Saint-Gobain Reviews

25 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.253 reviews
Als ik jou was zou ik verder zoeken..
Mederwerker (voormalige medewerker) –  Slieven24 augustus 2018
Een bedrijf dat ik zeker niet zou aanraden. Ze branden zichzelf als een "best employer 2016/2017/2018" maar dit is simpelweg een titel die ze gekocht hebben, niet een die ze verdienen.

Salarissen zijn ondermaats, er heerst een ellebogen cultuur en het management doet hier allemaal nog een schepje bovenop door een heuse angstcultuur te creëren. Het moet allemaal maar meer en meer en het is eigenlijk nooit een keer goed, een complimentje bij goed werk hoef je bij Saint Gobain Distribution NL dan ook niet te verwachten.

Het bedrijf stroomt leeg en er werken haast geen jonge mensen meer, niemand heeft eigenlijk nog zin om er echt werk van te maken. Als je niet oppast word je bedolven onder het werk van anderen en zij zullen zich echt niet druk maken over hoe jij je daar bij voelt. Als hun problemen zijn opgelost is het voor SGBDNL goed.

Ik zou als tip willen meegeven je tijd niet te verdoen en verder te zoeken naar een voor jou passend bedrijf.
Minpunten
laag salaris, hiërarchisch, geen prettige cultuur, geen bedrijf wat goed is voor hun mensen
Verschrikkelijk
Production Manager (voormalige medewerker) –  Etten-Leur30 april 2017
Verschrikkelijke plaats om te werken, management heeft nul gevoel voor de werkvloer en dit gaat ten koste van de gezondheid van de medewerkers. De één na de ander klappen er met burn-outs uit.
Zelfstandige functie
Solution Manager Duurzaamheid & Innovatie (voormalige medewerker) –  Vianen29 maart 2017
Fijne werkgever en collega's, informele sfeer. Het onderwerp duurzaamheid met succes op de kaart gezet.
Vanwege een internationale bezuinigingsmaatregel werd mijn contract helaas niet verlengd.
drukke baan
alround magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Holtum23 maart 2017
hoge werkdruk, lichamelijk en geestelijk inspannend
leuke colega's , veelzijdig werk
Productieve en goede werksfeer
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Delft6 februari 2017
een gezonde bedrijf en prettige werksfeer en gezellig collegas
Een dynamische werkomgeving waarin elke dag wel wat te beleven valt
Productieleider / Supervisor (huidige medewerker) –  Ridderkerk14 oktober 2016
Echt een typische dag is er nooit. Er is genoeg te beleven om iedere dag weer spannend en uitdagend te maken. Ik heb het nodige van directie en collega's geleerd om mijn functie te kunnen uitoefenen.
Gezellieg
Machine operator (voormalige medewerker) –  Eibergen7 oktober 2016
Is leuk bij Saint-Gobain werken 2 afdelingen als werk is bij perszaal kan ik werken of ik kan ook bij inpak afdeling werken is blangrijk dat je goed kan zien wat niet goed is gelijk doorgeven dat je snel cratief en netjes ben
Pluspunten
Ploegen kan altijd aanpassen
Minpunten
Rooster krijg je altijd eind van de week
Super werksfeer
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Eibergen20 juni 2016
Super gezellige collega's en totaal geen vervelend werk.
Heb geleerd om zeer secuur bezig te gaan, en zodra iets je niet bevalt, het direct aangeeft.
Pluspunten
Alle leeftijden
Minpunten
Slechte communicatie
Groot bedrijf met fijne collega's
TEAMLEIDER LOGISTIEK (huidige medewerker) –  Born3 juni 2016
Groot internationaal bedrijf waar veel mensen werken. In het warehouse werken ongeveer 80 tot 90 mensen.

Mijn directe collega zijn goeie fijne mensen om mee samen te werken. Zij hebben een goeie werkhouding en weten van aanpakken.

Vaak wordt er veel vergaderd en worden er regels aangepast of zelfs toegevoegd. Helaas is het zo dat deze regels nooit worden toegepast of dat men wordt aangesproken of fouten. Dit gebeurd te weinig en komt de werksfeer in het algemeen niet ten goede.

Het bedrijf heeft altijd wel werk en ik ga ook met een goed gevoel naar mijn werk toe, dit vind ik belangrijk en geeft mij ook genoeg energie om aan mijn werkdag te beginnen.
Pluspunten
voldoende werk en goede collega's op mijn afdeling
Minpunten
weinig tot geen mogelijkheid voor doorgroeien of ontwikkelen
Een zeer goede club
Glaszetter (voormalige medewerker) –  Eindhoven4 april 2016
Ik heb er met heel veel plezier gewerkt, en het doet me zeer veel pijn dat ik de zaak moest verlaten.
Altijd leuk rondom de feestdagen en vakantie ivm de borrels
commercieel medewerker binnendienst (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT26 november 2015
Groot internationaal concern.
Heel veel geleerd rondom het reilen en zeilen in de bouw
Soms best wel stressvol omdat de klant nu eenmaal heel snel nieuw glas wil hebben omdat er een breuk was.
Vaak niet mogelijk met speciaal glas.
Productie
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Eibergen, GE14 oktober 2015
Ik studeerde en werkte tegelijkertijd om de kosten te betalen. Ik werkte in 3 ploegen wat ik best zwaar vond met mijn studie. Nu ik bijna klaar ben met school zoek ik een baan in de accountancy
Gezellig en productief bedrijf
Glassnijder/bewerker/zetter (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE4 juni 2014
Ik had mijn vaste verantwoordelijkheden. Maar niet een dag was hetzelfde. Uiteraard door steeds verschillende klanten, en soms een keer overwerken. Bedrijf was absoluut goed voor het personeel. Kleding, opleidingen, alles wat er gedaan kon worden aan de veiligheid en conform de richtlijnen werd goed geregeld. Zelfs op vrijdagmiddag om de week goed af te ronden stond er een hapje en een drankje klaar.
Pluspunten
Steeds meer verantwoordelijkheden en cursussen.
Minpunten
Reorganisatie
Gezellige en informele sfeer met alle collega's
Magazijnmedewerker/Plaatsvervangend magazijn chef (huidige medewerker) –  Vianen, UT20 mei 2014
Sfeer op het werk is heel belangrijk, dat is hier.
Tussen de middag is lunch altijd goed verzorgd.
Goede werktijden , er werd niet direct op je vingers gekeken en dat kwam de productiviteit ten goede.
Pluspunten
Zeer goede collega's Geen ploegendienst
Minpunten
Mijn afdeling gaat verhuizen naar buitenland
leuke en gezellige onderneming
Procesoperator (voormalige medewerker) –  Etten-Leur, NB20 februari 2014
Zeer leuk werk, met veel variatie.
Gezellige collega's
Goede mogelijkheden om veel te leren.
redelijk veel vrijheid om het proces op verschillende plaatsen te leren.
Pluspunten
goed salaris en arbeidsvoorwaardes
Minpunten
Helaas naar de Drie ploegen gegaan mogelijk last van huidirritatie door glaswol
Professionele en gezellige werksfeer
Customer Service Medewerker Binnenland (voormalige medewerker) –  Eibergen, GE12 februari 2014
Deze baan als customer service medewerker binnendienst bood heel veel variatie. Van contact met klanten via telefoon en email tot contact met onze dochterondernemingen in het buitenland.
Een typische dag op het werk begon met het verwerken van alle binnenkomende orders. Daarnaast was het belangrijk om eventuele klachten tijdig af te handelen en hierover contact te onderhouden met de klant en de productie.

Ik heb hier veel technische aspecten geleerd over slijp- en schuurmiddelen. Door de functie en diverse trainingen heb ik veel inzicht gekregen over mijn commerciële vaardigheden.

De directie heeft me altijd gewaardeerd en toonde dat ook. Dat vond ik erg prettig. En met verschillende collega's had ik een zeer leuk contact. De sfeer op een verkoopafdeling ligt mij heel erg goed. Er was af en toe tijd voor een praatje, maar er werd ook hard gewerkt.

Het moeilijkste van de baan vond ik het leren om actief te verkopen. Dat is niet helemaal mijn ding. Daarom had ik ook een backoffice functie in plaats van frontoffice.

Het leukste van de baan vond ik de afwisselende taken en de bedrijvigheid op de afdeling.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, leuke collega's
leuk bedrijf
Boekhoudkundig medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH29 januari 2014
Mijn eerste baan na full-time moeder te zijn geweest. De directeur heeft mij de mogelijkheid gegeven om me verder te ontwikkelen in de boekhouding. Door het samen voegen met andere locaties hield mijn baan op te bestaan en was reistijd te lang.
Minpunten
directeur die soms geen directeur was
Groot bedrijf
Commercieel medewerkster binnendienst (huidige medewerker) –  Arnhem, GE28 oktober 2013
Leuke collega's, ongedwongen sfeer, veel zelfstandigheid
Leuk bedrijf met leuke mensen
Glassnijder (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT27 oktober 2013
het was heel leuk hier werken de werksfeer was top en zou heel graag daar terrecht willen komen
Projectadministrateur (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH3 juni 2013
Ook dit kun je weer teruglezen in de andere omschrijving. Solide organisatie
Pluspunten
Zie vorige omschrijving
Minpunten
Zie vorige omschrijving

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Saint-Gobain. Onze community staat klaar om te antwoorden.