Randstad Reviews

641 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 14.634 reviews
Fijne tijd gehad bij Randstad
Secretaresse (voormalige medewerker) –  Zwolle20 januari 2020
Randstad is een fijn bedrijf om voor te werken.
Duidelijk, korte lijnen.
Men laat je zelfstandig werken, heeft daar vertrouwen in.
zag en hoorde niemand van het uitzendburo over hoe het gaat enzovoorts
functie productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Waalwijk13 januari 2020
Randstad heeft mij niet verder geholpen aan een baan toen ik ging verhuizen en doordat mijn contract door liep en hun dat waren verplicht.
Zou wel wat meer werk willen via Randstad
Cateringmedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht11 januari 2020
Ik vind dat je weinig feedback krijg...wordt nauwelijk gereageerd op een email...weinig werk per week
Gezellige collega's
Telefoniste (huidige medewerker) –  Diemen8 januari 2020
Ik heb hier al die tijd met veel plezier gewerkt. In het begin kwam alles wel even op me af maar het wende heel erg snel. Gezellig team waar ik in werk.
Als ik langs kwam gingen wij ook gelijk even een bakkie doen
Chauffeur CE (voormalige medewerker) –  Hengelo OV7 januari 2020
Ik heb een paar jaar voor Randstad Hengelo gewerkt en heb dat altijd met heel veel plezier gedaan en zou het zo weer doen !
wordt doortastend gewerkt, altijd vriendelijk
Financieel administratief medewerker, Ter Beke in Wijchen (voormalige medewerker) –  Wijchen7 januari 2020
Wisselende ervaringen. In Nijmegen werd ik erg snel en gericht geplaatst. Ook daar was het loon niet om naar huis te schrijven, maar als je werk nodig hebt heb je werk nodig.

In Enschede lijk ik helemaal opnieuw te moeten beginnen. Terwijl ik al meerdere opdrachten gedaan heb in Nijmegen en omstreken, moet ik opnieuw komen kennismaken. Deze afspraak is nu voor de tweede keer afgezegd wegens ziekte.

Wanneer de lijntjes tussen randstad Nijmegen en Enschede wat korter waren geweest, of er überhaupt waren geweest, hadden zij kunnen vertellen wat voor persoon ik ben en hoe de verschillende werkervaringen zijn geweest. Helaas.
Pluspunten
meer dan logistiek/productie
Minpunten
laag loon
Top uitzendbureau goede werkgever
Reachtruckchauffeur (voormalige medewerker) –  Zwolle25 december 2019
Heb via randstad bij Scania gewerkt met veel plezier. Reiskosten worden vergoed en elk jaar een bonus winstuitkering + een goed verdiend loon en ploegentoeslag. Jammer dat de orders minder werden waardoor het productiewerk omlaag moest dat heeft voor veel collega's einde werk bezorgd
fantastisch bedrijf en fantastische collega's
junior administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht16 december 2019
Het werken bij Randstad Inhouse, biedt onwijs veel mogelijkheden. Zo kan je, als je hier ambitie voor hebt, ruimschoots de mogelijkheid krijgen tot doorgroeien. Als je kinderen hebt die bijvoorbeeld ziek worden, is het geen probleem om thuis te werken.
Pluspunten
thuis werken, flexibiliteit van beide kanten, werktijden, prettige sfeer, doorgroeimogelijkheden, duidelijke functieomschrijving
21 december 2019

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt bij Randstad Inhouse. Ik wens je hele fijne feestdagen en dat het nieuwe jaar maar net zo positief mag beginnen!

super werkervaring
Medewerker (huidige medewerker) –  Winschoten4 december 2019
super werkervaring leuk voor ieder zeer vriendelijke mensen en erg dankbaar
8 december 2019

Dank je wel voor je mooie review! Hartstikke leuk om te zien dat je een super werkervaring hebt gehad bij Randstad. Jij natuurlijk ook bedankt voor je inzet en enthousiasme!

Zelfde als prominent
chauffeur (voormalige medewerker) –  Groningen28 november 2019
Die planner van transport in groningen die praat alleen maar in zijn voordeel
Nooit weer
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Diemen23 november 2019
Voor mij nooit weer, vreselijke omgeving veel haat en een manager die er niet mee om kon gaan of er zelfs aan mee doet. Ik vond het vreselijk
Minpunten
Alles
8 december 2019

Dank je wel voor het delen van je eerlijke verhaal. De werksfeer die je beschrijft voldoet zeker niet aan onze standaarden. We gaan dan ook graag met je in gesprek over jouw ervaring bij Randstad, zodat wij hiervan kunnen leren. Neem gerust contact met ons op via de mail, telefoon of onze andere sociale kanalen. We horen graag van je!

Prettige werksfeer
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Emmeloord20 november 2019
Zelfstandigheid,,collegialiteit,behulpzaam a.g werkomstandigheden
21 december 2019

Fijn om te horen dat je een prettige werksfeer ervaart! Bij Randstad streven wij ernaar om de werksfeer voor iedereen zo prettig mogelijk te maken, dus goed om te zien dat het effect heeft!

leerzaam gezellig veel HBO ers
Support medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost12 november 2019
Ik heb Randstad als een werk leer traject ervaren. Je leert er heel veel.
Pluspunten
mooie doorgroei mogelijkheden
Minpunten
lange dagen
Gezellige werksfeer, werken met een vrije hand
Topscore sportassistent (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 november 2019
Vrij slecht contact sinds de contact persoon elk jaar een nieuwe stagiair was die dan natuurlijk weer geen benul had van de al-bestaande situatie.
18 november 2019

Bedankt voor het delen van je feedback en goed dat je dit aan ons laat weten. Ik kan mij goed voorstellen dat het elk jaar wisselen tussen contactpersonen niet erg prettig is voor jou als werknemer. We zullen deze feedback zeker noteren. Gelukkig lees ik ook dat je een gezellige werksfeer hebt ervaren! Werkplezier is natuurlijk erg belangrijk en het is fijn om terug te zien dat dit voor jou zeker aanwezig was.

uitzendconsulente
Uitzendconsulente (huidige medewerker) –  Limburg4 november 2019
Een veel eisende job met heel wat doorgroei mogelijkheden.Een compleet verloningspakket.
Helaas houden ze geen tot weinig rekening met je privésituatie.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden, je maakt een uitgebreid netwerk
Minpunten
zeer lange vermoeiende dagen
18 november 2019

Dank je wel voor je feedback! Dit zijn zeker punten die wij meenemen om onze services te verbeteren. Leuk om te lezen dat je het werk ook positief hebt ervaren! Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we natuurlijk graag van je.

Bij nipponexpres was de werkdruk zeer hoog,als ordepicker word van je verwacht dat je een vooraf bepaalde piek moet bereiken dat meestal onmogelijk is
Logistiek /Heftruck chauffer (voormalige medewerker) –  Rotterdam Maasvlakte25 oktober 2019
Uur van de waarheid laten ze je als een groot gebouw vallen zonder het op te ruimen.
Mijn laatste nare ervaring was bij nipponexpres op de maasvlakte.
Zonder een grondige reden mij ontslaan als flexwerker en wat mij opviel is de arbeidscultuur op de werkvloer.
Hopelijk mag een vakbond (fnv)een kijkje nemen.
Pluspunten
13de maad
Minpunten
Slechte werksfeer.
28 oktober 2019

Bedankt voor je feedback. Ontzettend jammer om te zien dat onze service niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. We kijken graag met je mee naar de situatie. Mocht je hier behoefte aan hebben, neem dan gerust contact met ons op via onze website. We horen graag van je!

tijdelijk werk
Kerst postsorteerder (voormalige medewerker) –  Den Haag18 oktober 2019
Tijdelijke werkzaamheden voornamelijk horeca tijdens evenementen
Prima werkgever
Verzorgende (huidige medewerker) –  Nijmegen17 oktober 2019
Ik werk al heel wat jaartjes voor Randstad. Een stabiele werkfactor in mijn leven. Betalingen op tijd. Werktijden zijn op tijd bekent. Interesse in mij als persoon. Fijne app. Al bij al ben ik zeer tevreden.
21 oktober 2019

Wat een mooie review om te ontvangen, dank je wel! Ik hoop dat je in de toekomst ook met veel plezier via ons zal blijven werken :)

Gezellige werksfeer, hoge werkdruk
Intercedent (huidige medewerker) –  Utrecht8 oktober 2019
Randstad heeft er een handje van om mensen met veel verantwoordelijkheidsgevoel aan te nemen. Deze mensen worden telkens uitgedaagd in verschillende vormen. Soms gaat dit goed maar vaak leidt het tot een burnout. De werksfeer is heel fijn, je hebt echt een familiegevoel binnen Randstad en niemand is beter dan een ander.
Pluspunten
Familiegevoel
Minpunten
Werkdruk
Hoog tempo en flexibel zijn
Productiemedewerker (uitzendkracht) (voormalige medewerker) –  Drachten6 oktober 2019
Werken als productiemedewerker vereist tegenwoordig flexibiliteit. Het persoonlijke contact is helaas erg weinig, alles verloopt via de randstad app. De koppeling met de werkvloer is ook erg weinig. Uitbetaling altijd stipt op tijd!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Randstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.