RITUALS COSMETICS

RITUALS COSMETICS Reviews

Lange dagen vooral met kerst. Veel extra verplichtingen en amper mogelijkheid tot doorgroeien. Fijne collega's maar de communicatie van het managment kan veel beter.
Pluspunten
Minpunten
Lange dagen, weinig waardering, veel verplichtingen
Ik was groot Rituals fan. Tot ik er ging werken.
Tijdens mijn werk tijd daar ben ik er achter gekomen dat wat ze verkopen en wat ze preachen niet samen gaan.

Alleen maar commercieel en niet op mensen gericht. Probeer hier niet te werken als je vaak moet denken aan je mentale gezondheid. Asjeblieft, ga naar een plek waar je wel gewaardeerd zal worden.
mooi bedrijf erg gezellig en mooi met eigen filosofie .
Helaas is de druk hoog als je in een leidinggevende functie komt, binnen 2 weken moet je alle in en outs weten en uit kunnen voeren, slechte coaching tijdens inwerktijd, als je dat niet red lig je er gewoon uit en dan is dat warme bad volledig verdwenen en klopt het verhaal niet wat zei zeggen dat je je dromen uit kan laten komen, een grote familie en samen sterk....

Helaas zijn er geen kansen meer of second chance bij andere coach die wel je kwaliteiten ziet.....echte vrouwen wereld

Wel goede, mooie en moderne bedrijfsvoering en super sfeer in winkel

hele fijne werktijd gehad ondanks wat oneerlijk beleid.
Prettige en voorspoedige sollicitatieprocedure gehad, binnen twee weken had ik een aanbod. Goede trainingen om te blijven ontwikkelen en hele leuke team sfeer. Door de doorgroeimogelijkheden die ik zie en die ook door HR en managers aangespoord worden zie ik mijzelf hier nog een tijd werken.
Rituals is een bedrijf waar je in een warme familie terechtkomt. Het is een feest om elke dag mensen blij te maken met onze prachtige producten. Dit geeft veel voldoening en energie om van elke dag een leuke werkdag te maken samen met je collega’s.
Het is een baan waarin je echt in teamverband werkt, en samen werkt aan de doelstellingen.

Rituals biedt daarnaast een career journey waarbij veel doorgroeimogelijkheden hebt en jezelf daarin kan ontdekken en uitdagen.

Kortom een prachtig bedrijf om voor te werken!
Al voor ik binnenkwam bij de Rituals locatie waar ik nu werk, werd ik via de telefoon en mail snel en effectief geholpen en ook verliep het sollicitatie proces heel snel. Ik mocht snel een dag meelopen en reeds daarna werd mij ook een baan aangeboden. Vaak teken je eerst een contract voor 7 maanden en hieruit kan ook een verlening van vaak 12 maanden worden aangeboden. Je werkt met een heel fijn team, wat uiteindelijk meer als een familie voelt dan je collega’s. Iedereen is zorgzaam en lief voor elkaar, wat een fijne werksfeer creëert.
Een bedrijf waar je goed aan je persoonlijke ontwikkeling kan werken, elkaar steunt en echt een team gevoel hebt.

Het salaris is minimumloon, rijk word je helaas niet van werken als shopmedewerker. Wel zijn er veel doorgroeimogelijkheden als je het wilt en kunt!

Iedereen is lief en zorgzaam en er word goed rekening met je gehouden!
Pluspunten
Regelmatig leuke trainingen!
Minpunten
Altijd weekends werken..
Ik werk al 2,5 jaar met veel plezier bij Rituals. Een prachtig bedrijf met veel mogelijkheden in doorgroeien maar ook in het meedenken met de organisatie. In dit bedrijf wordt er goed voor je gezorgd en zorg je goed voor elkaar. Samen werken naar een prachtig resultaat is het leukste wat er is. Succes worden altijd gevierd. Ik voel mij altijd gewaardeerd in alles wat ik doe. Dit is iets wat voor mij erg belangrijk is. Iedere dag met plezier naar je werk gaan is zo fijn.
Prachtig bedrijf om te mogen werken! De sfeer op de werkvloer is super leuk en je kunt er echt jezelf zijn. Je kunt binnen het bedrijf heel veel leren en je wordt er echt een betere verkoper van.
In Principe is ritualen een hele mooie winkel om voor te werken, maar ik vind dat het wel leuk moet blijven en als je dan een manager hebt die over iedereen roddelt (zelfs klanten) word het minder.
Erg mooie producten en een mooie winkel!
Werken bij rituals was een van de meest zelf ontwikkelende banen die ik ooit heb gehad. Je leert daar zoveel verschillende mensen kennen en je leert ook van je collega's.
Het was heel leuk om te werken in de cosmetica en ik rook alijd lekker ha ha.

Ik zou het werken bij Rituals zeker aanraden.
Recruiters bellen niet terug, weten niks van elkaars afspraken en na een daadwerkelijk sollicitatiegesprek en een meeloop-dag krijg je alsnog niets te horen. Communicatie mag absoluut beter!

Salaris is het minimumloon en niet onderhandelbaar, ook niet als je aantoonbaar meer hebt verdiend voorheen.

De producten zijn subliem, het bedrijf zelf helaas niet.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Laag salaris, slechte communicatie
Ik had te maken met een recruiter die heel slecht omging met haar sollicitant. Ze deed beloftes wat ze nooit is nagekomen. Tot de dag van vandaag volgt ze het niet op, terwijl we het telefonisch hebben besproken. Ik heb haar hier dus op moeten attenderen, dannog geen opvolging. Ik ben erg teleurgesteld in Rituals! Na het gesprek wilde ik absoluut niet voor zo een bedrijf gaan werken.
Heb er 1,5 jaar gewerkt.
Binnen die periode 8 verschillende managers gehad.

Afspraken zijn daardoor ook veel al niet nagekomen.

Bovendien heerst er echt een verborgen targets bedrijfsleven wat klanten en opjaagt.
Pluspunten
Pracht product en concept
Minpunten
Helaas niet meer voor iedereen betaalbaar
fijne werkplek met leuke collega's waar je veel kan leren
Een heel fijn bedrijf om voor te werken. Direct sinds mijn start bij Rituals een fantastisch gevoel. Iedereen geeft je het gevoel alsof je ‘part of the family’ bent en je eigen ik wordt écht gewaardeerd. Een warm bad!
Er worden goede doorgroei mogelijkheden geboden, je krijgt de kans jezelf te ontwikkelen en well being staat voorop.
Ik vind Rituals een heel leuk bedrijf om voor te werken. Het voelt voor mij net als een familie. Er wordt veel tijd in je gestoken als werknemer. Ook zijn er doorgroeimogelijkheden, dat vind ik fijn met kijk op de toekomst.
Pluspunten
Leuk merk, leuk team, helaas hadden ze niet genoeg uren voor mij destijds
Pluspunten
leuk team leuk merk
Minpunten
te weinig uren
Ik heb met veel plezier als kersthulp gewerkt. Ik vind de service op het hoofdkantoor minder professioneel. Opzich was het prima geregeld maar je krijgt vaak geen antwoord op je mails wat ik persoonlijk niet netjes vind.
Gezellige werksfeer, mooie producten, er zijn doorgroei mogelijkheden
Het is leuk werken totdat je een keer ziek wordt.
Eerst word je gedwongen om te komen werken en anders krijg je de vraag of je het nog wel leuk vind want anders kunnen we wel met overeenstemming uit elkaar gaan. Heb veel oprotpremies voorbij zien komen. Jammer want het zijn lekkere producten.
Pluspunten
Lekkere producten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij RITUALS COSMETICS. Onze community staat klaar om te antwoorden.