RAAAK Personeel
RAAAK Personeel heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Bij Raaak Personeel heb ik geleerd wat persoonlijke aandacht betekent. De korte lijnen en je mening die echt toedoet. Dit is wat aandacht eigenlijk is.
Daarnaast is Raaak Personeel een organisatie die professioneel is en de klant bedient vanaf de werkvloer tot aan top management. Dus bij ons zijn secretarieel medewerkers welkom , maar ook productiemedewerkers of een HR manager.
Pluspunten
De vrijmibo zijn een vast onderdeel van de week en de jaarlijkse uitjes
Minpunten
(Nog) niet in heel Nederland fysiek aanwezig
Eigen inbreng en persoonlijk ontwikkelen staan hoog in het vaandel binnen onze organisatie. Ben jij iemand die graag bij een organisatie werkt, die als familie aanvoelt, waar jij wordt gezien én waar je niet in een hokje wordt gestopt? Dat is in een notendop Raaak!
Wij verzorgen en investeren in opleidingen, namelijk onze Raaak Academy. Hierdoor haal je het maximale uit jezelf en uit het werk!

We werken graag samen en zijn zeer gedreven. Met onze cultuurwaarden: eerlijk, dichtbij en eigenzinnig hebben we een fantastische club mensen, allemaal verschillend, maar allemaal met het hart op de juiste plaats. Super!
Pluspunten
Personeelsuitjes, ontwikkeling
Bij Raak werk ik met mijn collega's samen, iedereen helpt graag. je kunt hier een perfecte werkomgeving vinden.
Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Afhankelijk van marktwerking
Voor mij is werken bij Raaak het hebben van een gezellige werkomgeving, wat de productiviteit enorm ten goede komt. Ik geloof dat je door samen te werken meer bereikt dan wanneer je dit alleen doet, bij Raaak is samenwerking dan ook een van de kernwoorden.

De bedrijfscultuur is heel open wat het stellen van vragen gemakkelijk maakt. Hier heb ik de afgelopen maanden al ontzettend veel door geleerd en ik weet zeker dat dit alleen nog maar zal worden voortgezet in de komende tijd. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij Raaak centraal, dit is als werknemer heel prettig!
Ik werk nu al bijna twee jaar bij Raaak, en ga nog altijd met plezier naar mijn werk. Er is veel aandacht voor het individu, en je bouwt dus ook persoonlijke banden op met je collega's en leidinggevenden. Maar, als er gewerkt moet worden zal iedereen ook zijn / haar handen in elkaar voegen om de klus te klaren! Verder is er veel ruimte voor het inbrengen van persoonlijke inzichten en ideeën. De gezellige werksfeer in combinatie met een goede work-ethic zorgen dat het een plek is waar je je helemaal op je gemak kunt voelen!
Pluspunten
Gezellige gezamenlijke lunches
heb leren omgaan met mensen met een beperking en was erg leuk.
Dagelijks werken met ambitieuze enthousiaste professionals maakt werken bij Raaak Personeel leuk. Samen streven we onze doelstellingen na om succesvol te zijn. Als personeelsbemiddelaar bemiddelen we werkzoekenden naar een nieuwe baan. Het kiezen van een nieuwe of andere baan is voor een kandidaat immers een belangrijke beslissing. Wij hechten veel waarde aan een goede match! Dit doen wij op basis van werkervaring en persoonlijkheid.

Binnen Raaak Personeel wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling. Wij trainen en coachen onze mensen. Dit gebeurd intern maar ook extern. Op deze manier houden we onze kennis up-to-date en voorzien wij werkzoekende en werkgevers van de juiste informatie.

Wij kijken naar de kwaliteiten van onze medewerkers en die van onze organisatie. Door beide met elkaar te verbinden zijn wij samen succesvol!
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, afwisselend werk, samenwerken
Raaak Personeel is een professionele, groeiende organisatie waar we met een team van enthousiaste en vakkundige medewerkers vraag en aanbod bij elkaar brengen. Eerlijkheid en openheid zijn kernwaarden waaraan veel waarde wordt gehecht.

Iedere dag is anders en dat maakt het werken als Consultant bij Raaak zo uitdagend en interessant. Je krijgt vrijheid en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast staat een prettige samenwerking met collega's hoog in het vaandel waardoor de sfeer altijd goed is!
Pluspunten
Leuke personeelsuitjes, prettige werksfeer, transparante communicatie.
Sinds 1 maart dit jaar in dienst bij Raaak Personeel, daarvoor al wat jaren ervaring opgedaan in de branche, waardoor je een goede vergelijking hebt. Of.. eigenlijk niet, want je kunt geen appels met peren vergelijken toch? Wat er leuk is aan werken bij Raaak? De diversiteit aan medewerkers en hoe iedereen zich elke dag weer keihard inzet om onze klanten en medewerkers optimaal te bedienen.

Daarnaast krijg je bij Raaak alle ruimte voor je eigen ontwikkeling en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Wat ik leuk vind, is dat het een platte organisatie is, met korte lijnen en waar de directie ook regelmatig aanschuift voor de lunch. Je kunt hier jezelf zijn, wordt gewaardeerd als persoon en gestimuleerd het beste uit jezelf te halen!

Geen dag is hetzelfde bij Raaak en dat is nou juist zo leuk! Het ene moment ben je in gesprek met je klant over de voortgang van de uitzendkrachten, het andere moment ben je op bezoek bij een prospect die graag meer wil weten over onze diensten en tarieven en weer een uur later heb je een intakegesprek met een kandidaat voor één van onze vacatures. Kortom: afwisselend werk, alle ruimte voor jouw ontwikkeling en gewoon een heel leuke werkgever!

p.s. Bijkomend voordeel: héél leuke uitjes van onze personeelsvereniging en een gezellige vrijmibo!
Pluspunten
Je kunt je altijd blijven ontwikkelen, leuke uitjes en borrels, gezellige teams én gezellige directie die graag aanschuift voor een lunch of borrel!
Het werken bij Raaak Personeel betekend dat je een echte teamspeler moet zijn. Door samen te werken met anderen leer je veel over jezelf. Binnen de organisatie wordt er voldoende vrijheid gegeven om, samen met het team, een eigen werkwijze te creëren.

In de branche is het snel moeten schakelen enorm belangrijk. In de dagelijkse hectiek moet je het overzicht bewaren door gestructureerd te werken en prioriteiten te kunnen stellen.

Communicatie is zowel naar onze opdrachtgevers als naar onze kandidaten belangrijk. Duidelijkheid, eerlijkheid en openheid zijn dé kernwoorden die bij de communicatie van Raaak Personeel horen.
Pluspunten
Waardering, gedrevenheid en openheid
Wat mij aanspreekt bij Raaak Personeel is dat het een groeiend bedrijf is dat staat voor kwaliteit. Ik werk in een dynamische werkomgeving, waarbij de persoonlijke benadering van kandidaten centraal staat. Ook krijg ik volop mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen. Ons team is gedreven, informeel en ambitieus. De afwisselende werkzaamheden zorgen ervoor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!
Pluspunten
Aandacht voor ontwikkeling, persoonlijke aanpak.
Minpunten
Binnen Raaak Personeel willen we mensen graag laten doen waar ze goed in zijn. Dat doen we niet alleen door veel te investeren in persoonlijke ontwikkeling zodat je ook kunt ontdekken waar je talenten liggen, maar ook door je te stimuleren jouw eigen authenciteit in te zetten. Bij Raaak Personeel werkt dus niet één bepaald type, we zijn heel divers. Dat maakt het soms ook wel eens uitdagend om met al die verschillende, vaak uitgesproken types samen te werken. Waarom dit dan toch zo goed lukt? Een ding hebben we allemaal gemeen met elkaar en dat is dat we succesvol willen zijn.

Ondanks dat er per jaar duizenden flexkrachten voor Raaak Personeel werkzaam zijn en dat we inmiddels 6 vestigingen hebben doen we er alles aan om de lijnen kort te houden en is daadkracht in alles wat we ondernemen onze kern.
Pluspunten
Ontwikkeltrajecten, doorgroeimogelijkheden, korte lijnen, 30 vakantiedagen
Raaak Personeel stimuleert mij om alles uit mijn baan te halen. Ik krijg alle vrijheid en dat stimuleert enorm. Natuurlijk tellen prestaties, maar uiteindelijk leer je vooral door te doen. Als je veel doet, maak je af en toe een fout en daar word ik niet op afgerekend. Zelf ondernemen, bijna zoals een ondernemer, kenmerkt volgens mij Raaak Personeel.

Wie bij Raaak werkt moet eerlijk en betrokken zijn. Het klinkt wellicht als een cliché, maar toch zijn het belangrijke waarden. Eerlijk je mening geven, afspraken nakomen, dat zijn waarden die iedereen belangrijk vindt.

Vanwege mijn functie (online marketeer) werk ik niet heel veel samen met collegae. Maar als ik dat doe dan is de sfeer informeel en energiek. Het moeilijkste van mijn baan is dat ik zelf mijn werk moet creëren.

Tegelijkertijd vind ik dat ook het leukste en meest uitdagende aspect!
Pluspunten
Vrijheid, verantwoordelijkheid, positieve werksfeer
Minpunten
Al tijd met plezier naar werk gegaan gewerkt met goede vaklieden het werk kunnen verrichten en kunnen samen werken.altijd goede contacten met kantoor personeel waren altijd ge interreseert hoe het werk verliep
Bekijk meer reviews over RAAAK Personeel