RITUALS COSMETICS Reviews

44 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 184 reviews
Ik was daar een medewerkster en cassiere
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Willemstad Curaçao10 december 2019
Werken bij rituals was een van de meest zelf ontwikkelende banen die ik ooit heb gehad. Je leert daar zoveel verschillende mensen kennen en je leert ook van je collega's.
Het was heel leuk om te werken in de cosmetica en ik rook alijd lekker ha ha.
Ik zou het werken bij Rituals zeker aanraden.
Komen afspraken niet na
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Nederland9 december 2019
Recruiters bellen niet terug, weten niks van elkaars afspraken en na een daadwerkelijk sollicitatiegesprek en een meeloop-dag krijg je alsnog niets te horen. Communicatie mag absoluut beter!

Salaris is het minimumloon en niet onderhandelbaar, ook niet als je aantoonbaar meer hebt verdiend voorheen.

De producten zijn subliem, het bedrijf zelf helaas niet.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Laag salaris, slechte communicatie
Slechtste recruiter ooit!
Assistent shopmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 november 2019
Ik had te maken met een recruiter die heel slecht omging met haar sollicitant. Ze deed beloftes wat ze nooit is nagekomen. Tot de dag van vandaag volgt ze het niet op, terwijl we het telefonisch hebben besproken. Ik heb haar hier dus op moeten attenderen, dannog geen opvolging. Ik ben erg teleurgesteld in Rituals! Na het gesprek wilde ik absoluut niet voor zo een bedrijf gaan werken.
fijne werkomgeving
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  goes15 juni 2019
fijne werkplek met leuke collega's waar je veel kan leren
Hele fijne werkgever! Gelijk het gevoel van een familie.
Assistent manager (huidige medewerker) –  Amsterdam17 april 2019
Een heel fijn bedrijf om voor te werken. Direct sinds mijn start bij Rituals een fantastisch gevoel. Iedereen geeft je het gevoel alsof je ‘part of the family’ bent en je eigen ik wordt écht gewaardeerd. Een warm bad!
Er worden goede doorgroei mogelijkheden geboden, je krijgt de kans jezelf te ontwikkelen en well being staat voorop.
Geweldig bedrijf om voor te werken
Assistent manager (huidige medewerker) –  Amsterdam Centrum17 april 2019
Ik vind Rituals een heel leuk bedrijf om voor te werken. Het voelt voor mij net als een familie. Er wordt veel tijd in je gestoken als werknemer. Ook zijn er doorgroeimogelijkheden, dat vind ik fijn met kijk op de toekomst.
Heel leuk
parttime verkoopster (voormalige medewerker) –  Maastricht11 april 2019
Leuk merk, leuk team, helaas hadden ze niet genoeg uren voor mij destijds
Pluspunten
leuk team leuk merk
Minpunten
te weinig uren
Sales Assistent (voormalige medewerker) –  Zwolle5 maart 2019
Ik heb met veel plezier als kersthulp gewerkt. Ik vind de service op het hoofdkantoor minder professioneel. Opzich was het prima geregeld maar je krijgt vaak geen antwoord op je mails wat ik persoonlijk niet netjes vind.
Gezellige collega's
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Groningen (provincie)3 december 2018
Gezellige werksfeer, mooie producten, er zijn doorgroei mogelijkheden
Raar bedrijf
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Nederland12 november 2018
Het is leuk werken totdat je een keer ziek wordt.
Eerst word je gedwongen om te komen werken en anders krijg je de vraag of je het nog wel leuk vind want anders kunnen we wel met overeenstemming uit elkaar gaan. Heb veel oprotpremies voorbij zien komen. Jammer want het zijn lekkere producten.
Pluspunten
Lekkere producten
Jammer...
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  diverse plaatsen6 november 2018
Ik heb meer dan 1.5 jaar voor Rituals gewerkt. Het eerste team was een Franchise winkel en dat was super georganiseerd en heb toen ook de tijd van me leven gehad. Ondanks dat ze zeiden dat mijn examen geen probleem was, bleek dat het uiteindelijk wel te worden. Maar dat kon ik nog snappen.
En half jaar na mijn examen ben ik in een andere winkel gaan werken, geen Franchise dit keer. Ik werd aangenomen door een team waar ik heel erg naar uit keek en toen ik daar kwam werken had meer dan de helft ontslag genomen. Een heel ander team. Ik kon ook niet zeggen dat ik de nieuwe manager en assistent gemotiveerd vond. Ik kreeg van de nieuwe shopmanager commentaar waar klanten en collega's bij stonden wat ik heel denigrerend vond. Ook als ik met een collega bezig was kwam ze me af een toe een heel verhaal doen over wat ik straks moest gaan doen.
De filosofie van de winkel is prachtig, de winkels zijn prachtig, de klanten die komen zijn echt super gezellig maar doordat de relatie slecht begon met de nieuwe teamleider kon ik niet goed mijn werk doen en raakte ik ongemotiveerd.
Pluspunten
Prachtig product, leuke klanten
Minpunten
Collega's
Leerzaam en gezellig bedrijf.
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Veenendaal20 september 2018
1 jaar geleden ben ik in dienst gekomen. Ik werd verwelkomt met een mooi cadeau en een leuke welkomst kaart met een persoonlijke boodschap van al mijn collega's. Zo voelde ik mij al snel erg thuis.
Er wordt vaak gezegd dat je dingen goed aanpakt en er worden tips gegeven als iets beter kan. Voor mij de perfecte werkplek waardoor ik nu na een jaar nog iedere dag met veel plezier ga werken.
Pluspunten
Veel gezelligheid, veel trainingen, veel uitproberen ;)
Een grote familie met een steeds weer nieuwe producten
Assistent manager (huidige medewerker) –  Utrecht18 september 2018
Toen ik een jaar geleden begon werd ik met open armen ontvangen. Zowel door collega's als met een e-learning wordt je geholpen om het beste uit jezelf te halen. Ook zijn er nog cursussen die je kan volgen die vanuit Rituals worden geregeld. Elk half jaar weer nieuwe producten houd het voor ons als werknemer en als klant leuk. Elk half jaar is er ook een productlaunch waar wij net voor de klanten het weten alles te horen krijgen over de nieuwe dingen. Dat is altijd zo leuk! Ondertussen heb ik mogen groeien naar assistent manager en voel ik mij helemaal op mijn plek. Het is fantastisch om nieuwe collega's te verwelkomen en net zo enthousiast te maken over de producten en filosofie als wij zijn.
Pluspunten
Hele fijne werksfeer, je maakt zoveel mensen blij op een dag, altijd zachte handen, fijne werkkleding
Minpunten
Je wilt alle producten ook thuis hebben ;)
Een bedrijf waar mijn mening gewaardeerd word.
Shopmanager (huidige medewerker) –  Amersfoort18 september 2018
Een mooi bedrijf met heerlijke producten. Een mooi bedrijf waar ik mijzelf kan zijn en waar mijn mening gewaardeerd word. Ik ben bijna 3 jaar werkzaam en ga mijn 4de kerst in. Kerst is een bijzondere tijd van het jaar waar je met je team het een naar het andere record verbreekt. Hoe gaaf is dat! Dus ben je een verkoopdier waarbij service hoog in het vaandel staat en wil je elke dag met een lach op je gezicht naar je werk gaan? Wacht dan niet en solliciteer!
Pluspunten
Fijne collega's, mooie producten en elke dag een lach op je gezicht.
Minpunten
Wees voorbereid op hard werken in de december maand
Gezellig en menselijk
Manager (huidige medewerker) –  Den Haag17 september 2018
Al jaren blijft dit mooie bedrijf mij aan zich binden. Het wordt steeds professioneler en ik vind het een mooie visie dat je als shopmanager veel op de vloer verwacht wordt. Zelf moet je één van de beste adviseurs zijn want dan kun je het ook overbrengen aan je medewerkers. Dat biedt veel afwisseling. Persoonlijk vind ik dat de lat heel erg hoog ligt voor doorgroei mogelijkheden van medewerkers en dat er niet altijd duidelijk is wat er nog exact nodig is van hen. Zo zitten we regelmatig zonder assistenten of managers. Aan de andere kant zorgt de strenge visie hierin ook voor kwaliteit in het bedrijf. De werkdruk is hoog maar de sfeer is en blijft top. Ook van bovenaf. Iedereen gaat informeel met elkaar om wat prettig werkt. Ondanks het minimale loon voor hard werken verwacht ik nog vele jaren werkzaam te blijven. Passie voor Rituals!
Pluspunten
Sfeer, vrijheid, openheid, informeel, bijzondere producten, goed voor mens en dier
Minpunten
Lage lonen voor hoge werkdruk
Werken bij Rituals voelt als thuiskomen
Assistent manager (huidige medewerker) –  Rotterdam17 september 2018
Rituals is een hele fijne werkplek waar je zo wordt gewaardeerd! Het voelt als één grote familie. (Vooral rond de kerst) kan het hard werken zijn maar dat doe je met je team!

Ga elke dag met een lach naar m’n werk :)
Pluspunten
Waardering vanuit Rituals en doorgroeimogelijkheden
Living the brand
Shopmanager (huidige medewerker) –  -17 september 2018
Sinds 2,5 jaar werk ik met veel plezier bij Rituals! Ik kreeg de kans om door te groeien, ik werk iedere dag met fantastische producten en super collega's. Rituals heeft haar succes te danken aan een zeer doelgerichte en specifieke manier van werken waar je wel voor gemaakt moet zijn. Maar als je beschikt over het Rituals DNA dan heb je alleen maar waardering voor het merk en krijg je dit ook terug! Ondanks dat Rituals een groot bedrijf is voel ik mij geen nummertje maar onderdeel van de Rituals familie. Als mensen mij vragen waar ik werk zeg ik met trots, RITUALS...
Pluspunten
Personeelskorting, productlauch met goodiebags, luxe producten, kwaliteit
Minpunten
Rituals is een mooi bedrijf om voor te mogen werken
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Brabant9 september 2018
Bijna 2 jaar werkzaam geweest voor Rituals...
Het is een afwisselde baan waar service next level is.
Je hebt te maken met een wisseld taken pakket en kun je dagelijks een feestje maken op de vloer.
Echter kan het soms ook hectisch zijn en moet je flink aanpoten!

Ze ontwikkelen mensen door training op locatie en on the job!
Ik heb het ervaren als een warm bad maar door geringe doorgroei mogelijkheden gekozen om te stoppen.
Pluspunten
Heerlijke producten
Minpunten
Groeimogelijkheden
Your Rituals
Assistent Storemanager (huidige medewerker) –  Breda31 juli 2018
Op dit moment werk ik bij Rituals en wat een fijn bedrijf! Goed management en goede bedrijfscultuur. Als je ambities hebt ben je helemaal aan het goede adres want je kan hier zeker doorgroeien. Op de werkvloer een goede sfeer en ga elke dag met plezier naar mn werk. Super trots om voor dit mooie bedrijf te werken!!
If you don't believe in magic, you will never find it
Senior Storemanager (huidige medewerker) –  Breda31 juli 2018
Als je opzoek bent naar werken in een organisatie waar je collega's voelen als familie, waarin eerlijkheid en authenticiteit centraal staan, waar de kansen voor je open liggen en je ontzettend veel ruimte hebt om te kunnen ontwikkelen op zowel persoonlijk als zakelijk vlak ben je bij Rituals aan het juiste adres. Je zal meegenomen worden in al onze rituelen en daarnaast je eigen nieuwe rituelen ontdekken. If you're looking for magic, come and join us!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RITUALS COSMETICS. Onze community staat klaar om te antwoorden.