Video afspelen via YouTube-knop

Securitas Reviews

189 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 15.413 reviews
Securitas heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een innovatief bedrijf
Personeelsmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2017
Een werkgever die ik zou aanraden. Ik heb er jaren met plezier gewerkt, hele fijne collega's en niet onbelangrijk altijd het salaris keurig op tijd betaald. Een bedrijf dat meegaat met zijn tijd, blijft zoeken naar manieren om zichtbaar te blijven tussen alle beveiligingsbedrijven.
Pluspunten
Goede salarisbetaling
Veel loze beloftes
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Schiphol10 april 2019
Ik heb op Schiphol als inhuur ongeveer 22 maanden gewerkt, er werd me veel beloofd in het begin maar daar kwam niks van. Als je 40 keer om hulp vraagt krijg je het, verder moet je alles zoveel mogelijk zelf doen. Doe je wat fout dan krijg je op je donder, doe je wat goeds dan hoor je er niks over.

Leuke colleaga's en werkzaamheden, maar de bedrijfsstructuur is echt om te huilen helaas. Planning is lastig, management is vriendjespolitiek en de sfeer is gewoon vaak zwaar negatief in het algemeen. Groot bedrijf maar helaas ook een groot puinhoop.
Pluspunten
Leuke collega's, leuke omgeving
Minpunten
Vriendjespolitiek, leugens, planning
veel onduidelijkheid
Receptie (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 maart 2019
Securitas was een leuke periode, tot het niet zo leuk meer was
Bedenk goed waar je aan begint bij securitas.
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Schiphol27 februari 2019
Securitas wat een aparte organisatie, op het moment dat je binnenkomt worden er gouden bergen beloofd.
Opleidingen doorgroeimogelijkheden enz. In de praktijk blijkt dit helaas niet waar. Ze kunnen je naast je mbo beveiligings diploma mbo2 eigenlijk helemaal niks bieden.
Allemaal mondelinge toezeggingen gedaan door het door securitas geleide uitzendbureau accord. Ondertussen een hele mooie nieuwe uitdaging gevonden dus afscheid genomen van securitas.
Kreeg nog een eindrekening omdat ik een interne opleiding heb moeten doen(anders mag je niet werken op Schiphol was het verhaal) van €900,-

Wel wil ik erbij zeggen dat de collega’s, teamleiders en duty managers stuk voor stuk allemaal toppers zijn. Helaas hebben zij ook geen zeggenschap in de totaal verklootte werkwijze van securitas.
Pluspunten
Collega’s, het werk, Schiphol leuke werkplek, planning was super
Minpunten
Niet nakomen afspraken, leugens verzinnen om je binnen te halen, gaan voor kwantiteit en niet voor kwaliteit.
redelijk goed bedrijf
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  rotterdam15 februari 2019
ik was eerst medewerker van werk xl en toen van prefense en heb ik in totaal 3 jaar als inhuur voor securitas gewerkt bij de gemeente Rotterdam

ik heb met leuke collega's gewerkt alleen was de communicatie met de leiding minder als je tegen problemen aanliep wisten de leiding helaas ook niet wat ze ermee moesten en in sommige gevallen sprake van vriendjespolitiek

verder was ik wel tevreden
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
communicatie
V
agent (huidige medewerker) –  Schiphol24 januari 2019
Geen dag is het zelfde.
Alle procedures in de terminal.
Fijne collega's
Callcenter agent (huidige medewerker) –  Geldrop2 december 2018
Ik vind het werk heel leuk om te doen en heb hele fijne collega's.
Het is heel afwisselend en geen enkele dag is hetzelfde.
Ik vind het niet fijn om nachtdiensten te draaien.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Nachtdiensten
Slordige bedrijfsvoering, maar leuke collega's.
Surveillant (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 november 2018
Ik ben met gemengde gevoelens bij deze organisatie vertrokken. Tot 2016 viel het erg mee, maar sinds er een koers werd uitgestippeld waar ik mij niet thuisvoelde heb ik besloten om weg te gaan. In dit grote bedrijf is het per regio behoorlijk verschillend hoe er met mensen wordt wordt omgegaan. Ik heb in het bijzonder voor 1 medewerker veel respect dat hij daar nog zit na een voorval in 2016 dat absoluut geen schoonheidsprijs verdient heeft, en er best laconiek over gedaan is uiteindelijk.
Pluspunten
Loon op tijd, verlof aanvragen
Minpunten
Rommelige bedrijfsvoering, met meerdere maten meten en werkroosters
Geven geen vaste contracten af ook al wordt dit wel beloofd
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Zeist26 oktober 2018
Geven geen vaste contracten af ook al wordt dit wel beloofd
Gezellige collega's
Lead Security agent (voormalige medewerker) –  Schiphol26 oktober 2018
Het werk was redelijk leuk aardige collega's en veel contact met de passagiers
Pluspunten
Mooie kantine
Minpunten
Heel veel lopen
Een parasiterend bedrijf
beveiliginger (voormalige medewerker) –  Den Haag, Rotterdam24 oktober 2018
Een bedrijf wat duidelijk met twee maten meet, dat moet je niet willen.
Dit bedrijf gebruikt mensen en niks anders.
Je kan hier zo 8 jaar voor werken zonder dat ze enige zekerheid geven of iets. Heb voor dit circus 6 jaar gewerkt, dit was 6 jaar tijdverspilling. Leiding is niet integer en trekt de ene werknemer voor op de andere. Er staan 3 rode ballen op je veel te goedkope kleding. (wat zo kapot is).
Twee van die ballen kunnen er zo af wegens niet integer en meten met twee maten.
De laatste bal mogen de TLO en Manager op de neus zetten.
De leiding vind het raar en ongepast als je na 6 jaar een vast contract vraagt. Staan ze je als een clown een beetje glazig aan te kijken.
Ze spelen alles echt heel vies op de man terug, het is altijd de schuld van een ander of jezelf.
Beveiliging is een aflopende zaak, alle panden zitten vol vaste contracters, je krijgt alleen de uurtjes die overblijven...bedrijven investeren bijna niet meer in beveiliging.
Na mijn eerste en laatste functioneringsgesprek met die TLO clown in 3,5 jaar ben ik hard opzoek gegaan naar ander werk.
Gelukkig heb ik dat gevonden op een normaal contract.
Het zou mooi zijn als de Nederlandse tak van Securitas zou verdwijnen.
Ik raad jullie vanzelfsprekend aan om dit circus bedrijf zo ver mogelijk links te laten liggen. GA HIER NIET WERKEN !!!
Pluspunten
als je belt, dat je wat anders gaat doen wat geen tijdverspilling is.
Minpunten
je bent echt niks voor ze
Slechte bedrijf! Niet aan beginnen
Beveiliger (huidige medewerker) –  Doetinchem17 oktober 2018
weinig uren, alles word mondeling afgesproken en komen nooit hun afspraken na! Collega`s die slangen zijn en achter je rug lullen en nooit zelf iets durven te zeggen. Leiding is lachwekkend, op afstand willen ze jouw beoordelen op je functioneren. Planning is een lachertje! je werk niet voor hun, maar voor een uitzendbureau. MENSEN begin er niet aan!

Sommige collega´s zijn leuk maar de meeste gaan over lijken om de hoofdbeveiliger positie te bemachtigen. Het is vrij simpel wat je moet doen, als je het maar binnen de regels doet. Ze kennen niet eens hun eigen mensen, je bent maar een NUMMER! je word misbruik waar je bij staat.
Pluspunten
Werkplek in de buurt
Minpunten
ALLES!
Securitas
Senior-Branch-planner (voormalige medewerker) –  Rijswijk1 oktober 2018
Ik ben hier met gemengde gevoelens vertrokken.
Na indiensttreding werd nieuw management aangesteld en werd er een koers uitgestippeld waar ik me niet thuis bij voelde
Kan veel beter
Accountmanager Alarmsystemen (huidige medewerker) –  Vught24 september 2018
Heel veel valse beloftes, en een slordige bedrijfsvoering.
Algemeen
Medewerker (voormalige medewerker) –  Badhoevedorp14 september 2018
Veel geleerd bij Securitas, maar je werkt daar niet om te leven maar je leeft om te werken.
Voor jezelf opkomen word je niet in dank afgenomen.
Pluspunten
salaris altijd op tijd
Minpunten
men houdt er geen rekening mee dat je naast je werk ook nog een privéleen hebt
Goed bedrijf
Beveiligingsbeambte (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)6 september 2018
Je merkt aan alles dat dit een groot bedrijf is.
Je komt op meerdere objecten te werken.
Pluspunten
Genoeg uren beschikbaar.
Als je ze op een moeilijk moment nodig heb dan mag je vertrekken
beveiliger in een meldkamer en daar moet je stress (voormalige medewerker) –  Rijswijk, beweiliger6 augustus 2018
Een bedrijf wat niet naar personeel kijkt maar zodra ze iets gaan mankeren dan zorgen ze ervoor dat je er uit ga via de ziekte wet.
Pluspunten
Er was geen lunch pauze
Minpunten
Niet goed luisteren naar personeel
Goede werkgever over het algemeen
Teamleader Operations (voormalige medewerker) –  Den Haag30 juli 2018
Helaas had ik een minder goede ervaring met mijn leidinggevende. Echter hebben zij wel veel cursussen gegeven aan mij om mijzelf te ontwikkelen.

Heb hier veel mogen leren. Het bedrijf heeft mooie opdrachten. Verwacht echter niet veel van het management, veel woorden en weinig daden.
Pluspunten
Gratis cursussen via externen.
Minpunten
Communicatie is erg slecht.
bedrijfscultuur
Receptioniste/administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Rijswijk13 juli 2018
Securitas heeft naast beveiligingstak ook een tak voor telefonisten / receptionisten die door opdrachtgevers kunnen worden ingeleend. De bedrijfscultuur is gericht op het verdienen van geld en duidelijk niet op de mensen zelf. Ik heb de bedrijfscultuur als onpersoonlijk en ongeinteresseerd ervaren.
Pluspunten
Minpunten
onpersoonlijke bedrijfscultuur
Redelijk goed bedrijf
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 juli 2018
Ik heb bijna 10 jaar gewerkt voor Securitas. Met wisselende objecten waarbij ik soms naar mijn zin had en soms niet.

Wel altijd aandacht bijv als ik een keer ziek was. Ook verjaardagen en zo werd ik niet vergeten

Helaas waar ik wou werken het liefst ( Botlek, Europoort of Maasvlakte ), werd er geen gehoor aan gegeven. Mede door toedoen van bepaalde figuren in het verleden toen die mij verhinderde om bijv. haven beveiliging te gaan doen.

Deze zijn o.a boven genoemde redenen waarom ik bij Securitas heb besloten om weg te gaan.
Pluspunten
Salaris op tijd, goede relaties met mijn planners. Goede relaties met mijn collega's
Minpunten
Geen groei mogelijkheden, teveel vriendjes politiek, achter je rug om lullen.
geen prettig bedrijf / werksfeer
telefoniste/receptioniste (voormalige medewerker) –  Lijnden1 juli 2018
In de periode dat ik werkzaam was bij dit bedrijf heb ik voor verschillende opdrachtgevers gewerkt als telefoniste / receptioniste.
Securitas heeft naast beveiligingstak ook een tak voor telefonisten / receptionisten die door opdrachtgevers kunnen worden ingeleend. Het principe is leuk bedacht, maar de invulling ervan laat veel te wensen over. De bedrijfscultuur is gericht op het verdienen van geld en duidelijk niet op de mensen zelf. Ik heb de bedrijfscultuur als onpersoonlijk en ongeinteresseerd ervaren.
Pluspunten
Minpunten
onpersoonlijke bedrijfscultuur

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Securitas. Onze community staat klaar om te antwoorden.