Seris SECURITY Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 163 reviews
geen goede werkervaring
beveilger 2 (voormalige medewerker) –  Dordrecht7 maart 2018
Geen goede werkgever, heb altijd voor ze klaar gestaan,zag ook geen teamleider, echt waardeloos!!
Pluspunten
niks
Minpunten
alles
5 jaar werkzaam voor Seris Nederland geweest.
Mederwerker (voormalige medewerker) –  Dordrecht3 juli 2017
In de ruime tijd dat ik er werkte het nodige meegemaakt binnen het bedrijf. Het goede is dat je de kans krijgt je ehbo-bhv ieder jaar te verlengen. Maar verder is de intresse in het personeel ver te zoeken. De verjaardagskaarten die je eerst kreeg kreeg je daarna niet meer.
Vrij vragen vanwege privé omstandigheden is bijna onmogelijk. Dit komt merendeels omdat de planning een eigen draai aan het cao geeft en 0% rekening houd dat je ook nog een privé leven heb. Gesprekverslagen zijn voor collega's aan de orde van de dag terwijl de leiding gevende zelf ook niet altijd vrij uit gaan. Nee binnen dit bedrijf moet de cultuur flink veranderen want op de site schrijven ze het goed. Het personeel is kostbaar en belangrijk alleen in het echt laten ze dit totaal niet blijken.
Pluspunten
Opleidingen
Minpunten
Planning
Over het algemeen een goede werkgever.
beveiligingsbeambte/Receptionist (huidige medewerker) –  Rotterdam22 juni 2014
Seris is over het algemeen een goede werkgever, echter is men er niet van gediend als er een keer een tegenwoord wordt gegeven.

Tevens moet ik wel zeggen dat het salaris altijd keurig betaald word en altijd op tijd!!!

Matig tot weinig prive/werk balans en vrije dagen opnemen, kan wel eens een probleem opleveren,
Pluspunten
Goed Salaris
Minpunten
Weing vrije tijd.

Zie meer reviews over Seris SECURITY

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Seris SECURITY. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Seris SECURITY gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Seris SECURITY gesorteerd op locatie