RITUALS COSMETICS Reviews

25 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 89 reviews
Sales Assistent (voormalige medewerker) –  Zwolle5 maart 2019
Ik heb met veel plezier als kersthulp gewerkt. Ik vind de service op het hoofdkantoor minder professioneel. Opzich was het prima geregeld maar je krijgt vaak geen antwoord op je mails wat ik persoonlijk niet netjes vind.
Jammer...
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  diverse plaatsen6 november 2018
Ik heb meer dan 1.5 jaar voor Rituals gewerkt. Het eerste team was een Franchise winkel en dat was super georganiseerd en heb toen ook de tijd van me leven gehad. Ondanks dat ze zeiden dat mijn examen geen probleem was, bleek dat het uiteindelijk wel te worden. Maar dat kon ik nog snappen.
En half jaar na mijn examen ben ik in een andere winkel gaan werken, geen Franchise dit keer. Ik werd aangenomen door een team waar ik heel erg naar uit keek en toen ik daar kwam werken had meer dan de helft ontslag genomen. Een heel ander team. Ik kon ook niet zeggen dat ik de nieuwe manager en assistent gemotiveerd vond. Ik kreeg van de nieuwe shopmanager commentaar waar klanten en collega's bij stonden wat ik heel denigrerend vond. Ook als ik met een collega bezig was kwam ze me af een toe een heel verhaal doen over wat ik straks moest gaan doen.
De filosofie van de winkel is prachtig, de winkels zijn prachtig, de klanten die komen zijn echt super gezellig maar doordat de relatie slecht begon met de nieuwe teamleider kon ik niet goed mijn werk doen en raakte ik ongemotiveerd.
Pluspunten
Prachtig product, leuke klanten
Minpunten
Collega's
Leerzaam en gezellig bedrijf.
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Veenendaal20 september 2018
1 jaar geleden ben ik in dienst gekomen. Ik werd verwelkomt met een mooi cadeau en een leuke welkomst kaart met een persoonlijke boodschap van al mijn collega's. Zo voelde ik mij al snel erg thuis.
Er wordt vaak gezegd dat je dingen goed aanpakt en er worden tips gegeven als iets beter kan. Voor mij de perfecte werkplek waardoor ik nu na een jaar nog iedere dag met veel plezier ga werken.
Pluspunten
Veel gezelligheid, veel trainingen, veel uitproberen ;)
Een grote familie met een steeds weer nieuwe producten
Assistent manager (huidige medewerker) –  Utrecht18 september 2018
Toen ik een jaar geleden begon werd ik met open armen ontvangen. Zowel door collega's als met een e-learning wordt je geholpen om het beste uit jezelf te halen. Ook zijn er nog cursussen die je kan volgen die vanuit Rituals worden geregeld. Elk half jaar weer nieuwe producten houd het voor ons als werknemer en als klant leuk. Elk half jaar is er ook een productlaunch waar wij net voor de klanten het weten alles te horen krijgen over de nieuwe dingen. Dat is altijd zo leuk! Ondertussen heb ik mogen groeien naar assistent manager en voel ik mij helemaal op mijn plek. Het is fantastisch om nieuwe collega's te verwelkomen en net zo enthousiast te maken over de producten en filosofie als wij zijn.
Pluspunten
Hele fijne werksfeer, je maakt zoveel mensen blij op een dag, altijd zachte handen, fijne werkkleding
Minpunten
Je wilt alle producten ook thuis hebben ;)
Een bedrijf waar mijn mening gewaardeerd word.
Shopmanager (huidige medewerker) –  Amersfoort18 september 2018
Een mooi bedrijf met heerlijke producten. Een mooi bedrijf waar ik mijzelf kan zijn en waar mijn mening gewaardeerd word. Ik ben bijna 3 jaar werkzaam en ga mijn 4de kerst in. Kerst is een bijzondere tijd van het jaar waar je met je team het een naar het andere record verbreekt. Hoe gaaf is dat! Dus ben je een verkoopdier waarbij service hoog in het vaandel staat en wil je elke dag met een lach op je gezicht naar je werk gaan? Wacht dan niet en solliciteer!
Pluspunten
Fijne collega's, mooie producten en elke dag een lach op je gezicht.
Minpunten
Wees voorbereid op hard werken in de december maand
Gezellig en menselijk
Manager (huidige medewerker) –  Den Haag17 september 2018
Al jaren blijft dit mooie bedrijf mij aan zich binden. Het wordt steeds professioneler en ik vind het een mooie visie dat je als shopmanager veel op de vloer verwacht wordt. Zelf moet je één van de beste adviseurs zijn want dan kun je het ook overbrengen aan je medewerkers. Dat biedt veel afwisseling. Persoonlijk vind ik dat de lat heel erg hoog ligt voor doorgroei mogelijkheden van medewerkers en dat er niet altijd duidelijk is wat er nog exact nodig is van hen. Zo zitten we regelmatig zonder assistenten of managers. Aan de andere kant zorgt de strenge visie hierin ook voor kwaliteit in het bedrijf. De werkdruk is hoog maar de sfeer is en blijft top. Ook van bovenaf. Iedereen gaat informeel met elkaar om wat prettig werkt. Ondanks het minimale loon voor hard werken verwacht ik nog vele jaren werkzaam te blijven. Passie voor Rituals!
Pluspunten
Sfeer, vrijheid, openheid, informeel, bijzondere producten, goed voor mens en dier
Minpunten
Lage lonen voor hoge werkdruk
Werken bij Rituals voelt als thuiskomen
Assistent manager (huidige medewerker) –  Rotterdam17 september 2018
Rituals is een hele fijne werkplek waar je zo wordt gewaardeerd! Het voelt als één grote familie. (Vooral rond de kerst) kan het hard werken zijn maar dat doe je met je team!

Ga elke dag met een lach naar m’n werk :)
Pluspunten
Waardering vanuit Rituals en doorgroeimogelijkheden
Living the brand
Shopmanager (huidige medewerker) –  -17 september 2018
Sinds 2,5 jaar werk ik met veel plezier bij Rituals! Ik kreeg de kans om door te groeien, ik werk iedere dag met fantastische producten en super collega's. Rituals heeft haar succes te danken aan een zeer doelgerichte en specifieke manier van werken waar je wel voor gemaakt moet zijn. Maar als je beschikt over het Rituals DNA dan heb je alleen maar waardering voor het merk en krijg je dit ook terug! Ondanks dat Rituals een groot bedrijf is voel ik mij geen nummertje maar onderdeel van de Rituals familie. Als mensen mij vragen waar ik werk zeg ik met trots, RITUALS...
Pluspunten
Personeelskorting, productlauch met goodiebags, luxe producten, kwaliteit
Minpunten
Rituals is een mooi bedrijf om voor te mogen werken
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Brabant9 september 2018
Bijna 2 jaar werkzaam geweest voor Rituals...
Het is een afwisselde baan waar service next level is.
Je hebt te maken met een wisseld taken pakket en kun je dagelijks een feestje maken op de vloer.
Echter kan het soms ook hectisch zijn en moet je flink aanpoten!

Ze ontwikkelen mensen door training op locatie en on the job!
Ik heb het ervaren als een warm bad maar door geringe doorgroei mogelijkheden gekozen om te stoppen.
Pluspunten
Heerlijke producten
Minpunten
Groeimogelijkheden
Your Rituals
Assistent Storemanager (huidige medewerker) –  Breda31 juli 2018
Op dit moment werk ik bij Rituals en wat een fijn bedrijf! Goed management en goede bedrijfscultuur. Als je ambities hebt ben je helemaal aan het goede adres want je kan hier zeker doorgroeien. Op de werkvloer een goede sfeer en ga elke dag met plezier naar mn werk. Super trots om voor dit mooie bedrijf te werken!!
If you don't believe in magic, you will never find it
Senior Storemanager (huidige medewerker) –  Breda31 juli 2018
Als je opzoek bent naar werken in een organisatie waar je collega's voelen als familie, waarin eerlijkheid en authenticiteit centraal staan, waar de kansen voor je open liggen en je ontzettend veel ruimte hebt om te kunnen ontwikkelen op zowel persoonlijk als zakelijk vlak ben je bij Rituals aan het juiste adres. Je zal meegenomen worden in al onze rituelen en daarnaast je eigen nieuwe rituelen ontdekken. If you're looking for magic, come and join us!
Trots op het merk
Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam24 juli 2018
Momenteel ben ik zelf een jaar werkzaam bij Rituals en heb ik daar nog geen seconde spijt van. Ik werk op het Benelux hoofdkantoor en vind de sfeer en het contact met mijn leidinggevende zeer prettig. Elke dag met plezier naar werk gaan is voor mij zeer zeker van toepassing. Super trots en blij met dit mooie bedrijf!
Pluspunten
Sfeer, doorgroeimogelijkheden, waardering, collega’s
Minpunten
Dynamisch en snel
Jammer filosofie kwijt
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Diverse plaatsen22 juli 2018
Zijn minder aardig dan dat het bedrijf uit behoord te stralen volgens de filosofie uitstraalde.
Ze zoeken schaapjes die gaan in de hun brainwash filosofie.
Al leidinggevende mag je je eigen hart niet meer volgen.
Geen waardering!
Als je niet volgt krijg mag je vertrekken.
Heel jammer
Pluspunten
Producten blijven heerlijk
Minpunten
Zijn hun menselijkheid verloren
Prachtig innoverend bedrijf
Manager (huidige medewerker) –  Noord-Holland18 juli 2018
Ik ben dit jaar 5 jaar werkzaam voor Rituals en heb het nog steeds erg naar mijn zin. Er is ruimte voor doorgroeien en zijn trainingen om te blijven ontwikkelen. Nog altijd fan van de heerlijke producten.
Pluspunten
Personeels korting
Minpunten
Door snel groeien van het bedrijf lopen bepaalde zaken soms niet soepel.
Trots om voor dit mooie bedrijf te kunnen werken!!
Verkoop manager (huidige medewerker) –  Amsterdam18 juli 2018
Nu al 2 jaar indienst bij dit dynamische bedrijf. Zo veel passie voor dit bedrijf en de doorgroei mogenlijkheden. Ik ben begonnen als assistent shopmanager, doorgegroeid naar shopmanager en in verschillende winkels gestaan. Bij Rituals word elk individu erg gewaardeerd. Want als sterk team bereik je het beste resultaat en heb je veel plezier!
Pluspunten
Dynamisch, zeer motiverend! Doorgroei mogelijkheden.
Minpunten
Alles gaat in een hoog tempo, wees daar op voorbereid.
Leuk bedrijf met veel mogelijkheden
Assistent shop manager (huidige medewerker) –  Lisse17 juli 2018
Binnenkomen bij Rituals voelt als thuiskomen. Nooit eerder heb ik me ergens meteen zo welkom en waardevol gevoeld. Het is een bedrijf waar hard werken beloond word met mooie doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
veel mogelijkheden en trainingen om jezelf te ontwikkelen
Minpunten
Hard werken vooral tijdens feestdagen
Prachtig bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden
Shopmanager (huidige medewerker) –  Heemstede17 juli 2018
Ben 1,5 jaar geleden binnengekomen in een warm bad. Tijdens mijn 1e sollicatiegesprek verrast met een mooi cadeau waardoor je je meteen al welkom en ontvangen voelt. Nadat ik was aangenomen ontving ik een persoonlijke brief waardoor ik met veel goede energie van start ben gegaan op mijn 1e werkdag. Nu 1,5 jaar later nog steeds met veel energie en een goed gevoel, maar al veel mooie sprongen mogen maken. Hard werken en hard genieten is het motto. Mooie uitdagingen, maar op zijn tijd zeker ook een slow down moment ;)
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, vriendelijk, persoonlijk, trainingen, teambuilding
Minpunten
Hard werken
Ongeregelde zaak!
Shopmedewerker (voormalige medewerker) –  Almere24 december 2017
Ze beloven je dingen die zij niet waarmaken. Een mooi praatje tijdens de sollicitatie met dat je te maken krijgt met alle functies. Dus zowel Sales expert, hostess, runner en kassa. Maar uiteindelijk heb ik hier alleen maar Hostess/Runner gestaan (niet echt bepaald leuke functies om 3 dagen in de week 8 uur lang te doen). Vervolgens is de communicatie hier ook ver te zoeken, ze plannen je op dagen in terwijl je helemaal niet kan (terwijl je dat wel duidelijk hebt aangegeven) en ze accepteren niet zo snel nieuwelingen hier op werk. Vond Rituals zelf geen fijne werk ervaring en zal goed nadenken voordat je er aan begint!
Pluspunten
Je rook tenminste lekker als je van werk kwam.
Minpunten
Geen personeelskorting (omdat je staat ingeschreven bij smartservices en niet bij rituals zelf)., slechte communicatie, en het werk is niet variërend
Een mooie werk omgeving
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Rotterdam31 oktober 2017
De beloftes waren een groot dingetje ging niet echt met veel zin naar het werk minder gezellige collega’s
Pluspunten
Niks
Minpunten
Niks
Was een mooi ervaring.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag28 april 2017
Was erg leuk om daar te mogen werken. Ervaring mogen op doen.
Pluspunten
leuke sfeer, leuke plek om te werken
Minpunten
geen groei mogelijkheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij RITUALS COSMETICS. Onze community staat klaar om te antwoorden.