Rijnstad Reviews

formulierenbrigade
Medewerker Formulierenbrigade (voormalige medewerker) –  Arnhem22 maart 2015
Inzicht gekregen in de minima voorzieningen en de voorwaarden waar men aan dient te voldoen, alvorens ervoor in aanmerking te komen
Goede sfeer, iets bij kunnen dragen aan de jongeren,veel mogelijkheid voor nieuwe ideeen.
Jongerenwerker (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE17 maart 2015
Mijn werk bij Rijnstad heb ik als zeer positief ervaren, helaas door het aflopen van mijn contract moest ik eruit.
De afgelopen jaren heb ik met veel verschillende doelgroepen gewerkt, ik heb ervaren dat mijn passie echt ligt bij het werken met jongeren.
Naarmate je een goede vertrouwensband hebt gecreëerd kon ik erg veel doen met coaching wat heeft geleid tot jongeren die weer naar school gingen, aan het werk konden maar ook jongeren die eerst dakloos waren weer aan een woonplaats te helpen.
Maar ook gewoon er zijn, voor een gesprek of een klein babbeltje was soms al voldoende.
Binnen het werk kon ik veel eigen creativiteit kwijt, er was altijd ruimte voor innovatieve ideeën, dit vond ik erg prettig.
In de afgelopen jaren heb ik dan ook veel zowel klein als grootschalige activiteiten georganiseerd voor de verschillende doelgroepen.
Pluspunten
vrijheid, creativiteit, met mensen werken, goede sfeer
Minpunten
je werkt vaak veel meer uren dan dat in je contract staan
Toezicht houden in het centrum
Toezichthouder (vrijwilligerswerk) (huidige medewerker) –  Arnhem, GE4 mei 2014
Elke zaterdag loop ik met een groep mee om toezicht te houden in het centrum van Arnhem. Je leert goed te communiceren met de mensen in de omgeving en het samenwerken met een team.

In het team bevinden zich zeer leuke en jonge collega's waar ik een goede band mee heb.

Het moeilijkste van de baan is het aanspreken van jongeren om hun negatieve gedrag.

Het leukste van de baan is in het contact komen met verschillende mensen van verschillende afkomsten en omroepen, radiozenders en tv zenders.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rijnstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Rijnstad gesorteerd op locatie