SAA Verzekeringen

SAA Verzekeringen Reviews

SAA is een (snel) groeiende organisatie, waardoor er veel doorgroeimogelijkheden zijn zowel op de eigen afdeling als daarbuiten. Om deze doorgroei mogelijk te maken wordt er veel meegedacht over opleidingen/trainingen. Er heerst een persoonlijke/laagdrempelige sfeer binnen de organisatie. De deur bij de directie staat altijd open voor feedback.
SAA is een mooi bedrijf. Je krijgt de kans om door te groeien.
De sfeer op de afdeling is leuk en door de collega’ zal je goed worden ingewerkt.

De arbeidsvoorwaarden zijn prima.
SAA is een groeiende onderneming die grote stappen maakt om de klant te centraliseren. Er heerst een goede sfeer op de afdelingen en er wordt goed meegedacht over de doorgroeimogelijkheden. Daarnaast worden verschillende studiefaciliteiten verstrekt naar de medewerkers.
Vreselijk bedrijf, groepjes, negatief.. er wordt veel gevloekt! Totaal niet professioneel, geen airco in het pand. Waardeloos. Pure tijd verspilling geweest.
Pluspunten
Niet 1
Minpunten
Alles is slecht!
Officiële reactie van SAA Verzekeringen
11 december 2019
Beste,

We betreuren het dat je de periode bij SAA niet naar wens hebt ervaren. Daarom zouden we graag jouw feedback willen meenemen. We willen je graag verzoeken om contact op te nemen met Personeelszaken.
SAA leuk groeiend bedrijf, leuke werksfeer, leuke collega's, goede arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
NVT
Minpunten
NVT
Prettige werksfeer met fijne collega's. Ruimte om opleidingen te doen en te groeien.
Schade adviseur particulieren.

Met plezier sta ik klanten te woord om ze advies te geven.
Het moeilijkste is om de relaties vanuit overgenomen portefeuilles binnen te houden, deze relaties hebben immers niet voor jou gekozen in het verleden maar voor een andere partij die vaak een "lokale dienstverlening" realiseerde.
In eerste instantie vond ik het werk ontzettend leuk. Helaas kwam er een nieuwe afdelingsdirectrice welke als een tiran dergelijke veranderingen heeft toegepast waardoor de meerderheid van de afdelingen niet meer fijn op zijn werk zat.

De collega;s zijn echter top, en daar moet je het vaak ook van hebben.

Communicatie gaat stroef binnen het bedrijf, je moet echt achter mensen aan blijven, wil je een antwoord ontvangen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Directie, Communicatie
leuke werkplek, het werk was veelzijdig, leuke collega's.
Heel veel aan de telefoon, daarom heet het ook klanten contact center. Gaat telefonisch. Dit was soms wel vermoeiend voor mijn stem, maar het werk was leuk dus dat maakte het goed.
Pluspunten
leuke werksfeer, makkelijk te bereiken locatie