Sligro Reviews

93 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 95 reviews
De sligro is een groot familie bedrijf waar werken iets is als in een warm bad
Expeditie medewerker nacht (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs28 augustus 2019
De Sligro is een bedrijf van hollen en wandelen stil staan doen we nooit.
Elke dag weer er voor zorgen dat de orders op de juiste manier en netjes de deur uit gaan is een hele globale omschrijving van wat we doen.
Iedere afdeling voert hun taak uit en we weten links kan niet zonder rechts boven niet zonder onder een ieder is afhankelijk van elkaar om de Sligro voor uit te helpen.
Ik zeg niet doen!!!
Medewerker (huidige medewerker) –  Enschede6 juli 2019
Ze noemen zich een sociaal bedrijf maar daar kun je zeker je vraagtekens bijzetten
Pluspunten
Minpunten
Reiskosten daar doen ze niet aan!
Veghel
order picker (voormalige medewerker) –  Veghel3 juli 2019
Wszystko dobrze tylko dlaczego nie chcą zaplacić za dobrą rzetelną prace a tym którzy nie pracują dają nagrody.Dlaczgo karzą płacić za błędy innych . Jeśli chodzi o samą robotę to ok . Ale sprawy są strasznie zagmatwane. A tak wogle to najlepsza firma w Hollandi .
Pluspunten
Dobra opieka koordynatora.
Minpunten
Zakwaterowanie.
Slecht behandeld
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam West2 juli 2019
Heb er 1.5 jaar gewerkt, goed bedrijf maar management behandeld je niet als mens in Amsterdam.
Pluspunten
veel werk
Minpunten
elkedag overwerken
een stoer bedrijf die er internationaal voor gaat
Account Support Specialist (huidige medewerker) –  Veghel13 juni 2019
Sligro is een bedrijf welke continue in ontwikkeling is en de markt en haar bewegingen als geen ander volgt.
Het succes is het succes van haar huidige en zeker ook van haar werknemers in het verleden.
Voor dit bedrijf werken zal een goede start of basis zijn voor een mooie carriere
Pluspunten
Groeibedrijf
Minpunten
Geen minpunten te benoemen
het was leuk
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch15 mei 2019
ik was heel jong maar vond het daar heel fijn het was super tof
fijne werkgever geweest
Leidinggevende (voormalige medewerker) –  Putten9 april 2019
Bij Sligro heb ik veel geleerd en heb ik mezelf enorm ontwikkeld.
Hele vreemde mentaliteit
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Drachten17 februari 2019
Het is niet raar werk om te doen maar de directie van het bedrijf is waardeloos, je bent hier een nummer en bij ziekmeldingen wordt je verplicht alsnog te verschijnen en je werk uit te voeren.
Welzijn van de medewerkers doet er totaal niet toe alleen de cijfers tellen hier, dit gebeurd tegenwoordig wel bij meerdere bedrijven maar de sligro staat hierin voorop.
bij goed functioneren hoor je hier niemand maar zodra er ergens iets fout gaat dan krijgt iedereen er flink van langs ook als je hier niks mee te maken hebt.
Pluspunten
Gratis koffie in de kantine
Minpunten
Zeer slechte baas
Leren verkopen bij de sligro
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Den Haag10 januari 2019
Veel geleerd over producten en verkopen bij de Sligro. Ben intern ingewerkt door fijne collega's. Heb het als een mooie tijd ervaren.
Veel klantencontact en heel de dag lekker actief verkopen,vullen van de schappen.Altijd is er genoeg te doen waardoor ik me nooit verveelde. Zou het iedereen aanraden waarvan eten hun passie is.
Pluspunten
veel werk en fijne collega's.
Minpunten
lange pauze.
Snel werken
Expeditiemedewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein25 november 2018
Deze werk was best zwaar allen nachtdoends in koeling
Pluspunten
Niks
Minpunten
Veel gewerk weinig betaald
Sligro Westpoort
Chauffeur bakwagen (voormalige medewerker) –  Amsterdam Westpoort17 november 2018
Het is een chaotisch gebeuren met te veel kapiteins aan het roer. Transportbedrijf Peter Appel heeft waarschijnlijk geen sjoeger van wat er allemaal misgaat daar. Klanten die dagelijks tegen je zeggen “alweer een andere chauffeur”. Ik denk dat de Sligro Blokker achterna gaat.
Pluspunten
Minpunten
Te veel op op te noemen
Gezellig team, 1 doel
BBL leerling (voormalige medewerker) –  Veghel14 november 2018
Prima bedrijf, als je geen ambitie hebt, en ook niet wil doorgroeien.

Ik heb hier 1,5 jaar gewerkt als leerling "Logistiek Supervisor".

Qua studie heb ik hier 0.0 geleerd. De opdrachten die ik voor school moest doen werden snel afgeraffeld, zodat ik weer kon orderpicken.

Iedere dag werden de minuten die je te lang over een order deed bijgehouden, aan het eind van de week kreeg ik de vraag waarom ik 12 minuten "te laat" was die week. In deze 12 minuten ben ik een aantal keer naar de WC geweest en zal ik ook vast wel gekletst hebben met een collega. 12 minuten per week.

Dus, als orderpicker zonder de wil om iets te leren, kun je hier prima aan de slag.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
je bent een nummer
een dag bij de sligro
Reachtruckchauffeur (voormalige medewerker) –  Amsterdam Westpoort3 november 2018
na een kop koffie of thee beweegt iedereen naar beneden om de dag te beginnen
iedereen pakt zijn of haar machine ( reachtruck en of ordertruck) en gaat naar de afdeling
bij de goederenontvangst komen de hele dag door spullen binnen die direct moeten worden weggezet zodat de vloer niet volloopt en de orderpickers door kunnen blijven gaan
dus een baan waar je op zijn tijd aardig moet aanpoten
je werkt met veel verschillende culturen dat kan het leuk maar soms ook lastig maken qua mondelingen communicatie
Pluspunten
kantine in pand met eigen keuken
Minpunten
werkdruk
sligro oss, goede sfeer en zelf tijden invullen
Teamleider (huidige medewerker) –  oss7 september 2018
Bij Sligro in Oss is géén koeling of diepvries. In het magazijn in Oss kun je werken vanaf 6.00 uur tot je school begint of 's avonds tot 20.00 uur. Je hoeft niet elke dag te komen. Je mag zelf aangeven welke dagen en tijden je kunt.

In de avond wordt er met ongeveer 5 jongens gewerkt. Dit is van maandag tot en met donderdag. Vrijdagavond is het dicht en in het weekend wordt ook (nog) niet gewerkt.

Het is leuk en afwisselend werk.
Pluspunten
zelf werktijden invullen. Geen zwaar werk.
Leuke en motiverende baan
Teamleider (voormalige medewerker) –  Veghel30 augustus 2018
Leuk bedrijf met goede doorgroeimogelijkheden. Ik heb een fijne tijd gehad bij Sligro
Management kan nog een hoop leren
Caissière (voormalige medewerker) –  Den haag16 augustus 2018
Wat een aanfluiting is de manager van sligro Zichtenburg , heb er 5 jaar gewerkt en 2 jaar op de Westvlietweg . Na 2 jaar Westvlietweg werd ik overgeplaatst naar Zichtenburg , daar gelijk aangegeven dat ik een dag extra wilde werken . Nadat 1 collega ontslagen werd , 1 met pensioen ging en nog een collega ontslag nam , gebeurde dat dus nog steeds niet ! Wel zouden er er 2 nieuw aangenomen worden , 1 overgeplaatst worden op eigen verzoek , en de nul uren contracters mochten toch blijven . Al die jaren , altijd extra gewerkt ( tijd voor tijd ) wettelijk recht op de uren en regelmatig koffie en theepauzes aan de kassa doorgebracht , terwijl het management team wél hun pauzes namen ! Dus gelijk ontslag genomen. Er is ook totaal niet met mij over gesproken door de manager en niet eens de moeite genomen om gedag te zeggen of afscheid te nemen . Zet dus alles op papier hoe en wat je wil .
Pluspunten
De meeste collega’s zijn aardig
Minpunten
Management staat niet achter je, als jij je aan de regels houd, maar achter de klant
good
Order Picker (voormalige medewerker) –  Veghel3 augustus 2018
Good company , good job . fruit, tea, coffee for free , work is not difficult, the norm of work is easy . at will, it was almost always possible to stay on overtime
there is a place where is better
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Putten27 mei 2018
some of teamleaders are without competence to do their job
Gezellige collega"s
Cassiére/ servicebaliemedewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede16 mei 2018
Bij Sligro Food Group heb ik altijd met plezier gewerkt. Het is een leerzaam bedrijf waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Genoeg ruimte om privé en werk gescheiden te houden.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
n.v.t.
hele slechte werksfeer die collega's zijn allemaal crack
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 mei 2018
alleen van binnen ziet het er mooi uit die medewerkers zijn crack
ik begon het op een gegeven moment niet meer leuk te vinden want de werksfeer was crack. Ik ben allang blij dat in van daar weg ben.
Pluspunten
Minpunten
de sfeer. mensen doen alsof ze met je lachen maar houden je telkens in de gaten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sligro. Onze community staat klaar om te antwoorden.