Review over Rivas Zorggroep van een medewerker

Bekijk alle reviews over Rivas Zorggroep

Een wereld vol achterklap en gebakken lucht
Cateringmedewerker (voormalige medewerker) –  Gorinchem3 maart 2018
Ik ben 15 jaar in dienst geweest als cateringmedewerker.Ik zie Rivas als een bedrijf dat er alles aan doet om naar de buitenwereld over te komen als goede werkgever.IUit ervaring weet ik dat dit absoluut niet het geval is.Heel veel investeren in het uitbrengen van fakeberichten.Angstcultuur .Gecreerde banen voor boventalig mangement.Dreigen naar personeel met ontslag.Geen rekening houden met priveleven.Mangement voelt zich ver verheven boven de uitvoerende werknemer/collega.Vals dossieropbouw om iemand ontslag te kunnen geven Collega's tegen elkaar opzetten en uitspelen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Slecht werkgeverschap

Andere reviews over Rivas Zorggroep van medewerkers

Fijne collega's
Strategisch inkoper (huidige medewerker) –  Gorinchem15 februari 2020
Goede werksfeer onder de collega's. Goede balans tussen privé en zakelijk.
Weinig kansen als beginnend beroepsbeoefenaar
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Dordrecht20 januari 2020
Grote organisatie waar de werkzaamheden in hoog tempo uitgevoerd moeten worden, waarbij kwaliteit en veiligheid in mijn ogen verloren gaan. Als beginnend beroepsbeoefenaar heb ik weinig steun ervaren bij de start van mijn carriére binnen Rivas. Het team, de planning en het management waren niet voldoende in staat om mij de tijd te bieden om goed uit de verf te komen binnen de maand proeftijd. Dit resulteerde na 4 weken in een negatieve proeftijd en het einde van mijn loopbaan bij Rivas. In nieuw personeel moet je investeren, dat gaat niet vanzelf. Jammer dan het zo gelopen is en mijn enthousiasme om bij Rivas te werken hiermee verloren is gegaan.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rivas Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.