SIRE Life Sciences Reviews

Ambitieuze, gedreven en succesvolle werkomgeving
Trainee Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam12 juni 2019
Sire Life Sciences biedt mooie kansen om jezelf te ontplooien. Een starten zonder recruitement ervaring kun je toch bij Sire aan de slag. Sire staat zelfverzekerd in de markt omdat zij de experts zijn in de markt. Alle skills worden aangeleerd, gecoacht en in praktijk gebracht. Een mooie kans voor een carriere switch, maar ook voor iemand die al ervaring heeft in recruitment en zich verder wil specialiseren in een specifieke markt.

Sire hanteerd mooie en duidelijke doorgroeimogelijkheden en daarom weet je vanaf het begin wat de doelen zijn en kun je daar naartoe werken.

Een werkomgeving met formele kleding, maar informele werksfeer en dat zorgt voor een goed balans tussen zakelijk en informeel op de werkvloer.

Lastigste jezelf verdiepen in de toegewezen markt. doordat je een specialisatie krijg voor een bepaalde markt, moet je de markt goed analyseren en op de hoogte blijven over de trends en ontwikkelingen in jouw markt. Dit zorg de ene kant dat je ook echt een expert wordt, maar ook dat je daar regelmatig tijd in moet steken. Dit is een belangrijk werkwijze van Sire om de markt zo goed mogeljik te bedienen.

Leukste van deze baan is de ruimte die je krijgt om jezelf als specialist te ontwikkelen. Je krijgt regelmatig trainingen, maar tussendoor ben je veelal bezig om alles "eigen" te maken. Dit zorgt ook voor een goed balans tussen leren en werken. Jouw collega hebben al veel ervaring en helpen jouw op weg om sneller stappen te kunnen zetten.
Pluspunten
Mooi uitzicht over Amsterdam
Veel mogelijkheden om je te ontwikkelen op werk- en persoonlijk vlak
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam12 juni 2019
Sinds kort gestart als Recruitment Strategist en het bevalt me vanaf de sollicitatieprocedure tot aan nu heel erg goed. In korte tijd enorm veel geleerd (trainingen en collega's) en meteen kunnen toepassen in de praktijk. Alle collega's zijn erg geïnteresseerd en behulpzaam. Het is een ambitieus, gepassioneerd en gedreven bedrijf waar ik nog heel veel zou kunnen leren.
Pluspunten
Trainingen, Bonus, Cultuur op de werkvloer
Geweldige training
Recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam12 juni 2019
Management laat je elke dag weer groeien.
Je doorloopt een stappen plan die je gelijk in de praktijk uitvoerd
Intern hangt er een gezellige cultuur, toegankelijk en resultaat gericht! Je collega's dagen je uit om te scoren
Pluspunten
training, vrijheid en motivatie
Minpunten
geen te benoemen
Veel leer- en groeimogelijkheden!
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam Centrum18 maart 2019
Als je veel wil leren in een korte tijd ben je bij zowel SIRE Life Sciences als SIRE IT aan het juiste adres! Door de goede verhouding tussen trainingen en werk leer je obtimaal, waardoor je snel kan doorgroeien. Ook kom je in een gedreven, gepassioneerd en bovenal gezellig team!
Als je geen ervaring hebt met recruitment is het even inkomen, maar door het team ben je snel op weg!
Pluspunten
Trainingen, bonussen, sfeer
SIRE Life Sciences: jezelf ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak
Stagiaire (huidige medewerker) –  Amsterdam18 maart 2019
Op korte tijd leer je veel over jezelf en over de organisatie, dankzij de uitgebreide trainingen. Ook zijn er leuke uitdagingen die ervoor zorgen dat je snel doorgroeit en heel ambitieus te werk gaat. Een zeer aangename werkomgeving, met een uniek uitzicht over de amstel! Behulpzame en vriendelijke collega's waardoor je, je al snel op je gemak voelt.
Pluspunten
Gezellige werksfeer, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden, goed bereikbaar met openbaar vervoer
Bij SIRE kan je groeien
Stagaire (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 maart 2019
SIRE is een ambitieus en gemotiveerd recruitment bedrijf waarbij je carrière in een sneltrein kan gaan. Naast de intensieve begeleiding en training, is er ook een leuke werksfeer met een jong en hard werkend team.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Gezellig team veel mogelijkheden om door te groeien
MSP Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam18 maart 2019
Korte lijnen, snelle mogelijkheden om door te groeien en een goede werksfeer.
Ambitieuze werkgever met jong en gedreven team
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam4 januari 2019
Recentelijk gestart als Recruiter bij SIRE Life Sciences®, ben daar zeer hartelijk ontvangen door ambitieuze collega's. De sfeer is professioneel, onderling informeel. Hoe meer tijd en effort je erin stopt, hoe meer je wordt beloond. Je doorzettingsvermogen wordt gewaardeerd. Begeleiding en trainingen zijn goed en geven een houvast in het begin.

Pluspunten:
Training en begeleiding
Ambitieus team
Nooit uitgeleerd en een fijn team
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam4 januari 2019
Sire | Life Sciences® geeft mij de kans om door te blijven leren. Dit zorgt ervoor dat je up to date blijft met wat er in de markt gebeurd maar ook voor je presoonlijke leven. Het werk is pittig maar je hebt een team die je verder wilt brengen en als je het nodig hebt er ook voor je is.
Pluspunten
Goede doorgroei mogelijkheden
Til jezelf naar een hoger niveau!
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam6 november 2018
Onlangs gestart met werken bij SIRE | Life Sciences. SIRE | Life Sciences is een ambitieuze organisatie dat elke dag naar 'beter' streeft. Het is een organisatie waar hard werken centraal staat en wordt beloont. Het doel is om 'de beste' te worden en te zijn, ten goede van de organisatie maar voornamelijk van haar klanten.
Pluspunten
Vrijdagsborrel, Gezamenlijk lunchen en Bonussen z.o.a. extra geld, uitjes en reisjes
SIRE Group© - Zeer positief
Senior MSP Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam6 november 2018
Ik ben recentelijk werkzaam bij SIRE Group© als Senior MSP Strategist© en de eerste indruk is zeer postiief. Het is een jong, ambiteus team en de sfeer is professioneel, maar niet te formeel. Er wordt veel aandacht besteed aan de initiele begeleiding, waardoor je goed voorbereid aan de slag gaat. De pauzes en werkborrels zijn daarnaast ook gezellig, waardoor je elkaar beter leert kennen.
Pluspunten
Werksfeer, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, ambitieus team
Minpunten
een professionele en warme organisatie
Recruitment Strategist (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 november 2018
Ik ben als beginnend recruiter, heel warm en hartelijk ontvangen. Waarbij we een hele uitgebreide en professionele training hebben gekregen.
Pluspunten
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Lange werkdagen
Ambiteuze organisatie
Talent Acquistion Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam4 oktober 2018
Recentelijk gestart met werken bij SIRE. SIRE is een ambiteuze organisatie. Waar iedereen hard werkt om SIRE zo goed mogelijk op de markt neer te zetten. Het team waar ik in ben ontvangen is professioneel, maar vind het ook belangrijk om samen succesen te vieren. Het is de juiste keuze geweest om voor SIRE te gaan werken.
Pluspunten
Werksfeer en ambiteuze omgeving.
Minpunten
Niet
Leuke werkgever
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2018
SIRE Life Sciences© is een bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen tot een succesvolle professional.

Plus punten:
• sky is the limit (doorgroeimogelijkheden)
• trainingen
• juiste begeleiding
• leuke collega’s
• vrijdag borrels (voor de gezelligheid)

Minpunten:
• geen
Top bedrijf als eerste werkgever
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam Amstel8 mei 2018
Recentelijk begonnen met werken bij SIRE Life Sciences© als Recruitment Strategist©. Mijn eerste indruk is zeer positief. Het is een jonge en ambitieuze onderneming waarbij samen groeien voorop staat. Er wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke begeleiding en je persoonlijk ontwikkeling staat centraal bij SIRE. Er heerst een professionele werksfeer, en iedereen staat klaar om elkaar te helpen.
Doordat je met veel jonge collega's werkt is het tijdens de pauzes en de borrels altijd gezellig.

Kortom, SIRE Life Sciences© is een uitdagende en fijne werkomgeving voor Young Professionals!
Pluspunten
Jonge collega's, verantwoordelijk voor je eigen succes, veel doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Lange dagen
Great work environment, better opportunities!
Recruitment Strategist Trainee (huidige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2018
SIRE Life Sciences is a company in which you get the chance to learn and work in a fast paced environment. The culture is quite formal but fun at the same time. If u are eager to learn and want to work hard to become successful, then working at SIRE Life Sciences is ideal!
Pluspunten
great opportunities to grow within the firm.
Minpunten
long workingdays.
Motiverende werkomgeving in Recruitment
Recruitment Strategist® (huidige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2018
Sinds kort ben ik werkzaam bij SIRE Life Sciences® en ik heb er nog geen seconde spijt van. De gemotiveerde en ambitieuze werkomgeving werkt zeer aanstekelijk en zorgt voor extra motivatie en ontwikkeling op professioneel gebied. De uitgebreide en goed doordachte trainingen voegen veel bij aan het beeld van de markt en recruitment. Stap voor stap wordt de medewerker begeleidt. Dit alles resulteert in een zeer professionele en prettige werkomgeving.
Pluspunten
Zeer sterk inwerktraject
Tot voor kort begonnen bij SIRE
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Recruitment Strategist12 april 2018
Recentelijk begonnen bij SIRE Life Sciences, maar de open bedrijfscultuur en behulpzame collega's geeft een goede sfeer aan het bedrijf. Werkzaam met een relatief jong team, maar allemaal heel gedreven en eager. Definitief een bedrijf met veel drive en professionaliteit.
Pluspunten
Behulpzame collega's, goed leertraject, duidelijke bedrijfsstructuur
Minpunten
Be prepared to put in work
Werken bij Sire Life Sciences
Recruitment Strategist (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Bij SIRE Life Sciences werken is voor mij persoonlijk een enorm leuke ervaring en heel effectief om mijn sales competenties op te krikken. De toffe en hulpvaardige mensen van SIRE Life Sciences namen me mee in de wereld van recruitment en sales en leerden me de kneepjes van het vak op een intensieve en heel aangename manier. Ondanks het gebrek aan enige ervaring in het vakgebied werd ik verassend goed opgeleid en klaargestoomd als recruitment strategist. Met de juiste mindset en doorzettingsvermogen denk ik dat iedereen carrière kan maken in deze organisatie.
Pluspunten
Toffe mensen, leuke locatie
Minpunten
Vroege uren
SIRE Life Sciences Recruitment Strategist
Rectruitment Strategist (voormalige medewerker) –  Rectruitment Strategist6 februari 2018
Ik ben bij SIRE begonnen als stagiaire. Na een leerzame periode heb ik recruitment leren kennen. Als jonge student kwam ik terecht in een jong, hardwerkend team. Door de goede begeleiding en een close opvolging van het management maak je als student een leerrijke start in de recruitmentbranche!
Pluspunten
jong team, leerrijk, leuke locatie, behulpzame collega's
Minpunten
Je moet geen 9-17h mentaliteit

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SIRE Life Sciences. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over SIRE Life Sciences gesorteerd op locatie