RECEPTEL
Ambulant Hospitallity
Erg leuke baan, heel afwisselend, maar leuk voor als je jong bent, net klaar met school. en even een relaxte baan zoekt
Slechtste werkgever ooit
Ik heb inmiddels veel werkervaring, opgedaan bij diverse bedrijven. Maar het jaar dat ik voor Receptel heb gewerkt, heb ik mij oprecht alleen maar verbaasd hoe slecht deze werkgever zo'n beetje alles voor elkaar heeft. Administratief is het een zooitje (salarisstroken die niet kloppen, waardeloze apps/software etc), visie is absurd. Ze hebben een goed aanname beleid (leuke dames en heren-collega's), maar eenmaal binnen kan je het vergeten. Er is geen ruimte voor iets anders dan hun veel te rechtlijnige ideeën. Er worden talloze beloften gedaan (salaris etc) die niet worden nagekomen. Doorgroeimogelijkheden zijn er alleen voor diegene die meegaan in de opgefokte bedrijfscultuur. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen één van mijn collega's werkt daar nog! Iedereen is weggehold. En leren ze daarvan? Nee dus.
Receptel is een goed bedrijf
Houdt rekening met haar werknemers.
Probeert een goede sfeer te behouden

Probeert het personeel actief te betrekken bij vergaderingen / meetings
Pluspunten
Auto / tankpas / telefoon van de zaak
Minpunten
zeer afwisselende werkgevers welke last minute kunnen worden ingepland / ver buiten jouw woongebied
Gebrek aan inbeeldingsvermogen
Meerdere locaties op een dag in extreme, A ligt te ver van B waardoor je elke file meepakt op een dag. Lunch dient in je eigen tijd in de auto genuttigd te worden
Pluspunten
Minpunten
bizare werkdagen
Specialist in hospitality dienstverlening/gastvrijheidsbeleving
Ik werk al 8 jaar voor Receptel en ga dagelijks met veel plezier naar mijn werk. Geen dag is hetzelfde en er is altijd mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van persoonlijke coaching, groepstraining of het volgen van online cursussen.

Het is fijn om bij een club mensen te werken die dezelfde gedrevenheid en passie met elkaar delen. Samen doen we er alles aan om het verschil te maken bij onze opdrachtgevers en hun gasten en medewerkers te ontzorgen en een warm welkom en verblijf te geven.
Pluspunten
Top team van collega's
Prettige werksfeer met nog leukere collega’s!
Fluitend naar het werk en fluitend weer naar huis!
Sinds oktober 2016 voor mij dagelijkse realiteit. Mede door mijn vaste collega’s en de fijne vaste werkplek maar ook zeker door de pool met ambulante dames die zorgen voor de variatie en aanvulling op het vaste team.

Er is voldoende ruimte en mogelijkheden om verder te groeien middels diverse (online) trainingen maar ook trainingen op maat. Er wordt gekeken naar de behoefte van jou als medewerker en de behoefte van de opdrachtgever.

Receptel is een echt mensenbedrijf die staat voor haar medewerkers met achter de schermen vakkundige dames én heren die jou zullen begeleiden en helpen daar waar nodig zodat je er nooit alleen voor komt te staan.

Nogmaals ik werk met veel plezier voor Receptel!
Bedrijf met mogelijkheden voor iedereen.
Ik zal Receptel bij iedereen aanraden. Werkgever met oprechte interesse in de medewerker, je bent niet één van de vele.
Er wordt naar je geluisterd en je kunt hulp krijgen wanneer je dit nodig hebt.

Ik heb snel de kans gekregen om door te groeien omdat Receptel zag dat ik meer wilde dan dat ik deed.

Zoveel verschillende opdrachtgevers, zoveel verschillende collega's maar wel een hele fijne werksfeer.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Een prettige werkomgeving
Receptel is een leuk, gepassioneerd en gespecialiseerd bedrijf in Hospitality. Een bedrijf waar ik al vele jaren met plezier werk en ik mij welkom voel. Ik ben werkzaam op een vast kantoor met drie locaties, welke heel verschillend zijn maar wel met een ontzettend leuk team. Indien er onduidelijkheden zijn staat mijn Business Manager altijd voor beide partijen klaar. Fijn om op iemand terug te kunnen vallen. Om je verder te ontwikkelen kun je diverse cursussen volgen welke aangeboden worden door Receptel.

Kortom…. Ik ga met veel plezier naar mijn werk en het is fijn om voor zo’n mooi bedrijf te werken.
Leuk bedrijf waar zeker mogelijkheden zijn om door te groeien
Receptel is een bedrijf dat gespecialiseerd is in professionele Hospitality en die hart heeft voor zijn werknemers. Je bent zeker geen nummer en ze denken altijd met je mee en in oplossingen.

Ik ben zelf vast werkzaam op 3 locaties, welke alle drie heel verschillend zijn, maar die het werk juist heel leuk maken. Aangezien Receptel zoveel verschillende soorten klanten heeft, kan je zeker een baan vinden, binnen de klanten waar Receptel werkzaam is, die bij je past.

Je Business Manager is je eerste aanspreekpunt, zij houdt ook contact met de klant waar je werkt, dus ze weet goed wat er speelt binnen de organisatie waar je werkt en je kan er altijd terecht met al je vragen.

Kortom een fijn bedrijf om voor te mogen werken.
Pluspunten
Goede werksfeer
Verschillende locaties werkzaam
Over het algemeen was de sfeer goed. Omdat ik op meerder locaties in Nederland zat is het moeilijk te zeggen hoe de sfeer is. Over het algemeen was de sfeer op de locaties goed.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Teveel reizen
Bekijk meer reviews over RECEPTEL
Stel een vraag over solliciteren of werken bij RECEPTEL. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over RECEPTEL gesorteerd op locatie