RAAAK Personeel Reviews

Werk-Privé Balans
Een groeiende organisatie met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
Consultant (huidige medewerker) –  Oosterhout10 oktober 2016
Raaak Personeel is een professionele, groeiende organisatie waar we met een team van enthousiaste en vakkundige medewerkers vraag en aanbod bij elkaar brengen. Eerlijkheid en openheid zijn kernwaarden waaraan veel waarde wordt gehecht.

Iedere dag is anders en dat maakt het werken als Consultant bij Raaak zo uitdagend en interessant. Je krijgt vrijheid en er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast staat een prettige samenwerking met collega's hoog in het vaandel waardoor de sfeer altijd goed is!
Pluspunten
Leuke personeelsuitjes, prettige werksfeer, transparante communicatie.
Was deze review nuttig?JaNee 6Rapporteren
Werk-Privé Balans
Uitdagend werk met alle ruimte voor jouw ontwikkeling!
Management Trainee (huidige medewerker) –  Gorinchem10 oktober 2016
Sinds 1 maart dit jaar in dienst bij Raaak Personeel, daarvoor al wat jaren ervaring opgedaan in de branche, waardoor je een goede vergelijking hebt. Of.. eigenlijk niet, want je kunt geen appels met peren vergelijken toch? Wat er leuk is aan werken bij Raaak? De diversiteit aan medewerkers en hoe iedereen zich elke dag weer keihard inzet om onze klanten en medewerkers optimaal te bedienen.

Daarnaast krijg je bij Raaak alle ruimte voor je eigen ontwikkeling en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Wat ik leuk vind, is dat het een platte organisatie is, met korte lijnen en waar de directie ook regelmatig aanschuift voor de lunch. Je kunt hier jezelf zijn, wordt gewaardeerd als persoon en gestimuleerd het beste uit jezelf te halen!

Geen dag is hetzelfde bij Raaak en dat is nou juist zo leuk! Het ene moment ben je in gesprek met je klant over de voortgang van de uitzendkrachten, het andere moment ben je op bezoek bij een prospect die graag meer wil weten over onze diensten en tarieven en weer een uur later heb je een intakegesprek met een kandidaat voor één van onze vacatures. Kortom: afwisselend werk, alle ruimte voor jouw ontwikkeling en gewoon een heel leuke werkgever!

p.s. Bijkomend voordeel: héél leuke uitjes van onze personeelsvereniging en een gezellige vrijmibo!
Pluspunten
Je kunt je altijd blijven ontwikkelen, leuke uitjes en borrels, gezellige teams én gezellige directie die graag aanschuift voor een lunch of borrel!
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Review Raaak Personeel
Consultant (huidige medewerker) –  Waalwijk7 oktober 2016
Het werken bij Raaak Personeel betekend dat je een echte teamspeler moet zijn. Door samen te werken met anderen leer je veel over jezelf. Binnen de organisatie wordt er voldoende vrijheid gegeven om, samen met het team, een eigen werkwijze te creëren.

In de branche is het snel moeten schakelen enorm belangrijk. In de dagelijkse hectiek moet je het overzicht bewaren door gestructureerd te werken en prioriteiten te kunnen stellen.

Communicatie is zowel naar onze opdrachtgevers als naar onze kandidaten belangrijk. Duidelijkheid, eerlijkheid en openheid zijn dé kernwoorden die bij de communicatie van Raaak Personeel horen.
Pluspunten
Waardering, gedrevenheid en openheid
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Dynamisch, persoonlijk en gedreven
Consultant (huidige medewerker) –  Gorinchem7 oktober 2016
Wat mij aanspreekt bij Raaak Personeel is dat het een groeiend bedrijf is dat staat voor kwaliteit. Ik werk in een dynamische werkomgeving, waarbij de persoonlijke benadering van kandidaten centraal staat. Ook krijg ik volop mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen. Ons team is gedreven, informeel en ambitieus. De afwisselende werkzaamheden zorgen ervoor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!
Pluspunten
Aandacht voor ontwikkeling, persoonlijke aanpak.
Minpunten
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Heb je RAAAKvlakken met authenciteit, daadkracht en ontwikkeling?
Directeur/eigenaar (huidige medewerker) –  Alblasserdam7 oktober 2016
Binnen Raaak Personeel willen we mensen graag laten doen waar ze goed in zijn. Dat doen we niet alleen door veel te investeren in persoonlijke ontwikkeling zodat je ook kunt ontdekken waar je talenten liggen, maar ook door je te stimuleren jouw eigen authenciteit in te zetten. Bij Raaak Personeel werkt dus niet één bepaald type, we zijn heel divers. Dat maakt het soms ook wel eens uitdagend om met al die verschillende, vaak uitgesproken types samen te werken. Waarom dit dan toch zo goed lukt? Een ding hebben we allemaal gemeen met elkaar en dat is dat we succesvol willen zijn.

Ondanks dat er per jaar duizenden flexkrachten voor Raaak Personeel werkzaam zijn en dat we inmiddels 6 vestigingen hebben doen we er alles aan om de lijnen kort te houden en is daadkracht in alles wat we ondernemen onze kern.
Pluspunten
Ontwikkeltrajecten, doorgroeimogelijkheden, korte lijnen, 30 vakantiedagen
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Uitdagende baan in een groeiende organisatie
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Veenendaal6 oktober 2016
Raaak Personeel stimuleert mij om alles uit mijn baan te halen. Ik krijg alle vrijheid en dat stimuleert enorm. Natuurlijk tellen prestaties, maar uiteindelijk leer je vooral door te doen. Als je veel doet, maak je af en toe een fout en daar word ik niet op afgerekend. Zelf ondernemen, bijna zoals een ondernemer, kenmerkt volgens mij Raaak Personeel.

Wie bij Raaak werkt moet eerlijk en betrokken zijn. Het klinkt wellicht als een cliché, maar toch zijn het belangrijke waarden. Eerlijk je mening geven, afspraken nakomen, dat zijn waarden die iedereen belangrijk vindt.

Vanwege mijn functie (online marketeer) werk ik niet heel veel samen met collegae. Maar als ik dat doe dan is de sfeer informeel en energiek. Het moeilijkste van mijn baan is dat ik zelf mijn werk moet creëren.

Tegelijkertijd vind ik dat ook het leukste en meest uitdagende aspect!
Pluspunten
Vrijheid, verantwoordelijkheid, positieve werksfeer
Minpunten
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
fijn en goed voor te werken
timmerman (voormalige medewerker) –  oosterhout11 februari 2013
Al tijd met plezier naar werk gegaan gewerkt met goede vaklieden het werk kunnen verrichten en kunnen samen werken.altijd goede contacten met kantoor personeel waren altijd ge interreseert hoe het werk verliep
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren

4,9