Review over Rivas Zorggroep van een werknemer

Bekijk alle reviews over Rivas Zorggroep

We werden geacht 2 avonden in de week (waarvan iedere avond 4 uur bedroeg) bewoners van de zorg-afdeling van revalidatie centrum Waerthove naar het re
eetgenoot (voormalige medewerker) –  Sliedrecht5 december 2017
het was een goed baan, goed betaald en goed geregeld. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat ik er zeer tevreden mee was.
Pluspunten
goed betaald, leuk en niet all te stresvol.
Minpunten
zijn er eigenlijk niet

Andere reviews over Rivas Zorggroep van werknemers

Een wereld vol achterklap en gebakken lucht
Cateringmedewerker (voormalige medewerker) –  Gorinchem3 maart 2018
Ik ben 15 jaar in dienst geweest als cateringmedewerker.Ik zie Rivas als een bedrijf dat er alles aan doet om naar de buitenwereld over te komen als goede werkgever.IUit ervaring weet ik dat dit absoluut niet het geval is.Heel veel investeren in het uitbrengen van fakeberichten.Angstcultuur .Gecreerde banen voor boventalig mangement.Dreigen naar personeel met ontslag.Geen rekening houden met priveleven.Mangement voelt zich ver verheven boven de uitvoerende werknemer/collega.Vals dossieropbouw om iemand ontslag te kunnen geven Collega's tegen elkaar opzetten en uitspelen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Slecht werkgeverschap
fijne werkgever
medewerkster huishoudelijke dienst (voormalige medewerker) –  Papendrecht5 juli 2017
ik werkte als huishoudelijke ondersteuner voor mensen die dat niet meer konden dankbaar werk . mijn leidinggevende was een fijn mens/

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rivas Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Rivas Zorggroep gesorteerd op locatie