Rivierduinen Reviews

Rivierduinen was altijd een goede werkgever maar door alle bezuinigingen op het verkeerde sporr geraakt
Medewerker Zorgadministratie (voormalige medewerker) –  Leiden8 mei 2017
Drukke maar gezellige werkomgeving , veel ad-hocklussen en ook veel contact met mensen waar mijn sterke kant ligt.
Pluspunten
Nieuw begouw
Minpunten
Geen parkeergelegenheid
Ik ben tevreden en heb plezier in mijn leven en in mijn werk. Ik bezie het luchtig serieus met humor en enige diepgang.
Administratief medewerkster/secretaresse (huidige medewerker) –  Zoetermeer21 maart 2017
Ik werk sinds 2007 bij Rivierduinen in Zoetermeer, op de zorgadministratie, 36 uur in 4 dagen.
Het werk is gevarieerd en het contact met de behandelaren is vriendelijk en over het algemeen informeel. Via de balie en telefonisch heb ik direct contact met de cliënten, dit is over het algemeen vriendelijk maar soms ook verdrietig en met enige stress. Op de zorgadministratie ben je het middelpunt van alle afdelingen. Opdrachten komen via de mail, telefonisch, intern en extern binnen. Er is extern contact met andere instellingen, crisisdiensten, huisartsen, apotheken en contactpersonen van de cliënten. Ik heb veel geleerd, ik ben bv superuser van het programma 'psygis' en ik heb een interne cursus agendabeheer gedaan. In de afgelopen 10 jaar heb ik veel veranderingen in de zorgadministratie en registratie meegemaakt. Helaas is mijn functie nu vervallen en ben ik boventallig. Dat vind ik erg jammer, ik doe mijn werk met veel plezier.
productief maar ongezellige werkomgeving
Leerling verzorgende IG 3 (voormalige medewerker) –  Leidschendam22 maart 2016
Binnen de div. stages heb ik wel heel veel geleerd. Voor wat betreft leidingschap is dit beneden peil, wat zn terugslag heeft op de werksveer.
Pluspunten
gratis lunges
Minpunten
Slechte beglijding voor leerlingen
serieuze werkomgeving
Baliemedewerkster/secretaresse (voormalige medewerker) –  Oegstgeest, ZH28 januari 2015
Altijd druk met allerlei werkzaamheden. Veel geleerd in korte periode van mijn collega. Het was erg moeilijk om zieke mensen te leren begrijpen, maar zeker de moeite waard.
Pluspunten
veel geleerd
Minpunten
te veel werk, te weinig collega's
veel ontwikkelings mogelijkheden.
Trajectbegeleiding / werkbegeleiding (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn, ZH26 augustus 2013
collega's die uitdagen werken op rand zorg en bedrijfsleven
moeilijkste: cliënten naar betaald werk bemiddelen.
Leukste: het zien ontwikkelen van deelnemers
Ondersteuning projectleider
Pluspunten
Invullen eigen werksituatie
Minpunten
Grote organistie
Fijn bedrijf om te werken
Afdelingssecretaresse/medewerker zorgadministratie (voormalige medewerker) –  Leiden6 augustus 2013
De GGZ Leiden, Kinderen en Jeugd is voor mij een heel fijne ervaring geweest om daar te mogen werken was echt super.
Pluspunten
Aandacht voor je sociale leven
Minpunten
Niet voldoende aandacht voor werk wat bleef liggen
Ik ging tweemaal per week naar de afdelingen om patiënten te bezoeken en eenmaal per week was er een gescheiden overleg voor de beide afdelingen.
Huisarts (voormalige medewerker) –  Noordwijkerhout2 mei 2013
Ik ben bijzonder tevreden met mijn werkzaamheden voor Rivierduinen te Noordwijkerhout!Ik ben binnengehaald met een prachtige bos bloemen en uitgewuifd met een even prachtige bos. De werksfeer was aangenaam en ik genoot van het fijne contact met de collega's.Ik vond het jammer, dat mijn contract niet werd verlengd.
Pluspunten
Prettige werksfeer. hartelijke collega's, ruime werkkamer, snelle aanschaf van benodigde apparatuur.
Minpunten
Jammergenoeg geen verlenging van mijn contract.
Fijne en afwisselende baan
Medewerker restauratieve voorzieningen (voormalige medewerker) –  Standplaats Leiden14 september 2012
Een goede werkgever,die altijd bereid is om te investeren in de medewerkers.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
veel regelen op het laatste moment
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rivierduinen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Rivierduinen gesorteerd op locatie