Review over Rivas Zorggroep van een werknemer

Bekijk alle reviews over Rivas Zorggroep

Een wereld vol achterklap en gebakken lucht
Cateringmedewerker (voormalige medewerker) –  Gorinchem3 maart 2018
Ik ben 15 jaar in dienst geweest als cateringmedewerker.Ik zie Rivas als een bedrijf dat er alles aan doet om naar de buitenwereld over te komen als goede werkgever.IUit ervaring weet ik dat dit absoluut niet het geval is.Heel veel investeren in het uitbrengen van fakeberichten.Angstcultuur .Gecreerde banen voor boventalig mangement.Dreigen naar personeel met ontslag.Geen rekening houden met priveleven.Mangement voelt zich ver verheven boven de uitvoerende werknemer/collega.Vals dossieropbouw om iemand ontslag te kunnen geven Collega's tegen elkaar opzetten en uitspelen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Slecht werkgeverschap

Andere reviews over Rivas Zorggroep van werknemers

Op diverse afdelingen van Rivas veel geleerd.
Managementassistente (voormalige medewerker) –  Gorinchem21 mei 2019
Op diverse afdelingen van Rivas veel geleerd. Prettige leidinggevende.
Draak van een leidinggevende
Fysiotherapeut (voormalige medewerker) –  Sliedrecht/Dordrecht7 april 2019
De paramedische dienst werd aangestuurd door een zeer incompetente leidingebende. Cao afspraken werden niet nagekomen en de stijl van leiding geven was zeer agressief. Het is een raadsel hoe deze M v/d L op deze positie terecht is gekomen. Intussen zijn meerdere fysiotherapeuten vertrokken omdat ze voor zichzelf hebben gekozen en niet meer voor haar wilden werken. Het is schandalig dat het hogere management, ondanks meerdere klachten, niet heeft ingegrepen. Door dit mismanagement zijn veel goede professionals vertrokken.
Pluspunten
Mooie nieuwe gebouwen
Minpunten
Stijl van leidinggeven, cao afspraken niet nakomen, geen steun van p&o of vertrouwenspersoon.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rivas Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Rivas Zorggroep gesorteerd op locatie