Sitel Nederland Reviews

Onzeker, ontslaan je zonder reden en luisteren niet naar medewerkers
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Almelo13 september 2018
Totaal onbetrouwbaar bedrijf. Luistert niet naar medewerkers en ontslaat mensen wanneer zij willen zonder te overleggen of maar de kans te geven om nieuw werk te zoeken.
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Onbetrouwbaar in de grootste zin van het woord
Prettige, stimulerende werkomgeving
Callcenter agent (huidige medewerker) –  Best5 maart 2018
Erg fijne werkomgeving. Sitel zet zich in voor haar personeel en zorgt ervoor dat je niet stil staat qua leren en taken. Sitel werkt met de People First methode, vindt haar medewerkers belangrijk en dit zie je op de werkvloer terug. Sitel vindt het belangrijk dat mensen het naar hun zin hebben en hun werk goed kunnen uitvoeren, hier zullen ze ook alles aan doen om deze sfeer te creëren en te behouden.

Wat ik vooral heel prettig vindt is dat je geen nummertje bent, je bent een gewaardeerde medewerker en dit wordt vaak benoemd.

Ook erg leuk! Je best doen wordt beloond! Elke maand worden er van verschillende projecten medewerkers genomineerd aan de hand van bepaalde competenties en mogen je collega's stemmen wie er moet winnen. Degene die de meeste stemmen krijgt wint de People First award, een geweldige eer maar waar ook nog een leuke geldprijs tegenover staat.
Pluspunten
Elke maand kans om een award te winnen, regelmatig iets lekkers met grote acties, goede begeleiding, kansen om te groeien, vertrouwen in de medewerkers
Minpunten
Het salaris zou wat hoger mogen maar dat ligt niet aan Sitel maar het minimum loon.
Erg leuk bedrijf om te werken met veel doorgroeimogelijkheden
Marketing (huidige medewerker) –  Eindhoven5 maart 2018
Super leuk bedrijf om voor te werken. Veel doorgroeimogelijkheden, informeel en een familiegevoel.
Leuke werkgever, prima sfeer!
Agent (voormalige medewerker) –  Best5 maart 2018
Sitel is een klantcontact organisatie, een callcenter. Ik heb er een aantal jaar met plezier gewerkt. De inhoud van het werk en de sfeer vond ik het leukste. Heb er een aantal vriendschappen aan over gehouden.

Ik mocht klanten te woord staan voor een groot IT bedrijf. Heel veel verstand van computers had ik niet, maar ik werd goed getraind en er is altijd wel een collega die wil helpen met een moeilijke vraag.
Ik beveel het werken bij Sitel van harte aan!
Pluspunten
Sfeer, collega's, inhoud van het werk
Minpunten
Kantine prijzen mogen wel wat omlaag

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sitel Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Sitel Nederland gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Sitel Nederland gesorteerd op locatie