Raet Reviews

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 7 reviews
Cultuur met veel vrijheid tot actie en verbeteringen toe te passen
Teammanager (huidige medewerker) –  Amersfoort14 augustus 2017
Veel zaken die de revue passeren binnen Raet. Als je goed bent in organiseren en initieren van verbeteringen; zit je goed!

Buiten dat Raet binnen Nederland en nu ook er buiten de meest bekende speler is op de HR Services & Payroll markt.
Pluspunten
Flexibele arbeidsvoorwaarden
Een bedrijf waarbij dienstverlening aan derden, lees verloning, centraal staat
heden MI Consultant / Informatie Analist (huidige medewerker) –  Amsterdam13 juni 2017
Met HR cloud software Youforce krijgen managers en medewerkers inzicht in en controle over hun HR-zaken. Waar en wanneer zij dat willen, op elk device. Alle HR-kengetallen zijn binnen handbereik en geeft de inzichten die men nodig heeft om ervoor te zorgen dat de medewerkers het maximale uit hun talenten halen.
Prima bedrijf
Informatie analist (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost4 juli 2016
Het verhaal is te lang om kort weer te geven.
Ik heb een leuke club collega's. Een goede mix van leeftijden.
Het leukste aan m'n werk vind ik een business analyse uitvoeren. Wat wil de klant en het vervolgens uitwerken, zodat een developer resp. consultant kan gaan programmeren.
Het moeilijkste van m'n huidige baan is, dat er geen capaciteit is om de wijzigingen door te voeren. En dat maakt, dat je eigenlijk weinig werk af kan maken. Daar wil ik voor mezelf graag verandering in brengen.
Pluspunten
Redelijk dichtbij
Minpunten
Geen parkeerplaats meer
Analist programmeur assembler (huidige medewerker) –  Amersfoort, UT21 november 2013
Raet gaat op dit moment het assembler deel van de programmatuur uitfaseren. Hierdoor is er geen wrk meer voor mij bij dit bedrijf en zoek ik een nieuwe uitdagig.
Pluspunten
Dicht bij huis.
Minpunten
Uitfasering van mijn werkzaamheden.
Werksfeer verslechtert door druk van bovenaf, fijne collega's
payroll personnel administrator (huidige medewerker) –  Utrecht25 mei 2013
Fijne collega's, doordat veel collega's hetzelfde werk doen is er veel kennis aanwezig over de software en over het vakgebied. Hierdoor ku je veel leren. Echter, sinds een jaar loopt er een project, op initiatief van de directie, om efficiënter te gaan werken. Dit project zorgt voor veel onrust, en is slecht voor de werksfeer. Dit komt doordat er weinig of geen ruimte is voor inbreng van de medewerkers zelf.
Pluspunten
leuke collega's, je kunt veel kennis opdoen
Minpunten
druk vanuit de directie

Zie meer reviews over Raet

Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Raet. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Raet gesorteerd op locatie