Randstad
Bekijk alle 15.222 reviews
Goed
Goed werk. Goede collegas. Goed baas. Ik wil daar terug
Goede Uitzendbureau
De mensen daar zijn aardig en behulpzaam, en goede Uitzendbureau
fijn bedrijf
aardige medewerkers

veel vacatures.
Opleiding en sollicitatieprocedure snel geregeld
Prima werkgever, echter een vaste aanstelling bij de werkgever verdient mijn voorkeur.
vreemde arbeidscultuur
Naar ik aanneem drie maanden lang voor toeristen vervoer gezorgd in opdracht van Oostenrijk bij EBS waterland. continuering was niet mogelijk. na september niets meer van Randstad vernomen
Typisch uitzendbureau gedrag
Het is geen goede uitzendbureau. Accounts worden/kunnen niet verwijderd worden en hun servicedesk weten niet waarom je een account zou moeten verwijderen.

Veel gesolliciteerd via dit bedrijf maar nooit echt aan de slag kunnen gaan.

Vooral in het Zuiden van het land lijken de mensen hun eigen gangetje te gaan. Jammer dat er geen controle is vanuit de hoofdkantoor, tevens zouden medewerkers goed gescreend moeten worden.
8 maart 2020
Jammer om te horen dat je ervaring bij Randstad niet positief was, maar goed dat je dit laat weten aan ons! Stuur een berichtje naar: info@nl.randstad.com en dan helpen wij je graag verder!
Gereed
Heb een hele korte tijd gewerkt voor randstad. Alleen jammer dat t voor korte duur was.
8 maart 2020
Bedankt voor je bericht, spijtig om te horen dat je voor een korte tijd voor Randstad hebt gewerkt. Als je interesse hebt om weer bij Randstad aan de slag te gaan, neem dan een kijkje op: https://www.randstad.nl/vacatures/
We zien je graag terug!
Productieve en snelle werkomgeving
Randstad is een organisatie waar jij als medewerker centraal staat. Er zijn veel mogelijkheden om te leren en ontdekken. Er heerst een echte doeners- mentaliteit en de organisatie is snel én verandert snel. Hectiek, aanpakken, durf, verbinding, samen zijn woorden die Randstad typeren.
8 maart 2020
Bedankt voor je bericht en goed om te horen dat je het fijn vindt om bij Randstad te werken. Bij Randstad vinden wij het inderdaad belangrijk dat de medewerker centraal staat en wij zijn blij om te horen dat dit ook zo wordt ervaren!
productieve en gezellige werkomgeving
ik was had niks te klagen over randstad had elke dag werk en de werkgevers die vroegen mij altijd aan op naam.
1 maart 2020
Bedankt voor je review! Fijn dat je Randstad als positief hebt ervaren. We zien je zeker graag een keertje terug, mocht je daar uiteraard interesse in hebben.
Efficient
To be honest, I worked for other companies through Randstad years and years ago. I do not see how this survey is relevant to me as it will not reflect a true picture of the company. I did enjoy working for them.
1 maart 2020
Thank you for your review. We're glad to read that your experience working for the other companies through Randstad was a positive one!
Leuke eerste werkgever!
Zeer goede basis voor een eerste baan dmv de geboden opleidingen/trainingen en begeleiding. Verder voelen collega's als vrienden. Fijne club mensen!
1 maart 2020
Leuk om te zien dat wij je een fijne eerste ervaring hebben gegeven in het werkveld! Bedankt voor je review en wie weet tot ziens ;)
In orde.
Ze doen hun best voor je te helpen met een baan en betalen goed.
1 maart 2020
Dank je wel voor je positieve review! Fijn om te zien dat je de hulp vanuit Randstad goed hebt ervaren. Mocht je ooit weer op zoek zijn naar een nieuwe baan, dan helpen we je uiteraard graag weer.
Prima
Prima werken hier, fijne werksfeer, goed contact met leidinggevende
1 maart 2020
Fijn dat je de werksfeer en de communicatie bij Randstad goed hebt ervaren, bedankt voor je review!
Slechte Communicatie
De communicatie bij randstand verliep niet soepel. Werk werd aangeboden op rare tijdstippen en verschillende tijdstippen op één dag. Hierdoor slecht te combineren met privé leven. Daarnaast werden werktaken niet duidelijk uitgelegd.
20 februari 2020
Bedankt voor je feedback. Wij vinden het jammer om te horen dat je de communicatie niet soepel hebt ervaren in combinatie met je rooster. Mocht je toch nog terug willen komen dan kunnen we altijd samen met je kijken of er wellicht iets bij zit wat beter te combineren is met je privé leven.
Prettig
Het personeel begeleidt je zoals het hoort. Je word goed ingewerkt.
20 februari 2020
Dankjewel voor je review! Goed om te horen dat je de juiste begeleiding hebt mogen krijgen op je werk!
Mooi bedrijf
Mijn 5 jaar bij Randstad hebben mij veel geleerd, mede dankzij een fijne manager. Coaching, al dan niet on the job, behoort tot de standaard en als je je inzet kom je ver. Door veel goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, is de salariëring zelf helaas niet optimaal en door de grootte van het bedrijf weinig ruimte voor onderhandeling.

Al met al een mooi bedrijf om voor te werken!
20 februari 2020
Heel erg bedankt voor je review. Wij investeren graag in ons personeel en dit moet van beide kanten komen. Goed om te horen dat je dit positief hebt kunnen ervaren.
groot werkplats
Je moet actief zijn bij het werk en sneelheid is belangrijk
20 februari 2020
Dankjewel voor het delen van je review en feedback. Hopelijk heb je een goede tijd gehad met ons!
Fijne tijd gehad bij Randstad
Randstad is een fijn bedrijf om voor te werken.
Duidelijk, korte lijnen.

Men laat je zelfstandig werken, heeft daar vertrouwen in.
20 februari 2020
Dankje voor jouw review. Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt mogen beleven bij ons.
Gezellig maar toch chaotische werkomgeving
bijzondere werksfeer en bedrijfscultuur die niet iedereen bevalt, het werk is op het begin zwaar maar nadat je er handigheid in hebt is het werk relatief simpel en eentonig, helaas zijn er weinig doorgroei mogelijkheden.
25 januari 2020
Dank je wel voor jouw review. Wij bij Randstad vinden het belangrijk dat jij je gehoord voelt en weet dat wij oprecht geïnteresseerd in je zijn. Mocht je nog steeds graag via Randstad aan de slag gaan, dan ontvangen we uiteraard graag een berichtje van je via een van onze kanalen. We kijken dan zeker met je mee naar alle kansen binnen Randstad en of hier ook doorgroeimogelijkheden voor jou liggen. We horen het graag van je!
zag en hoorde niemand van het uitzendburo over hoe het gaat enzovoorts
Randstad heeft mij niet verder geholpen aan een baan toen ik ging verhuizen en doordat mijn contract door liep en hun dat waren verplicht.
25 januari 2020
Goed dat je deze feedback met ons deelt, bedankt daarvoor! Bij Randstad geloven we in uitmuntende dienstverlening die jij ook van ons mag verwachten. We gaan graag met je in gesprek over wat hier precies is misgegaan. Neem zeker contact met ons op via de mail, telefoon of onze andere sociale kanalen, dan kijken we direct met je mee. Alvast bedankt!
Zou wel wat meer werk willen via Randstad
Ik vind dat je weinig feedback krijg...wordt nauwelijk gereageerd op een email...weinig werk per week
25 januari 2020
Dank je wel voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat je de communicatie en feedback vanuit Randstad als weinig hebt ervaren. We kijken en denken graag met je mee, dus stuur ons zeker een berichtje als je graag met ons in gesprek wilt om bijvoorbeeld te zoeken naar een baan met meer uren in de week. We hopen snel van je te horen!
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Randstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.