Shoeby Reviews

Taakhulp
Taakhulp (huidige medewerker) –  Maarssen21 december 2018
Begin van het jaar leuk totdat nieuwe werkgever kwam en me er in zette van 3/4 dage per week naar 1/2 dagen per week
Veder bedrijf zit op leuke locatie met leuke klanten
Pluspunten
leuke klanten
Minpunten
weinig dagen werken
Ga hier niet werken!
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Echt16 augustus 2018
Als je wil werken op een plek waar je de klant zo op hun vingers moet kijken dat ze zich helemaal niet op hun gemak voelen dan moet je hier gaan werken. Probeer als klant zijnde maar eens niet iets te kopen hier. Je moet haast wel. Alles draait hier om geld geld geld. Creert hele ongemakkelijke situaties. Niet lang volgehouden daar. Inmiddels al anderhalfjaar wat anders wat mij gelukkig veel beter bevalt
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Voelen zich highclass, Denken dat hun baan een universiteitsniveau is, Voelen zich beter dan welke kledingwinkel dan ook.
Uitdagende baan met veel mogelijkheden
Shopmanager (huidige medewerker) –  Barendrecht15 augustus 2017
Als shopmanager ben je samen met je team verantwoordelijk voor de uitstraling en resultaten van de winkel. Om iedere dag tot een succes te maken, krijg je heel veel vrijheid om je ideeën en plannen op het gebied van presentatie, lokale marketing en social netwerk waar te maken. Met de juiste begeleiding, trainingen en natuurlijk je passie voor mode en winnaarsmentaliteit kun je je winkel naar een next level brengen en leuke bonussen en beloningen krijgen!
Pluspunten
Je staat er nooit alleen voor.
it's all about Shoeby
Instore Visual Merchandiser (voormalige medewerker) –  Rosmalen19 april 2017
Ik heb mijn eerste stage gelopen bij Shoeby, als Visual Merchandiser. Hier had ik erg veel plezier in, en ik leerde erg veel.

Van het afstijlen van de kleding op de figuren, tot wandpresentaties maken, en het inrichten van etalages.

Eind 2016 ben ik begonnen als Visual Merchandiser bij Shoeby en was het dus geen stage meer. In die tijd kwam ik erachter dat dit bedrijf toch niet echt bij mij paste en ben ik gestopt, na goed nadenken.

Toch heb ik ook hier weer iets van geleerd namelijk wat ik wel en niet belangrijk vind in een baan.
Pluspunten
Leuke Collega's
Minpunten
werk en prive is niet gescheiden
Productieve en gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 maart 2017
Het was een leuke kledingzaak ,waar ik veel geleerd hebt als verkoopster .Helaas is de bedrijf dicht gegaan waardoor ik geen bijbaan meer had.Ik had hele gezellige collega's en ik heb heel veel van ze geleerd. Het is een hele hippe kledingzaak met stijl kleding voor wel iedereen ,je hebt ook kinderkleding ,mannen,vrouwen .
Pluspunten
Dat school voor ging, goede werktijd indeling
Productieve en gezellige werkomgeving
Floormanager (voormalige medewerker) –  Den Bosch1 maart 2017
Gezellige werksfeer met andere collega's en contact met de klanten. Klanten staan bij Shoeby op nummer 1, en dat weten de klanten ook en deze waarderen dat ook echt. Dit hoor je dan ook vaak terug van klanten maar ook van mensen die nieuw binnen komen bij Shoeby maar die alleen positieve feedback horen van anderen.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Wordt niet altijd even goed gecommuniceerd vanuit het hoofdkantoor.
Gezellige werk omgeving en collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hulst2 februari 2017
Bij Shoeby was het een hele fijne periode,
Iedereen was altijd in voor een gezellig praatje of een grapje niet alleen naar collega s toe maar ook naar klanten. We vonden het zeer belangrijk dat de klanten hun op hun gemak voelden bij ons in de winkel,
We zorgden er voor dat de klanten zich thuis voelden door een gezellig praatje of ze een bakje koffie of thee aan te bieden.
Pluspunten
Een grote gezelligheid
Minpunten
Te weinig tijd samen
Ervaring
Verkoopster (huidige medewerker) –  Rotterdam1 oktober 2016
Had een top Manager Arnold en was en nog steeds super blij met hem! hij heeft me veel geleerd en meegegeven. Had een ontzettend leuke team waarvan ik 3 top meiden heb ontmoet Linda, Roxanne En nicolette. heb er pas nog twee leren kennen Anna en Alexandra Top Meiden zeg !! Wens ze niks dan alleen maar het beste.
Geen waardering
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Alblasserdam7 juli 2016
Shoeby waardeert geen personeel. Zowel op financieel en menselijk vlak. Shoeby deinst niet terug om over de grenzen van een veilige en werkbare werksfeer te gaan. Zolang ze maar aan de consumenten verdienen. Werkdruk bij het personeel is totaal niet belangrijk er heerst een IK cultuur. Ik raad een dienstverband bij Shoeby af. 1 gewaarschuwd mens telt voor 2.
Pluspunten
In contact staan met mensen
Minpunten
Geen waardering
Bedrijf met goede en gezellige werksfeer
Senior Shopmanager (huidige medewerker) –  Regio Rotterdam- Den Haag5 juli 2016
Erg leuk om voor dit bedrijf te werken. Veel gedreven mensen met een positieve instelling! Leuke ideeën zijn altijd welkom, je voelt je dan ook gewaardeerd.
Hard werken wordt beloond. Goede opleidingsmogelijkheden.
Voor mij een heerlijk bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Vrijheid, gezelligheid, waardering, positief bedrijf en positieve mensen.
Mooi bedrijf met veel interne doorgroei mogelijkheden
Junior Trainer (huidige medewerker) –  Service center Rosmalen7 juni 2016
Shoeby is een bedrijf waar je hard moet werken maar dit zeker ook beloont wordt. Er wordt veel voor het personeel gedaan en staan open voor nieuwe ideeen. Daarnaast krijg je veel kansen om door te groeien, ben zelf binnen gekomen als stagiaire en heb nu een vaste baan eraan over gehouden.
Pluspunten
sporten, lunchen, gezellige sfeer op het kantoor en in de winkels
super leuke winkel met kleding voor iedereen
shopmanager (voormalige medewerker) –  Enschede, OV3 februari 2016
ik zou hier nog jaren kunnen werken heb veel geleerd mocht alleen niet baten om nog langer te blijven om te laten zien wat ik kan
Pluspunten
eigen ideeen voor klanten verwerving
Minpunten
niet genoeg opleinding
leuke winkel
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Lochem, GE28 mei 2015
heel veel geleerd hoe je met klanten om moet gaan en alles van de verkoop geleerd.
heel leuk bedrijf jammer dat de winkel waar ik werkte moest sluiten
Leuke werkplek met gezellige collega"s
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Landgraaf29 oktober 2014
Leuke werkervaring opgedaan en leuk klantcontact. Ook heb ik er veel geleerd wat betreft de VM.
Goed bedrijf
Assistent Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Oisterwijk, NB10 juli 2014
elke dag was anders heb daar leren leiding geven aan een team van 8 dames ik was de enige heer.
Mijn bazin was een vrouw die veel van de kleding en winkel afwist.
Mijn collega's waren allemaal vrouwen en super leuk en gezellig.
De mindere kant vind ik dat is in het weekend werken verder zijn er vrij weinig minpunten.
Leukste is dat er veel afwisseling in zit en dat je elke dag wel tegen iets aanloopt.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
Detailhandel
Saai maar leerzaam
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Rosmalen, NB15 april 2014
Ik ben een persoon die graag praat en tegelijkertijd werkt. Shoeby is nou net niet het geen wat bij mij past. Wat normaal een hemel is voor andere was voor mij een hel. Alleen maar vrouwen met de administratieve humor.(laat een boek vallen en krijg een reactie: ow wat spannend) daar werd je af en toe wel gek van. De vergoeding van een stagiar 40 uur p/w is altijd aan de lage kant maarja, je bent geen werknemer ook al wordt je wel gezien als een werknemer..
Pluspunten
Veel van geleert.
Minpunten
De humor joh!
Fijne werkomgeving
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Echt, LI4 maart 2014
Een typische dag op het werk was, het goed helpen van de klanten. Als de klant een andere maat van bv. een broek wilde hebben en we hadden het niet op voorraad werd het direct op een formulier ingevuld samen met de naam en tel. van de klant en werd er op een rustig moment de bestellingen door mij gedaan.
Mijn taken waren: Voorraadbeheer, verkoop,begeleiden van stagiaires enz. in principe deed ik alles.Deze baan combineerde ik ook met de opleiding tot verkoopspecialist BBL.
Het was een hele leerzame tijd en een zeer leuke werkplek.
fijne ,gezellige sfeer met actieve uitstraling
eerste verkoopster (voormalige medewerker) –  Druten, GE25 februari 2014
start van de dag met een kop thee. mail doorkijken en evt de taken uitvoeren vaak zijn dat afprijzingen. binnenkomende klanten aanspreken en helpen maar vaak ook een praatje maken of ze rustig laten rond kijken.op rustige tyden even met collega's praten en interesse tonen in elkaar. 2x per dag een vast pauze moment. veel variate per dag bijv; ma de etalage veranderen & nieuwe goederen verwerken ook op woe is dit
vrijdag winkel onder handen nemen kleine aanpassingen verrichten in presentatie wanden.aan het einde van de middag zorgen dat de winkel weer netjes is voor de volgende dag.
kassa afsluiten.
Pluspunten
in overleg veel mogelijk met planningen.
Minpunten
klein team.
gezellig werksfeer
verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Delfzijl, GR20 augustus 2013
het was altijd gezellig en je had leuke collega's.

heb geleerd hoe je kunt combineren qua kleding.

ze waren wel flexibiel
Pluspunten
kleding met korting
leuk bedrijf
Administratief medewerkerster Personeelszaken (voormalige medewerker) –  Nieuwkuijk, NB9 juli 2013
Heb hier met plezier gewerkt, zowel in de winkel als op kantoor.
Leuke collega's en gezelligheid was er altijd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Shoeby. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Shoeby gesorteerd op locatie