Samen in de Zorg Reviews

Leuk en jong bedrijf, met een fantastische werksfeer
Adviseur (huidige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Bij samen in de zorg hangt een leuke werksfeer. Er is een goede mix van gezelligheid en professionaliteit. Vanuit het management wordt je gemotiveerd en gestimuleerd om het beste uit jezelf te halen en daarmee jezelf door te ontwikkelen.
Betrokken en deskundig
Sr. Account Manager (huidige medewerker) –  Rijswijk13 november 2017
Samen Professionals is een personeelsbemiddelaar die staat voor haar klanten en professionals. We werken met gedreven mensen die deskundig zijn en willen excelleren in hetgeen zij doen. Wij bemiddelen professionals in Zorg & Welzijn en Onderwijs. Dit doen we door tailor made dienstverlening.
Pluspunten
Leuke feesten!
Dynamische werkplek!
Adviseur (huidige medewerker) –  Purmerend13 november 2017
Iedere dag ga ik met plezier naar mijn werk waar geen dag hetzelfde is. Vanuit ons kantoor in Purmerend werk ik samen met gedreven collega's om iedere dag tot een succes te maken!
Pluspunten
Diverse doorgroeimogelijkheden
Fijne en betrouwbare werkgever
Senior Adviseur marketing & communicatie (huidige medewerker) –  Rotterdam12 november 2017
Ik verricht mijn werkzaamheden met heel veel plezier. Er heerst een prettige werksfeer op alle vestigingen. Een leuke jonge club professionals die hard werkt, maar wel samen succcessen viert. Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeien staan centraal en die kans krijg ik ook. Binnen het jaar al intern doorgegroeid van Adviseur naar Senior Adviseur. Inzet wordt extra beloond, want naast het harde werken hebben we regelmatig leuke team- en bedrijfsuitjes. #nooitmeernaarhuis
Pluspunten
Leuke collega’s, goede faciliteiten, zelfstandigheid, goede beloning, ontwikkeling, groei, bedrijfsuitjes.
Productieve en gezellige werkomgeving met persoonlijke aandacht
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Rotterdam24 juli 2017
Samen in de Zorg is een partij die mij van dag 1 betrokken is bij mijn loopbaan als verpleegkundige in het ziekenhuis. Dit ervaar is als zeer prettig. Wanneer ik vragen heb of ondersteuning nodig zijn de juiste mensen aanspreekbaar om mij te helpen.
Pluspunten
Persoonlijke begeleiding
Zie hier onder
Gespecialiseer verpleegkundige (huidige medewerker) –  Purmerend26 januari 2017
Ik ben sinds 17-01 werkzaam via Samen in de Zorg bij Evean in Purmerend.
De werksfeer is erg goed. Ik heb erg goede collega 's. De reisafstanden zijn een probleem. Ik moet 40 km rijden om in Purmerend te komen en vaak laat in de avond weer terugrijden.
Pluspunten
goede collega 's
Minpunten
Reistijden; na een late dienst een vroege dienst.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8