Rousch
Snel, transparant en professioneel
'Professioneel en snel een mooi plan opgesteld met de consultant. Binnen enkele weken een mooie nieuwe uitdaging gevonden. Rousch neemt alle tijd en energie voor je!'
Pluspunten
Snel, transparant en professioneel
Minpunten
Nieuwe uitdaging
Via Rousch ben ik nu aan het werk als assistent accountant bij een leuk en leerzaam bedrijf. Bij Rousch heb ik gemerkt dat ze veel tijd en aandacht in je steken, voordat je ergens aan het werkt gaat , maar ook tijdens je begin periode van nieuw werk. Ik zou Rousch bij iedereen aanbevelen.
Leuke/leerzame opdrachten op ZZP basis
Via Rousch heb ik een leuke en leerzame opdracht op ZZP basis uitgevoerd. Ik ben heel tevreden over de samenwerking met Rousch omdat je een vast aanspreekpunt binnen het bedrijf krijgt waar je al je vragen aan kunt stellen. Omdat zij een grote speler zijn in accountancy hebben ze heel het jaar door leuke opdracht binnen deze branche.
Pluspunten
Ze doen wat ze beloven, grote speler, veel opdrachten.
Voor mij als ZZP 'er de perfecte partij.
Via Rousch een leuke en interessante Interim opdracht gekregen bij een groot Accountantskantoor in Eindhoven als senior salarisadministrateur,
Begeleiding en nazorg door de accountmanager is perfect.

Er wordt steeds de vinger aan de pols gehouden of nog alles naar wens is. De betaling van mijn factuur was meteen geregeld en alles helemaal correct afgehandeld.

Met deze partij zal ik zeer zeker vaker samenwerken.
Pluspunten
Professioneel, correct, uitstekende communicatie en snelle betaling.
Minpunten
Kan ik niet benoemen, want die zijn er niet.
Persoonlijke begeleiding is zeer belangrijk
Al meerdere keren heb ik met Rousch samengewerkt door nieuwe uitdagingen aan te gaan. Ik ken Etienne, de eigenaar, vanaf het begin en het klikte meteen. Ook zijn collega's staan altijd klaar voor je. Zij begeleiden je voor, tijdens en na een opdracht. Dat is klasse! Zij zoeken de banen uit die bij mij passen. Ik heb er veel baat bij gehad door deze opdrachten op mijn CV te vermelden.
Pluspunten
Kennis van de branche en persoonlijke begeleiding
Nieuwe baan precies wat ik zocht
Aan het eind van mijn studie Accountancy zocht ik een tijdelijke baan. Rousch heeft mij hieraan geholpen en deze opdracht was precies wat ik zocht. Ik heb de kennis van mijn studie kunnen toepassen en daarnaast veel kunnen leren. Daarna zocht ik een vaste baan, en ook hierbij heeft Rousch mij super geholpen.
Pluspunten
Zowel tijdelijke opdrachten als vaste banen
Het voordeel van een gespecialiseerde bemiddelaar
Via internet ben ik bij Rousch uitgekomen. In een persoonlijk gesprek besprak ik met hen de mogelijkheden. Kort, bondig en vakkundig. Het voordeel van een gespecialiseerde bemiddelaar, met jaren ervaring in de branche. Binnen een week stonden de eerste afspraken gepland en 6 weken na ons eerste contact heb ik, mede dankzij Rousch, die nieuwe uitdaging gevonden.
Pluspunten
Specialisme in de accountancy, goede match
Bekijk meer reviews over Rousch
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rousch. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,8
4,7
4,4
Reviews over Rousch gesorteerd op locatie