Review over Samen in de Zorg van een werknemer

Bekijk alle reviews over Samen in de Zorg

Gezellig divers en jong team
Recruiter (huidige medewerker) –  Purmerend13 november 2017
Een groeiend bedrijf met leuke jonge en gedreven medewerkers.
Pluspunten
Gezellig leuk divers team

Andere reviews over Samen in de Zorg van werknemers

Samen in de Zorg is een zeer gewaardeerde werkgever
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch9 april 2019
3 jaar geleden plaatste ik mijn profiel op diverse sites om aan een nieuwe uitdaging binnen mijn verpleegkundige werkzaamheden te kunnen beginnen, ik wist destijds alleen nog niet welke uitdaging ik zocht. Ik was al ruim 10 jaar werkzaam binnen de GGZ en had daar alle afdelingen/locaties doorlopen. Ik raakte zwanger dus ik kon geen definitief antwoord geven wat ik nu exact zocht binnen mijn werk. Door velen uitzendbureaus werd ik 'lastig gevallen' ondanks dat ik aangaf de zwangerschap te willen afwachten. Tot SidZ belde en zij zich keurig aan de afspraak hield om na mijn zwangerschap nogmaals te contacten met elkaar. Dit was al een positieve start voor mij. Nadat ik warm werd ontvangen op kantoor en hierbij mijn wensen en mijn werkervaring had gedeeld, werd er samen gebrainstormd wat het meeste aansloot bij mijn kwaliteiten en wensen. Ik kreeg de gelegenheid om mijn verpleegtechnische handeling opnieuw af te laten toetsen, zodat ik een periode als verpleegkundige in de wijk aan de slag kon. In de tussentijd blijven de recruiters en adviseurs voor je zoeken naar steeds weer een nieuwe uitdaging. Dat maakt het werken bij SidZ ook zo prettig en zeer leerzaam. Ik werk als contractant en ik zie voorlopig geen reden om weg te gaan. Iedere 6-12 maanden heb ik een nieuwe uitdaging in mijn werkveld als verpleegkundige. Heb leuk contact met de nieuwe adviseurs van Den Bosch, je bent altijd van harte welkom voor een bak koffie op kantoor.
Pluspunten
afwisseling, samen mee denken, persoonlijk contact
Minpunten
tot noch toe geen mogelijkheid om opleiding te kunnen doen
Nooit terugkoppeling ontvangen na sollicitatiegesprek
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 oktober 2018
Voor een interne functie op gesprek geweest. Nooit een terugkoppeling mogen ontvangen en ook op voicemails en emails wordt niet meer gereageerd. Prima als je niet wordt aangenomen, maar een afwijzing linkt mij niet meer dan normaal.
Minpunten
Slechte communicatie naar kandidaten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8