Raet Reviews

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Een bedrijf waarbij dienstverlening aan derden, lees verloning, centraal staat
heden MI Consultant / Informatie Analist (huidige medewerker) –  Amsterdam13 juni 2017
Met HR cloud software Youforce krijgen managers en medewerkers inzicht in en controle over hun HR-zaken. Waar en wanneer zij dat willen, op elk device. Alle HR-kengetallen zijn binnen handbereik en geeft de inzichten die men nodig heeft om ervoor te zorgen dat de medewerkers het maximale uit hun talenten halen.
Was deze review nuttig?JaNee 6Rapporteren
Prima bedrijf
Informatie analist (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost4 juli 2016
Het verhaal is te lang om kort weer te geven.
Ik heb een leuke club collega's. Een goede mix van leeftijden.
Het leukste aan m'n werk vind ik een business analyse uitvoeren. Wat wil de klant en het vervolgens uitwerken, zodat een developer resp. consultant kan gaan programmeren.
Het moeilijkste van m'n huidige baan is, dat er geen capaciteit is om de wijzigingen door te voeren. En dat maakt, dat je eigenlijk weinig werk af kan maken. Daar wil ik voor mezelf graag verandering in brengen.
Pluspunten
Redelijk dichtbij
Minpunten
Geen parkeerplaats meer
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Analist programmeur assembler (huidige medewerker) –  Amersfoort, UT21 november 2013
Raet gaat op dit moment het assembler deel van de programmatuur uitfaseren. Hierdoor is er geen wrk meer voor mij bij dit bedrijf en zoek ik een nieuwe uitdagig.
Pluspunten
Dicht bij huis.
Minpunten
Uitfasering van mijn werkzaamheden.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 9Rapporteren
Werk-Privé Balans
Werksfeer verslechtert door druk van bovenaf, fijne collega's
payroll personnel administrator (huidige medewerker) –  Utrecht25 mei 2013
Fijne collega's, doordat veel collega's hetzelfde werk doen is er veel kennis aanwezig over de software en over het vakgebied. Hierdoor ku je veel leren. Echter, sinds een jaar loopt er een project, op initiatief van de directie, om efficiënter te gaan werken. Dit project zorgt voor veel onrust, en is slecht voor de werksfeer. Dit komt doordat er weinig of geen ruimte is voor inbreng van de medewerkers zelf.
Pluspunten
leuke collega's, je kunt veel kennis opdoen
Minpunten
druk vanuit de directie
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 2Rapporteren

2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

2,8

Reviews over Raet gesorteerd op locatie