Recruit a Student

Recruit a Student Reviews

Leuke werkplek voor een bijbaan of tussen jaar. Ze hebben heel veel festivals waar je kan werken, ook hebben magazijn, schoonmaak en inventarisatie werkzaamheden
Voelt in veel opzichten als een uitzendbureau dat nog in de kinderschoenen staat, met medewerkers die soms zelf niet lijken te snappen waar ze precies mee bezig zijn, en in hun communicatie richting hun 'studenten' wel vaker tekort schieten.
Betalingen kon je helaas niet op vertrouwen. Storingen bij de bank, fout aantal uren (te weinig), of zelfs de knaller van t jaar toen ze diezelfde week van uitbetaling aankondigden dat ze deze week 'zoals elk jaar' niet uitbetalen. Alleen werkt er niemand langer bij ze dan een jaar dus niemand wist dit. Meer dan een ‘sorry' kunnen ze nooit aanbieden.

Achteraf is het qua totale professionaliteit echt een van de slechtere uitzendbureaus waar ik heb gewerkt. Als je een andere mogelijkheid hebt zou ik die pakken, anders altijd goed opletten wat je zou moeten verdienen. Sommige klussen verdienen zeker niet slecht! Maar echt goed opletten wat ze je betalen.
Pluspunten
goed betaalde klussen, vervoer naar klussen wordt vaak geregeld, boven minimumloon
Minpunten
ze bedoelen het goed en willen wel, maar er gaat toch veel fout. uitbetalingen die niet kloppen, die te laat komen, waarover communicatie met hun niet makkelijk gaat. hebben echt nog veel te leren als organisatie.
Leuke collega’s, fijne werksfeer. Leuke werkplekken
Pluspunten
Bedrijfsauto
Minpunten
Lange reist
Naast mijn studie heb ik de mogelijkheid om te werken wanneer ik beschikbaar ben. Er is niet altijd een klus beschikbaar als ik vrij ben, maar dat is logisch. Daarnaast is salaris per klus verschillend maar altijd ruim boven het minimum. Goede en snelle communicatie, soms wat onduidelijkheid, maar wordt snel opgelost.
Positief
Je krijgt betaald

Vriendelijk aan de telefoon

Negatief

Salaris is minimaal

Onpersoonlijk je bent echt een nummer

Geen kerstpakket

Fouten in je uitbetaling

Zal niet voor je onderhandelen met de opdrachtgever

Verschillende contracten voor medewerkers met hetzelfde werk bijv opbouw kort verzuim en feestdagen toeslag krijgt niet iedereeen

Kortom werk alleen via Ras als het moet en controleer je betalingen
Minpunten
Zie omschrijving
Je wordt direct geholpen en er is ruimte voor het meedenken over bepaalde processen.
Pluspunten
Wisselen van rooster is goed
Minpunten
Veel achter de computer
Ik heb als stagiair zijnde veel kunnen leren bij Recruit a Student. Ik kwam als leek binnen op het gebied van online marketing maar in een half jaar tijd heb ik een hoop ervaring kunnen opdoen. Ook is de werksfeer erg prettig en zijn de collega's erg behulpzaam. Ook richting de studenten. Al met al raad ik zowel studenten als zoekende stagiaires aan om te werken met Recruit a Student.
Pluspunten
Leuke werksfeer, veel ervaring opgedaan.
Minpunten
Af en toe wat meer aandacht richting de studenten en de stagiaires.
Bekijk meer reviews over Recruit a Student