Slingeland Ziekenhuis

Slingeland Ziekenhuis Reviews

Goede werksfeer.
Evidence based medicine met oog voor de individuele patiënt.
Altijd met veel plezier hier gewerkt. Vriendelijk personeel.
Pluspunten
Vriendelijk open bedrijf met goede recensies.
Minpunten
Fijne werkplek en dichtbij.
Goede arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Onregelmatigheid
Met de collega's op de automatisering heb ik heel veel gelachen. Vanaf dag 1 voelde ik me al op me gemak. Deze mensen zijn daarnaast ook heel behulpzaam als je ergens mee vast loopt.
Ik heb met genoegen 28 jaar werkervaring op gedaan in het Slingeland Ziekenhuis. Door de Elektronische Patiënten dossier(EPD) is helaas onze afdeling (medisch archief) opgeheven. Daar in verschillende functies gedaan, bv. Receptioniste/Telefoniste
Pluspunten
28 jaar mogen werken
Minpunten
komst van EPD
Slingeland heeft kwaliteit boven aan staan. Okc is een prettige werkplek
Minpunten
Diensten
In het Slingeland Ziekenhuis ben ik begonnen als stagiaire. Dit is uiteraard een leerzame periode, maar ook met mijn oproepcontract leer ik iedere dag genoeg bij.
Iedereen ziet elkaar als collega, hierdoor heerst er een informele en respectvolle sfeer.

Iedere dag is anders, dat maakt het werken zo leuk. Op een dag kan er veel van je gevraagd worden, maar als je dan een patiënt weer tevreden het ziekenhuis ziet verlaten ben je dat al weer vergeten.
Pluspunten
Nooit uitgeleerd
Minpunten
Collega zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het was een leuke baan met veel variatie op verschillende afdelingen. Alles was er goed geregeld.
Het palliatief team is operationeel vanaf oktober 2014. Sinds de komst van het palliatief team is palliatieve zorg in het Slingeland Ziekenhuis op de kaart gezet. Patiënten en naasten ervaren een consult van het palliatief team als een zeer grote meerwaarde. Er is aandacht voor de patiënt en naasten. Dit resulteert in een op maat gemaakt advies. Contacten met de eerste lijn zijn kort. De patiënt ervaart dit als zeer veilig.
Pluspunten
Aandacht en betrokkenheid
We praten hier over erg lang geleden.
Wat ik me nog kan herinneren is dat er in die periode nog veel met de hand werd gewerkt. Dus veel schriftelijke verslagen gemaakt.
altijd een gezellige werksfeer,fijne collega's prima directie.
Pluspunten
fijne sfeer
Minpunten
Ik heb altijd fijn gewerkt. Gedurende 37 jaar heb ik op een aantal plekken gewerkt w.o. het secretariaat verplegingsdienst, secretaresse van 2 directeuren. De laatste 9 jaar op afdeling P.O.& O. als medewerker intern uitzendbureau. Ik heb prettig samen gewerkt met mijn collega's. Mijn werk was vaak stressvol, maar ook weer spannend om elke keer weer de aanvragen in te vullen en de juiste invallers op de juiste plek neer te zetten. Het resultaat gaf je dan voldoening en het leukste was toch wel dat je veel mensen kende en hiervoor het aanspreekpunt was in het SZ.
Pluspunten
personeelsrestaurant
Minpunten
Geen dag is hetzelfde. Hierdoor maakt het zeer afwisselend. Het is leuk om samen te werken met mensen met verschillende achtergronden.
Pluspunten
goede arbeidstijden
Minpunten
geen ontwikkelingsmogelijkheden
leuke collega's, was ook hier een ondersteunde collega ik deed alle voorkomende werkjes niet alleen op huishoudelijk gebied maar ook werk waar de collega's niet aan toe kwamen wat ik altijd met veel plezier en toewijding heb gedaan.
Bedden rondbrengen in ziekenhuis, daarna patiëntenvervoer, geleerd om te gaan met patiënten, aardige collega's fijn om mee samen te werken.
Het leukste van de baan was dat je patiënten op hun gemak kon stellen en er zijn voor deze mensen. Stukje klandizie.
Pluspunten
leuke kerstmarkt, waarbij je je kerstkado zelf uit kon kiezen