Samen in de Zorg

Reviews voor Samen in de Zorg in Den Bosch

Den Bosch4 reviews
3 jaar geleden plaatste ik mijn profiel op diverse sites om aan een nieuwe uitdaging binnen mijn verpleegkundige werkzaamheden te kunnen beginnen, ik wist destijds alleen nog niet welke uitdaging ik zocht. Ik was al ruim 10 jaar werkzaam binnen de GGZ en had daar alle afdelingen/locaties doorlopen. Ik raakte zwanger dus ik kon geen definitief antwoord geven wat ik nu exact zocht binnen mijn werk. Door velen uitzendbureaus werd ik 'lastig gevallen' ondanks dat ik aangaf de zwangerschap te willen afwachten. Tot SidZ belde en zij zich keurig aan de afspraak hield om na mijn zwangerschap nogmaals te contacten met elkaar. Dit was al een positieve start voor mij. Nadat ik warm werd ontvangen op kantoor en hierbij mijn wensen en mijn werkervaring had gedeeld, werd er samen gebrainstormd wat het meeste aansloot bij mijn kwaliteiten en wensen. Ik kreeg de gelegenheid om mijn verpleegtechnische handeling opnieuw af te laten toetsen, zodat ik een periode als verpleegkundige in de wijk aan de slag kon. In de tussentijd blijven de recruiters en adviseurs voor je zoeken naar steeds weer een nieuwe uitdaging. Dat maakt het werken bij SidZ ook zo prettig en zeer leerzaam. Ik werk als contractant en ik zie voorlopig geen reden om weg te gaan. Iedere 6-12 maanden heb ik een nieuwe uitdaging in mijn werkveld als verpleegkundige. Heb leuk contact met de nieuwe adviseurs van Den Bosch, je bent altijd van harte welkom voor een bak koffie op kantoor.
Pluspunten
afwisseling, samen mee denken, persoonlijk contact
Minpunten
tot noch toe geen mogelijkheid om opleiding te kunnen doen
Met een team van gedreven jonge mensen ben je iedere dag weer bezig met het verbeteren van de zorg, door de juiste professional op de juiste arbeidsplek te krijgen. Op deze manier lever je een belangrijke bijdrage aan de maatschappij. Ook kun je persoonlijk veel voor de zorgprofessional betekenen. Dit geeft veel voldoening. Samen doelen stellen en deze behalen. Samen naar succes. Hierin draag je je eigen verantwoordelijkheid en dit motiveert enorm. Successen worden gevierd.
Er wordt veel in je geïnvesteerd als je nieuw bent in het bedrijf. Je krijgt een uitgebreid inwerktraject en je leert het bedrijf van binnen en buiten kennen. Heel prettig.

Ook de sfeer en bedrijfscultuur zijn heel positief. Vaak worden er leuke dingen georganiseerd voor het team.
Er is bij Samen in de Zorg veel ruimte voor eigen ontwikkeling, opleidingen en er zijn doorgroeimogelijkheden. Het is een ambitieuze club, de sfeer is gezellig! Het management is laagdrempelig, ik ervaar weinig hierarchie.
Pluspunten
Gezellige sfeer en ruimte voor ontwikkeling
Samen in de Zorg is een leuke werkgever die veel vrijheid geeft bij het invullen van je functie.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,6