Sandd Reviews

288 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 289 reviews
Ik doe mijn werk altijd correct en goed. Ik ben ook nog geen dag thuis geweest voor een griepje of dergelijke.
postbezorgster (huidige medewerker) –  Sandd Schiedam werkzaam Nieuwerkerk aan den IJssel13 maart 2019
Ik wil graag werken, maar de maanden november en december verblijf ik in Spanje. Mijn man is 85 en is ook nog heerlijk gezond, zolang we kunnen willen we graag 2 maanden per jaar nog genieten.
Het leukste van de baan is de werktijd die je zelf kan regelen en met mensen omgaan.
Pluspunten
eigen werk indelen
Minpunten
Soms kan het goed stortregfenen, maar ik zeg altijd weer een stukje dichter bij onze vakantie straks.
Productieve/gezellige werkomgeving
Coördinator bezorger (huidige medewerker) –  Deventer27 februari 2019
Afwisselende baan met uitdaging. Veel ervaring opgedaan
Pluspunten
prima werktijden
Minpunten
weinig doorgroei mogelijkheden
Leukste van de baan
Teamleider Operations (huidige medewerker) –  Apeldoorn4 februari 2019
Staan open voor ideeën en die je zelf kan beïnvloeden
Mooie Job
Manager Facilitair Bedrijf (huidige medewerker) –  Apeldoorn2 februari 2019
Zeer veel geleerd en en met mijn kennis veel kunnen betekenen voor Sandd
HEEL laag loon.
Postbezorger (huidige medewerker) –  Leiden30 januari 2019
Best triest eigenlijk. Sandd maakt gebruik van mensen die hopeloos zijn of echt geld nodig hebben. Op de maandag en donderdag word je post bezorgd maar die komt meestal te laat. Iemand moet dan thuis zijn op dat moment.Totale tijdverspilling. Aangegeven tijd op papier klopt totaal NIET met wat je in werkelijkheid werkt (je bent altijd meer tijd kwijt). Het meest irritante is dat het bedrijf alleen goed bereikbaar is wanneer zij iets te klagen hebben. Wat ook erg irritant is zijn de klagende mensen die je tegenkomt tijdens het bezorgen, die klagen over een aantal dingen die niet kloppen (klant is niet op de hoogte van bepaalde regels zoals bezorgdagen en bezorgtijden) waardoor jij gezeik krijgt.

Je hebt ook nog een bezorg app die je moet gebruiken tijdens het bezorgen. Werkt niet altijd goed. Als er een ding mis gaat met de app krijgt de bezorger de schuld en word er dezelfde dag nog een klaag email naar je gestuurd. Maar wanneer je ze nodig hebt zijn ze niet goed te bereiken.

Post zelf is ook veel te zwaar waardoor je er nog langer over doet om dit te bezorgen. Fiets valt om, de andere kilo's thuis ophalen etc etc.

Ook krijg je ook nog eens een piepkleine vergoeding van 3,50 voor je internet. De app die je gebruikt vreet bijna al je internet op.

Mijn advies naar jullie toe : solliciteer hier NIET. werk niet voor dit bedrijf. Ze buiten je uit en betalen heel erg laag uit. Hard werken voor weinig. Als je echt niets anders kunt (zoals ik op dit moment) kan je het overwegen om hier te solliciteert, maar denk hier 10 x over na want er word echt keihard gebruik van je
  meer... gemaakt. Super triest.

Dus,
Als je het niet erg vind om HEEL laag salaris uitbetaald te krijgen kan je hier solliciteren.
Als je het niet erg vind om keihard te werken voor weinig kan je hier solliciteren.

Voordat je solliciteert wees er dan zeker van dat je wel moet en niets anders kunt.
Pluspunten
Geen.
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Weinig contact met het bedrijf, alleen als er iets aan de hand is. Zelfstandig post bezorging.
Postbezorger Sandd (voormalige medewerker) –  Dordrecht25 januari 2019
Eerst word de post thuis bezorgd. Hierna moet het worden gesorteerd op straatnaam en bezorgd worden aan het juiste adres. Het is fijn dat je je eigen tijden kan indelen op een dag. Minder leuk is dat het weer niet altijd mee zit maar het werk wel door moet gaan.
parttime post- en pakketbezorger (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch23 januari 2019
Het is duidelijk nog een jong bedrijf dat nog zoekende is naar de juiste structuur.
Pluspunten
erg vriendelijke omgang met collega's
Minpunten
Het management is nog zoekende
leuk baan
Postbezorger (voormalige medewerker) –  rotterdam18 januari 2019
het was leuk baan jammer het was niet voor lang tijd
Minpunten
Mooie beloftes maar slechte vergoeding
Bezorger (voormalige medewerker) –  Piershil3 januari 2019
Leuk werk maar het moet wel eerlijk betaald worden. Je moet gewoon je uren betaald krijgen die je werk en niet de standaard uren die zij doorrekenen. Wij liepen een buitenwijk waar je gemiddeld 23 kilometer moest fietsen. Als je dan hiervoor de standaard uren doorberekent klopt dit niet. Ik heb bij het eindigen van de proefperiode om uitleg gevraagd maar je krijgt gewoon geen antwoord hierop. Ik vindt dit erg jammer.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Zwaar onderbetaald
Pluspunten, maar helaas ook tè veel negatiev
Postbezorger (huidige medewerker) –  Groningen2 januari 2019
Inmiddels 2 maand bezorger voor Sandd. Het bevalt me aan de ene kant goed, omdat je je eigen tijd kan indelen. Er is mij verteld, voordat ik voor Sandd zou werken, dat het uurloon € 9,20 is. Triest, want er klopt helemaal niets van. Er wordt een papier meegeleverd waarop staat hoe lang je bezig bent met sorteren en lopen van de post. Ik kan de lezers van deze review verzekeren dat hier niks van klopt. Je bent het dubbele bezig met wat er wordt gezegd. Je wordt werkelijk waar belazerd. Desalniettemin mag ik niet klagen als 16-jarige, want het verdient alsnog beter dan een vakkenvuller of afwasser in de horeca. Maar het klopt gewoon niet van wat er van tevoren tegen je wordt verteld.
Pluspunten
Je kan je eigen tijd indelen, waardoor je niet verbonden bent met een verplichte tijd.
Minpunten
Veel post, waardoor je moet herladen en deze tijd met opnieuw herladen klopt ook niet.
Eigenlijk is het slavenarbeid....
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Sliedrecht2 januari 2019
Je krijgt maar 'zoveel uren' per wijk uitbetaald, maar niemand kan zo snel zijn post sorteren en uitlopen.
Als je de boel echt omrekend, kom je uit op een slavenloontje.
En daarvan moet je dan nog zelf je belastingen betalen, want het is tot overmaat van ramp ook nog een brutoloon betaling !
Kom je uiteindelijk uit ruim onder de 3 euro per uur......
Pluspunten
Eigen werktijden indelen
Minpunten
Mini mini mini mum salaris
Gezellige werksfeer!
(voor)Sorteerster (huidige medewerker) –  Utrecht17 december 2018
Gezellige werksfeer en collega's van allerlei nationaliteiten.Sandd is multicultureel en er wordt daarin door niemand onderscheid gemaakt.
Pluspunten
Multicultureel, goeie werksfeer, samenwerken.
Minpunten
Of korte werkdagen en dan weer hele lange werkdagen
Goed bedrijf, aardige baas.
Post bezorgen (huidige medewerker) –  Breda16 december 2018
je werkt hier het meeste alleen maar je komt ook vaak collega's tegen omdat er redelijk veel werken bij sandd. De baas is gezellig en ze begrijpen veel.
Pluspunten
eigen tijden beslissen
Minpunten
het weer
Een goede eerste bijbaantje
Postbezorgster (voormalige medewerker) –  Den Bosch15 december 2018
Sandd is een goed bedrijf voor je eerste bijbaantje. Je wordt goed uitbetaald en je kan je eigen werktijden kiezen. Het is alleen zwaar werk met het sorteren van de brieven.
Mooie innovatieve club mensen
Accountmanager E-commerce (huidige medewerker) –  Apeldoorn, NL29 november 2018
Goede werksfeer een echte uitdager in de markt.
Leuke mensen en gezellige uitjes.
Pluspunten
werksfeer en salaris
Minpunten
doorgroei mogelijkheden
Het is maar net wat je zoekt..
Postbezorgster (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)22 november 2018
Werken bij Sandd kan best relaxed werk zijn, maar het is wel zo dat het echt je ding moet zijn. Het is zo dat het uurloon van 9,40 niet klopt. Reken hier maar ongeveer 6 euro per uur voor. De tijden die er voor staan, en die je dus uitbetaald krijgt, zijn te weinig.
Daar tegenover staat wel dat je erg veel vrijheid hebt. Uiteraard kan je je eigen werktijden indelen, en je hebt weinig 'last' van je werkgevende. Ik heb ook erg goede ervaringen met contact met mijn leidinggevende, mails worden snel beantwoord, er wordt met je meegedacht als je een dag niet kunt etc. Dit zal niet overal in het land hetzelfde zijn natuurlijk.
Daarnaast is het lopen van je wijk gelijk je work-out, dus sporten hoeft in principe niet meer. Zeker als je van jezelf een buitenmens bent, zal het je nog wel eens goed kunnen bevallen.
Als je één wijk loopt hoef je je over het algemeen weinig zorgen te maken om te regen. Je zal misschien een keer een spettertje voelen, maar omdat je je eigen tijd indeelt kan je vaak om de buien heen lopen. Met twee wijken ben je de hele dag bezig, dus dan moet je er wel rekening mee houden.
Ook eerlijk is om te zeggen dat je momenteel geen werkkleding krijgt van Sandd, omdat deze simpelweg op zijn. Of deze binnenkort weer beschikbaar komen is allemaal erg onduidelijk. In ieder geval ben je een beetje undercover momenteel.
Ook is het zo dat de dagen wel heel erg verschillen. Je kunt op maandag 30 kg post krijgen voor een wijk, en de donderdag er op 100 kg. Dit vind ik behoorlijk irritant, ik zou dit liever wat beter verdeeld zien.
Als laatste hekelpunt heb ik de huis-aan-huis
  meer... bladen. Deze zitten er soms bij, dan ben je postbezorger en folderloper tegelijk, met als gevolg dat je wel ineens heel veel extra uren bezig bent. Je krijgt ze uiteraard wel betaald, maar net zoals bij de gewone post, krijg je niet genoeg uren uitbetaald. Dit zouden ze over moeten laten aan een ander bedrijf of iets in die trant, want ik vind het als postbezorger behoorlijk vervelend om er bij te moeten doen.

Al met al: als je een tijdelijke baan zoekt, je bent een buitenmens en tevreden met 6 euro per uur, dan kan ik het aanraden.
Is dat niet echt je ding en zoek je iets voor de langere termijn, dan zou ik verder kijken.
Pluspunten
Vrijheid, buiten zijn
Minpunten
Onderbetaald, arbeidsomstandigheden kunnen beter
Ambiente lavorativo flessibile
Postino (voormalige medewerker) –  Utrecht7 november 2018
Varietà di mansioni.
Ho migliorato il mio inglese.
Pluspunten
Pause caffé
Minpunten
Lavoro all'aperto durante l'inverno
Sandd
Sandd (voormalige medewerker) –  Apeldoorn24 oktober 2018
Sandd is een bedrijf dat heel flexibel inspeelt op veranderingen in de markt
veel vrijheid
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Groningen13 oktober 2018
hoog salaris voor iemand van 18, veel zelfstandigheid

leuke baan om mee te beginnen
Pluspunten
mooie bijverdienst
Minpunten
als het slecht weer is moet je toch gewoon werken
Leuk bedrijf met een leuk team!
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Utrecht12 oktober 2018
Het is hard werken maar door het leuke team in Utrecht was dit prima te doen. Veel gelachen met de chauffeurs en leidinggevenden. Als je van fysiek werk houdt is het een prima bijbaan.
Pluspunten
Leuk team, fysiek bezig zijn, goede sfeer onder de chauffeurs
Minpunten
Loon is laag

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sandd. Onze community staat klaar om te antwoorden.