RTL Nederland
Een ontzettend gezellige club met erg kundige collega's. De organisatie is te vergelijken met een voetbalteam. Samen in goede tijden en in slechte tijden maar ten alle tijden samenwerken voor de winst.
Pluspunten
Leuke feesten
Minpunten
Hoog niveau
Hoog tempo , doorgroei mogelijkheden, gemiddeld salaris
Fijn bedrijf met gezonde werksfeer, per afdeling is de cultuur verschillend maar het eindresultaat is voor ieder van belang
Een bedrijf waar je kansen krijgt en uitgedaagd wordt om het beste uit jezelf te halen.
Pluspunten
Goed restaurant, fijne collega's
Veel geleerd, samenwerking was goed. Ik kon snel doorgroeien van junior naar senior.
Pluspunten
Gratis lunches
Leuke tijd gehad, duidelijke lijnen en verwachtingen. Minder ruimte voor eigen initiatief en vrijheid zoals bij Videostrip, echter alles wel goed geregeld. Geen indrukwekkende bedrijfscultuur qua vrijdagmiddagsfeer, echter wel hele goede feesten en lunches.
Gezellig groot en schoon gebouw met veel personeel.
Pluspunten
vele sociale contacten
Minpunten
teveel open staande deuren
Rtl is een super bedrijf om voor te werken. De gasten zijn geïntereseerd en gezellig. Helaas geldt dit niet voor het catering bedrijf PDX services. Veel vriendjes politiek ( dochter van de baas/ vrienden ect.) Als je een keer in de 5 jaar je ziek meld vanwege een plotselinge overlijding van je moeder, kreeg ik op de dag van de plechtigheid een belletje wanneer ik weet kwam werken ( na 3 dagen afwezig te zijn). Ze wisten immers wanneer ik deze plechtigheid had. Daarna dreigde PDX dat het van mijn vakantie dagen af ging. Uiteraard kon mij dat op dat moment niks uit maken. Voor iedereen die bij rtl wil werken zeg ik doen !!! Maar voor iedereen die bij PDX wilt werken zeg ik ; kijk uit ! Ze weten niet dat ze mensen ( met gevoelens) in dienst hebben.
Pluspunten
Pdx heeft geen plus punten meer.
Minpunten
Genoeg
RTL was geweldig, goeie sfeer alles top geregeld met eten drinken. de mensen zijn daar ontzettend aardig respectvol ondersteunend niet alleen op werk maar ook in privé word creativiteit aangespoord. PDX serveses daarin tegen was een heel stuk minder mee levend ondersteunen en niet berijd om een ander door te laten groeien. ook is PDX tot op de dag van vandaag mij nog een geld bedrag schuldig wat geweigerd word te betalen (klein bedrag). kinderachtige medewerkers veel vriendjes politiek kinderen van de baas ( en vrienden) zijn manager, al is de bekwaamheid er niet.
Pluspunten
veel afwisseling
Minpunten
al eet je niet op werk word er als nog een bedrag van 60 euro per maand in gehouden op je salaris
Een van oorsprong TV-exploitant die zich sinds 2007 heeft ontwikkeld tot een zeer professioneel, toonaangevend mediabedrijf in Nederland en waarmee RTL Nederland een voorbeeldfunctie heeft verkregen binnen de internationale Bertelsmann Group. Een positieve en enthousiaste werksfeer kenmerkt dit bedrijf en haar medewerkers. De basis bestaat uit het doel om kwalitatieve programmering naar haar kijkers/doelgroep te brengen, waar en wanneer dat voor die doelgroep relevant is en op elk willekeurig scherm dat voor hem/haar het beste toepasbaar is. Het leukste van mijn functie is om succesvolle Branded Content cases te creëren die voor zowel adverteerder, programmamaker, programmainhoud en de eindgebruiker een meerwaarde weten te bieden. Het geeft een enorme voldoening om de doelstellingen van een adverteerder te bereiken of zelfs overtreffen in een passend, kloppend en werkend Branded Content concept. Kennis van media, marketing, communicatie zijn onmisbaar. De CEO van RTL is een uiterst intelligente en innemende man die beschikt over een lange termijn visie en de kunst verstaat om de juiste mensen om hem heen te verzamelen die als gezamenlijke directie RTL Nederland van een pure TV-exploitant hebben getransformeerd tot een toonaangevend, professioneel en vooraanstaand mediabedrijf. Werken bij RTL brengt veel voldoening en inzet en loyaliteit wordt gewaardeerd. Dat er ook veel politiek bedreven wordt is soms de keerzijde van de medaille.
Pluspunten
Prettige werksfeer, loyaliteit wordt beloond, professioneel
Minpunten
Politiek, gaat soms meer over wie je kent dan wat je kunt
Rtl in Hilversum is een ontzettend fijn en gemoedelijk bedrijf om voor te werken.
RTL nederland is een hele goede werkgever, en een leuk bedrijf om voor te werken.
Een inspirerende media bedrijf met de focus op groei en innovatie. De collectieve kracht om het bedrijf continue verder te brengen op innovatieve wijze, daarbij inspelend op de ontwikkelingen in de markt en kijkend naar de wensen van de kijker en consument maakt RTL Nederland een prettig bedrijf om te werken met een collectief gevoel van tevredenheid over de doelen die worden bereikt.