Review over Samen in de Zorg van een medewerker

Bekijk alle reviews over Samen in de Zorg

Gezellige werkomgeving met de leukste collega's!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Samen in de Zorg staat voor lachen met elkaar en successen samen vieren. Iedereen werkt erg hard om de beste resultaten te bereiken en iedereen doet dit met passie.
Ik merk zelf dat ik erg gemotiveerd raak door de bedrijfscultuur binnen Samen in de Zorg. Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en leuke uitjes samen. Bij mijn sollicitatie kwam ik er al achter dat het geen 'gewoon' detacheringsbureau is. Wij nemen allemaal de tijd voor onze kandidaten en iedere keer de juiste match vinden zien wij als een uitdaging.

Het is niet altijd dat de kandidaten zomaar bij ons binnen lopen en soms is het daardoor een hele uitdagende baan. Maar je zit er nooit alleen voor en je kan er altijd met collega's over praten. De transparante cultuur binnen Samen in de Zorg spreekt mij dan ook het meeste aan.
Pluspunten
leuke collega's en veel zelfstandigheid

Andere reviews over Samen in de Zorg van medewerkers

goed geholpen om verder te komen in mijn werk
zorg coordinator (voormalige medewerker) –  Rotterdam12 december 2019
door samen in de zorg ben ik verder gegroeid als proffesional.
Doen hun best om iemand te plastsen
groepsleider Forensische psychiatrie (huidige medewerker) –  Rotterdam11 juli 2019
Een bemiddeling bureau wat zich inzet om werknemer te plaatsen met uitzicht op een vaste baan bij opdrachtgever.
Minpunt is echter dat werknemer snel wordt vergeten. Ten tijden dat er iets speelt op werkvloer, kiest samen in de zorg direct kant van opdrachtgever. Simpelweg omdat dat een klant is. En aan een klant wordt verdiend. Zo zijn dan de woorden van een intercedente.
Spijtig want de kans op een baan kan op een manier van detacheren wel aanzienlijk vergroten.
Pluspunten
Salariëring goed en op tijd
Minpunten
Klant gaat voor werknemer.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7