Radboudumc Reviews

31 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 32 reviews
Goede en gezellige omgeving
Internship, Technician (voormalige medewerker) –  Nijmegen30 maart 2019
Het was een leerzame stage met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook was er bij beide afdelingen genoeg hulp om verschillende technieken te leren.
Pluspunten
Gezellig
Leerzame omgeving
Systeembeheerder (huidige medewerker) –  Nijmegen11 maart 2019
Gigantische architectuur met een erg leerzame omgeving. Een fijne sfeer;
Leerzame werkomgeving
Clinical academic employee (voormalige medewerker) –  Nijmegen4 maart 2019
Heb elke dag weer wat nieuws mogen leren op de afdeling Genetica
Professionele werkomgeving
Promovendus (voormalige medewerker) –  Nijmegen28 januari 2019
Het Radboudumc is een prettig bedrijf met een zeer professionele sfeer. Als werknemer binnen het Radboudumc heb je echt het gevoel onderdeel uit te maken van een organisatie die het leven van patiënten wil verbeteren.

Er wordt voor werknemers veel ondernomen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om mee te doen aan de zevenheuvelenloop en wordt er ieder jaar een estafetteloop georganiseerd in de kelder van het ziekenhuis.
Prima werkplek
Onderzoeker (voormalige medewerker) –  Nijmegen29 december 2018
Fijne werkomgeving met goede arbeidsvoorwaarden en een prettige sfeer.
Interessante werkgever
Unitmanager Services Informatie Management (voormalige medewerker) –  Nijmegen19 november 2018
Radboud imc Ius een interessante werkgever met veel mogelijkheden. Budget is echter altijd beperkend en door de minder geleide organisatie het bereiken van verandering lastig. Grote organisatie met veel mogelijkheden en veel toepassingen in onderwijs, zorg en onderzoek.
Er moet veel verbeterd worden, wat mooi is maar lastig te realiseren. Vraagt dus veel diplomatieke competenties en ervaring.
Pluspunten
veel mogelijk
Minpunten
lastige werkomgeving om te verbeteren veranderen
fijne collega's
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Nijmegen29 oktober 2018
Ik vond het wel een fijne omgeving, alleen veel eentonig werk
Veel negativiteit binnen de teams
Doktersassistente (huidige medewerker) –  Nijmegen4 juni 2018
Gewerkt op diverse poliklinieken,en helaas overal veel geroddel,negativiteit en hiërarchie.
Dit was binnen álle teams zo. Ook kennissen die op andere poli’s werkten hebben dit zo ervaren.
Het is een geweldig ziekenhuis qua scholing en doorgroeimogelijkheden maar helaas veel roddel en achterklap. Jammer!
Pluspunten
Salariëring
Minpunten
Vervelende sfeer binnen de poliklinieken
Leerzame omgeving met goede begeleiding voor stagiaires
Onderzoeker (voormalige medewerker) –  Nijmegen20 mei 2018
Goede begeleiding gehad als stagiaire, informele werksfeer. Druk was echter vaak hoog.
Prettige plek, prettige mensen en veel leermogelijkheden
Stagiair arbeidsmarktcommunicatie (huidige medewerker) –  Nijmegen20 maart 2018
Ik ervaar het Radboudumc als een fijne werkgever. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en de faciliteiten (in het nieuwe Tandheelkunde gebouw) zijn fantastisch.

Je ervaart dat collega's trots zijn om voor deze organisatie te werken. Dat leidt tot een prettige werksfeer, waarbij onderlinge betrokkenheid hoog in het vaandel staat.

Vanwege de grootte van de organisatie liggen er veel mogelijkheden om je door te ontwikkelen. Interne kandidaten krijgen bij een sollicitatie bij gelijke geschiktheid de voorkeur boven een externe sollicitant bijvoorbeeld. Dat leidt ook tot een fijne mentaliteit: hard werken en goed presteren wordt beloond.
Gemotiveerde organisatie
Zorghulp (voormalige medewerker) –  Nijmegen5 mei 2017
Mensen met een warm hart, heel harde werkers.
Gedreven, gemotiveerd, georganiseerde instelling.
Men wil graag iets voor een ander betekenen en hebben daar alles voor over. Dit is de mentaliteit welke iedere werknemer, waar dan ook, zou moeten hebben.
Men waardeert elkaar en motiveert elkaar.
Pluspunten
Goede regelingen
Minpunten
Pauze nemen schiet er (te) vaak bij in
Veel facetten van farmacie
Apothekersassistente (voormalige medewerker) –  Nijmegen23 maart 2017
Er zijn veel mogelijkheden om met de verschillende facetten van de farmacie bezig te zijn en jezelf verder te specialiseren
senior secretaresse
Senior Secretaresse (voormalige medewerker) –  Nijmegen24 februari 2017
Opstarten van computers en patientengegevens uitdraaien, telefoon aannemen en mensen te woord staan. patientengegevens invoeren
notuleren, roosters maken van de verpleegkundigen..

Leukste was de afwisseling.
Ik heb geleerd met veel zaken tegelijk bezig te zijn en prioriteiten te stellen en ten alle tijden vriendelijk te blijven.

Lastig dat er veel pieken waren.
Rooster maken voor de verpleeging was best lastig omdat je dat nooit 100% voor iedereen naar tevredenheid kunt doen.

Leuke collega's.
Geweldige organisatie waar ik heel fijn werkervaring heb kunnen opdoen.
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) –  Nijmegen7 februari 2017
Tussen april 2015 en maart 2017 ben ik werkzaam (geweest) voor het Radboudumc. Ik hield mij bezig met het opstellen van inkoopprocessen en droeg bij aan de implementatie en continue verbetering hiervan. Ook nam ik deel aan diverse (kleinere) projecten.

Ik vond het ontzettend leuk om met collega's met ieder hun eigen specialisme samen te werken. Met elkaar hebben wij een optimalisatieplan opgesteld en in werking gezet. Het Radboudumc heeft procesoptimalisatie hoog in het vaandel staan en ik ben ervan overtuigd dat zij aan (continue) verbetering blijven werken.

Ook vond ik het fijn dat er ruimte was om met collega's een praatje te maken, een broodje te eten tussen de middag of eventueel een drankje te drinken na werktijd. Zo ben je meer dan alleen collega's!
Gezellige werksfeer waarbij iedereen elkaar probeert te helpen
junior research analist (voormalige medewerker) –  Nijmegen27 december 2016
In deze baan was ik werkzaam als research analist, in dit jaar heb ik veel bijgeleerd. Ik had al wat ervaring met flowcytometrie maar in deze baan heb ik met andere software en andere flowcytometers gewerkt. Ook met celkweek had ik al ervaring maar ik had nog nooit gewerkt met kankercellen uit patiënten en ook het maken van NK-cellen uit stamcellen kende ik nog niet. Er waren veel onderzoekslijnen op dit lab, toch wilde iedereen je altijd overal mee helpen en werd er goed meegedacht. Er werd naar iedereen geluisterd, zowel naar de Post-docs als de studenten. Dit gaf het een fijne werksfeer. Ook was er tijd voor leuke dingen tussendoor en was er een keer in de week bij een vergadering cake of taart.
Prima werkgever. Goede sfeer op tandheelkunde en het longcentrum .
Beeldvormende technieker röntgen- echografie. (huidige medewerker) –  Nijmegen19 september 2016
Ik wil heel graag meer uren werken op tandheelkunde.(ik werk slechts 3x van 9.00- 15.00 u; dit is 17 uur) )
Op contract-uitbreiding wacht ik al 5 jaar.

Misschien als er over 1,5 jaar een collega stopt ga ik een dag meer werken hier.
Maar de FTE lijkt te gaan veranderen voor onze afdeling
Dus als de oudste (die 3 hele dagen werken mag hier) stopt
dan levert dat geen extra werkuren op voor mij. In ieder geval minder dan ik hoopte.
Ik weet niet of de manager wel in de gaten heeft
op welke manier ik vooral mijn bijdrage aan onze afdeling lever.
Ik hou van duidelijke communicatie en zorg vaak voor goede contacten tussen andere de afdelingen en de onze.
Ik wil meer door kunnen groeien en mezelf ontwikkelen.

Maar de bijscholing moet je tegenwoordig zelf betalen en dat kan ik niet met mijn salaris.
Pluspunten
groot bedrijf met veel zekerheden.
Minpunten
Productieve en gezellige werkomgeving met veel kans op ontwikkeling van vaardigheden
Stagiaire analist histologie, afdeling Urologie (voormalige medewerker) –  Nijmegen31 mei 2016
Ik heb in mijn stage werkzaamheden uitgevoerd op de afdeling Urologie in het RIMLS. De uitgevoerde werkzaamheden stonden in verband van mijn eigen uitgevoerde onderzoek 'De invloed van Sunitinib op het vaatbed van 2 verschillende niertumoren'. Mijn collega's hebben mij goed ondersteund en begeleidt tijdens het uitvoeren van mijn werkzaamheden.
Plezier afhankelijk van de afdeling waar je werkt
Servicebedrijf (voormalige medewerker) –  Nijmegen27 april 2016
Het ligt eraan op welke afdeling je werkt of het bevalt. Mijn afdeling (onderdeel servicebedrijf) heeft in 3 jaar tijd 6 leidinggevenden gehad en 2 herstructureringen. 1 van de leidinggevenden is op staande voet ontslagen, maar voor die tijd werd niet naar personeel geluisterd die zei dat er iets mis mee was.

Qua salaris kijken ze naar je vorige salaris, dus veel verschil op de afdeling tussen personen met dezelfde functie.

De raad van bestuur heeft een flinke vinger in de pap en houdt zich bezig met details die ze zouden moeten delegeren.

Algemene sfeer is gelukkig wel goed en de collega's hebben allen hart voor de zaak en humor en kennis. Daar zou meer op vertrouwd mogen worden.
Pluspunten
Minpunten
Geen vertrouwen, slecht management
Geweldig bedrijf waar je veel eigen initiatief kunt inbrengen
Receptionist/Baliemedewerker. (voormalige medewerker) –  Nijmegen15 april 2016
Heb er een geweldige stage gehad waarbij ik veel geleerd heb en zeer bereidwillige collega's heb gehad.
Pluspunten
Super werksfeer
motiverende werkomgeving
Projectmanager / Verandermanager Service Desk (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE22 oktober 2015
Ik heb hier als zzp-er gewerkt.

Na enige aarzeling (de zoveelste verandermanager) heb ik het vertrouwen weten te winnen van de medewerkers van de skilled servicedesk en zijn we samen een mooi groeipad gelopen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Radboudumc. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Radboudumc gesorteerd op locatie