Samen in de Zorg
Review over Samen in de Zorg van een medewerker

Een werkgever die naar je luistert.

14 november 2017
Ik ben sinds 1,5 jaar werkzaam bij Samen in de Zorg als verpleegkundige. Door hen wordt ik gedetacheerd bij verschillende werkgevers in de thuiszorg, ouderenzorg en in het ziekenhuis. Met veel plezier leer ik ontzettend veel verschillende kanten van de zorg kennen. Na mijn opleiding HBO V zijn zij de ideale werkgever die mij een goede start als verpleegkundige hebben gegeven.
Pluspunten
Leuke gevarieerde baan
Minpunten
Balans tussen werk en privé is altijd zoeken in de zorg.
Vergelijkbare reviews
9 april 2019
Verpleegkundige (huidige medewerker) - 's-Hertogenbosch
3 jaar geleden plaatste ik mijn profiel op diverse sites om aan een nieuwe uitdaging binnen mijn verpleegkundige werkzaamheden te kunnen beginnen, ik wist destijds alleen nog niet welke uitdaging ik zocht. Ik was al ruim 10 jaar werkzaam binnen de GGZ en had daar alle afdelingen/locaties doorlopen. Ik raakte zwanger dus ik kon geen definitief antwoord geven wat ik nu exact zocht binnen mijn werk. Door velen uitzendbureaus werd ik 'lastig gevallen' ondanks dat ik aangaf de zwangerschap te willen afwachten. Tot SidZ belde en zij zich keurig aan de afspraak hield om na mijn zwangerschap nogmaals te contacten met elkaar. Dit was al een positieve start voor mij. Nadat ik warm werd ontvangen op kantoor en hierbij mijn wensen en mijn werkervaring had gedeeld, werd er samen gebrainstormd wat het meeste aansloot bij mijn kwaliteiten en wensen. Ik kreeg de gelegenheid om mijn verpleegtechnische handeling opnieuw af te laten toetsen, zodat ik een periode als verpleegkundige in de wijk aan de slag kon. In de tussentijd blijven de recruiters en adviseurs voor je zoeken naar steeds weer een nieuwe uitdaging. Dat maakt het werken bij SidZ ook zo prettig en zeer leerzaam. Ik werk als contractant en ik zie voorlopig geen reden om weg te gaan. Iedere 6-12 maanden heb ik een nieuwe uitdaging in mijn werkveld als verpleegkundige. Heb leuk contact met de nieuwe adviseurs van Den Bosch, je bent altijd van harte welkom voor een bak koffie op kantoor.
Pluspunten
afwisseling, samen mee denken, persoonlijk contact
Minpunten
tot noch toe geen mogelijkheid om opleiding te kunnen doen
24 juli 2017
Verpleegkundige (huidige medewerker) - Rotterdam
Samen in de Zorg is een partij die mij van dag 1 betrokken is bij mijn loopbaan als verpleegkundige in het ziekenhuis. Dit ervaar is als zeer prettig. Wanneer ik vragen heb of ondersteuning nodig zijn de juiste mensen aanspreekbaar om mij te helpen.
Pluspunten
Persoonlijke begeleiding
26 januari 2017
Gespecialiseer verpleegkundige (huidige medewerker) - Purmerend
Ik ben sinds 17-01 werkzaam via Samen in de Zorg bij Evean in Purmerend.
De werksfeer is erg goed. Ik heb erg goede collega 's. De reisafstanden zijn een probleem. Ik moet 40 km rijden om in Purmerend te komen en vaak laat in de avond weer terugrijden.
Pluspunten
goede collega 's
Minpunten
Reistijden; na een late dienst een vroege dienst.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,6