Sitel Reviews

41 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 9.666 reviews
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Best2 juli 2019
Ik heb veel geleerd bij Sitel
Ik vind het verevelend dat deze vragenlijst verplicht is.
Pluspunten
Nee
Minpunten
Nee
Afwisselend werk met doorgroeimogelijkheden
Callcenter medewerker (huidige medewerker) –  Almelo24 februari 2019
Een typische dag op het werk:
je komt binnen met een kop koffie met leuke collega's ga je klanten helpen met een probleem, Met de juiste instelling en mentaliteit help jij de klanten met een probleem en ga je aan het eind van de dag met een goed gevoel naar huis.
Pluspunten
veel contact met mensen en collega's
Minpunten
helaas gaan de vestiging dicht
Onzeker, ontslaan je zonder reden en luisteren niet naar medewerkers
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Almelo13 september 2018
Totaal onbetrouwbaar bedrijf. Luistert niet naar medewerkers en ontslaat mensen wanneer zij willen zonder te overleggen of maar de kans te geven om nieuw werk te zoeken.
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Onbetrouwbaar in de grootste zin van het woord
Gezellige werksfeer, leuk om klanten met problemen te helpen
Advisor HP Support (huidige medewerker) –  Best15 juni 2018
Leuk callcenter met enthousiaste mensen
Goed leren omgaan met klanten en weerstand-gesprekken
Prettige werkomgeving, goed bedrijf om ervaring op te doen
Teammanager (voormalige medewerker) –  Best7 maart 2018
De kracht zit hem voor mij bij SITEL onder andere in de vrijheid die ik heb gekregen om mijn ontwikkelingen door te maken.

De informele sfeer en onderlinge verhoudingen met collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren, ik heb hier vele jaren met heel veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Informeel, vrijheden
Minpunten
Lokatie
Informele klantgerichte werkomgeving
Technical Advisor (huidige medewerker) –  Best5 maart 2018
Werken bij Sitel is afwisselend en uitdagend. Ontwikkelen van je kennis en kunde in de continu bewegende Ict omgeving is iets wat Sitel actief stimuleert. Het leuke en informele contact met je collega's van verschillende lagen binnen de organisatie maakt het gezellig. Bazen die zich op de werkvloer durven begeven en je persoonlijke aandacht geven is iets wat het management team van Sitel bijzonder en persoonlijk maakt.
Pluspunten
Game avonden samen met collega's
Minpunten
Soms hoge werkdruk tijdens piekuren
Prettige, stimulerende werkomgeving
Callcenter agent (huidige medewerker) –  Best5 maart 2018
Erg fijne werkomgeving. Sitel zet zich in voor haar personeel en zorgt ervoor dat je niet stil staat qua leren en taken. Sitel werkt met de People First methode, vindt haar medewerkers belangrijk en dit zie je op de werkvloer terug. Sitel vindt het belangrijk dat mensen het naar hun zin hebben en hun werk goed kunnen uitvoeren, hier zullen ze ook alles aan doen om deze sfeer te creëren en te behouden.

Wat ik vooral heel prettig vindt is dat je geen nummertje bent, je bent een gewaardeerde medewerker en dit wordt vaak benoemd.

Ook erg leuk! Je best doen wordt beloond! Elke maand worden er van verschillende projecten medewerkers genomineerd aan de hand van bepaalde competenties en mogen je collega's stemmen wie er moet winnen. Degene die de meeste stemmen krijgt wint de People First award, een geweldige eer maar waar ook nog een leuke geldprijs tegenover staat.
Pluspunten
Elke maand kans om een award te winnen, regelmatig iets lekkers met grote acties, goede begeleiding, kansen om te groeien, vertrouwen in de medewerkers
Minpunten
Het salaris zou wat hoger mogen maar dat ligt niet aan Sitel maar het minimum loon.
Erg leuk bedrijf om te werken met veel doorgroeimogelijkheden
Marketing (huidige medewerker) –  Eindhoven5 maart 2018
Super leuk bedrijf om voor te werken. Veel doorgroeimogelijkheden, informeel en een familiegevoel.
Leuke werkgever, prima sfeer!
Agent (voormalige medewerker) –  Best5 maart 2018
Sitel is een klantcontact organisatie, een callcenter. Ik heb er een aantal jaar met plezier gewerkt. De inhoud van het werk en de sfeer vond ik het leukste. Heb er een aantal vriendschappen aan over gehouden.

Ik mocht klanten te woord staan voor een groot IT bedrijf. Heel veel verstand van computers had ik niet, maar ik werd goed getraind en er is altijd wel een collega die wil helpen met een moeilijke vraag.
Ik beveel het werken bij Sitel van harte aan!
Pluspunten
Sfeer, collega's, inhoud van het werk
Minpunten
Kantine prijzen mogen wel wat omlaag
Interessant en uitdagend internationaal bedrijf
Global support assistant (voormalige medewerker) –  Hilversum16 oktober 2017
Sitel Corporation is een call centre organisatie met diverse call centres over de hele wereld en een fijne organisatie om voor te werken.
Pluspunten
Internationaal, divers, reizen
Minpunten
Gezellige werkomgeving en diverse talen..
Complain manager (voormalige medewerker) –  Eindhoven27 augustus 2017
Afwisselende taken en talen dagelijks. Flexibele werkgever en klaar om je te luisteren indien nodig.
Heb er altijd met plezier ondanks dat je er niet rijk zult worden
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Almelo18 juni 2017
Heb er altijd met plezier ondanks dat je er niet rijk zult worden.
Klantenservice medewerker Mediamarkt
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Best12 juni 2017
Twee weken training gehad, werken alleen naar vrouwen en het werk is doodsaai! Werken met opendoor policy, waarbij echt alles en iedereen iets weet over elkaar. Verre van professioneel en roddelen kunnen ze als de beste!
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel management
Keurig Inbound callcenter
WFM medwerker (voormalige medewerker) –  Almelo25 april 2017
waar ik 13 jaar met veel plezier gewerkt heb, en waar ik een onderdeel was om er mede voor te mogen zorgen dat mensen zich ook meer mens mochten voelen. Amerikaans bedrijf waar cijfers belangrijker zijn en dat gaat tegen mijn principes in. Het zijn de mensen die cijfers maken en niet omgekeerd. Dat was ook de reden waarom Almelo haar deuren moest sluiten (terwijl zij winstgevend was) en Eindhoven (verliesdraaiend) open mocht blijven.

M.b.t. collegialiteit: top!
management: onervaren en zich laten inpalmen door hogere leiding.
Pluspunten
groeimogelijkheden
Minpunten
cijfers belangrijker dan mensen!
Enthousiaste en productieve werk omgeving
Product Specialist (huidige medewerker) –  Best19 april 2017
Begonnen als klantenservice medewerker. Na product training en scores, mogelijkheid aangeboden gekregen als productspecialist.
geen gezellige omgeving
klantenservicemedewerker (voormalige medewerker) –  Almelo18 april 2017
Wel veel geleerd maar het menselijke liet te wensen over
Hard werken in een goede omgeving met leuke collega's
Technical Product Specialist - HP Printing (huidige medewerker) –  Best10 februari 2017
Elke dag is weer verschillend. Met werken in een contact center bellen er altijd weer mensen die op een andere manier geholpen dienen te worden. Op die manier leer je dus om op verschillende manier een klant van dienst te kunnen zijn. Ook ben je constant bezig met het zoeken naar manieren om de service te verbeteren en het jezelf en je collega's makkelijker te maken. Met mijn collega's kan ik het eigenlijk altijd goed vinden wat het ook een stuk prettiger maakt om samen te werken. Wat het moeilijk maakt is dat je soms problemen krijgt voorgeschoteld die niet direct zijn op te lossen. Dat is dus één van de moeilijkste dingen maar ook gelijk één van de dingen die het werk zo uitdagend maken. Het leukste is dat je constant bezig bent met het oplossen van problemen en de waardering die je daarvoor krijgt van de mensen.
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Veel doorstroom
Helpdeskmedewerkster (voormalige medewerker) –  Almelo26 oktober 2016
Mijn persoonlijke ervaring.

Als het niet druk is aan de lijn, dan ga ik op de Mail.
Ik heb geleerd om heel geduldig te zijn, bijv. boze/ongeduldige klanten.
Mijn collega's zijn/waren Top.
Het moeilijkste hiervan is om de lastigste klanten te behandelen en mijn geduld niet te verliezen, bijv.bij schelden ed.
Het leuke hiervan is dat als een klant je heel dankbaar bent, een attente reactie krijg, als je deze hebt geholpen met een probleem mbt zijn facturen ed.
Minpunten
Hier moet je niet te lang zitten
HP advisor (huidige medewerker) –  Eindhoven1 september 2016
Op het moment dat je binnen komt worden er gouden bergen beloofd. Uiteindelijk is geen mogelijkheid voor een opleiding en ook doorgroeien kan niet. Alle mensen die hard werken om verder te komen worden uiteindelijk teleurgesteld.
Het bedrijf denkt eerder aan zichzelf dan aan de werknemers en doet er dan ook weinig voor om die te vreden te stellen. Daarbij krijgt niet het salaris voor het werk wat je doet. advisors worden onder betaald maar ook de team managers.
Bij Sitel kun je werken als even geen werk hebt maar zoek gelijk verder want het niet gezond om hier te lang te blijven werken.
Pluspunten
half 9 tot 5 baan
Sitel
Callcentermedewerker (inbound) (voormalige medewerker) –  Almelo10 november 2015
Sitel is een callcenter, Ik heb er met plezier en soms ook met tegenzin gewerkt.Ik werkte op de KPN vloer klantenservice. De werkdruk was ontzettend hoog, daarbij kreeg je soms enorme scheldpartijen over je heen van de opbellende klant.
Wel had ik er ontzettend veel leuke lieve collega's. Later ben ik meer gaan werken in de nachtdienst om de e-mail weg te werken met een collega, dat waren leuke diensten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sitel. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Sitel gesorteerd op locatie