Reviews voor Samen in de Zorg in Rotterdam

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 28 reviews
Doen hun best om iemand te plastsen
groepsleider Forensische psychiatrie (huidige medewerker) –  Rotterdam11 juli 2019
Een bemiddeling bureau wat zich inzet om werknemer te plaatsen met uitzicht op een vaste baan bij opdrachtgever.
Minpunt is echter dat werknemer snel wordt vergeten. Ten tijden dat er iets speelt op werkvloer, kiest samen in de zorg direct kant van opdrachtgever. Simpelweg omdat dat een klant is. En aan een klant wordt verdiend. Zo zijn dan de woorden van een intercedente.
Spijtig want de kans op een baan kan op een manier van detacheren wel aanzienlijk vergroten.
Pluspunten
Salariëring goed en op tijd
Minpunten
Klant gaat voor werknemer.
Nooit terugkoppeling ontvangen na sollicitatiegesprek
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 oktober 2018
Voor een interne functie op gesprek geweest. Nooit een terugkoppeling mogen ontvangen en ook op voicemails en emails wordt niet meer gereageerd. Prima als je niet wordt aangenomen, maar een afwijzing linkt mij niet meer dan normaal.
Minpunten
Slechte communicatie naar kandidaten
Een leuke baan
Medewerker Servicebureau (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Ik ben sinds 1 november 2017 werkzaam bij Samen in de Zorg. Samen in de Zorg is een leuk en warm bedrijf. Vanaf de allereerste dag een warm welkom en lieve collega's, stuk voor stuk. Binnen het bedrijf zijn veel doorgroeimogelijkheden mogelijk en iedereen wordt goed ingezet op zijn of haar kwaliteiten. Er is aandacht voor iedereen. In de baan zelf zit voldoende uitdaging en geen dag is hetzelfde. Kortom; een leuk bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Leuke uitstapjes, doorgroeimogelijkheden
Leerzame, productieve en hele leuke werkomgeving!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Samen in de Zorg is een erg leuke en gezellige werkplek. Het is een jong en dynamisch bedrijf waar genoeg doorgroeimogelijkheden zijn. Naast het harde werken worden er regelmatig leuke uitjes georganiseerd voor het hele bedrijf.

Bij Samen in de Zorg staat de kandidaat centraal. Wij vinden het erg belangrijk om vanuit de wens van kandidaat te werken. Op deze manier proberen wij een zo goed mogelijke match te maken.
Gezellige werkomgeving met de leukste collega's!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Samen in de Zorg staat voor lachen met elkaar en successen samen vieren. Iedereen werkt erg hard om de beste resultaten te bereiken en iedereen doet dit met passie.
Ik merk zelf dat ik erg gemotiveerd raak door de bedrijfscultuur binnen Samen in de Zorg. Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en leuke uitjes samen. Bij mijn sollicitatie kwam ik er al achter dat het geen 'gewoon' detacheringsbureau is. Wij nemen allemaal de tijd voor onze kandidaten en iedere keer de juiste match vinden zien wij als een uitdaging.

Het is niet altijd dat de kandidaten zomaar bij ons binnen lopen en soms is het daardoor een hele uitdagende baan. Maar je zit er nooit alleen voor en je kan er altijd met collega's over praten. De transparante cultuur binnen Samen in de Zorg spreekt mij dan ook het meeste aan.
Pluspunten
leuke collega's en veel zelfstandigheid
Leuk en jong bedrijf, met een fantastische werksfeer
Adviseur (huidige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Bij samen in de zorg hangt een leuke werksfeer. Er is een goede mix van gezelligheid en professionaliteit. Vanuit het management wordt je gemotiveerd en gestimuleerd om het beste uit jezelf te halen en daarmee jezelf door te ontwikkelen.
Fijne en betrouwbare werkgever
Senior Adviseur marketing & communicatie (huidige medewerker) –  Rotterdam12 november 2017
Ik verricht mijn werkzaamheden met heel veel plezier. Er heerst een prettige werksfeer op alle vestigingen. Een leuke jonge club professionals die hard werkt, maar wel samen succcessen viert. Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeien staan centraal en die kans krijg ik ook. Binnen het jaar al intern doorgegroeid van Adviseur naar Senior Adviseur. Inzet wordt extra beloond, want naast het harde werken hebben we regelmatig leuke team- en bedrijfsuitjes. #nooitmeernaarhuis
Pluspunten
Leuke collega’s, goede faciliteiten, zelfstandigheid, goede beloning, ontwikkeling, groei, bedrijfsuitjes.
Productieve en gezellige werkomgeving met persoonlijke aandacht
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Rotterdam24 juli 2017
Samen in de Zorg is een partij die mij van dag 1 betrokken is bij mijn loopbaan als verpleegkundige in het ziekenhuis. Dit ervaar is als zeer prettig. Wanneer ik vragen heb of ondersteuning nodig zijn de juiste mensen aanspreekbaar om mij te helpen.
Pluspunten
Persoonlijke begeleiding

Zie meer reviews over Samen in de Zorg

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7