Video afspelen via YouTube-knop
Securitas
Bekijk alle 19.400 reviews
Securitas heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een innovatief bedrijf
Een werkgever die ik zou aanraden. Ik heb er jaren met plezier gewerkt, hele fijne collega's en niet onbelangrijk altijd het salaris keurig op tijd betaald. Een bedrijf dat meegaat met zijn tijd, blijft zoeken naar manieren om zichtbaar te blijven tussen alle beveiligingsbedrijven.
Pluspunten
Goede salarisbetaling
Samenvatting
Mijn werkervaring bij securitas was leuk , heb op schiphol gewerkt.
Samen maar toch alleen
Mijn ervaring is dat je behoorlijk “op jezelf” bent. Er zijn wel collega’s maar die doen hun ding, terwijl jij jouw ding doet.
Niet alle locaties verstaan hetzelfde onder beveiligen. Op sommige locaties is er meer sprake van bewaken.
Pluspunten
Potentie wordt gezien, ambitie is daardoor mogelijk
Minpunten
Veel collega’s die op zichzelf zijn en het fijn vinden om een dienst te “Netflixen”.
Collega's en werk oké, maar Planning erg agressief
Ik werkte met een 0-uren contract. Er was mij uitgelegd dat ik af en toe eens in mijn vrije tijd gebeld kon worden en ineens ergens moest gaan werken. Prima! Maar dit gebeurde niet af en toe maar wekelijks. Ik werd verplicht om (volgens de mensen van de planning) vanaf 6 uur in de ochtend stand by te staan als ik gebeld zou worden voor invallen. En als ik vrij was was ik verplicht op te komen draven als ik gebeld werd. Wel kon ik van te voren mezelf aanmelden als niet beschikbaar voor die dag, dan werd ik ook niet gebeld, maar dat doe je niet voor elke vrije dag. Ik had onenigheden en heb HR toen een mail gestuurd en gevraagd wat nu precies mijn rechten en plichten zijn en of ik inderdaad vanaf 6 uur beschikbaar moest staan of dat ik recht had om nee te zeggen op werk als ik uit het niks gebeld werd.......... gewoon voor de duidelijkheid, want ik kreeg van de planning al op mijn donder als ik een keer de telefoon niet had beantwoord. Ook een vraag voor HR, ben ik verplicht mijn telefoon ten alle tijde bij mij te dragen, zelfs als ik daar even geen zin in heb, of op visite bij mijn zieke moeder ben.... Je raadt nooit wat ik van HR als antwoord terug kreeg........een leeg mailtje..........Om mij uit hun systeem te krijgen moeten ze mijn mail beantwoorden. Dat wilden ze blijkbaar niet en kreeg ik een lege mail terug!!! Dit zegt wel iets over het asociale gedrag van het bedrijf. Ze dachten nooit mee en je moest en zou en was verplicht. En deed je moeilijk, dan kreeg je natuurlijk minder uren de maand erop, je had tenslotte maar een 0-uren contract. Erg agressief werd je ook benaderd - meer...
goede stimulerende werkomgeving
Het moeilijkste was he vinden van een balans tussen werk en prive. Door de functie werkte ik ook vaak in de avond en de weekenden.
Slecht
Het werken met een uitzendbureau ertussen is vervelend. Meerdere keren beloofd, heb ik zelfs zwart op wit dat ik een vast contract van Securitas zou krijgen maar bij verlenging toch weer uitzendcontract. Bij klachten of vragen naar kantoor weinig of geen respons.
Fijne collega's slecht leiderschap
Fijne collega's slecht leiderschap. Zeer hoge werkdruk.
nooit aan beginnen mensen
wat een piep bedrijf, het is echt een niet aan te raden bedrijf.
Geen doorgroeimogelijkheden
Veel geleerd bij Securitas, echter is het jammer dat op de locatie waar ik werkzaam was geen doorgroeimogelijkheden zijn. Er heerst een Brabantse bedrijfscultuur, gezellig en gemoedelijk. Echter is er geen betrokkenheid tussen de afdelingen onderling, wat ik persoonlijk wel een belangrijk onderdeel vindt van een organisatie.
stress omgeving
draait een tijdje mee
Schiphol als 'baas ' van securitas zit er dik bovenop.

Sso, security staff officer? waakt over kwaliteit van het werk.

doe je mond open tegen zo iemand kan je vast rekenen op begrip of gelijk een optattering (gele bon, zware waarschuwing)

veel voortrekkerij, en vriendendiensten, saai werk ...en het werk van een beveiliger is zwaar, de urendiensten onregelijkmatig maw onmogelijke uren.

spijtoptant.Administratie was saai, maar je zit droog
Kan beter
Waar het vroeger nog sociaal was, is het nu een stuk minder geworden. Het is binnen een branche al meerdere keren fout gegaan met reïntegratietrajecten die mislukt zijn, en het verloop binnen de organisatie zie ik als een risico voor het bedrijf.
Tot heden werkzaam bij Securitas op een object in Leiden
Sinds 2010 werkzaam op hetzelfde object in Leiden, aardig wat ervaring op mogen doen maar na 10 jaar later en 3 werkgevers verder, vind ik het tijd voor een nieuwe frisse uitdaging.
Slecht bedrijf
Alle voor hun eigen kunnen ze naaien doen ze het ook
Pluspunten
Minpunten
Heel veel
Narcistisch bedrijf zonder oog voor personeel
Het bedrijf moet werken volgens CAO maar doet dit waar mogelijk zo weinig mogelijk.

Extra taken / functies worden niet gewaardeerd noch in sociaal opzicht noch in financieel opzicht.

Als je het goed doet hoor je niks, als je iets niet conform hun wens doet kafferen ze je uit.

Let wel; dit gaat over Noord-Oost, van de andere locatie's heb ik geen weet.
Verwacht helemaal niks
Verwacht bij securitas helemaal niks, vaste aanstelling krijg je heel moeilijk meestal word je gebruikt als uitzendkracht met elke keer weer zo waardeloze contract via een uitzendbureau. Ze zien je hier als een nummertje ze denken niet met je mee en als je iets aangeeft houden ze daar geen rekening mee. Enigste positieve wat ik kan zeggen is de collega's waarmee je werkt dat maakt het werk nog enigszins draagbaar. Maar daar is alles ook mee gezegd.
Saai object
Je bent fulltime aan het werk op een object waar niks gebeurt
Voor mij een prettige werkgever
Securitas heeft mij veel gebracht. Fijne collega's, goede werkomstandigheden en veel ruimte voor eigen inzicht en het indelen van mijn eigen werktijden.
Zelf ontdekken
Zelf ontdekken. je bent een ervaring rijker.

Kijk wat voor jou handig is. iedereen maakt het anders mee.
Niet good bedrijf is securitas
Securitas is niet good bedrijf ik adviseer niet werken bij hun
Slecht management
Als uitzendkracht tel je niet echt mee.
Hoge werkdruk

Vriendjespolitiek

Slechte communicatie.

Verandering aan de bedrijfsvoering is hard nodig.
geweldig bedrijf
Bij dit bedrijf ben je gee nummer, kantoor staat achter de beveiligers, en een geintje op zijn tijd is ook mogelijk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Securitas. Onze community staat klaar om te antwoorden.