Reviews voor Recruiter (m/v) bij Samen in de Zorg

8 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 27 reviews
Leerzame, productieve en hele leuke werkomgeving!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Samen in de Zorg is een erg leuke en gezellige werkplek. Het is een jong en dynamisch bedrijf waar genoeg doorgroeimogelijkheden zijn. Naast het harde werken worden er regelmatig leuke uitjes georganiseerd voor het hele bedrijf.

Bij Samen in de Zorg staat de kandidaat centraal. Wij vinden het erg belangrijk om vanuit de wens van kandidaat te werken. Op deze manier proberen wij een zo goed mogelijke match te maken.
Productieve en gezellige werksfeer
Recruiter (huidige medewerker) –  Rijswijk14 november 2017
Elke dag weer geniet ik van de gezellige werksfeer in combinatie met de nodige productiviteit om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Leuke feestjes, borrels en een open cultuur
Leuke werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch13 november 2017
Samen in de Zorg is een leuke werkgever die veel vrijheid geeft bij het invullen van je functie.
Gezellige werkomgeving met de leukste collega's!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Samen in de Zorg staat voor lachen met elkaar en successen samen vieren. Iedereen werkt erg hard om de beste resultaten te bereiken en iedereen doet dit met passie.
Ik merk zelf dat ik erg gemotiveerd raak door de bedrijfscultuur binnen Samen in de Zorg. Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en leuke uitjes samen. Bij mijn sollicitatie kwam ik er al achter dat het geen 'gewoon' detacheringsbureau is. Wij nemen allemaal de tijd voor onze kandidaten en iedere keer de juiste match vinden zien wij als een uitdaging.

Het is niet altijd dat de kandidaten zomaar bij ons binnen lopen en soms is het daardoor een hele uitdagende baan. Maar je zit er nooit alleen voor en je kan er altijd met collega's over praten. De transparante cultuur binnen Samen in de Zorg spreekt mij dan ook het meeste aan.
Pluspunten
leuke collega's en veel zelfstandigheid
Samen in de Zorg ervaar ik als een dynamisch bedrijf; waarbij geen enkele dag hetzelfde is!
Recruiter (huidige medewerker) –  Utrecht13 november 2017
Geen enkele dag is hetzelfde bij Samen in de Zorg! Ik hoef mij dan ook zeker niet te vervelen! Een kleine greep uit mijn werkzaamheden: vacatures schrijven, via verschillende bronnen kandidaten zoeken, telefonische intakes houden, het voeren van intakegesprekken, contact onderhouden met kandidaten, sparren met collega's. Wat is het leukste aan mijn werk? De passende match realiseren tussen kandidaat én opdrachtgever!
Pluspunten
Goed georganiseerde en verzorgde bedrijfsuitjes, er wordt geïnvesteerd in ontwikkeling en deskundigheidsbevordering van medewerkers d.m.v. trainingen
Hardwerkend, sociaal en een leuk team
Recruiter (huidige medewerker) –  Purmerend13 november 2017
Samen in de Zorg is een jong en dynamisch bedrijf. Iedereen is bereid elkaar te helpen en het beste uit zichzelf te halen. Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk, dit geldt zowel onderling, als met (toekomstige) kandidaten. Zo kijken wij bij iedereen opnieuw naar wat de ambities, wensen en mogelijkheden zijn en gaan wij op zoek naar een leuke, passende baan in de zorg of welzijnssector. Wij zijn pas tevreden op het moment dat de perfecte match gemaakt is!
Gezellig divers en jong team
Recruiter (huidige medewerker) –  Purmerend13 november 2017
Een groeiend bedrijf met leuke jonge en gedreven medewerkers.
Pluspunten
Gezellig leuk divers team

Zie meer reviews over Samen in de Zorg

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over Samen in de Zorg gesorteerd op locatie