wat ook in deze sector voelbaar is. Weinig vaste contracten of contracten met vaste uren. Op een aantal na wordt er veel gebruik gemaakt van invalsters met een 0-uren contract.

De protocollen zijn duidelijk en goed uitvoerbaar. De werkplek is veilig en voldoende gevuld met spullen om activiteiten aan te kunnen bieden. Er is ruimte voor de kinderen om zich spelenderwijs te ontwikkelen.
Pluspunten
leuke kinderen, leuke collega's, fijne leidinggevende, veilige en gezellige werkvloer
Minpunten
0-uren contract, tijdelijk contract, voorbereiden van activiteiten moet in eigen tijd, weinig werkuren
Was deze review nuttig?Ja 21Nee 10Rapporteren
Werk-Privé Balans
leuk team maar veel druk van de organisatie
sociaal pedagogisch werker groepsleidster (voormalige medewerker) –  Hengelo OV, OV29 september 2015
Grote organisatie wat elke dag anders is.

Druk begin van de dag. Veel kinderen alleen opvangen aan het begin van de dag.

Veel geleerd in de jaren.; werken met verschillende collegas , plannen, creatief worden met de middelen die je beschikbaar hebt etc

Veel verschillende collegas gehad. Niet altijd even makkelijk. Maar daar leer je mee omgaan. Maar ook hele leuke natuurlijke

Het is een leuke baan omdat geen dag hetzelfde is. Moeilijkste vond ik hoe een dag in te plannen met al die huishoudelijke taken die we er allemaal bij tussendoor moesten doen.
Minpunten
wisselingen in het rooster
Was deze review nuttig?Ja 34Nee 8Rapporteren

Waarderingen op categorie

2,8
1,6
2,2

Reviews over Smallsteps gesorteerd op locatie