Reviews voor Samen in de Zorg in Den Bosch

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 28 reviews
Persoonlijk, betrokken, ambitieus en doelgericht
Adviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch14 november 2017
Met een team van gedreven jonge mensen ben je iedere dag weer bezig met het verbeteren van de zorg, door de juiste professional op de juiste arbeidsplek te krijgen. Op deze manier lever je een belangrijke bijdrage aan de maatschappij. Ook kun je persoonlijk veel voor de zorgprofessional betekenen. Dit geeft veel voldoening. Samen doelen stellen en deze behalen. Samen naar succes. Hierin draag je je eigen verantwoordelijkheid en dit motiveert enorm. Successen worden gevierd.
Er wordt veel in je geïnvesteerd als je nieuw bent in het bedrijf. Je krijgt een uitgebreid inwerktraject en je leert het bedrijf van binnen en buiten kennen. Heel prettig.
Ook de sfeer en bedrijfscultuur zijn heel positief. Vaak worden er leuke dingen georganiseerd voor het team.
Gezellige ambitieuze werkomgeving
Sr. Adviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch14 november 2017
Er is bij Samen in de Zorg veel ruimte voor eigen ontwikkeling, opleidingen en er zijn doorgroeimogelijkheden. Het is een ambitieuze club, de sfeer is gezellig! Het management is laagdrempelig, ik ervaar weinig hierarchie.
Pluspunten
Gezellige sfeer en ruimte voor ontwikkeling
Leuke werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch13 november 2017
Samen in de Zorg is een leuke werkgever die veel vrijheid geeft bij het invullen van je functie.

Zie meer reviews over Samen in de Zorg

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Samen in de Zorg gesorteerd op vacaturetitel