Sacha Reviews

11 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 20 reviews
Een informeel familiebedrijf met liefde voor werknemers
HR adviseur (huidige medewerker) –  Tilburg18 juni 2018
Sacha, onderdeel van de Termeer Group, is een familiebedrijf waar echt oog is voor het inidividu! Er liggen kansen genoeg, maar deze moet je wel zelf grijpen. Er wordt met man en macht gewerkt om elke dag weer tot een nieuw succes te maken, van de weekendhulp tot aan het MT. Iedereen staat voor elkaar klaar en probeert te helpen waar mogelijk.

Passie voor de detailhandel en liefde voor de (interne) klant.
Hele positieve ervaring
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Alkmaar15 juni 2018
Het is super leuk werken bij de Sacha, wat ik vooral fijn vind is dat binnen het team een fijne en hechte sfeer hangt. Iedereen laat elkaar in zijn waarde, en helpt elkaar waar nodig is. Dit is voor mij een van de belangrijskte punten als het om werk gaat. Mijn leidingevende is heel goed in haar werk en begeleid en ondersteund elke medewerker goed, ook als je ergens mee zit of er is een probleem kan je altijd bij haar komen. Er is genoeg op een dag te doen en elke werkdag is ook weer een leuke uitdaging en drive om je targets te halen. Wat ik ook leuk vind om te zien is dat we regelmatig van klanten te horen krijgen hoe blij ze zijn met onze service, dit geeft mij een blij en voldaan gevoel.
Pluspunten
Hecht team, leuk werk, genoeg en goede uitdagingen om je nog meer te motiveren je targets te halen
Droombaan voor mij.
Storemanager (huidige medewerker) –  Alkmaar12 juni 2018
Bij Sacha is het thuiskomen.
De sfeer is goed, in het filiaal maar ook op het hoofdkantoor.
De medewerkers die ik heb ontmoet in mijn inwerkperiode, waren vriendelijk en behulpzaam.
Het team waar ik mee mag werken is vol passie en heeft liefde voor verkoop en schoenen.
Er is ruimte voor creativiteit en er zijn doorgroeimogelijkheden.
Mijn leidinggevende is makkelijk bereikbaar en altijd te benaderen, haar ondersteuning ervaar ik als positief.
In dit bedrijf ben je geen nummer maar een mens en dat waardeer ik enorm.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Bezorging webshop duurt soms lang.
goede sfeer en uitdaging
District Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam4 mei 2018
Bij Sacha in Amsterdam is altijd genoeg te doen. Lekker drukke dagen in de winkel met de klanten en daarnaast het opleiden van me collega's. De dagen gaan supersnel voorbij en aan het einde van de dag heb ik het gevoel dat ik er weer iets moois van heb gemaakt samen met het team. Het is een open een eerlijke werksfeer. Er worden regelmatig persoonlijke gesprekken gevoerd met collega's en er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden door veel winkels!
Pluspunten
Informele omgang met elkaar in een gestructureerde werkomgeving
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven19 januari 2018
Het was een rustige winkel, maar ik had genoeg uitdagingen op een werkdag. Deze uitdagingen waren bijvoorbeeld zowel de persoonlijke als gezamenlijk target behalen van de dag of week. Dit bestond uit het aantal verkochte producten en fournituren. Je bent interactief met de klant bezig en wilt de klant zoveel mogelijk op zijn gemak stellen.
De collega's en managers konden het goed vinden. Er werd onderling goed gecommuniceerd en geholpen. Er werden regelmatig teammeetings gehouden met daarin feedback op je werk en oefeningen om de verkopen zo goed mogelijk af te handelen.
goeie comunicatie
Storemanager (voormalige medewerker) –  Alkmaar22 juni 2017
Goeie werkgever.
Goed contact winke/kantoor.
Top sfeer, leuke collega's
Erg leuk en boeiende werkgever
Storemanager (voormalige medewerker) –  Enschede20 januari 2017
Erg veel mogen leren! Ontwikkeling staat hierin centraal.
Snel doorgroeien
assistent-manager (voormalige medewerker) –  Dordrecht31 mei 2016
Leuk bedrijf, mogelijkheden om door te groeien. Helaas geven zij bijna nooit een vast contract.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Geen vast contract
Geweldig bedrijf met een fantastische cultuur
Commercial director (voormalige medewerker) –  Tilburg25 februari 2016
Afwisselend, commercieel met een fantastische cultuur en drive om te willen scoren. Geen top-down benadering, je wordt daadwerkelijk uitgenodigd om mee te bouwen aan het succes van sacha.

Enjoy!

Anouska
Een echte Top Job!!!
Assistent Storemanager (voormalige medewerker) –  Zwolle16 oktober 2015
Bij Sacha werken is werken in een gezellig en close team verband. Eigenlijk is het 1 grote familie. Ik heb hier veel geleerd over het aansturen van een team (op dagen dat de store manager afwezig was) en de kwaliteit die bij Sacha voorop staat. De collega's in mijn filiaal waren stuk voor stuk top en ook de regio manager was een toffe gast! Eigenlijk kan ik iedereen een functie bij Sacha Shoes aanraden. Hoewel de reiskosten en dergelijke soms wat moeilijker liggen is het iedere dag weer op een prettige en ''Sacha Minded'' manier werken. Samen met je sales team zorg je voor een top winkel ervaringen voor de bezoekers en dit alles doe je op een leuke, hippe manier. Bij Sacha kun je jezelf zijn! Ook het werken met de targets zag ik als een uitdaging. Kortom, Sacha is een fijne werkgever en mocht je de kans krijgen op een functie binnen Sacha.. Pak die dan met beide handen aan!!
Pluspunten
The "family feeling'', dynamisch bedrijf, collega's, leerzaam.
Minpunten
Secundaire Arbeidsvoorwaarden sluiten soms niet helemaal op je situatie aan.

Zie meer reviews over Sacha

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sacha. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Sacha gesorteerd op locatie