Rechtbank Den Haag Reviews

Gezellige en zeer goeie werkplek
juridisch medewerkster Familie en Jeugd BOPZ (voormalige medewerker) –  Den Haag3 mei 2018
Je komt van alles tegen alleen de rechtbank betaald heel erg weinig

Je werkt letterlijk hard voor weinig
Pluspunten
mooie locatie en zeer leerzaam
Minpunten
salaris en arbeidsvoorwaarden
zeer gezellige werkomgeving waar hard gewerkt werd met heel veel humor onderling op de werkvloer.
administratief medewerkster Archief (voormalige medewerker) –  Zoetermeer20 november 2017
Helaas mochten wij door de flexwet niet langer werken en neemt de rechtbank geen vaste krachten hiervoor aan. Heb zeer prettig gewerkt daar en heb algeheel zeer goede herinneringen, zowel aan het management als ook de collega's.
Geen dag is hetzelfde
Medewerker facilitair management (huidige medewerker) –  Den Haag11 oktober 2017
Als medewerker facilitair management geeft iedere dag wel een verrassing. Dit plaatst me iedere dag voor nieuwe uitdagingen.
Een Intreresante werkomgeving, waar geen dag het zelfde is.
Flexpoolmedewerker (Facilitairmanagement) (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH6 december 2013
Als medewerker Flexpool werd ik in gezet bij Gerechtsbodedienst: Je ontvangt bezoekers van de rechtbank en verwijst ze naar de juiste zittingszaal. Je hebt overleg met de rechters over eventuele
bijzonderheden oa. het tijdig aanleveren van gedetineerden die elders in het gebouw verblijven en of het een aandachtszaak is verder geef je door aan de rechters wie er verschenen zijn voor de rechtzaak. Daarna roep je de zaak uit.

Beveilinging (receptie): Je ontvangt bezoekers en geeft ze meer informatie waar ze zich kunnen melden.
Je geeft passen aan personeel en bezoekers voor interne afspraken. Daarbij doe je de telefoon afhandeling.
In beide functies ben je alert op de omgeving en daardoor voorkom je incidenten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Rechtbank Den Haag. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Rechtbank Den Haag gesorteerd op locatie