Royal Topzorg
Goed gevoel.
Werk met veel plezier ,lieve cliënten , zelf je dagen en uren bepalen .Goed contact met kantoor Collega's
Niet goed
Gaat slecht met zowel klant als personeel om geen aanrader dus
Pluspunten
Geen idee
Minpunten
Planning
Slechte werkplek
Het is een bedrijf met veel werkdruk, bij sommige cliënten was er niet tegenop schoon te maken bahbah. Als je zwanger raakt en er komt een contract verlenging, no way dat ze je het aanbieden, ben er zo uitgegooid en maar klagen dat ze te weinig personeel hebben. Heb nu een betere baan maar beveel mensen dit niet aan
Slechte werkgever
Cliënten worden in de steek gelaten. Communicatie slecht naar cliënt en personeel.
Goede Werkgever
Leuke cliënten, goede werkgever en contact met het kantoor! Ze zijn begripvol. Je mag je uren en dagen helemaal zelf bepalen. Je gaat met plezier naar werk. Ze zijn flexibel en je salaris ook lekker op tijd!
Ik vond het fijn werken.
Royal Topzorg
Hier wil je niet werken
Ze hebben altijd op ieder z’n lip gezeten niet alleen bij mij maar ook bij andere collega’s. Ze vallen je continue lastig maar wanneer jij ze wat vraagt of nodig hebt staan ze niet voor je klaar. Cliënten worden nooit op de hoogte gehouden en collega’s ook NIET!

STOP MET SOLLICITEREN BIJ ROYAL TOPZORG ER ZIJN GENOEG ANDERE INSTANTIES DIE JOU WEL WAARDEEEN!
Was heel leuk
Hele leuke cliënten gehad en heb naar me zin gehad
Tja.. minimaal zorg voor medewerkers dus minimaal ook terug :(
Geen groei mogelijk. Geen verbetering mogelijk je bent letterlijk een nummertje met naam erbij
Liefe cliënten en heel begripvol hoofdkantoor
Ik werk bijna jaar bij royal topzorg ik ervaar het als zwaar werk maar met hele leuke cliënten en heel begripvol hoofdkantoor ik werk persoonlijk met veel plezier ik hou van me cliënten ik zie ze graag elke week en ze zijn heel dankbaar met wat je doet dat maakt dit werk nog mooier.
Pluspunten
Je eigen uren kan je bepalen
Minpunten
Om eerlijk te zijn heb ik niet
Royal TOPZORG goeie thuiszorg organisatie
Ik werk sinds januari bij thuiszorg Royal Topzorg ! En ik heb het super naar me zin ! Goeie planning ! Staat voor alles open ! Netje je salaris op tijd en reiskosten prima geregeld 👍🏻! Ik ben erg op me plekje ! Al mijn cliente.s erg tevreden ! Royal Topzorg blij met mij , en ik met hun !
Sociaal en prettig bedrijf..
Ik heb hele fijne ervaringen met dit bedrijf..ik ben 61 jaar en ik werk er 4 jaar nu..en een vast contract gekregen..en dit kun je niet van alle bedrijven zeggen..je bent vaak te oud..maar niet bij royal topzorg..Ze hebben altijd een luisterend oor..en denken met je mee..Ook mijn cliënten zijn zeer te spreken over royal topzorg..toppie 👍
Slecht bedrijf
Ze weten op kantoor zelf niet wat ze doen controleer alles wat je afspreekt laat alles vast leggen want ze ontkennen alles en o ja terug bellen kunnen ze niet.Clienten zijn ontevreden over topzorg en collega's de 1 na de ander rent hard weg.En vragen continu personeel en toen ik daar werkte kon ik nooit meer uren krijgen
Gestopt
Contract niet verlengd na zwangerschap Beetje jammer.
Leuk bedrijf om te werken
Leuk bedrijf leuke cliënten er word echt naar je geluisterd. Je werkt solo maar toch voelt het als een team
Zwak, stressvol, slecht management
Bij Royal Topzorg ben je heel makkelijk vervangbaar en dat geven ze je ook dagelijks aan. Royal Topzorg wordt gerund door een getrouwd turks stel dat samen niet echt door 1 deur kan en daardoor hun frustraties op de werknemers afreageren. Meeste personeel houdt het niet lang vol bij Royal Topzorg en dus heel veel wisselingen. Collega's zijn vaak huilend weggegaan en rechtzaken zijn aangespannen. Op staande voet ontslagen worden is iets wat heel normaal is bij Royal Topzorg. Of je nou in de buitendienst of binnendienst werkt. Helaas draait het bij Royal Topzorg ook niet om de juiste verzorging bij cliënten, maar hebben zij andere prioriteiten.
Fijne werkgever
Fijne werkgever, heb hier kort gewerkt omdat ze helaas geen uren konden garanderen (wat de gemeente wel eist) maar vond dit echt een leuk bedrijf.
Slechte communicatie
De hele organisatie wordt getekend door slechte communicatie, zowel vanuit kantoor naar cliënt als vanuit kantoor naar werknemer. Het komt regelmatig voor dat cliënten niet weten dat ik zou komen, of dat cliënten dachten dat ik (tot wel een uur!) "te laat" was, omdat op mijn rooster een andere starttijd staat dan aan de cliënt is doorgegeven. Cliënten voelen zich vaak niet veilig bij de zorg omdat er soms maandenlang iedere week een ander persoon voor de deur staat. Wanneer ik dit terugkoppel naar kantoor wordt er vooral in de verdediging geschoten, in plaats van constructief gereageerd. Het komt dus regelmatig voor dat ik van ontevreden cliënten eerst hun vertrouwen moet (terug)winnen en ze gerust moet stellen, voordat ik aan het werk kan. Dit is niet bevorderlijk voor de werksfeer.

Roosters kunnen ook tot half 7 de avond van te voren nog veranderen, zonder dat de planning je erover belt. De interne communicatiestructuur is volstrekt onduidelijk en (digitaal) contact met collega's onderling is ook van weinig betekenis. Wanneer je een vraag stelt hoe om te gaan met bepaalde lastige cliënt situaties, krijg je van collega's niks constructiefs te horen. Kantoor geeft aan "contact op te nemen" en laat vervolgens niks van zich horen. Dagen worden als je niet oplet, ook zo gepland dat je nergens tijd hebt om te eten. Ook hier weer, als je het aangeeft aan kantoor/de planning, schieten ze in de verdediging ipv constructief het gesprek aan te gaan.

Dan heb ik het nog niet gehad over de slechte arbeidsvoorwaarden. Reistijd en pauzes tellen niet mee als werktijd en worden niet
 - meer...
Pluspunten
Je hoeft niet meer naar de sportschool.
Minpunten
Zie review. Oh, en je eigen huis verslonst, want no way dat ik na 6 u schoonmaken op 1 dag nog zin of energie heb om mijn eigen huis te doen.
Zelf bepaal ik wanneer ik werk.
Altijd alles in overleg dat is fijn. Ik werk op de dagen en tijden dat ik op geef.
Pluspunten
Dat er rekening wordt gehouden met mijn beschikbaarheid.
Top
Altijd alles in overleg, dat vind ik fijn. Ik werk op de dagen en tijden dat ik op geef.
Pluspunten
Dat er rekening wordt gehouden met mijn beschikbaarheid.
Leuk bedrijf
Ik vond het erg leuk om hier vakantie werk te doen heb leuke mensen gehad waarbij ik mocht schoonmaken.
aardige collega's
Werken bij de mensen thuis is altijd leuk.
Mocht je bij een minder fijn adres geplaatst zijn dan kan je altijd kantoor bellen zodat zij een andere plek zoeken.

Collega's op kantoor zijn aardig en correct maar door de drukte gaan er wel eens dingen langs elkaar heen daarom moet jezelf blijven opletten of je antwoord heb gekregen.