Securitas
Bekijk alle 20.235 reviews
Fijne en goede werkgever.Wel druk en stressvol. Je moet goed bij de les wezen om hier te kunnen werken
Pluspunten
Fijn werk
Minpunten
Stressvol
Planning is om te huilen, management bestaat voornamelijk uit egotrippers en narcisten, persoonlijke aandacht kun je vergeten en als je gek genoeg bent om een hogere functie te willen bekleden moet je bereid zijn je collega's een oor aan te naaien. Voor mensen die houden van veel uren voor een nominaal salaris met op papier prima voorwaarden maar in de praktijk word het CAO niet eens aangehouden, die daarnaast geen moeite hebben om zichzelf snachts in slaap te huilen is dit DE werkgever!
Pluspunten
salaris is op tijd
Minpunten
alles behalve het uitbetalen van salaris
Heb daar 1 jaar gewerkt in een ‘High Risk Security’ team. Securitas medewerkers denken dat ze God zijn, willen veel, kunnen niks! Veel ratten die naar zo’n omhooggevallen afgekeurde Supervisor rennen om je te ‘rapporteren’ voor gewichtige zaken als; 1 minuut te lang pauze nemen, als je naar het toilet gaat zonder te melden, kan nog wel een half uur doorschrijven!
Pluspunten
Minpunten
Alles wat met Securitas te maken heeft!
Medewerkster op het hoofdkantoor was erg vriendelijk. maar de werkzaamheden waren soms niet duidelijk (soms werken in het stadhuis van Rotterdam ,en dan weer totaal iets anders
Pluspunten
Aardige medewerkers
Minpunten
Niet duidelijk
Jarenlang bij Securitas gewerkt. Het bedrijf is langzaam groter en groter geworden en daarmee ook onpersoonlijker. Management heeft zichzelf erg hoog zitten en vergeten de werkvloer, waar ze hun salaris mee verdienen. De kwalificaties van vele van management zijn om te huilen, totaal ongeschikt voor hun functie en dat is inclusief human resources.
Pluspunten
Na ontslag realiseerde ik min hoe veel prettiger je kan werken bij een ander bedrijf, salaris is altijd keurig op tijd.
Minpunten
Management, communicatie, planning is ronduit belachelijk en onbeschoft, de sfeer en ontevredenheid op de werkvloer is dramatisch, je bent en nummertje en vervangbaar en dat gevoel krijg je ook 100% mee, ongeschikt personeel op kantoor, Management houdt handje boven het hoofd van de rest van kantoor, Securitas levert geen kwaliteit maar kwantiteit.
Zoiets dramatisch heb ik nog nooit meegemaakt, het is ieder voor zich en je bent nog minder dan een nummertje
Als pensionado is het nog mogelijk om nog lekker door te werken! dit geeft een enorm fijn gevoel.
Pluspunten
altijd keurig op tijd je salaris binnen!
Minpunten
Te weinig contact met leidinggevenden, jammer!
ik werk momenteel nu een half jaar bij Securitas en he het super naar mijn zin het enigste wat ik graag meer zou willen zien zijn door groei mogelijk heden dit gebeurt helaas weinig voor de rest vind ik het een goed bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
leuke werk sfeer
Minpunten
weinig door groei mogelijkheden
na heel wat dienst jaren word je als str*nt behandeld. Hun kan het niks schelen voor jou 10 andere. Jammer om te zien dat Securitas zo'n slechte werkgever is. Twijfel je om daar te gaan werken niet doen!!!
Pluspunten
Minpunten
te veel om op te noemen
Helaas denkt securitas alleen maar om de cijfers onderaan de streep en niet zo zeer om het personeel. Securitas is een echte "prijsvechter".
Idiale baan als je houd can een rustige werk omgeving en je houd van zelfstandig aan de gang gaan.
Niet rekenen op vaste aanstelling. Securitas geeft in principe geen vaste contracten.
Houden rekening met wensen waar mogelijk. Zijn leuke collega’s
Pluspunten
Top bedrijf
Minpunten
Binnenkomen bij Securitas gaat middels het pay-roll-systeem je komt dus eigenlijk in dienst van het uitzendbureau (Accord) en wordt vervolgens gedetacheerd bij Securitas die je bij haar klanten te werk stelt. Na doorloop van verschillende fases bestaat de mogelijkheid (geen zekerheid) om in "vaste" dienst te komen. De sfeer bij securitas is afhankelijk van het object waar je tewerk gesteld wordt. Doorgaans zijn de collega's relaxed.
Pluspunten
salaris en kledingvoorziening niet slecht
Minpunten
plannen is een vak apart!!
Mijn werkervaring bij securitas was leuk , heb op schiphol gewerkt.
Mijn ervaring is dat je behoorlijk “op jezelf” bent. Er zijn wel collega’s maar die doen hun ding, terwijl jij jouw ding doet. Niet alle locaties verstaan hetzelfde onder beveiligen. Op sommige locaties is er meer sprake van bewaken.
Pluspunten
Potentie wordt gezien, ambitie is daardoor mogelijk
Minpunten
Veel collega’s die op zichzelf zijn en het fijn vinden om een dienst te “Netflixen”.
Ik werkte met een 0-uren contract. Er was mij uitgelegd dat ik af en toe eens in mijn vrije tijd gebeld kon worden en ineens ergens moest gaan werken. Prima! Maar dit gebeurde niet af en toe maar wekelijks. Ik werd verplicht om (volgens de mensen van de planning) vanaf 6 uur in de ochtend stand by te staan als ik gebeld zou worden voor invallen. En als ik vrij was was ik verplicht op te komen draven als ik gebeld werd. Wel kon ik van te voren mezelf aanmelden als niet beschikbaar voor die dag, dan werd ik ook niet gebeld, maar dat doe je niet voor elke vrije dag. Ik had onenigheden en heb HR toen een mail gestuurd en gevraagd wat nu precies mijn rechten en plichten zijn en of ik inderdaad vanaf 6 uur beschikbaar moest staan of dat ik recht had om nee te zeggen op werk als ik uit het niks gebeld werd.......... gewoon voor de duidelijkheid, want ik kreeg van de planning al op mijn donder als ik een keer de telefoon niet had beantwoord. Ook een vraag voor HR, ben ik verplicht mijn telefoon ten alle tijde bij mij te dragen, zelfs als ik daar even geen zin in heb, of op visite bij mijn zieke moeder ben.... Je raadt nooit wat ik van HR als antwoord terug kreeg........een leeg mailtje..........Om mij uit hun systeem te krijgen moeten ze mijn mail beantwoorden. Dat wilden ze blijkbaar niet en kreeg ik een lege mail terug!!! Dit zegt wel iets over het asociale gedrag van het bedrijf. Ze dachten nooit mee en je moest en zou en was verplicht. En deed je moeilijk, dan kreeg je natuurlijk minder uren de maand erop, je had tenslotte maar een 0-uren contract. Erg agressief werd je ook benaderd - meer...
Het moeilijkste was he vinden van een balans tussen werk en prive. Door de functie werkte ik ook vaak in de avond en de weekenden.
Het werken met een uitzendbureau ertussen is vervelend. Meerdere keren beloofd, heb ik zelfs zwart op wit dat ik een vast contract van Securitas zou krijgen maar bij verlenging toch weer uitzendcontract. Bij klachten of vragen naar kantoor weinig of geen respons.
Fijne collega's slecht leiderschap. Zeer hoge werkdruk.
wat een piep bedrijf, het is echt een niet aan te raden bedrijf.