RITUALS COSMETICS

RITUALS COSMETICS Reviews

Prachtig bedrijf wat zich heel professioneel aanbied als een warm bad, trainingen cursussen
mooi bedrijf erg gezellig en mooi met eigen filosofie .
Helaas is de druk hoog als je in een leidinggevende functie komt, binnen 2 weken moet je alle in en outs weten en uit kunnen voeren, slechte coaching tijdens inwerktijd, als je dat niet red lig je er gewoon uit en dan is dat warme bad volledig verdwenen en klopt het verhaal niet wat zei zeggen dat je je dromen uit kan laten komen, een grote familie en samen sterk....

Helaas zijn er geen kansen meer of second chance bij andere coach die wel je kwaliteiten ziet.....echte vrouwen wereld

Wel goede, mooie en moderne bedrijfsvoering en super sfeer in winkel

hele fijne werktijd gehad ondanks wat oneerlijk beleid.
Blij om bij Rituals te werken en doorgroeimogelijkheden te zien
Prettige en voorspoedige sollicitatieprocedure gehad, binnen twee weken had ik een aanbod. Goede trainingen om te blijven ontwikkelen en hele leuke team sfeer. Door de doorgroeimogelijkheden die ik zie en die ook door HR en managers aangespoord worden zie ik mijzelf hier nog een tijd werken.
Rituals, een hechte familie met veel doorgroeimogelijkheden
Rituals is een bedrijf waar je in een warme familie terechtkomt. Het is een feest om elke dag mensen blij te maken met onze prachtige producten. Dit geeft veel voldoening en energie om van elke dag een leuke werkdag te maken samen met je collega’s.
Het is een baan waarin je echt in teamverband werkt, en samen werkt aan de doelstellingen.

Rituals biedt daarnaast een career journey waarbij veel doorgroeimogelijkheden hebt en jezelf daarin kan ontdekken en uitdagen.

Kortom een prachtig bedrijf om voor te werken!
Een hele fijne baan
Al voor ik binnenkwam bij de Rituals locatie waar ik nu werk, werd ik via de telefoon en mail snel en effectief geholpen en ook verliep het sollicitatie proces heel snel. Ik mocht snel een dag meelopen en reeds daarna werd mij ook een baan aangeboden. Vaak teken je eerst een contract voor 7 maanden en hieruit kan ook een verlening van vaak 12 maanden worden aangeboden. Je werkt met een heel fijn team, wat uiteindelijk meer als een familie voelt dan je collega’s. Iedereen is zorgzaam en lief voor elkaar, wat een fijne werksfeer creëert.
Leuk bedrijf om te werken
Een bedrijf waar je goed aan je persoonlijke ontwikkeling kan werken, elkaar steunt en echt een team gevoel hebt.

Het salaris is minimumloon, rijk word je helaas niet van werken als shopmedewerker. Wel zijn er veel doorgroeimogelijkheden als je het wilt en kunt!

Iedereen is lief en zorgzaam en er word goed rekening met je gehouden!
Pluspunten
Regelmatig leuke trainingen!
Minpunten
Altijd weekends werken..
Ideale prive werk balans.
Ik werk al 2,5 jaar met veel plezier bij Rituals. Een prachtig bedrijf met veel mogelijkheden in doorgroeien maar ook in het meedenken met de organisatie. In dit bedrijf wordt er goed voor je gezorgd en zorg je goed voor elkaar. Samen werken naar een prachtig resultaat is het leukste wat er is. Succes worden altijd gevierd. Ik voel mij altijd gewaardeerd in alles wat ik doe. Dit is iets wat voor mij erg belangrijk is. Iedere dag met plezier naar je werk gaan is zo fijn.
Super baan!
Prachtig bedrijf om te mogen werken! De sfeer op de werkvloer is super leuk en je kunt er echt jezelf zijn. Je kunt binnen het bedrijf heel veel leren en je wordt er echt een betere verkoper van.
Rituals
In Principe is ritualen een hele mooie winkel om voor te werken, maar ik vind dat het wel leuk moet blijven en als je dan een manager hebt die over iedereen roddelt (zelfs klanten) word het minder.
Erg mooie producten en een mooie winkel!
Ik was daar een medewerkster en cassiere
Werken bij rituals was een van de meest zelf ontwikkelende banen die ik ooit heb gehad. Je leert daar zoveel verschillende mensen kennen en je leert ook van je collega's.
Het was heel leuk om te werken in de cosmetica en ik rook alijd lekker ha ha.

Ik zou het werken bij Rituals zeker aanraden.
Komen afspraken niet na
Recruiters bellen niet terug, weten niks van elkaars afspraken en na een daadwerkelijk sollicitatiegesprek en een meeloop-dag krijg je alsnog niets te horen. Communicatie mag absoluut beter!

Salaris is het minimumloon en niet onderhandelbaar, ook niet als je aantoonbaar meer hebt verdiend voorheen.

De producten zijn subliem, het bedrijf zelf helaas niet.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Laag salaris, slechte communicatie
Slechtste recruiter ooit!
Ik had te maken met een recruiter die heel slecht omging met haar sollicitant. Ze deed beloftes wat ze nooit is nagekomen. Tot de dag van vandaag volgt ze het niet op, terwijl we het telefonisch hebben besproken. Ik heb haar hier dus op moeten attenderen, dannog geen opvolging. Ik ben erg teleurgesteld in Rituals! Na het gesprek wilde ik absoluut niet voor zo een bedrijf gaan werken.
Echt uitbuiten
Heb er 1,5 jaar gewerkt.
Binnen die periode 8 verschillende managers gehad.

Afspraken zijn daardoor ook veel al niet nagekomen.

Bovendien heerst er echt een verborgen targets bedrijfsleven wat klanten en opjaagt.
Pluspunten
Pracht product en concept
Minpunten
Helaas niet meer voor iedereen betaalbaar
fijne werkomgeving
fijne werkplek met leuke collega's waar je veel kan leren
Hele fijne werkgever! Gelijk het gevoel van een familie.
Een heel fijn bedrijf om voor te werken. Direct sinds mijn start bij Rituals een fantastisch gevoel. Iedereen geeft je het gevoel alsof je ‘part of the family’ bent en je eigen ik wordt écht gewaardeerd. Een warm bad!
Er worden goede doorgroei mogelijkheden geboden, je krijgt de kans jezelf te ontwikkelen en well being staat voorop.
Geweldig bedrijf om voor te werken
Ik vind Rituals een heel leuk bedrijf om voor te werken. Het voelt voor mij net als een familie. Er wordt veel tijd in je gestoken als werknemer. Ook zijn er doorgroeimogelijkheden, dat vind ik fijn met kijk op de toekomst.
Heel leuk
Leuk merk, leuk team, helaas hadden ze niet genoeg uren voor mij destijds
Pluspunten
leuk team leuk merk
Minpunten
te weinig uren
Ik heb met veel plezier als kersthulp gewerkt. Ik vind de service op het hoofdkantoor minder professioneel. Opzich was het prima geregeld maar je krijgt vaak geen antwoord op je mails wat ik persoonlijk niet netjes vind.
Gezellige collega's
Gezellige werksfeer, mooie producten, er zijn doorgroei mogelijkheden
Raar bedrijf
Het is leuk werken totdat je een keer ziek wordt.
Eerst word je gedwongen om te komen werken en anders krijg je de vraag of je het nog wel leuk vind want anders kunnen we wel met overeenstemming uit elkaar gaan. Heb veel oprotpremies voorbij zien komen. Jammer want het zijn lekkere producten.
Pluspunten
Lekkere producten
Jammer...
Ik heb meer dan 1.5 jaar voor Rituals gewerkt. Het eerste team was een Franchise winkel en dat was super georganiseerd en heb toen ook de tijd van me leven gehad. Ondanks dat ze zeiden dat mijn examen geen probleem was, bleek dat het uiteindelijk wel te worden. Maar dat kon ik nog snappen.
En half jaar na mijn examen ben ik in een andere winkel gaan werken, geen Franchise dit keer. Ik werd aangenomen door een team waar ik heel erg naar uit keek en toen ik daar kwam werken had meer dan de helft ontslag genomen. Een heel ander team. Ik kon ook niet zeggen dat ik de nieuwe manager en assistent gemotiveerd vond. Ik kreeg van de nieuwe shopmanager commentaar waar klanten en collega's bij stonden wat ik heel denigrerend vond. Ook als ik met een collega bezig was kwam ze me af een toe een heel verhaal doen over wat ik straks moest gaan doen.

De filosofie van de winkel is prachtig, de winkels zijn prachtig, de klanten die komen zijn echt super gezellig maar doordat de relatie slecht begon met de nieuwe teamleider kon ik niet goed mijn werk doen en raakte ik ongemotiveerd.
Pluspunten
Prachtig product, leuke klanten
Minpunten
Collega's
Leerzaam en gezellig bedrijf.
1 jaar geleden ben ik in dienst gekomen. Ik werd verwelkomt met een mooi cadeau en een leuke welkomst kaart met een persoonlijke boodschap van al mijn collega's. Zo voelde ik mij al snel erg thuis.
Er wordt vaak gezegd dat je dingen goed aanpakt en er worden tips gegeven als iets beter kan. Voor mij de perfecte werkplek waardoor ik nu na een jaar nog iedere dag met veel plezier ga werken.
Pluspunten
Veel gezelligheid, veel trainingen, veel uitproberen ;)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij RITUALS COSMETICS. Onze community staat klaar om te antwoorden.