Seesing Personeel Reviews

Roddeltantes
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Doetinchem22 oktober 2019
Na een tijdje via Seesing gedetacheerd te zijn bij een bedrijf, had ik zelf werk gevonden.
Wordt nu onbetrouwbaar genoemd, door Seesing personeel.
Zeer onprofessionele uitspraak, heel kinderachtig.
Wanneer ze niets meer aan je kunnen verdienen, ben je blijkbaar niet te vertrouwen.
Geweldige werkgever!
Intercedent (huidige medewerker) –  Lichtenvoorde20 december 2018
Erg persoonlijke werkgever met een fijne bedrijfscultuur.
Prima uitzendbureau
Chauffeur (huidige medewerker) –  Doetinchem29 oktober 2018
Komen de gemaakte afspraken na en zijn erg betrokken. in overleg is veel mogelijk! een erg fijn bureau om voor te werken.
Fantastische werkgever!
Jr. Manager (huidige medewerker) –  Doetinchem24 januari 2018
In april 2017 ben ik na een korte zoektocht terecht gekomen bij Seesing Personeel. Vanaf het eerste contact voelde het goed! Iedereen, van uitzendkracht tot eigen personeel, wordt met interesse en enthousiasme geholpen. Ik voel mij erg vereerd met de kans en de verantwoordelijkheid die ik heb gekregen. Uiteraard moet ik nog een hoop leren, maar hiervoor is alle ruimte. Als klap op de vuurpijl mocht ik na een paar maanden Seesing Personeel vertegenwoordigen bij de jaarlijkse Intercedent van het Jaar verkiezing. Met alle steun & support die ik van mijn collega's heb gekregen lukte het zelfs om de finale te bereiken!
Pluspunten
Professionaliteit, mogelijkheden, interesse
Mooi erkend leerbedrijf
Stagiaire (huidige medewerker) –  Lichtenvoorde en Doetinchem18 januari 2018
Ik ben stagiaire bij Seesing Personeel voor mijn opleiding Marketing en Communicatie. Zij geven mij de kans om mee te kijken met de alledaagse (marketing) activiteiten. Hierbij krijg ik volop ondersteuning door de ervaren medewerkers. De manier waarop Seesing Personeel de mens centraal stelt, spreekt mij erg aan. Blijkbaar ook anderen, want ze maken iedere keer weer mooie passende matches. Ze hechten veel waarde aan het opleiden van mensen, daarom hebben ze mij ook deze kans kunnen bieden.
Pluspunten
Gezellig, leerzaam
Top werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  Achterhoek18 januari 2018
Ik ben vanaf oktober 2017 werkzaam als intercedent bij Seesing Personeel. De gemoedelijke sfeer, de professionaliteit en de zelfstandigheid in werkzaamheden maken dat ik met plezier naar het werk ga. Ik ben aangenomen om de Werving & Selectie nog meer op de kaart te zetten.
Pluspunten
Flexibiliteit, nuchterheid en to-the-point
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Seesing Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Seesing Personeel gesorteerd op locatie