Slachtofferhulp Nederland Reviews

goede organisatie
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Zwolle9 oktober 2017
Ik heb hier heel veel geleerd, aangezien ik hier mijn jaarstage heb gedaan.
Ik heb nooit geweten dat het zo'n grote organisatie is
Ook had ik mij nooit gerealiseerd wat voor impact een misdrijf kan hebben op een slachtoffer.
Ik vind het mooi dat dit bestaat.
Indrukwekkende en interessante baan
Juridische medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven7 augustus 2017
In deze functie de andere kant van het strafrecht gezien, het menselijke verhaal van de slachtoffers. Zeer indrukwekkend. Zeer gewaardeerde baan / bedrijf.
prettige werkomgeving en afwisselend werk
algemene dienstverlening (huidige medewerker) –  Enschede5 augustus 2017
het contact met slachtoffers geeft voldoening als je ze weer op weg helpt. De collega's zijn fijn en belangrijk om mee te overleggen en het persoonlijke contact.
Pluspunten
baas over eigen agenda
Minpunten
Fijne organisatie om bij te mogen werken, veel kans tot zelfontplooiing, Helaas onbetaald werk. Maar dat was voor mij geen reden om het niet te doen
Medewerker algemene dienst, en telefonische intake (huidige medewerker) –  Den Bosch5 november 2016
Slachtofferhulp is een fijn bedrijf om van deel uit te mogen maken, goede ontplooiingsmogelijkheden, warme collegiale sfeer, goede teamleider met oog voor persoonlijke kwaliteiten, elk jaar functioneringsgesprek met scholingsplanning voor het volgende jaar. Leerzame team-werkbesprekingen, positieve werkervaring in het algemeen.
Pluspunten
Goede ontplooiingsmogelijkheden
Minpunten
Onbetaald werk
Vrijwilligerswerk
Juridische medewerkster (huidige medewerker) –  ZH31 maart 2014
Ik ben hier gaan werken om mij verder te ontwikkelen en met het doel om een meerwaarden toe te voegen aan mijn mijn cv. Ook vond ik het mooi om nog iets te kunnen betekenen voor de slachtoffers. Ik heb hier geleerd met DIVOS te werken. Deze functie word zowel door on- als betaalde krachten uitgevoerd. Ik ben een van de onbetaalde krachten.
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
Té hoge werkdruk voor de onbetaalde krachten.
zeer betrokken team.
Vrijwilligerswerk slachtofferhulp. (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB10 december 2013
Mooi dat er zoveel(vooral vrouwen)zich kosteloos inzetten om onze medemensen te ondersteunen na een heftige gebeurtenis. Het niet commerciële karakter van de organisatie sprak me erg aan.
Collega's zijn zowel erg betrokken bij cliënten als bij collega's.
Verslag leggen en ander papierwerk blijft mijn uitdaging.
Zo prachtig om medemensen te ontmoeten in alle openheid na een heftige gebeurtenis en dan ook nog te kunnen ondersteunen.
Pluspunten
De gratis aangeboden trainingen hebben mij veel gebracht.
Minpunten
Vrijwilligerswerk lijkt onder gewaardeerd. Lastig met een minimum-inkomen.
vrijwilligersorganisatie die nog een professionaliseringsslag te maken heeft
Teamleider (voormalige medewerker) –  Utrecht24 oktober 2013
vrijwilligersorganisatie die nog een professionaliseringsslag te maken heeft.
Een werkplek met een gezellige sfeer en leuke collega's.
Medewerker Algemene Dienstverlening (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH21 juni 2013
De werkdruk varieert. Soms is het er druk soms niet. Er is bijna altijd ruimte voor je gevoel. Collega's staan altijd klaar voor je wanneer je wil overleggen of vragen hebt of je wilt uitspuien.
Ik heb er met plezier gewerkt.
Er is een hoop te leren voor mensen die dat willen. Elke dag ontmoet je nieuwe mensen (slachtoffers) met ieder hun eigen levensverhaal. Het is bijzonder om te zien dat mensen die hetzelfde meemaken vaak daar anders op reageren. Zo heeft de een het moeilijker met het verwerken dan de ander.
Tijdens je werk is er genoeg mogelijkheden om je theoretische kennis uit te oefenen in de praktijk.
Het lastige is dat je soms slachtoffers spreekt die je niet direct kan helpen en het moet laten bij het doorverwijzen naar de betreffende instantie voor verdere hulp.
Het leuke is dat mensen hun waardering uitspreken, aangeven het erg fijn te vinden dat ze erkend worden en dat er voldoende tijd voor ze gemaakt wordt.
Pluspunten
Gezellige collega's die altijd oog en oor hebben voor je.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Slachtofferhulp Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Slachtofferhulp Nederland gesorteerd op locatie