Smallsteps Reviews

Fijne organisatie
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Veghel10 juli 2018
Geen dag is als Pm-er of locatie manager hetzelfde. Iedere dag is anders en kun je met alles wat je te geven hebt je werk doen. Alles wat gedaan/ opgezet wordt is vanuit de visie dat wij geloven in de kracht van ieder kind. Dit geldt natuurlijk ook voor de medewerkers.
Ik ga nog iedere dag met plezier naar mijn locatie en bent trots dat ik bij Smallsteps werk.
Pluspunten
goede ondersteuning van andere diensten
Top organisatie met oog op zeer hoge kwaliteit.
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Leiden2 juli 2018
Zeer prettige en fijne organisatie om voor te mogen werken waarbij de kwaliteit hoog in het vaandel staat! Ondanks dat Smallsteps een grote organisatie is voelt dit niet zo en werken wij met z’n alle aan ‘een tweede thuis bieden’ voor alle kinderen! Trots om voor deze prachtige organisatie te mogen werken!
Pluspunten
Zicht op vaste uren voor onbepaalde tijd!
Leuk, uitdagend jong bedrijf volop in ontwikkeling
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Almere30 juni 2018
Leuk, uitdagend en volop in ontwikkeling is Smallsteps. Hou je van een dynamische werkomgeving is dit zeker een aanrader!
Pluspunten
Volop in ontwikkeling een lerende organisatie
Fijne collega's en prettige, eerlijke werksfeer. Vele opleidingsmogelijkheden en oog voor verbeteren kwaliteit.
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Amsterdam27 juni 2018
Professionele organisatie met groeiend oog voor veel kwaliteit. Fijne collega's en zeer prettige werksfeer. Eerlijke communicatie mogelijk met oog voor verbetering. Investering veel in verbetering gebouwen en inrichting. Veel trainingen op alle gebieden.
Fijne organisatie met hoog toekomstperspectief en een giede baanzekerheid!
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Amsterdam27 juni 2018
Prettige organisatie waar de kwalteit van de kinderopvang hoog in het vaandel staat!

Hoge werkzekerheid en een groot vertrouwen in de medewerkers.
Pluspunten
Kwaliteit staat hoog in het vaandel, grote werkzekerheid
Fijne werkgever die je de kans geeft om door te groeien
Locatiemanager (huidige medewerker) –  IJsselstein26 juni 2018
Prettige werkgever die kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan. Toetst regelmatig de betrokkenheid van medewerkers en speelt hier ook op in. Als medewerker bij Smallsteps krijg je de kans om jezelf door te ontwikkelen.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Fijne sfeer!
Pedagogisch medewerkster (huidige medewerker) –  Zuid-Holland1 juni 2018
Smallsteps is een jong bedrijf wat mooie stappen maakt. Binnen Smallsteps wordt er veel aandacht besteed aan de ontwikkeling van de kinderen maar ook voor de medewerkers, bijvoorbeeld met e-learning. Op locatie is er een fijne sfeer en wordt er met veel liefde en enthousiasme voor de kinderen gezorgd.
Pluspunten
Aandacht voor ontwikkeling, fijne sfeer
Slechte organistatie
Pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Naarden25 mei 2018
Lieve kinderen maar hoe ze met je omgaan als een nummertje vind ik erg jammer.
Op mijn eerste werkdag ontslagen.
Flex planner (voormalige medewerker) –  Almere3 maart 2018
Met veel goede zin begonnen aan mijn baan bij Smallsteps als planner. Lange sollicitatieprocedure doorlopen waarbij de geplande afspraken een paar keer werden verzet. Op mijn allereerste werkdag kreeg ik te horen dat de organisatie had besloten mijn functie te schrappen. Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt. Definitief ontslag volgde na anderhalve maand. Met een proeftijd van 2 maanden stond ik dus plotseling op straat. In die anderhalve maand was er onduidelijkheid over de verdere gang van zaken bij het gehele team en bij de leidinggevende, het ontbrak aan visie. Geen van mijn 5 teamgenoten heeft nog ooit iets laten horen of gevraagd hoe het met me ging nadat ik ben vertrokken. Ik begreep later van een andere ontslagen collega dat ik niet de enige was met wie er zo is omgegaan. Wees dus gewaarschuwd. Inmiddels heb ik een andere leukere baan, eind goed al goed.
Pluspunten
Minpunten
Slecht werkgeverschap, gebrek aan visie
Dynamisch bedrijf met veel uitdagingen
Financieel medewerker (huidige medewerker) –  Hengelo OV3 april 2017
Smallsteps BV is een jonge onderneming die kinderopvang aanbied in geheel Nederland. In een markt waarbij financiering vanuit de overheid en geboortecijfers leidend zijn heeft dit bedrijf zeker uitdagingen. Mijn tijd bij Smallsteps BV is zeer goed bevallen, hoewel op uitzendbasis werken nieuw is voor mij.
Pluspunten
Dicht bij huis
Minpunten
Veel organisatorische veranderingen in mijn korte tijd daar.
niet fijn werk-prive
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht1 april 2017
De instelling daar is niet persoonlijk.
Het motto is je leeft om te werken en totaal geen eerlijke afspraken te maken.
Alles moet je zelf zwart op wit zetten en laten ondertekenen, anders word er gezegd dat het niet waar is wat je zegt.
Manager die er bijna nooit is en ook niet sterk genoeg is om te bemiddelen tussen personeel en alleen maar de negatieve sfeer bevorderd door alleen naar bepaalde personen te luisteren en nooit alle verhalen aan te horen.
Pluspunten
veel vestigingen
Minpunten
weinig ledinggevende capaciteit
Gezellige, leuke en afwisselende baan met veel verantwoordelijkheden
Pedagogisch medewerkster (huidige medewerker) –  Markelo20 februari 2017
Elke dag is weer anders, kinderen zijn geen enkele dag hetzelfde. Goede samenwerking met zowel de kinderen als de leidinggevenden.
Niet personeel vriendelijk
Pedagogisch medewerker BSO (voormalige medewerker) –  Hoorn26 augustus 2016
Het bedrijf en het aanzicht is vaak belangrijker dan de werknemers. Je moet een millioen poot zijn om alles gedaan te krijgen wat men van je verwacht. Hierdoor gaat de werknemer zich verplicht voelen veel in eigen tijd te doen omdat een pedagogisch werknemer graag onder werktijd met de kinderen bezig is.

De betaling is conform cao.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Veel druk van bovenaf
laagdrempelige werksfeer
Medewerker (huidige medewerker) –  Hengelo OV26 april 2016
fijne collega
door ontwikkelingsmogelijkheden
hiarchie
fijne warme sfeer waarin collega's elkaar steunen en accepteren en er ruimte is voor het kind.
Pedagogisch medewerkster (huidige medewerker) –  Spanbroek, NH27 januari 2016
Fijne werkplek waarin je warm ontvangen wordt. Enige nadeel is het nieuwe werken wat ook in deze sector voelbaar is. Weinig vaste contracten of contracten met vaste uren. Op een aantal na wordt er veel gebruik gemaakt van invalsters met een 0-uren contract.

De protocollen zijn duidelijk en goed uitvoerbaar. De werkplek is veilig en voldoende gevuld met spullen om activiteiten aan te kunnen bieden. Er is ruimte voor de kinderen om zich spelenderwijs te ontwikkelen.
Pluspunten
leuke kinderen, leuke collega's, fijne leidinggevende, veilige en gezellige werkvloer
Minpunten
0-uren contract, tijdelijk contract, voorbereiden van activiteiten moet in eigen tijd, weinig werkuren
leuk team maar veel druk van de organisatie
sociaal pedagogisch werker groepsleidster (voormalige medewerker) –  Hengelo OV, OV29 september 2015
Grote organisatie wat elke dag anders is.

Druk begin van de dag. Veel kinderen alleen opvangen aan het begin van de dag.

Veel geleerd in de jaren.; werken met verschillende collegas , plannen, creatief worden met de middelen die je beschikbaar hebt etc

Veel verschillende collegas gehad. Niet altijd even makkelijk. Maar daar leer je mee omgaan. Maar ook hele leuke natuurlijke

Het is een leuke baan omdat geen dag hetzelfde is. Moeilijkste vond ik hoe een dag in te plannen met al die huishoudelijke taken die we er allemaal bij tussendoor moesten doen.
Minpunten
wisselingen in het rooster
Dynamische en uitdagende functie
OPERATIONEEL MANAGER BUSINESS DEVELOPMENT (voormalige medewerker) –  Hoofdkantoor Almere, landelijke functie3 juli 2015
Een fijne carrière gehad met veel uitdagingen, kansen en mogelijkheden.
Varierende van staf-functies tot lijn-management.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Smallsteps. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Smallsteps gesorteerd op locatie