Review over Samen in de Zorg van een werknemer

Bekijk alle reviews over Samen in de Zorg

Fijn bedrijf
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Bodegraven18 februari 2018
Ik werk ontzettend fijn bij het bedrijf. Onderhand heb ik een aantal opdrachten gehad op diverse locaties. Gedurende deze werkpiriodes heb ik al veel bijgeleerd want in de zorg blijf je leren. Ik heb constant opdrachten en ik ben vol op aan het werk.
Pluspunten
Altijd werk

Andere reviews over Samen in de Zorg van werknemers

Doen hun best om iemand te plastsen
groepsleider Forensische psychiatrie (huidige medewerker) –  Rotterdam11 juli 2019
Een bemiddeling bureau wat zich inzet om werknemer te plaatsen met uitzicht op een vaste baan bij opdrachtgever.
Minpunt is echter dat werknemer snel wordt vergeten. Ten tijden dat er iets speelt op werkvloer, kiest samen in de zorg direct kant van opdrachtgever. Simpelweg omdat dat een klant is. En aan een klant wordt verdiend. Zo zijn dan de woorden van een intercedente.
Spijtig want de kans op een baan kan op een manier van detacheren wel aanzienlijk vergroten.
Pluspunten
Salariëring goed en op tijd
Minpunten
Klant gaat voor werknemer.
Samen in de Zorg is een zeer gewaardeerde werkgever
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch9 april 2019
3 jaar geleden plaatste ik mijn profiel op diverse sites om aan een nieuwe uitdaging binnen mijn verpleegkundige werkzaamheden te kunnen beginnen, ik wist destijds alleen nog niet welke uitdaging ik zocht. Ik was al ruim 10 jaar werkzaam binnen de GGZ en had daar alle afdelingen/locaties doorlopen. Ik raakte zwanger dus ik kon geen definitief antwoord geven wat ik nu exact zocht binnen mijn werk. Door velen uitzendbureaus werd ik 'lastig gevallen' ondanks dat ik aangaf de zwangerschap te willen afwachten. Tot SidZ belde en zij zich keurig aan de afspraak hield om na mijn zwangerschap nogmaals te contacten met elkaar. Dit was al een positieve start voor mij. Nadat ik warm werd ontvangen op kantoor en hierbij mijn wensen en mijn werkervaring had gedeeld, werd er samen gebrainstormd wat het meeste aansloot bij mijn kwaliteiten en wensen. Ik kreeg de gelegenheid om mijn verpleegtechnische handeling opnieuw af te laten toetsen, zodat ik een periode als verpleegkundige in de wijk aan de slag kon. In de tussentijd blijven de recruiters en adviseurs voor je zoeken naar steeds weer een nieuwe uitdaging. Dat maakt het werken bij SidZ ook zo prettig en zeer leerzaam. Ik werk als contractant en ik zie voorlopig geen reden om weg te gaan. Iedere 6-12 maanden heb ik een nieuwe uitdaging in mijn werkveld als verpleegkundige. Heb leuk contact met de nieuwe adviseurs van Den Bosch, je bent altijd van harte welkom voor een bak koffie op kantoor.
Pluspunten
afwisseling, samen mee denken, persoonlijk contact
Minpunten
tot noch toe geen mogelijkheid om opleiding te kunnen doen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7