Respect Zorggroep

Respect Zorggroep Reviews

Vele mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Leerzame tijd gehad bij deze organisatie.
Te veel kapiteins op een schip, de hoofd dienstverlening weet totaal niet te communiceren, communicatie is echt ver te zoeken, er wordt vanuit gegaan dat je alles voor ze gaat doen en het werk van bepaalde hoog betaalde mensen gaat doen, er zijn veel collega”s die vinden zich zelf wat en hun manier van werk is de beste en ze staan verder niet open voor suggesties en verbeteringen.
Lieve mensen denk goed na. Als je hier solliciteert veel mensen houden het niet vol hier. Vandaar dat ze altijd op zoek zijn naar medewerkers. Ze verwachten dat alles piekfijn eruit ziet. En dat je als een hond gaat werken. De hoofd Yvonne is zelf een luie dame. Kan alleen dirigeren en roken. Hier werken zelf alleen maar tokkies en ze zijn super asociaal en racistische. Als jij een tokkie bent solliciteer dan!
Slechte leiding. Slechte communicatie. Asociale collega's. Geen teamoverleg.
Collega's die roddelen

Begeleiders–Scheveningen bosch en duin –2019

Slechte leiding.

Slechte communicatie.

Asociale collega's.

Collega's die roddelen.

Bijna de hele dag zitten de collega's op het kantoor zogenaamd team overleg. En YouTube filmpje kijken.
Pluspunten
Nieuwe baan
Minpunten
Alles
leuk gewerkt gezellige college, ervaring op gedaan
Pluspunten
gezelligheid met college en bewoners
Minpunten
veel administratie weinig tijd voor bewoners
Slechte organisatie werken met de bewoners leuk en gezellig
Pluspunten
Bewoners
Minpunten
Organisatie
Het werken in de zorg als verzorgende IG met demente bewoners is een heel mooi beroep. Je was verantwoordelijk voor 8 bewoners, contacten met de verschillende betrokken disciplines en familie, de bijbehorende administratie. Het werken bij Respect Zorggroep, je wordt vriendelijk en met open armen ontvangen, het huis is warm en erg gastvrij voor de familie en vrienden van de bewoners en voor het personeel. Het mooiste van van mijn baan is de liefde en vriendelijkheid van de bewoners en hun familieleden. Het moeilijkste van deze baan is het overlijden van bewoners. Mijn collega's zijn vriendelijk en staan altijd voor iedereen klaar.Wegens omstandigheden kan ik dit beroep niet meer uitvoeren.Ik heb intern op verschillende werkplekken ervaring op kunnen doen op administratief gebied en zijn er helaas intern geen andere vacatures op administratief gebied beschikbaar.
Pluspunten
veel plezier naar me werk
Minpunten
wegens de bezuinigen zwaar werk
Het is een leuke en gezellige werkomgeving. De werksfeer is goed en er zijn genoeg mogelijkheden om door te groeien.
Het is kleinschalig waardoor de lijnen erg kort zijn en je daardoor snel kunt overleggen met je collega`s.

Je dag begint met het nakijken of er zieken zijn en of de route voor de medewerker moet worden veranderd. Je kijkt of er nieuw klanten zijn die je moet gaan indelen per de volgende dag of zo snel mogelijk. Je probeert de basisplanning zo te maken dat je alleen veranderingen moet doen.

De gegevens van klanten die zijn overleden bekijken of alles daarvan binnen is en archiveren.

Je overlegt met je collega`s op kantoor en in de wijk wat er verbeterd kan worden om de planning zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Je mailt de planning door aan de medewerkers van de wijk.

Dan doe je de administratie om te kijken of alle gewerkte uren ook goed zijn geregistreerd en eventueel verander je dat.
leuke collegas en en mocht thee en onbijt voor bewoners maken en dergelijke
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Respect Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
2,8