Samen in de Zorg Reviews

Doen hun best om iemand te plastsen
groepsleider Forensische psychiatrie (huidige medewerker) –  Rotterdam11 juli 2019
Een bemiddeling bureau wat zich inzet om werknemer te plaatsen met uitzicht op een vaste baan bij opdrachtgever.
Minpunt is echter dat werknemer snel wordt vergeten. Ten tijden dat er iets speelt op werkvloer, kiest samen in de zorg direct kant van opdrachtgever. Simpelweg omdat dat een klant is. En aan een klant wordt verdiend. Zo zijn dan de woorden van een intercedente.
Spijtig want de kans op een baan kan op een manier van detacheren wel aanzienlijk vergroten.
Pluspunten
Salariëring goed en op tijd
Minpunten
Klant gaat voor werknemer.
Nooit terugkoppeling ontvangen na sollicitatiegesprek
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 oktober 2018
Voor een interne functie op gesprek geweest. Nooit een terugkoppeling mogen ontvangen en ook op voicemails en emails wordt niet meer gereageerd. Prima als je niet wordt aangenomen, maar een afwijzing linkt mij niet meer dan normaal.
Minpunten
Slechte communicatie naar kandidaten
Ambitieus en fris bedrijf!
HBO-V (huidige medewerker) –  Rijswijk20 februari 2018
Afgelopen jaar kwam ik in dienst bij Samen in de Zorg (SidZ), het binnentreden is zeer prettig verlopen. Commercieel, maar heel goed! Eenmaal in dienst is de communicatie prettig en er zijn korte lijntjes, medewerkers zetten zich voor de volle 100% voor elkaar in. Dit voelt als zeer betrokken en warm. Echter door de veranderingen in de zorg op het moment kunnen zij soms niet alles waar maken van besproken zaken. Dit is mede te wijten aan het aanbod in contractanten en de daaraan gestelde eisen.
In de zorg werken met SidZ als bemiddelaar werkt heel fijn, gezien er zaken voor je geregeld worden en je altijd op ze terug kan vallen!

Tot nu toe werk ik hier met veel plezier en denk ik niet aan een andere baan. De sfeer is prettig samen met de werk- privé balans en de bedrijfscultuur, dat is veel waard voor mij!

Iedereen aan te raden mijn collega te worden!
Pluspunten
Warm hartelijk, fris en jong bedrijf. Medewerkers zijn ambities!
Minpunten
Door veranderingen in aanbod soms lastig beloftes na te komen.
Fijn bedrijf
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Bodegraven18 februari 2018
Ik werk ontzettend fijn bij het bedrijf. Onderhand heb ik een aantal opdrachten gehad op diverse locaties. Gedurende deze werkpiriodes heb ik al veel bijgeleerd want in de zorg blijf je leren. Ik heb constant opdrachten en ik ben vol op aan het werk.
Pluspunten
Altijd werk
Minpunten
Ik ben zeer tevreden over hoe het bij samen in de zorg aan toe gaat
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Rotterdam12 februari 2018
Goede services en ze helpen je snel aan een baan en dat vind ik heel fijn.
Pluspunten
Je wordt snel geholpen aan een baan en ze staan altijd voor je klaar.
Minpunten
Wat ik wel jammer vind is dat we niet eind van de maand uit betaald krijgen maar begin van de maand
Een bedrijf waar je in mee kan groeien met een super fijne cultuur!
Marketeer (huidige medewerker) –  Purmerend1 februari 2018
Ik kom op kantoor, open mijn laptop, praat bij met mijn collega's over het weekend of de vorige avond tijdens het pakken van een kopje koffie/ thee en ik start met veel energie mijn dag. En nu zou ik een hoop willen vertellen over mijn dag, maar geen dag is hetzelfde! En dat maakt het voor mij nou juist zo leuk. Het werken aan projecten, maar tussendoor toch ad-hoc taken verwerken. Een grote dosis van eigen initiatief, verantwoordelijkheid en groei. Groei is meteen ook een belangrijke factor waar ik persoonlijk over mee kan praten. Samen in de Zorg is een sterk groeiend bedrijf, waardoor je zelf ook kunt blijven groeien. Iets wat ik zelf heb mogen ondervinden en nog steeds doe. Gewoon een super fijne, goed geregelde organisatie, vol mogelijkheden!
Pluspunten
Leuke uitjes, doorgroeimogelijkheden, open cultuur, gezellige collega's
Een leuke baan
Medewerker Servicebureau (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Ik ben sinds 1 november 2017 werkzaam bij Samen in de Zorg. Samen in de Zorg is een leuk en warm bedrijf. Vanaf de allereerste dag een warm welkom en lieve collega's, stuk voor stuk. Binnen het bedrijf zijn veel doorgroeimogelijkheden mogelijk en iedereen wordt goed ingezet op zijn of haar kwaliteiten. Er is aandacht voor iedereen. In de baan zelf zit voldoende uitdaging en geen dag is hetzelfde. Kortom; een leuk bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Leuke uitstapjes, doorgroeimogelijkheden
Een jong, dynamisch bedrijf met professionele mensen.
Recruiter (huidige medewerker) –  Rijswijk14 november 2017
Elke dag bij Samen in de Zorg is weer anders. Het werk als recruiter is voor mij een mooie aanvulling op mijn achtergrond als HBO-V. Ik spreek elke dag gemotiveerde Zorgprofessionals en ga uit van hun wensen en behoeftes. Hierdoor kan ik een mooie match maken voor de Zorgprofessionals in hun werkveld! Al mijn collega's hebben een hart voor de zorg en dat maakt het werken met hen zo bijzonder. Al met al een een jong, dynamisch bedrijf met leuke mensen!
Pluspunten
Leuke werksfeer, lieve collega's en een bedrijf dat staat voor kwaliteit en professionaliteit
Persoonlijk, betrokken, ambitieus en doelgericht
Adviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch14 november 2017
Met een team van gedreven jonge mensen ben je iedere dag weer bezig met het verbeteren van de zorg, door de juiste professional op de juiste arbeidsplek te krijgen. Op deze manier lever je een belangrijke bijdrage aan de maatschappij. Ook kun je persoonlijk veel voor de zorgprofessional betekenen. Dit geeft veel voldoening. Samen doelen stellen en deze behalen. Samen naar succes. Hierin draag je je eigen verantwoordelijkheid en dit motiveert enorm. Successen worden gevierd.
Er wordt veel in je geïnvesteerd als je nieuw bent in het bedrijf. Je krijgt een uitgebreid inwerktraject en je leert het bedrijf van binnen en buiten kennen. Heel prettig.
Ook de sfeer en bedrijfscultuur zijn heel positief. Vaak worden er leuke dingen georganiseerd voor het team.
Gezellige ambitieuze werkomgeving
Sr. Adviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch14 november 2017
Er is bij Samen in de Zorg veel ruimte voor eigen ontwikkeling, opleidingen en er zijn doorgroeimogelijkheden. Het is een ambitieuze club, de sfeer is gezellig! Het management is laagdrempelig, ik ervaar weinig hierarchie.
Pluspunten
Gezellige sfeer en ruimte voor ontwikkeling
Leerzame, productieve en hele leuke werkomgeving!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Samen in de Zorg is een erg leuke en gezellige werkplek. Het is een jong en dynamisch bedrijf waar genoeg doorgroeimogelijkheden zijn. Naast het harde werken worden er regelmatig leuke uitjes georganiseerd voor het hele bedrijf.

Bij Samen in de Zorg staat de kandidaat centraal. Wij vinden het erg belangrijk om vanuit de wens van kandidaat te werken. Op deze manier proberen wij een zo goed mogelijke match te maken.
Goede sfeer
Adviseur (huidige medewerker) –  Den Haag14 november 2017
Samen in de Zorg is een warme en fijne organisatie om voor te mogen werken.
Pluspunten
Goede sfeer
Een werkgever die naar je luistert.
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Amsterdam14 november 2017
Ik ben sinds 1,5 jaar werkzaam bij Samen in de Zorg als verpleegkundige. Door hen wordt ik gedetacheerd bij verschillende werkgevers in de thuiszorg, ouderenzorg en in het ziekenhuis. Met veel plezier leer ik ontzettend veel verschillende kanten van de zorg kennen. Na mijn opleiding HBO V zijn zij de ideale werkgever die mij een goede start als verpleegkundige hebben gegeven.
Pluspunten
Leuke gevarieerde baan
Minpunten
Balans tussen werk en privé is altijd zoeken in de zorg.
Productieve en gezellige werksfeer
Recruiter (huidige medewerker) –  Rijswijk14 november 2017
Elke dag weer geniet ik van de gezellige werksfeer in combinatie met de nodige productiviteit om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Leuke feestjes, borrels en een open cultuur
Leuke werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch13 november 2017
Samen in de Zorg is een leuke werkgever die veel vrijheid geeft bij het invullen van je functie.
Gezellige werkomgeving met de leukste collega's!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Samen in de Zorg staat voor lachen met elkaar en successen samen vieren. Iedereen werkt erg hard om de beste resultaten te bereiken en iedereen doet dit met passie.
Ik merk zelf dat ik erg gemotiveerd raak door de bedrijfscultuur binnen Samen in de Zorg. Iedereen werkt hard, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid en leuke uitjes samen. Bij mijn sollicitatie kwam ik er al achter dat het geen 'gewoon' detacheringsbureau is. Wij nemen allemaal de tijd voor onze kandidaten en iedere keer de juiste match vinden zien wij als een uitdaging.

Het is niet altijd dat de kandidaten zomaar bij ons binnen lopen en soms is het daardoor een hele uitdagende baan. Maar je zit er nooit alleen voor en je kan er altijd met collega's over praten. De transparante cultuur binnen Samen in de Zorg spreekt mij dan ook het meeste aan.
Pluspunten
leuke collega's en veel zelfstandigheid
Samen in de Zorg ervaar ik als een dynamisch bedrijf; waarbij geen enkele dag hetzelfde is!
Recruiter (huidige medewerker) –  Utrecht13 november 2017
Geen enkele dag is hetzelfde bij Samen in de Zorg! Ik hoef mij dan ook zeker niet te vervelen! Een kleine greep uit mijn werkzaamheden: vacatures schrijven, via verschillende bronnen kandidaten zoeken, telefonische intakes houden, het voeren van intakegesprekken, contact onderhouden met kandidaten, sparren met collega's. Wat is het leukste aan mijn werk? De passende match realiseren tussen kandidaat én opdrachtgever!
Pluspunten
Goed georganiseerde en verzorgde bedrijfsuitjes, er wordt geïnvesteerd in ontwikkeling en deskundigheidsbevordering van medewerkers d.m.v. trainingen
Hardwerkend, sociaal en een leuk team
Recruiter (huidige medewerker) –  Purmerend13 november 2017
Samen in de Zorg is een jong en dynamisch bedrijf. Iedereen is bereid elkaar te helpen en het beste uit zichzelf te halen. Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk, dit geldt zowel onderling, als met (toekomstige) kandidaten. Zo kijken wij bij iedereen opnieuw naar wat de ambities, wensen en mogelijkheden zijn en gaan wij op zoek naar een leuke, passende baan in de zorg of welzijnssector. Wij zijn pas tevreden op het moment dat de perfecte match gemaakt is!
Gezellig divers en jong team
Recruiter (huidige medewerker) –  Purmerend13 november 2017
Een groeiend bedrijf met leuke jonge en gedreven medewerkers.
Pluspunten
Gezellig leuk divers team
Work hard, play hard!
Adviseur (huidige medewerker) –  Utrecht13 november 2017
Een kijkje in mijn dag:

's ochtends eerst even mijn afspraken voorbereiden. Daarna mijn mailtjes lezen en beantwoorden. Tussendoor even sparren met de recruiter. Vervolgens lekker bellen en afspraken in plannen. Daarna stap ik in de auto en ga ik op pad, en aan het einde van de dag nog even de administratie uitwerken. Zo vliegt de dag voorbij, en het is geen moment saai!
Pluspunten
De allerleukste bedrijfsfeestjes!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Samen in de Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7