SKS Alles Kids Reviews

SKS Alles Kids was een prachtig bedrijf om bij te werken
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Spijkenisse13 januari 2019
SKS Alles kids was een prachtig bedrijf om bij te werken.
Werken bij sks alles kids is de leukste baan die er is !!
Pedagogische medewerkster (huidige medewerker) –  Spijkenisse15 december 2018
Ik werk al heel wat jaren op de BSO geen dag is hetzelfde. Wat mij heel blij maakt is toch elke keer als de kinderen blij en tevreden naar huis gaan. Dat ze zich veilig en gehoord voelen bij ons op de groep. Leuke activiteiten organiseren. En deze zijn er in overvloed BSO breed worden er elk jaar weer geweldige activiteiten georganiseerd waar klanten en niet klanten aan mee kunnen doen. Zo hebben we elk jaar de modderdag dit wil je als kind en ouder maar ook als medewerker gewoon niet missen!
Ben je gek op kinderen werk je graag in teamverband kom ons dan versterken.
En ervaar zelf hoe leuk het werken is bij SKS ALLES KIDS!
Al jarenlang een fijne werkgever
Medewerker Centraal Bureau (huidige medewerker) –  Spijkenisse13 december 2018
Al 9 jaar ben ik in dienst bij SKS Alles Kids.
Door de verschillende functies die ik binnen het bedrijf heb gehad,
heb ik de mogelijkheid gekregen om mijzelf op meerdere vlakken te ontwikkelen. Eerst als pedagogisch medewerker, later ook in de functies op het Centraal Bureau (kantoor).

Er wordt hard gewerkt, maar er is ook veel ruimte voor gezelligheid.
Ik heb leuke collega's en er heerst een fijne werksfeer.

Ik heb altijd het gevoel gehad 'gezien' te worden door (locatie)managers. Je kunt bij ze terecht bij vragen, of gewoon voor een goed gesprek. Ondanks de grootte van het bedrijf, heb ik mij nooit een nummer gevoeld.

Kortom: een bedrijf, waar ik al heel lang met veel plezier werk.
Pluspunten
Fijne collega's, goede werksfeer
Gezellige en nog echt een familiegevoel
Pedagogisch medewerker kdv (huidige medewerker) –  Spijkenisse13 december 2018
Ik werk al heel wat jaar bij sksalleskids. Diepe dalen maar ook vooral hele hoge pieken meegemaakt en juist die pieken houden mij hier, tuurlijk overal is er wel wat, het gras is echt niet groener aan de overkant. Ik geniet iedere dag van de kindjes op mijn groep. Ik mis wel scholing om eventueel hogerop te komen.
Pluspunten
Leuke lokaties, lieve collega’s, lieve kinderen
Minpunten
mis Scholing
Leuke werkomgeving met veel uitdaging
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Nootdorp, Leidschenveen13 december 2018
BSO de Globetrotters zit in een mooi groot pand samen met het KDV. Er zijn genoeg faciliteiten om de kinderen een leuke (mid)dag te bieden. Ook worden er leuke externe activiteiten aangeboden zoals boogschieten, karate, bmx rijden of zelfs kruipfun.
Daarnaast zijn er ook grote evenementen zoals een modderdag, buitenspeeldag, zomerfeest of een waterfestival.
Bij de BSO is wat personele verloop geweest binnen het team.
Er staat nu een vrij nieuw team met positieve collega's die met vol enthousiasme er voor willen gaan.
De BSO en het KDV helpen elkaar waar nodig is. Ook zit er een sport BSO in de buurt waar de kinderen lekker kunnen sporten.
Als BSO locatie manager werk je nauw samen met de KDV locatie manager en krijg je veel ondersteuning vanuit het hoofdkantoor wat erg prettig is.
Pluspunten
lieve kinderen, leuke collega's, fijne sfeer, mooi pand
Minpunten
je mag maar maximaal 36 uur werken per week
leuke organisatie
coordinator (huidige medewerker) –  Spijkenisse13 december 2018
Ik werk al bijna 24 jaar bij SKS Alles Kids
met heel veel plezier,
Het is een fijn bedrijf om te werken, onlangs een wissel in directie.
er heerst een open cultuur, alles is bespreekbaar.
Het fijne is dat je geen nummer bent , managers erg betrokken.
Altijd zoeken naar verbetering en kwaliteit.
Pluspunten
betrokken organisatie
Minpunten
veel wisselingen geweest, maar nu stabiel.
Gezellige sfeer met doorzetters
Coördinator (huidige medewerker) –  Spijkenisse25 oktober 2018
In de slechte tijden van de kinderopvang werd er als team doorgewerkt aan een positieve toekomst. Ondertussen in betere tijden qua kindaantallen op de locaties is die sfeer van 'samen de schouders eronder' nog steeds aanwezig.
Pluspunten
Sfeer, variatie in werk, activiteitenprogramma
Minpunten
Werkdruk
Fijne werkomgeving waar eigen inbreng gewaardeerd wordt!
Marketing- en communicatiemedewerker (huidige medewerker) –  Spijkenisse3 juli 2018
Ik werk nu ongeveer 1,5 jaar voor SKS Alles Kids en ben blij dat ik bij deze werkgever terecht ben gekomen. In mijn functie krijg ik veel ruimte, mag ik zelfstandig aan de slag en kan ik mezelf ontwikkelen. Tijdens mijn eerste dag werd ik opgevangen door mijn collega's en heb ik mijn inwerkperiode als zeer prettig ervaren. Een hele fijne werkgever die oogt heeft voor het individu!
Pluspunten
Fijne collega's, diversiteit aan werkzaamheden
Je bent een nummer
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Spijkenisse14 april 2018
De visie en beleid staat mooi beschreven das ook alles, in de werkelijkheid geen ruk van waar.
Als medewerker ben je een nr, en kiezen ze eieren voor hun geld en als medewerker sta je alleen aan directie en locatiemanagers heb je ook geen ruk.

Fijne collega's dat wel
Maarja als bedrijf je zo waardeloos behandeld heb je er weinig aan als je ook nog is wordt onder betaald!
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Directie, planning, managers
Een baan voor werken met liefde...management kon ik op terugvallen
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Spijkenisse4 december 2017
In de kinderopvang heb ik met heel veel liefde gewerkt.
Met hart voor de kinderen en directe collega's.
Aangezien ik met diverse collega's jarenlang heb samengewerkt, zijn wij bijna familie voor elkaar geworden.
Helaas werd mij de liefde een beetje ontnomen door al het papierwerk en andere bijkomstigheden...
In moeilijke periodes werd er vanuit het management ( met name mijn locatiemanager ) geprobeerd om daar op een positieve manier op in te springen.
Pluspunten
Een hele fijne locatiemanager
Minpunten
Weinig zichtbare betrokkenheid directie op locatie
gezellig met oudere mensen
Vrijwillegerswerk (voormalige medewerker) –  Spijkenisse18 mei 2016
rustig,vriendelijke collegas,flexibel werk tijden,en veel geleerd ,met nieuw ervaring en uitdagingen.
Pluspunten
ik ging fiets naar de werk.
Minpunten
Prima bedrijf, gezellige sfeer.
pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Spijkenisse, ZH20 juni 2015
Beginnen op de dagopvang, waar ik de hele dag zou werken. Het was wat hectisch, want er was een collega ziek gemeld. De groepen gingen splitsen, en al gauw was de rust gecreëerd met hulp van de locatiemanager. En toch ook vrij snel de namen geleerd van de kinderen, wat toch ook niet al te makkelijk was. Aardige, gezellige collega's en behulpzaam.
Na een uurtje kreeg ik een telefoontje van kantoor of ik 's middags nog op een BSO wilde werken.
Ja, 's middags dus op een BSO gaan werken. En weer de namen van kinderen leren.
Het was een leuke en erg afwisselende dag.
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Spijkenisse, ZH18 december 2013
Ik heb 3 jaar gewerkt bij sks, zowel op de bso als op het kinderdagverblijf. Mijn collega's waren echt top. We hadden ook contact buiten het werk en konden van elkaar op aan. Met de directie heb ik niet veel contact gehad. ik heb geleerd om een betere pedagogisch medewerker te zijn en de vaardigheden die ik heb opgedaan tijdens mijn schoolperiode in praktijk te brengen.
Het leukste van deze baan vind ik het werken met kinderen. het moeilijkste vond ik dat er veel van je verwacht werd en het niet altijd even goed uitgelegd werd.
Pluspunten
leuke collega's, fijne werktijden
gezellige werkomgeving.
Pedagogisch Medewerkster (voormalige medewerker) –  spijkenisse27 september 2013
Een dag bij sks alles kids is een gezellige dag waarbij er veel tijd is om voor de kinderen te zorgen en te entertainen.
Pluspunten
gezellige omgeving
Minpunten
weinig doorleer mogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SKS Alles Kids. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over SKS Alles Kids gesorteerd op locatie