Sissy-boy
Een prettige werkomgeving
We hadden een prachtig team bij ons filiaal van Sissy-Boy, like a box of chocolates. Iedereen had zijn eigen specialiteit en klanten kwamen heel vaak terug om dit gezellige team te spreken en natuurlijk voor de fanatische collectie.
Mijn functie: Kledingadvies en service gerichte verkoop aan (vaste) klanten

Specialistenteam: feedback over pasvorm aan ontwerpers

Nieuwe collega’s inwerken en Retail training geven
Productieve en gezellige werkomgeving
Heel erg leuk om voor Sissy-Boy te werken, binnen een heel gezellig team met creatieve en enthousiaste collega's.
Prettig werk plaats
Weinig voor een vrouw doorgroei mogelijkheden. Alleen mannen als manager.
Top werksfeer
Dit was een ontzettend leuke en leerzame stage!!!!
Een bedrijf met structuur
Het is hard werken. Maar je leert veel. Als het echt wil. Je moet zelf er achteraan gaan . Door nieuwsgierigheid te zijn. Leer je veel meer . Dan staan wachten.
Pluspunten
Korting voor artikelen.
Minpunten
Jaloesie.
Fijne werkplek, geen dag hetzelfde, leuke collega's
Iedere dag weer opzoek naar creatieve manieren om de winkel prikkelend te presenteren aan de klant. Leuk om te zien hoe mensen daardoor zelf op ideeën komen.
Geen doorgroeimogelijkheden
Plus punten:

Goede sfeer in de werkvloer.

Goede management

Flexible werktijden

Mind punten

We moesten WC schoonmaken en de winkel stofzuigen na 8 uren als verkoper gewerk

Geen doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
goedkoop lunch
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden
creativiteit
leuke collega's, werkomgeving,variatie,reizen, afwisselend werk,
Gezellig team om mee te werken met veel vrijheid.
Sissy-Boy is een erg gezellig bedrijf met een leuk team die vaak wel een borreltje doet na een drukke periode om zijn werknemers te bedanken. Met altijd de nieuwst trends zijn het ook leuke producten om mee te werken. Zowel fashion als met de woon accessoires. Meewerken aan de kerstmarkt is ook leuke verandering van de gewoonlijke werktaken.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, nieuwe trends en variërende werktaken.
Minpunten
Geen officiele kantine, weinig toiletten (dames en heren gedeeld) en lage uurloon.
Creatieve werkplek op een mooi locatie vol met mooie prints en designs.
Creatieve werkplek op een mooi locatie vol met mooie prints en designs voor womenswear, kids en interieur. Leuke collega's en lekkere lunches. Je leert veel over wat een print commercieel maakt en hoe de modewereld onderhevig staat aan constante verandering. Ook hoe klanten reageren op producten en collecties en hoe je daar op kunt bijven inspelen. Het moeilijkst is het bovenstaande realiseren/vertalen naar een print/product binnen de vastgestelde deadlines voor de collecties. Daar tegenover staat het terug zien van je prints op een kledingstuk, product, gebruikt in een fotoshoot en vooral in de winkel, als iets wat 'de race tegen de klok' weer goed maakt.
Rustig en Collegiaal omgeving
Ik heb de basis van order picken in dit bedrijf snel kunnen leren.
De pauzes waren leuk, en het eten stond altijd voor iedereen klaar. Je hoefde zelf niets mee te nemen. Het werk was niet zwaar, juist makkelijk en licht. Enige nadeel is dat de bedrijf niet loyaal is tegenover hun werknemers.
Pluspunten
gratis ontbijt + lunch
Minpunten
van 8 tot 5, lage loon, geen werk zekerheid.
ondergewaardeerd werk
Qua lonen zijn de vergoeding boven het wettelijk minimum maar lager dan het gemiddelde in dezelfde functie categorie. Tevens kun je als uitzendkracht in bijvoorbeeld het Distributie centrum meer verdienen dan directe werknemers.

Men krijgt nooit een waardering of bedankje vanuit het hoofdkantoor indien targets of extreem drukke periodes uitstekend zijn doorstaan.

kerstdiners en dergelijke worden voor het hoofdkantoor prima georganiseerd maar voor het D.C vergeten , en bij navraag een karig flesje frisdrank en huisgebakken pannenkoeken en een pakje kaas en toast. Well done Sissy-Boy.

Niet te vergeten dat er wel eens in de zoveeltijd men langs komt om te melden hoeveel miljoen omzet er geweest is.

Bedankt logistieke medewerkers maar niet heus.

Niet te vergeten dat je just like that ontslagen kunt worden tijdens werktijd.

Desalniettemin zijn de collega's ontzettend gezellig met elkaar en er heerst diversiteit in de teams.

Echte kantine is er niet, noch verzorgde lunches. Wel koffie en thee uit een slecht onderhouden coffiemachine die toe is aan een upgrade ano 2018

Pakjes cup a soep en begin van de week fruit en chocomel.
Minpunten
lage lonen, weinig waardering, geen kantine, geen lunch
Prachtige brand met veel uitdagingen in managen van de winkel
Mooi bedrijf, veel kansen gehad en gepakt. Erg betrokken organisatie met veel groei en innovatief
Productief en een gezellige werkomgeving
Sissy-boy is een bedrijf wat de laatste jaren enorm is gegroeid. Met name de uitbreiding van winkels, groei in bekendheid (pers, media etc) waardoor er dus een enorme stijging was in omzet wat weer geinvesteerd kon worden in ontwerpen en inkopen van meer produkten. Deze groei was duidekijk te merken in de Fotostudio ( inhouse) We hebben in korte tijd heel veel meer fotoproduktie geleverd voor de web maar ook voor Pers en dergelijke. Dit leide tot zo een groei dat besloten was om de fotostudiowerkzaamheden te centralisen en samen te voegen met andere grote merken naar een grote fotostudio onder 1 dak in Arnhem genaamd Open 32. Ik heb met veel plezier hier gewerkt en onzettend veel geleerd op gebied van Produkt fotografie, jammer dat Arnhem voor mij te ver was anders was ik zeker mee ' verhuisd'
Bijbaan
het is echt een gewone bijbaan, niks speciaals. je komt ernaartoe om geld te verdienen, voor de werksfeer kom je er niet. Ook word je constant in de gaten gehouden, niet alleen door andere collega's, ook door het hoofdkantoor dat via de camera's meekijkt. niet heel prettig
Pluspunten
korting bij dailey
Minpunten
slechte werksfeer
Fijne werksfeer met super collega's
Veel mogelijkheden, veel vrijheden, zeer veel geleerd afgelopen jaren, veel veranderingen meegemaakt, mijlpalen bereikt & dieptepunten weten te incasseren. Fijne collega's, vriendschappen uit voortgekomen. Het moeilijkst was balans vinden tussen privé en werk
Pluspunten
personeelskorting, in het begin zelfs 60%
Minpunten
?
Gezellige werksfeer
Over het algemeen goede werksfeer. Weinig doorgroeimogelijkheden, slordige organisatie, weinig tot geen beloning voor zwaar werk
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Slordige organisatie
fijn bedrijf
heb de kans gehad om een deel te zijn van een nieuw beginnende vesteging
een erg leuke concept
klanten helpen/adviseren
goederen verwerking

instore visual merchandising, etalages en actie tafels maken, de winkel geheel verhangen zowel dames-heren als homeland artikelen.

zeer prettige vloer werksfeer
Gezellige werkomgeving.
Een typische dat op het werk hoort goed te verlopen. Altijd wat te doen en als er een keer niks te doen is dan ga je ernaar zoeken of kijken wat er meer is.
Ik heb veel meer geleerd om mijn verantwoordelijkheid te nemen voor dingen. Ik heb gewerkt in een zeer gezellige werksfeer met mijn collega's, het was niet altijd gezellig natuurlijk en waren ook mindere dingen.
Pluspunten
Werksveer
Bekijk meer reviews over Sissy-boy
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sissy-boy. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,5
2,8