Randstad Reviews

620 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 13.865 reviews
het was erg gezellig om te werken voor randstad
diverse functie's (voormalige medewerker) –  Den Haag14 september 2019
ik heb veel werkgevers gehad via randstad omdat ze erg aan het zoeken waren voor mij.Heb bijna nooit zonder werk gezeten.
Pluspunten
gezellig
Lekker gewerk
Verzorgende C (voormalige medewerker) –  Verzorgende31 augustus 2019
Ik had altijd werk....mooie ervering gemaakt....is leuke contactpersonen
bevooroordeeld
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Steenwijk29 augustus 2019
vragen mensen zat maar geven niet thuis als je reageer ze verzinnen van alles om je niet te plaatsen bij een bedrijf . en als je dan bij het bedrijf zelf navraag doet is het antwoord weten wij niets van ze hebben een probleem met cv die gewoon voldoen aan het gevraagde helemaal als ze alleen maar basis onderwijs vragen ? ze moeten er toch iets bij zetten
Administratief medewerker
Backoffice medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)22 augustus 2019
Helaas heeft Randstad de wijzigingen in de arbeidsmarkt niet voldoende bijgehouden zodat ze mij nooit de loopbaan EVC hebben aangeboden. Hier heb ik, nadat ze geen werk meer voor mij hadden, op gewezen. Gevolg is dat ik nu aan kan tonen HBO te bezitten. Hadden ze dit eerder gedaan hadden ze me gewoon aan het werk kunnen houden.
27 augustus 2019

Bedankt en goed dat je dit met ons deelt! Wat jammer om te lezen dat je ervaring met Randstad niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Mocht je graag je verhaal kwijt willen of nog op zoek zijn naar een leuke nieuwe uitdaging, dan mag je ons uiteraard altijd een berichtje sturen. Wij helpen je graag verder!

Randstad
Warehouse operator, EPT truck driver in DHL (voormalige medewerker) –  Den Bosch21 augustus 2019
Best Agency,nice staff and very friendly atmosphere :)
Excelent
Logistics employee and forklift driver (voormalige medewerker) –  warehouse worker1 augustus 2019
Excellent company, all my respect, I hope I can work with them again. Serious and responsible!
13 augustus 2019

I'm glad to hear you've had a great experience with us! If you need any help finding a new job, we're happy to be of service.

Goede werksfeer
Costumer Service mederwerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam30 juni 2019
Goede werksfeer, aardige collega's. Delen kennis en ervaring met elkaar.
7 juli 2019

Bedankt voor je review! Wat mooi om te lezen dat je het als een fijne en leerzame periode hebt ervaren :)

veel ervaring opbouwen
Afwasser (huidige medewerker) –  Rotterdam26 juni 2019
bij randstad kan je zeker veel ervaring opbouwen en door groeien tot een hogere positie
Goed bedrijf
chauffeur koelwagen (voormalige medewerker) –  Dokkum30 mei 2019
Vriendelijke mensen
Goede informatie
Betaling altijd op tijd
Goede begeleiding als je ziek bent
Je ziet dagelijks veel huizen
Helpende (voormalige medewerker) –  Haarlem20 mei 2019
Het werk zelf is heel leuk. Het minder leuke is dat alles via de telefoon gaat. Bij mij ging er veel mis met het geld. Ook werden er dingen zonder overleg doorgezet als ze je niet telefonisch te pakken kregen(terwijl ze weten dat je aan het werk bent) Werd vaak op het laatste moment ingepland en dan vonden ze het raar dat je de dienst niet accordeerde(aangezien ik dan al andere plannen had gemaakt) Dit werkte voor mij is zijn geheel niet
Pluspunten
Veel nieuwe sociale contacten
Minpunten
Uurloon veel te laag moet aantrekkelijker worden
20 juni 2019

Dankjewel voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat niet alles goed is verlopen tijdens je werkperiode bij Randstad. Dit is voor ons belangrijke informatie welke wij zeker zullen noteren en meenemen in onze samenwerkingen met employees. Het is fijn om te zien dat je van het werk zelf wel erg hebt kunnen genieten en dat je je sociale netwerk hebt kunnen uitbreiden! Dat horen wij natuurlijk ook erg graag ;)

communicatie
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Voorschoten14 mei 2019
Ik ben bijzonder geholpen om een nieuwe start te maken in het maatschappij via Randstad! Met trost gewerkt in elk bedrijf! Er is altijd een doorgroeimogelijkheid.
Pluspunten
aanwezigheid
Minpunten
nog niet gevonden
18 mei 2019

Wat leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent! Bij Randstad denken we altijd graag met je mee in de zoektocht naar een passende baan, waarbij het zoeken naar mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen absoluut centraal staat. Mocht je weer op zoek zijn naar een leuke uitdaging via Randstad, dan mag je ons natuurlijk altijd weer benaderen :)

Een prettige bedrijf om voor te werken.
Purchasing Officer SAMCO Aircraft Maintenance (voormalige medewerker) –  Maastricht10 april 2019
Professioneel maar toch personelijke medewerkers waar je altijd terecht kan met vragen. Betalen altijd op tijd, en de app geeft je een heel duidelijke overzicht van al je zaken.
5 mei 2019

Pas op hoor, je laat ons blozen ;) Heel erg bedankt voor je feedback, we zullen ons best voor je blijven doen!

produktieve en leerzaam
oproepkracht cateringmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam10 april 2019
Doordat je bij verschillende bedrijven binnenkom is het zeer leerzaam, hoe de werkzaamheden op verschillende manieren worden gedaan. Veel verschillende bedrijfscultuur.
Pluspunten
lunches tegen lage vergoeding
5 mei 2019

Het is altijd leuk om een kijkje in de keuken te nemen van een nieuw bedrijf, dat ben ik helemaal met je eens. Bedankt voor je review, cheers!

Vast in hetzelfde baantje tot uiteindelijk randstad verhuiste
algemeen medewerker ATI saneringsbedrijf (voormalige medewerker) –  Dedemsvaart5 april 2019
geen uitzicht op groei mogelijkheden, geen nieuwe banen
5 mei 2019

Hoi, ik vind het jammer om te horen dat je dit zo ervaart, bij Randstad denken we namelijk juist graag met je mee over jouw persoonlijke en professionele groei. Neem gerust contact met ons op via info@nl.randstad.com, dan gaan we gelijk voor je aan de slag!

goede werkgever
Directiesecretaresse (voormalige medewerker) –  Zevenbergen3 april 2019
Het is een goed uitzendbureau. Ze hebben leuke functies.
Pluspunten
veel jobs
Minpunten
salaris is niet al te hoog
5 mei 2019

Hoi! Wat fijn om te lezen, kort maar krachtig. Bedankt voor de review :)

Geweldig uitzendbureau
Schilder / behanger (voormalige medewerker) –  Arnhem18 maart 2019
Zij hebben mij altijd prima op weg geholpen naar een nieuwe baan, doorgroeimogelijkheden aangeboden en meegedacht. Fijne mensen om mee te werken. Zodra er nieuwe mogelijkheden waren om te wisselen van projecten stelden ze dat voor.
Pluspunten
Digitaal urenlijsten
Minpunten
Slechte parkeermogelijkheid in Arnhem Noord
Super
Expeditiemedewerker container losser (voormalige medewerker) –  IJsselmuiden9 maart 2019
Fijne werk plek in de logistiek
Fijne collega's
Makelijk te combineren met gezin zo kan ik als mama ook nog redelijk mijn uren maken en er thuis zijn
Pluspunten
Voor mij dicht bij huis
Minpunten
Heb ik niet.
Goede uitzendmogelijkheden
. telefoniste, receptioniste, secretaresse (voormalige medewerker) –  Utrecht, Zeist7 maart 2019
Het is ruim 40 jaar geleden dat ik voor Randstad werkte. Veel verschillende administratieve functies voor langere en korte termijn gehad.
Pluspunten
Continu werk
Goede uitzendbureau met oog voor detail
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 maart 2019
Heb in de jaren 80 90 via Randstad gewerkt bij diverse bedrijven en het contact was altijd goed
Pluspunten
de hapje/drankje op de vrijdagmiddag
Minpunten
de hoogte van het salaris
5 mei 2019

Fijn om te lezen dat je na al die jaren nog steeds positief terugdenkt aan je tijd bij ons en het prettige contact! Laat het ons vooral weten als je weer op zoek bent naar werk, we helpen je graag :)

schoonmaken vakantie huisjes
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Nooitgedacht28 februari 2019
Eigenlijk was elke dag wel een beetje het zelfde.
Allereerst kwam je samen in de kantine, werd je verdeeld in werkgroepen en kwam je te weten onder welke leiding je die dag moest werken. Op een gegeven moment hadden ze te weinig personeel of personeel dat niet op kwam dagen waardoor ik alleen huisjes moest gaan schoonmaken of zelfs nog huisjes van andere mensen moest afmaken omdat deze nog niet klaar waren of het niet nauwkeurig genoeg gedaan hadden. Mij zelf gaf het persoonlijk wel een fijn gevoel dat er op een gegeven moment speciaal naar mij gevraagd werd of ik niet nog een dag extra kon komen helpen omdat ik mijn werk goed uitvoerde waarna ik zelf ook mensen min of meer een beetje mocht aansturen en controleren.
Pluspunten
sochtends werken, smiddags lekker vrij!
Minpunten
korte tijden, weinig dagen, soms te weinig schoonmaak spullen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Randstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.