Royal Topzorg Reviews

Slechte communicatie
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Amersfoort13 oktober 2019
De hele organisatie wordt getekend door slechte communicatie, zowel vanuit kantoor naar cliënt als vanuit kantoor naar werknemer. Het komt regelmatig voor dat cliënten niet weten dat ik zou komen, of dat cliënten dachten dat ik (tot wel een uur!) "te laat" was, omdat op mijn rooster een andere starttijd staat dan aan de cliënt is doorgegeven. Cliënten voelen zich vaak niet veilig bij de zorg omdat er soms maandenlang iedere week een ander persoon voor de deur staat. Wanneer ik dit terugkoppel naar kantoor wordt er vooral in de verdediging geschoten, in plaats van constructief gereageerd. Het komt dus regelmatig voor dat ik van ontevreden cliënten eerst hun vertrouwen moet (terug)winnen en ze gerust moet stellen, voordat ik aan het werk kan. Dit is niet bevorderlijk voor de werksfeer.

Roosters kunnen ook tot half 7 de avond van te voren nog veranderen, zonder dat de planning je erover belt. De interne communicatiestructuur is volstrekt onduidelijk en (digitaal) contact met collega's onderling is ook van weinig betekenis. Wanneer je een vraag stelt hoe om te gaan met bepaalde lastige cliënt situaties, krijg je van collega's niks constructiefs te horen. Kantoor geeft aan "contact op te nemen" en laat vervolgens niks van zich horen. Dagen worden als je niet oplet, ook zo gepland dat je nergens tijd hebt om te eten. Ook hier weer, als je het aangeeft aan kantoor/de planning, schieten ze in de verdediging ipv constructief het gesprek aan te gaan.

Dan heb ik het nog niet gehad over de slechte arbeidsvoorwaarden. Reistijd en pauzes tellen niet mee als werktijd en worden niet
  meer... betaald. Wanneer je 20 uur uitbetaald krijgt, ben je rustig 25 uur per week bezig met dienstreizen en pauzes erbij gerekend. Maar, dit geldt natuurlijk voor de hele sector, want dit is CAO breed zo geregeld.

Al met al, zou ik hier alleen werken als je heel wanhopig bent (zoals ik was). Het brengt brood op de plank en dat is het belangrijkste. Maar ondertussen solliciteer ik lekker door.
Pluspunten
Je hoeft niet meer naar de sportschool.
Minpunten
Zie review. Oh, en je eigen huis verslonst, want no way dat ik na 6 u schoonmaken op 1 dag nog zin of energie heb om mijn eigen huis te doen.
Zelf bepaal ik wanneer ik werk.
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Den Haag2 oktober 2019
Altijd alles in overleg dat is fijn. Ik werk op de dagen en tijden dat ik op geef.
Pluspunten
Dat er rekening wordt gehouden met mijn beschikbaarheid.
Top
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Amersfoort1 mei 2019
Altijd alles in overleg, dat vind ik fijn. Ik werk op de dagen en tijden dat ik op geef.
Pluspunten
Dat er rekening wordt gehouden met mijn beschikbaarheid.
Leuk bedrijf
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Spijkenisse24 mei 2018
Ik vond het erg leuk om hier vakantie werk te doen heb leuke mensen gehad waarbij ik mocht schoonmaken.
TOPzorg. ik werk er met veel plezier.
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Amersfoort16 september 2017
Zoals de naam het al zegt. Het is TOPZORG.
Ik ben huishoudelijke hulp en ik vind dat het kantoor erg met de mensen meeleeft.
Pluspunten
goed voor zijn personeel en klanten
Leuke en prettige werksfeer
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Den Haag17 juli 2017
Ik heb het erg naar mijn zin op mijn werk. De klanten zijn erg tevreden met mij en daardoor heb ik ook een goede band met hen
Pluspunten
De waardering die ik krijg van clienten
werk vind leuk om tedoen
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Spijkenisse9 juni 2017
ik werk graag met ouder mensen even gezellig een praatje maken en dan zorgen dat huis weer lekker schoon is

Groetjes Natasja
Pluspunten
fijne uren
Minpunten
teweinig uren en lossen contracten
Royaltopzorg
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Spijkenisse15 januari 2017
Ik heb hier altijd met veel plezier gewerkt.
Mijn collega's heb ik niet leren kennen omdat je altijd alleen werkte.
Ik vond het altijd erg leuk om te zien dat de mensen waar je werkte altijd blij waren om je weer te zien.
hard werken voor weinig
huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  spijkenisse6 oktober 2015
de cliente waar ik mee werkte waren leuk en lief

alleen de werkgever (maneger) was minder
ik kon niet werken en moest de ziekte wet in om dat ik geopereerd moest worden en ben toen gelijk ontslagen.
plus kreeg vaak klachten te horen van mijn cliente dat het kantoor moeilijk tot haast nooit te bereiken was.
Pluspunten
flexibelen tijden
Minpunten
hoofdkantoor was moeilijk te bereiken voor problemen
Huishoudelijk werk
verzorgster (huidige medewerker) –  Amersfoort, UT5 juni 2015
Na ziekenhuis werkzaamheden van 28 jaar ben ik gaan werken voor Royal topzorg. Werk bij ouderen in huis die hulp indicatie hebben.
Pluspunten
lekker in Amersfoort( mijn woonplaats)
Minpunten
wel eens mindere dagen wat uren betreft en 0 uren contract
Huishoudelijkhulp
Huishoudelijk hulp (huidige medewerker) –  Spijkenisse, ZH26 februari 2015
Bij ouderen mensen in huis helpen met schoonmaken van de badkamer, wc, keuken, woonkamer, eetkamer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Royal Topzorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Royal Topzorg gesorteerd op locatie